quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:20 schreef Black_king het volgende:
Amanda is nu duidelijk boos op Brian. Ze mag dan wel dom zijn. Mensenkennis heeft ze wel (ok, een beetje)
Ik durf met iedereen hier wel te wedden om een lekkere fles wijn dat Brian Natasia er niet uit gaat stemmen vanavond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
toch is er hoop voor vanavond
20:00quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef obezzi het volgende:
wanneer gaat t gebeuren? hoelaat?
ze heeft hem inderdaad niet gewoon verteld dat zij de opdracht heeft om hem om te lullenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
amoebe liegt wel steeds vaker tegen hem he...
En dat voelt hij haarscherp aan hoor.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
amoebe liegt wel steeds vaker tegen hem he...
nee ik denk t ook niet... maar er is altijd HOOP!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik durf met iedereen hier wel te wedden om een lekkere fles wijn dat Brian Natasia er niet uit gaat stemmen vanavond.
In de villa kan ie haar alleen straffen met slechte seksquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef Gert het volgende:
En dat voelt hij haarscherp aan hoor.
In de buitenwereld had hij haar al lang "gestraft".
Hoop doet levenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik durf met iedereen hier wel te wedden om een lekkere fles wijn dat Brian Natasia er niet uit gaat stemmen vanavond.
Brian lokt dat gewoon uit, om haar daar dadelijk terug te pakken op te gretig gedane uitspraken. Let maar op. Kat Rat en muis, dit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:25 schreef Black_king het volgende:
Amanda belooft nu teveel. Ze snapt het spel echt voor géén meter !
Oei, dan heeft hij haar al erg hard en vaak gestraft.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de villa kan ie haar alleen straffen met slechte seks.
Het is al meer dan 2 weken zeker dat er niemand uit zal gaan. In het beste geval krijgen we een ruzie tussen Brainless en AmanDEL.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef stoppelbaard het volgende:
Zou er iemand uit gaan vanavond?
Het is voor Amanda te hopen dat de sex met Brian "ik sex altijd onveilig" Kubatz niet ál te "slecht" voor haar was.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
In de villa kan ie haar alleen straffen met slechte seks.
Is het wel een "de betere"supermarktwijn? Anders doe ik niet aan de stemming mee.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian gaat op het kantoor natuurlijk net doen of hij Natasia er wel uit gaat stemmen.
Ik begin Amanda ook liever te vinden, sinds ik haar gisteren met Huub en de yoghurt in de weer zag.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:29 schreef gomi het volgende:
toch wel beetje respect voor amanda gekregen oor haar ges[rek met brain. kansloze actie, maar ze probeert t t wel en doet haar best ook wel om hem over te halen.
Nou dat was mij ook al opgevallen.. vond ik ook aandoenlijjk met die yoghurt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:30 schreef Sense het volgende:
[..]
Ik begin Amanda ook liever te vinden, sinds ik haar gisteren met Huub en de yoghurt in de weer zag.
Oke, ze heeft het buskruit niet uitgevonden, maar het is geen slecht mens.
én Natasiaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, Eric en Sylvia onderschatten Brian.
Brian is de winnaar van deze dag.
Wat hebben ze gewonnen? Huub, Sylvia en Eric wisten dat Brian Natasia zou gaan steunen. De enige reden dat ze de stemming aangevraagd hebben was om Natasia te dissen terwijl ze MOET luisteren...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:35 schreef Sporti het volgende:
Brian en Nastasi hebben vandaag al gewonnen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:37 schreef _Boo_ het volgende:
Damn, wat een dom gesprek. Huub maakt zich belachelijk door het opnoemen van die onzin redenen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Weten de bewoners niet dat Natasia die 10.000 euro niet heeft hoeven te betalen?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Huub is het voordeel voor Brian dat hij haar met een goed gevoel naar huis kan sturen.![]()
![]()
En die eikel meent het nog serieus ook.
de dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, Eric en Sylvia onderschatten Brian.
Brian is de winnaar van deze dag.
Ik dacht dat iemand dat hier er zelf van maakte..maar dat zei hij echt tegen haar...nou jaaaaa..wat een eikel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:27 schreef Black_king het volgende:
Dat denigrerende "Kijk me aan" Walgelijk
Hahahha!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
Kan Tien niet een nieuw DGK woordenboek maken?
De Dikke VerBraajen![]()
Uhmz...dat doet ie altijd, gisteren toen hij en Amanda op de pool-tafel zaten zei ie hetzelfde.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:38 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat iemand dat hier er zelf van maakte..maar dat zei hij echt tegen haar...nou jaaaaa..wat een eikel...
Natasia en luisteren? Zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
terwijl natasia verplicht moet luisteren.
Hij heeft alle kaarten nu ook in handen en realiseert zich dat. Hij is een rat maar wel een slimme rat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Sug4r het volgende:
Brian voelt zich superieur, de rat
Goede inschatting!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Natasia en luisteren? Zie ik niet gebeuren.
Is die ook in dezequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Sug4r het volgende:
Brian voelt zich superieur, de rat
Je begrijpt het programma blijkbaar nog niet helemaal. Er wordt van de bewoners verwacht dat ze TV MAKEN. Als iemand "nee" zegt en de bewoners geven het meteen op (zoals Sylvia altijd doet) dan heb je geen bruikbare tv beelden!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:42 schreef Sense het volgende:
Jezus wat zitten ze zichzelf nou te verdedigen!! Hij gaat gewoon niet mee in het stemmen, klaar, laat hem.
HES zet zichzelf echt voor lul nu![]()
Oooh, ik begrijp het programma 'nog' niet helemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je begrijpt het programma blijkbaar nog niet helemaal. Er wordt van de bewoners verwacht dat ze TV MAKEN. Als iemand "nee" zegt en de bewoners geven het meteen op (zoals Sylvia altijd doet) dan heb je geen bruikbare tv beelden!
We moeten niet vergeten dat ze daar ook al vanuit gingen. De ontslagronde was eigenlijk alleen maar aangevraagd omdat ze dan lekker natasia kunnen dissen zonder dat ze ze in de rede mag vallen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:42 schreef pluisje78 het volgende:
ontslag ronde gaat mislukken
haha, wat een kut-argument, wat een sukkel is die erikquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
Argument van Eric: Je kan je beter focussen op je acteerlessen als Natasia er niet is, want die zorgt voor veel onrust.
![]()
Alsof Brian een iq van 80 heeft.
Dat Brian HBO heeft, en ondanks zijn tegen psychiatrie aanzittende trekjes (narcisme, bezitterigheid, agressie) dit echt wel weet te doorzien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, dat klopt; wat is je punt ?
Ik twijfel zelfs of DAT gaat lukken, ik doe er in ieder geval wel een schietgebedje voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten dat ze daar ook al vanuit gingen. De ontslagronde was eigenlijk alleen maar aangevraagd omdat ze dan lekker natasia kunnen dissen zonder dat ze ze in de rede mag vallen.
The reincarnatie van Tupac Shakur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Gigageil het volgende:
Meneer is nog niet klaar ( 5x achter elkaar....) Who The Fuck Is Brian ???
![]()
Ja hoor zusje, het liefst over Braaajen heenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik voor de 1234567 x nog even kotsen ?
Dat kan dus niet gekkie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
The reincarnatie van Tupac Shakur.
Ow, okee. Ik zet het geluid uit als Brian praat...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...dat doet ie altijd, gisteren toen hij en Amanda op de pool-tafel zaten zei ie hetzelfde.
Ik denk niet dat Nena de enige gaat zijn die er wegens fysiek geweld tegen Brian uit moet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Gigageil het volgende:
"Kunnen niet meer uitluchten "![]()
![]()
Bedoeld "kunnen elkaar niet luchten of zien"
Meneer is nog niet klaar ( 5x achter elkaar....) Who The Fuck Is Brian ???
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef CARLAK het volgende:
Brian geeft nu aan dat hij de man van Amanda's kinderen kan worden.![]()
Ik hoop dat ik dit verkeerd heb verstaan.
Dank je, nu snap ik hetquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij bedoelt:
Die escalatie is een keer bewerkstelligd (ipv gebeuren)
Ik denk dat Brian een freudiaans spreekfoutje maakte...... de viespeuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef CARLAK het volgende:
Brian geeft nu aan dat hij de man van Amanda's kinderen kan worden.![]()
hij zou het eventueel kunnen bewerkstelligen jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef CARLAK het volgende:
Brian geeft nu aan dat hij demanvan Amanda's kinderen kan worden.![]()
Hij was er al toen Tupac stierf. Reïncarnatie vindt plaats op het moment dat je nog geboren moet worden en ik kan het weten want ik ben de reïncarnatie van Marilyn Monroe én Elvis Presley.quote:
Allemaal leugens, IK BEN ELVIS!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij was er al toen Tupac stierf. Reïncarnatie vindt plaats op het moment dat je nog geboren moet worden en ik kan het weten want ik ben de reïncarnatie van Marilyn Monroe én Elvis Presley.
echt niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat twijfelen....
Hij zegt dus gewoon dat ie een pooier is...... fijn dat dat nu eindelijk eens echt duidelijk is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Ik kan naar binnen gaan en zakelijk zijn als een dikke lul"![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
The reincarnatie van Tupac Shakur.
Tupac is wel Brian z'n grote voorbeeld (hij heeft er posters van in zijn "crib" hangen en is ervan overtuigd dat Tupac over hem waakt en zorgt dat alles op zijn plek komt) dus zo'n gek idee is het niet eens. hahaquote:
Bummer. De reincarnatie van Bob Marley?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij was er al toen Tupac stierf. Reïncarnatie vindt plaats op het moment dat je nog geboren moet worden en ik kan het weten want ik ben de reïncarnatie van Marilyn Monroe én Elvis Presley.
Dat drammen heeft ook allemaal geen nut.Een rat moet je bestrijden met rattestreken,maar de groep HES is daar wat te lief voor.Enige methode die twee uit elkaar te trekken is 1 van de twee uitlokken tot fysiek geweld!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:59 schreef Katewalker het volgende:
Kansloos dit. Als iemand toch nee zegt is dat nee. Dat wisten ze toch eigenlijk al? Ze blijven maar door drammen..en dan krijgen we dit gelul vanavond dus weer...
alle kindjes en mamas van nederland toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef My_ het volgende:
Denk die feeks nou echt dat er andere kinderen dan die van haar (als die als zouden kijken), gaan kijken naar haar?!
Dat mocht ie willen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:01 schreef _Boo_ het volgende:
Bummer. De reincarnatie van Bob Marley?
Tis gewoon moeilijk om Koning Brain te overtuigen van zichzelf.quote:
Het gaat HELAAS niet lukken dus we kunnen ons nog alleen nog verlekkeren op het feit dat ze gedissed wordt bij de stemming om 20.00 uur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:01 schreef stoppelbaard het volgende:
Slim van het stel om Brian emotioneel te chanteren.........
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:48 schreef noekje het volgende:
Amanda en Brian ruzie. Ze kunnen elkaar niet meer uitluchten.
*zucht*
Dat vieze, 'ik ben nog niet klaar en laat me uitpraten', ik zou niet meer voor mezelf in kunnen staan. Echt niet.
Bij mij ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
(streams beginnen weer te haperen)
Helemaal mee eens, als ze zakelijk willen zijn hadden ze met andere dingen op de proppen moeten komen, of andere afspraken maken. Dit is dom gezwets wat ze doen!quote:
Het is dat mijn zoon 15 is en dus al hele andere beelden van Natasia bekijkt (en ook daar een zeer uitgesproken mening over heeft) maar als hij 5 was liet ik hem echt niet naar dat mens kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef mootie het volgende:
alle kindjes en mamas van nederland toch?![]()
ja zeker, in zn eentje of tegen douche putjes en krekelsquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
Lacht Brian wel eens dan??????
Wie heeft brian ooit in een deuk zien liggen? Iemand??? Heeellup!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja zeker, in zn eentje of tegen douche putjes en krekels
En als ie met koffers gooit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja zeker, in zn eentje of tegen douche putjes en krekels
Toen ie de koffers van Huub over het hek gooide. Toen viel hij bijna letterlijk in een deuk trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie heeft brian ooit in een deuk zien liggen? Iemand??? Heeellup!
Brian is dr pooier, geen klant. Die gaat dus gratis.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:10 schreef DainBramage het volgende:
Hoeveel contactpunten heeft Brian trouwens aan Amanda betaald voor "bewezen diensten"
Tuurlijk...."de waren" testenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian is dr pooier, geen klant. Die gaat dus gratis.
Ik dacht echt dat ze nu iets ging zeggen in de trend van dat heel Nederland op haar kotst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
De bijdrage van Snollie is weer enorm![]()
Het zat goed in elkaar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef _Boo_ het volgende:
Het zit vast. Het spel zit gewoon niet goed in elkaar.
Het spel zit prima in elkaar, ze hebben er alleen de tijd niet voor, en dat geldt voor zowel de bewoners als de redactie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:12 schreef _Boo_ het volgende:
Het zit vast. Het spel zit gewoon niet goed in elkaar.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het spel zit prima in elkaar, ze hebben er alleen de tijd niet voor, en dat geldt voor zowel de bewoners als de redactie.
Dit eerste jaar is het jaar waarin de zwakkelingen naar huis gaan....... de heimwee persoontjes, verder gewoon lekker lief zijn tegen elkaar en elkaar door en door leren kennen.... vriendschappen opbouwen en weten wie je echt niet moet, en ook waarom niet.
Dan sta je het 2de jaar pas echt sterk: dan kun je degenen die je niet moet naar buiten werken door op hun zwaktepunten te hameren en degenen die je graag mag.... tsja... daar komt het psychologische deel van het spel om de hoek kijken: hoe ver ga je om te winnen.
Winnen van iemand die je mag is moeilijker dan winnen van iemand waar je een hekel aan hebt.
Nathanael in tha house???quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:15 schreef Charmian het volgende:
Het spookt op de streams...ik hoor een hele rare duivelstem op de achtergrond![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het spel zit prima in elkaar, ze hebben er alleen de tijd niet voor, en dat geldt voor zowel de bewoners als de redactie.
Dit eerste jaar is het jaar waarin de zwakkelingen naar huis gaan....... de heimwee persoontjes, verder gewoon lekker lief zijn tegen elkaar en elkaar door en door leren kennen.... vriendschappen opbouwen en weten wie je echt niet moet, en ook waarom niet.
Dan sta je het 2de jaar pas echt sterk: dan kun je degenen die je niet moet naar buiten werken door op hun zwaktepunten te hameren en degenen die je graag mag.... tsja... daar komt het psychologische deel van het spel om de hoek kijken: hoe ver ga je om te winnen.
Winnen van iemand die je mag is moeilijker dan winnen van iemand waar je een hekel aan hebt.
Daarom moeten Brian en Natasia er ook uit.Dat maakt het pas spannend.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wil dus in principe zeggen dat er het eerste jaar helemaal niets spannends gebeurt...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:20 schreef Charmian het volgende:
Daarom moeten Brian en Natasia er ook uit.Dat maakt het pas spannend.
ja maar daar heb je niets aan als er een unanieme stemming moet zijnquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:20 schreef pluisje78 het volgende:
hoplekijk dat de nieuwelingen aan huubs zijn kant staan
Precies.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wil dus in principe zeggen dat er het eerste jaar helemaal niets spannends gebeurt...
Op een verdwaalde vlaag van heimwee van een bewoner na.
Ik vind Les mooier.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef Kinga het volgende:
Ff tussendoor.
(foto van scanman btw)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die meid lijkt best op Lesley he? Kwam ik toevallig tegen.
Idd, Lesley heeft een mooiere neus (daar kan die blonde dan nog weinig aan doen) en zo te zien heeft Lesley wel haar eigen haarkleur...... en daar had die blonde nou juist niet zoveel aan moeten doen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Les mooier.
lijkt heel erg jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:24 schreef Kinga het volgende:
Ff tussendoor.
(foto van scanman btw)
[afbeelding]
[afbeelding]
Die meid lijkt best op Lesley he? Kwam ik toevallig tegen.
Dit heeft ze al zo vaak verkondigd.....natasia is net een parasiet...niet weg te krijgen ( haar eigen woorden over huub)quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef noekje het volgende:
Natasia heeft trouwens gisteren aangegeven dat ze net zo lang blijft als Brian als het moet.
Brian luistert per definitie niet naar (de argumenten van) een ander.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:26 schreef Black_king het volgende:
Brian luistert niet eens naar de argumenten van Amanda.
Het volledige 'zakelijke gesprek' (45min) staat (qua geluid) op:quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik heb niet alles gezien.. hebben ze ook als punt gebracht dat Natas iedere redelijke stemming tegen houd?
En de backup van de redactiequote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef robert2006 het volgende:
het hes-team staat niet echt sterk, als ze op deze manier doorgaan, is de kans inderdaad groot dat brian en natas als laatsten overblijven met wellicht brian's speeltje amanda.
Dat is een argument wat HES echt had moeten gebruiken!! Dat tast zn image aan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:27 schreef Black_king het volgende:
Amanda: Het is ergens ook goed voor jou. Je laat je beinvloeden door haar.
Yep, die waren ze even vergeten.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is een argument wat HES echt had moeten gebruiken!! Dat tast zn image aan.![]()
Heeft ie al met de paus gebeld om haar heilig te laten verklaren??quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
'zo menselijk en zo puur is Natasia'
Die zou toch ook alleen maar voor ontslag stemmen als iedereen dat zou doen...quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:33 schreef pluisje78 het volgende:
amanda gaat nu ook nee stemmen let maar op
ik ook ik ook ik ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef blomst het volgende:
Leuke nieuwe regel zou kunnen zijn:
Bij meerderheid van stemmen mogen de kijkers weg of blijven smsen.
Voor deze keer zou ik nog smsen ook
ik hoop dat Amanda als eerste mag stemmen en dan al nee stemt, dan heeft Brian die eer nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:34 schreef rooie3 het volgende:
We gaan vanavond dus weer effe naar een mooi toneelstuk kijken.
Effe knallen en dan weer leuk doen.
Natasia gaat niet weg na 7 maand, die gaat echt voor de winst.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Villalux het volgende:
Heel normal hoor, brian zal never Nata eruit zetten coz dat is all he have...............
maar als ze ooit wel gaat, dan kan hij het vergeten dus de winner zit NOOIT aan hun kant.
Aiaiaiai... Die wordt in 2016 gerenoveerd tegelijkertijd met de villa.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Villalux het volgende:
Heel normal hoor, brian zal never Nata eruit zetten coz dat is all he have...............
maar als ze ooit wel gaat, dan kan hij het vergeten dus de winner zit NOOIT aan hun kant.
Baal er gewoon van dat Syl en natas het net erover hadden.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Sug4r het volgende:
[..]
ik hoop dat Amanda als eerste mag stemmen en dan al nee stemt, dan heeft Brian die eer niet
Heeft ie ook gelijk inquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eigenlijk zei Brian: Voor Natas is het feestje belangrijker dan bij haar familie zijn...
dat is het DOEM senario dat kan ook nog wel eens maar ii denk dat ze het echt niet volhoud!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Natasia gaat niet weg na 7 maand, die gaat echt voor de winst.
die houdt brian gewoon voor de gek.
ze had gewoon moeten zeggen, als natasia er morgen nog in zit wordt er niet meer geneuktquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch heeft Amanda geprobeerd haar mening duidelijk te maken en Brian te beinvloeden... ( dat het niet lukt bij deze proffessionele loverboy reken ik Amanda niet aan) Ik vind dat ze hierdoor wat meer respect verdient.
Ben jij er een van misschien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef stoppelbaard het volgende:
Er zitten teveel nerds op de streams.
En teveel newbies......quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:38 schreef stoppelbaard het volgende:
Er zitten teveel nerds op de streams.
Yep, en dan Brian aanpraten dat hij haar had kunnen laten gaan op haar hoogtepunt maar dat ze nu de villa verlaat als een gebroken vrouw. Begin het bijna een mooier scenario te vindenquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef pronkjewail het volgende:
Ookal krijgen ze Nasty er vandaag niet uit, dan nog is dit weer een aanslag op haar. Ze geeft zelf aldoor al aan dat ze moe wordt van alle aanvallen.
Ze moeten de aanvallen gewoon opvoeren. Zorgen dat ze niet slaapt, zorgen dat ze continu maar aan het schreeuwen is. Op een gegeven moment breekt ze.
Inderdaad! Het gaat haar steeds meer energie kosten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef pronkjewail het volgende:
Ookal krijgen ze Nasty er vandaag niet uit, dan nog is dit weer een aanslag op haar. Ze geeft zelf aldoor al aan dat ze moe wordt van alle aanvallen.
Ze moeten de aanvallen gewoon opvoeren. Zorgen dat ze niet slaapt, zorgen dat ze continu maar aan het schreeuwen is. Op een gegeven moment breekt ze.
quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat stemmen is het spel... helaas maar waar.. Ik heb veel meer problemen met de voortrekkerij van de febo voor Natas en Brian.
17:11 - Trouwe streamkijkers! Let op!quote:
ze doet nu al aan zelfbescherming, het schreeuwen is veel minder geworden, ze krijgt toch flink wat advies van achter.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:40 schreef pronkjewail het volgende:
Maak me er niet zo druk meer om.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:41 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat stemmen is het spel... helaas maar waar.. Ik heb veel meer problemen met de voortrekkerij van de febo voor Natas en Brian.
Laten we hopen dat hij een heel diep gat graaft voor zichzelf.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:42 schreef stoppelbaard het volgende:
Brian: "Palma is top".
Wat een smerige leugenaar is het toch................
Brian was tijdens dat gesprekje ook alleen maar aan het peilen waar Amanda staat binnen de groep. Daarom heeft hij daarnet in de slaapkamer ook lang niet verteld dat hij Natas er echt niet uit ging stemmen. Hij wou eerst weten wat Amanda zelf voelde en daar moest ze d'r stem maar naar uit brengen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:37 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch heeft Amanda geprobeerd haar mening duidelijk te maken en Brian te beinvloeden... ( dat het niet lukt bij deze proffessionele loverboy reken ik Amanda niet aan) Ik vind dat ze hierdoor wat meer respect verdient.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |