waarom zou nederland nog moeten betalen. ze zit niet meer in de politiek en daarom is haar beveiliging niet de verantwoording van de staat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Het is logsicher als de VS het betaalt omdat het land verantwoordelijk is voor de veiligheid aldaar, maar Hirsi Ali is Nederlandse en het is niet vreemd dat de regering haar extra beveiligt als dat nodig is en niet door de Amerikaanse politie kan worden gegarandeerd. Ik kan me niet heel druk maken over dit wisselgeld.
Het gaat om het principe. ZIJ gaat toch weg? Nederland was toch een 'snelkookpan'? Prima, opzouten, maar dan ook geen voordeeltjes. Al erg genoeg dat ze op wachtgeld in de VS zit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:54 schreef Sidekick het volgende:
Het is logsicher als de VS het betaalt omdat het land verantwoordelijk is voor de veiligheid aldaar, maar Hirsi Ali is Nederlandse en het is niet vreemd dat de regering haar extra beveiligt als dat nodig is en niet door de Amerikaanse politie kan worden gegarandeerd. Ik kan me niet heel druk maken over dit wisselgeld.
Niet, waarom zou hij?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oke, wanneer gaat Wilders nu vragen stellen?
Niet alleen politici worden beveiligt door de Nederlandse overheid. Als er indicatie is dat de beveiliging in de VS niet toereikend is, dan moet de veiligheid van Hirsi Ali niet de dupe worden in een discussie rond de verantwoordelijkheid. Achteraf compensatie is veel gemakkelijker, maar gezien de kosten waarschijnlijk niet heel erg belangrijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
waarom zou nederland nog moeten betalen. ze zit niet meer in de politiek en daarom is haar beveiliging niet de verantwoording van de staat.
Hij is al twee dagen niet in het nieuws geweest met nieuwe vragen?quote:
You got to be kidding.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Niet alleen politici worden beveiligt door de Nederlandse overheid. Als er indicatie is dat de beveiliging in de VS niet toereikend is, dan moet de veiligheid van Hirsi Ali niet de dupe worden in een discussie rond de verantwoordelijkheid. Achteraf compensatie is veel gemakkelijker, maar gezien de kosten waarschijnlijk niet heel erg belangrijk.
Hoe verheven, Vetinari.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
waardoor ze beveiliging moet hebben (ze had ook gewoon haar kop kunnen houden)
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuw...ijfwachten.xmlquote:Nederland betaalt nog steeds voor de beveiliging van Ayaan Hirsi Ali. Dat zei het oud-Kamerlid in een interview met Newsweek. Hirsi Ali woont en werkt tegenwoordig in de Verenigde Staten.
Inlichtingen
Haar bewakers worden betaald door de Nederlandse regering, de Amerikaanse overheid verzorgt de inlichtingen. Het tijdschrift sprak met Hirsi Ali over de verschijning van haar boek Infidel in de VS. Het staat hoog op de boekenlijst van de New York Times.
Denktank
Hirsi Ali werkt voor een conservatieve denktank in Washington. In Nederland werd het oud-VVD-Kamerlid ook bewaakt. Ze werd met de dood bedreigd na het verschijnen van haar film Submission over de uitwassen van de islam.
Niet veilig
Ook in de VS voelt de Nederlandse Hirsi Ali zich nog niet helemaal veilig. "Ik ben niet bedreigd maar wel herkend door enkele moslimindividuen die me hebben laten weten dat ze het niet eens zijn met wat ik doe. Dat gebeurde ook in Europa, mensen die gewoon op me af kwamen en zeiden; 'oh jij bent die vrouw, ik kan je niet uitstaan"', aldus Ali in een het gesprek met Newsweek.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Double.
voetbalclub = moskeequote:Op donderdag 22 februari 2007 21:42 schreef speknek het volgende:
Zoiets als de voetbalclubs die mee moeten betalen aan de hooligans. Zit wat in.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:53 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
voetbalclub = moskee
hooligan = fundamentalist
[afbeelding]
[afbeelding]
-
[afbeelding]
[afbeelding]
wie doet er een wetsvoorstel in de kamer?
En maar afgeven op het gepeupel dat achter Wilders aanloopt....quote:(ze had ook gewoon haar kop kunnen houden)
OMFG. Is er iets aan u wat niet zuur is?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Van de FP:
De persoonlijke beveiliging van ex-Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali wordt nog steeds betaald door de Nederlandse overheid, ook nu ze in de Verenigde Staten verblijft. Dit zegt Hirsi Ali in een interview met het Amerikaanse tijdschrift Newsweek.
In het interview is te lezen dat Hirsi Ali zegt dat Nederland verantwoordelijk is voor haar gewapende bewakers. De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding wil nochtans geen commentaar geven, omdat het gaat over de beveiliging van een specifiek persoon. Opvallend is dat Hirsi Ali zelf vorig jaar nog beweerde dat de Verenigde Staten haar beveiliging zouden verzorgen.
--------------------------
De idioterie ten top. Mevrouw komt onder valse voorwendselen het land binnen, krijgt op valse verhalen een paspoort, loopt zichzelf volkomen onmogelijk te maken, waardoor ze beveiliging moet hebben (ze had ook gewoon haar kop kunnen houden), vertrekt vervolgens naard e VS (reis vast ook betaald door NL) en dan betalen wij als Nederland haar beveiliging daar?
Ik mag toch hopen dat het Nieuwe kabinet dit per morgen de nek omdraait.
dit ze noemen nu een typisch gevalletje van een extreem-linkse tunnelvisiequote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
En maar afgeven op het gepeupel dat achter Wilders aanloopt....
Sinds wanneer is Hirsi een racist?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:25 schreef Burakius het volgende:
cool nederland betaald racisten voor beveiliging zelfs IN het buitenland
Sinds de genocideontkenner/verheerlijker het niet met haar eens is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:27 schreef Knarf het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Hirsi een racist?
Je hebt natuurlijk critici en je hebt mensen met een werkelijke tunnelvisie zoals Geertje WIlders.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:08 schreef Apropos het volgende:
[..]
En maar afgeven op het gepeupel dat achter Wilders aanloopt....
Ach ja, we geven idioten en niksnutten ook uitkeringen, dus kan dat er ook wel bij.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:25 schreef Burakius het volgende:
cool nederland betaald racisten voor beveiliging zelfs IN het buitenland
en dat van twee bladzijdenquote:onbedaarlijke apekool ...... kolossale leugen ... verpletterend bedrog ... je hele jeugd mee vergiftigen ... fanatiekste en onverdraagzaamste van alle godsdiensten .... vreselijke geschiedenis ..... voortdurende onderdrukking van de vrouw .... infame en meedogenloze kettervervolgingen ... eeuwenlange heksenverbrandingen .... zeldzaam misdadige kruistochten ... slavernij door God zelf aanbevolen vanaf het begin virulent anti-semitisme gepredikt .... de afschuwelijkste anti-semiet ooit: Maarten Luther ... bedriegers ... barbaarse lariekoek ... stokoude waanideeën ... lullige sprookjes ..spinrag van ziekelijke overtuigingen ... beuzelpraatjes ... God bestaat niet!
Wie is "men" in deze? Denk je dat iemand het merkt in zijn/haar budget dat er wat geld uitgegeven wordt aan eoa. muts die Nederland misbruikt heeft om hogerop te komen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Prima, zo zal men beseffen wat de tol van pro-islamitisch beleid voeren is.
Dan heeft zij wat dat aangaat ook recht op een uitkering, ze is immers ook een idiote en een niksnut. Het meest pijnlijk daarentegen is dan toch wel dat mensen haar zien als een solide visionaire.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ach ja, we geven idioten en niksnutten ook uitkeringen, dus kan dat er ook wel bij.
Nou, laat ik je gerust stellen dan, ik vind het maar een takkewijf en een onruststoker, dus wat dat betreft zal ik er geen snee brood minder om vreten dat ze opgezout is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 23:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan heeft zij wat dat aangaat ook recht op een uitkering, ze is immers ook een idiote en een niksnut. Het meest pijnlijk daarentegen is dan toch wel dat mensen haar zien als een solide visionaire.²
Daar zit nog wat in ook.quote:
Want de Nederlandse staat heeft Hirsi Ali gedwongen te zeggen wat ze heeft gezegd en te doen wat ze heeft gedaan op straffe van levenslang of zo?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
Goede zaak, laat NL maar flink betalen voor zijn geweldadige idioten die het voortbrengt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |