We moeten niet vergeten dat ze daar ook al vanuit gingen. De ontslagronde was eigenlijk alleen maar aangevraagd omdat ze dan lekker natasia kunnen dissen zonder dat ze ze in de rede mag vallen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:42 schreef pluisje78 het volgende:
ontslag ronde gaat mislukken
haha, wat een kut-argument, wat een sukkel is die erikquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:43 schreef Peter6000 het volgende:
Argument van Eric: Je kan je beter focussen op je acteerlessen als Natasia er niet is, want die zorgt voor veel onrust.
![]()
Alsof Brian een iq van 80 heeft.
Dat Brian HBO heeft, en ondanks zijn tegen psychiatrie aanzittende trekjes (narcisme, bezitterigheid, agressie) dit echt wel weet te doorzien.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:44 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ja, dat klopt; wat is je punt ?
Ik twijfel zelfs of DAT gaat lukken, ik doe er in ieder geval wel een schietgebedje voorquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We moeten niet vergeten dat ze daar ook al vanuit gingen. De ontslagronde was eigenlijk alleen maar aangevraagd omdat ze dan lekker natasia kunnen dissen zonder dat ze ze in de rede mag vallen.
The reincarnatie van Tupac Shakur.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Gigageil het volgende:
Meneer is nog niet klaar ( 5x achter elkaar....) Who The Fuck Is Brian ???
![]()
Ja hoor zusje, het liefst over Braaajen heenquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik voor de 1234567 x nog even kotsen ?
Dat kan dus niet gekkie.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:50 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
The reincarnatie van Tupac Shakur.
Ow, okee. Ik zet het geluid uit als Brian praat...quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:40 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Uhmz...dat doet ie altijd, gisteren toen hij en Amanda op de pool-tafel zaten zei ie hetzelfde.
Ik denk niet dat Nena de enige gaat zijn die er wegens fysiek geweld tegen Brian uit moet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:49 schreef Gigageil het volgende:
"Kunnen niet meer uitluchten "![]()
![]()
Bedoeld "kunnen elkaar niet luchten of zien"
Meneer is nog niet klaar ( 5x achter elkaar....) Who The Fuck Is Brian ???
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef CARLAK het volgende:
Brian geeft nu aan dat hij de man van Amanda's kinderen kan worden.![]()
Ik hoop dat ik dit verkeerd heb verstaan.
Dank je, nu snap ik hetquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij bedoelt:
Die escalatie is een keer bewerkstelligd (ipv gebeuren)
Ik denk dat Brian een freudiaans spreekfoutje maakte...... de viespeuk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef CARLAK het volgende:
Brian geeft nu aan dat hij de man van Amanda's kinderen kan worden.![]()
hij zou het eventueel kunnen bewerkstelligen jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:53 schreef CARLAK het volgende:
Brian geeft nu aan dat hij demanvan Amanda's kinderen kan worden.![]()
Hij was er al toen Tupac stierf. Reïncarnatie vindt plaats op het moment dat je nog geboren moet worden en ik kan het weten want ik ben de reïncarnatie van Marilyn Monroe én Elvis Presley.quote:
Allemaal leugens, IK BEN ELVIS!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij was er al toen Tupac stierf. Reïncarnatie vindt plaats op het moment dat je nog geboren moet worden en ik kan het weten want ik ben de reïncarnatie van Marilyn Monroe én Elvis Presley.
echt niet.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef Black_king het volgende:
Brian gaat twijfelen....
Hij zegt dus gewoon dat ie een pooier is...... fijn dat dat nu eindelijk eens echt duidelijk is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:57 schreef T-lex het volgende:
Brian: "Ik kan naar binnen gaan en zakelijk zijn als een dikke lul"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |