quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
The reincarnatie van Tupac Shakur.
Tupac is wel Brian z'n grote voorbeeld (hij heeft er posters van in zijn "crib" hangen en is ervan overtuigd dat Tupac over hem waakt en zorgt dat alles op zijn plek komt) dus zo'n gek idee is het niet eens. hahaquote:
Bummer. De reincarnatie van Bob Marley?quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij was er al toen Tupac stierf. Reïncarnatie vindt plaats op het moment dat je nog geboren moet worden en ik kan het weten want ik ben de reïncarnatie van Marilyn Monroe én Elvis Presley.
Dat drammen heeft ook allemaal geen nut.Een rat moet je bestrijden met rattestreken,maar de groep HES is daar wat te lief voor.Enige methode die twee uit elkaar te trekken is 1 van de twee uitlokken tot fysiek geweld!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:59 schreef Katewalker het volgende:
Kansloos dit. Als iemand toch nee zegt is dat nee. Dat wisten ze toch eigenlijk al? Ze blijven maar door drammen..en dan krijgen we dit gelul vanavond dus weer...
alle kindjes en mamas van nederland toch?quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef My_ het volgende:
Denk die feeks nou echt dat er andere kinderen dan die van haar (als die als zouden kijken), gaan kijken naar haar?!
Dat mocht ie willen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:01 schreef _Boo_ het volgende:
Bummer. De reincarnatie van Bob Marley?
Tis gewoon moeilijk om Koning Brain te overtuigen van zichzelf.quote:
Het gaat HELAAS niet lukken dus we kunnen ons nog alleen nog verlekkeren op het feit dat ze gedissed wordt bij de stemming om 20.00 uur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:01 schreef stoppelbaard het volgende:
Slim van het stel om Brian emotioneel te chanteren.........
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:48 schreef noekje het volgende:
Amanda en Brian ruzie. Ze kunnen elkaar niet meer uitluchten.
*zucht*
Dat vieze, 'ik ben nog niet klaar en laat me uitpraten', ik zou niet meer voor mezelf in kunnen staan. Echt niet.
Bij mij ookquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:04 schreef IkWeetNiets het volgende:
(streams beginnen weer te haperen)
Helemaal mee eens, als ze zakelijk willen zijn hadden ze met andere dingen op de proppen moeten komen, of andere afspraken maken. Dit is dom gezwets wat ze doen!quote:
Het is dat mijn zoon 15 is en dus al hele andere beelden van Natasia bekijkt (en ook daar een zeer uitgesproken mening over heeft) maar als hij 5 was liet ik hem echt niet naar dat mens kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:02 schreef mootie het volgende:
alle kindjes en mamas van nederland toch?![]()
ja zeker, in zn eentje of tegen douche putjes en krekelsquote:Op donderdag 22 februari 2007 19:04 schreef mootie het volgende:
Lacht Brian wel eens dan??????
Wie heeft brian ooit in een deuk zien liggen? Iemand??? Heeellup!quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja zeker, in zn eentje of tegen douche putjes en krekels
En als ie met koffers gooit.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ja zeker, in zn eentje of tegen douche putjes en krekels
Toen ie de koffers van Huub over het hek gooide. Toen viel hij bijna letterlijk in een deuk trouwens.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie heeft brian ooit in een deuk zien liggen? Iemand??? Heeellup!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |