én Natasiaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, Eric en Sylvia onderschatten Brian.
Brian is de winnaar van deze dag.
Wat hebben ze gewonnen? Huub, Sylvia en Eric wisten dat Brian Natasia zou gaan steunen. De enige reden dat ze de stemming aangevraagd hebben was om Natasia te dissen terwijl ze MOET luisteren...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:35 schreef Sporti het volgende:
Brian en Nastasi hebben vandaag al gewonnen
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:37 schreef _Boo_ het volgende:
Damn, wat een dom gesprek. Huub maakt zich belachelijk door het opnoemen van die onzin redenen
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Vakkie_W het volgende:
Weten de bewoners niet dat Natasia die 10.000 euro niet heeft hoeven te betalen?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:36 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens Huub is het voordeel voor Brian dat hij haar met een goed gevoel naar huis kan sturen.![]()
![]()
En die eikel meent het nog serieus ook.
de dag is nog niet voorbijquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:34 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, Eric en Sylvia onderschatten Brian.
Brian is de winnaar van deze dag.
Ik dacht dat iemand dat hier er zelf van maakte..maar dat zei hij echt tegen haar...nou jaaaaa..wat een eikel...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:27 schreef Black_king het volgende:
Dat denigrerende "Kijk me aan" Walgelijk
Hahahha!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:23 schreef BwennieBren het volgende:
Kan Tien niet een nieuw DGK woordenboek maken?
De Dikke VerBraajen![]()
Uhmz...dat doet ie altijd, gisteren toen hij en Amanda op de pool-tafel zaten zei ie hetzelfde.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:38 schreef Katewalker het volgende:
Ik dacht dat iemand dat hier er zelf van maakte..maar dat zei hij echt tegen haar...nou jaaaaa..wat een eikel...
Natasia en luisteren? Zie ik niet gebeuren.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:38 schreef gomi het volgende:
[..]
terwijl natasia verplicht moet luisteren.
Hij heeft alle kaarten nu ook in handen en realiseert zich dat. Hij is een rat maar wel een slimme rat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Sug4r het volgende:
Brian voelt zich superieur, de rat
Goede inschatting!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Natasia en luisteren? Zie ik niet gebeuren.
Is die ook in dezequote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Sug4r het volgende:
Brian voelt zich superieur, de rat
Je begrijpt het programma blijkbaar nog niet helemaal. Er wordt van de bewoners verwacht dat ze TV MAKEN. Als iemand "nee" zegt en de bewoners geven het meteen op (zoals Sylvia altijd doet) dan heb je geen bruikbare tv beelden!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:42 schreef Sense het volgende:
Jezus wat zitten ze zichzelf nou te verdedigen!! Hij gaat gewoon niet mee in het stemmen, klaar, laat hem.
HES zet zichzelf echt voor lul nu![]()
Oooh, ik begrijp het programma 'nog' niet helemaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je begrijpt het programma blijkbaar nog niet helemaal. Er wordt van de bewoners verwacht dat ze TV MAKEN. Als iemand "nee" zegt en de bewoners geven het meteen op (zoals Sylvia altijd doet) dan heb je geen bruikbare tv beelden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |