En voor mij is het nog geweldig dichtbij ook, 40km maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
oja! das dit jaar ook weer, daar ga ik sowieso heen.. als ik niet naar dominator kan ga ik gewoon nooit meer naar een feestdominator is het beste van het beste heb ik gehoord
waar wordt t gehouden dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En voor mij is het nog geweldig dichtbij ook, 40km maar
Bijna fietsafstand
De vorige keer was het op het Rutbeek net buiten Enschedequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
waar wordt t gehouden dan?
eindje weg van den bosch..quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De vorige keer was het op het Rutbeek net buiten Enschede
Maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
eindje weg van den bosch..
Nee, 5 uurtjes preciesquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
meer als 5uur slaap gehad? xbm?
haha oke danquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, 5 uurtjes precies
Ik slaap in de bus nog wel wat bij straks
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:18 schreef Afzuigkap het volgende:
Morgeen gefeliciteerd Kev
Teeeering wat ben ik moe zeg
Was gisteren dus een uur te vroeg op fitness verkeerd op de klok gekeken ofzo![]()
Dus heb ik een BBBB-les gevolgd en Body Combat
Daarna nog wezen poolendus ben aardig op
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zullen we een "ik ben moe club" oprichten?
lijkt me heerlijk.. ben je eigenlijk vroeg uit bed?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:21 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]Ja en dan allemaal gaan slapen
Altijd toch.. ik weet niet wat 't is..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk.. ben je eigenlijk vroeg uit bed?
snel terug in je bed.. en met je hoofd onder de dekensquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:23 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Altijd toch.. ik weet niet wat 't is..
Ik ga zo even liggend tv kijken met een kopje theequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
snel terug in je bed.. en met je hoofd onder de dekensen dan val je zo in slaap
heb nog niet echt inspiratatie.. heb nu al me krachten nodig om niet in slaap te vallen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:23 schreef Afzuigkap het volgende:
Maaruhm PM mij eens wat je qua tekst in dat fobo ding van je wil hebben
* eRrrrJeee jaloers isquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik ga zo even liggend tv kijken met een kopje thee
Haha okquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb nog niet echt inspiratatie.. heb nu al me krachten nodig om niet in slaap te vallen..
als ik telang naar iets kijk.. doezel ik al weg![]()
kan toch in adobe?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef Afzuigkap het volgende:
Weet iemand een site waar je van foto's polaroids kan maken?
Awgquote:
Heb ik al gegoogled maar vier pagina's verder vond ik nog niks. En had ik een site gevonden, doet ie 't niet. Zei telkens dat de link niet bestond die ik invoerde..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kan toch in adobe?
of je moet even googlen![]()
dat wel.. maar heb liever een bedquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:27 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Awg![]()
Je kan wel lekker kopje thee pakken toch
stom zegquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:28 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Heb ik al gegoogled maar vier pagina's verder vond ik nog niks. En had ik een site gevonden, doet ie 't niet. Zei telkens dat de link niet bestond die ik invoerde..![]()
minder, misschien heeft die wel salmonellaquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:40 schreef K-mail het volgende:
Tering, mn computer valt telkens spontaan uit... Ik zit nu maar op een ander.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
minder, misschien heeft die wel salmonella![]()
![]()
![]()
hihi..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:44 schreef K-mail het volgende:
[..]Zou kunnen, ik rooster mn kipfiletjes altijd boven de koelingsuitlaat...
Vanavond komt een klasgenoot film kijken dus gaat dan niet lukken.. Nou ja vrijdag ben ik ook heel de dag weg dus moet eig wel nu of anders pas in het weekend..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
komt in loop van de dag.. af heb je vanaaf ook tijd
Of even checken of er niet iets mis is met de temperatuur in je kast! Dat had ik laatst! Was er iets stuk ofzo, ging elke keer alles uit omdat het te warm werd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hihi..
uitvallen he.. euhm..
piept je pc ook?
dan kan het zijn dat er iets los zit..
anders moet je even snel updates downloaden.. of in veilge modus pc opstarten en even virus + spyware scan doen, kan ook welleens helpen
Ja om 10.25! Maar ik wilde dus eigenlijk gaan slapen tot 12 uur, maar dat zit er dus niet inquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
je had toch engels=
stoute merel![]()
waaaahquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:49 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Vanavond komt een klasgenoot film kijken dus gaat dan niet lukken.. Nou ja vrijdag ben ik ook heel de dag weg dus moet eig wel nu of anders pas in het weekend..
misschien krijg iik straks wel inspiratie.. ben al een stuk wakkerder.. en de zon schijnt al lekker (een beetjequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waaaahwelke film=
ga je vrijdag dan doen?
vant weekend is ook goed hoor.. het heeft geen haast.. vindt al tof dat je et doet
Weet ik nog niet en vrijdag gaan Bobbemans en ik foto's maken en blijf daar eten en dan ja uhm uit in de avond..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waaaahwelke film=
ga je vrijdag dan doen?
vant weekend is ook goed hoor.. het heeft geen haast.. vindt al tof dat je et doet
foto´s maken.. oeeeehhhquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Weet ik nog niet en vrijdag gaan Bobbemans en ik foto's maken en blijf daar eten en dan ja uhm uit in de avond..
Soort fotoshoot maar dan niet profquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
foto´s maken.. oeeeehhh![]()
of wordt het een stadswandeling.. en dan foto´s maken onder de euromast![]()
ik ben er morgen ook niet trouwens.. tandarts > verslag maken > snowworld > karate
haha oke dan.. moet je ook allemaal hippe kledij aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Soort fotoshoot maar dan niet profwel met tyfusgrote goede camera
bier drinken en kut roepen? of houd je het netjes)quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:22 schreef Viaviqra het volgende:
Eindelijk vakantie![]()
Zometeen stad in![]()
Ja neem ook wat hippe kledij meequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha oke dan.. moet je ook allemaal hippe kledij aan
maar eet smakelijk![]()
![]()
waaah croissantjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja neem ook wat hippe kledij mee
Nog bedankt, lekker twee croissantjes op en thee
veel plezierquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:38 schreef VASND het volgende:
Hallo lieve mensen.
Dag lieve mensen, Ivo gaat naar Utrecht
.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:07 schreef hardcorebass het volgende:
hallooo
ja lekker hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef hardcorebass het volgende:
alles goed hiero?
succesquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef Merel1808 het volgende:
Engels was SUF!!!!!!
En nu ga ik heel hard bio leren, want morgen her![]()
lessen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er voor 3 kwartier, dan 2 uur autorijden
lekker he autorijdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er voor 3 kwartier, dan 2 uur autorijden
auto rijden zonder instructeur is pas lekker, muziekje aan.. en gaan..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
lekker he autorijden, hoeveel uren heb je al les gehad?
daar moet ik nog fftjes op wachten, lijkt me ook zo relaxtquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
auto rijden zonder instructeur is pas lekker, muziekje aan.. en gaan..
lange afstanden![]()
![]()
lekker snelweggen![]()
haha..tis dat ik nu niet bij me ouders zit..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
daar moet ik nog fftjes op wachten, lijkt me ook zo relaxt
Tsja tis een laptop, een best wel oude. Bij piepte in het begin wel, maar dat had volgens mij te maken met het feit dat zn batterij zo slecht is, en het contact met de adapter ook niet meer top is. Warmte zou kunnen, kheb m ff opengeschroefd, en was wel warm, maar niet abnormaal. Ook geen belachelijke hoeveelheid stof ofzo. Toen ik hem net opstartte deed ie die check, en vond ie heel veel dingen die verrot waren, maar naar mijn idee dingen die ik nooit meer gebruik, zoals IE5content, terwijl ik IE7gebruik...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hihi..
uitvallen he.. euhm..
piept je pc ook?
dan kan het zijn dat er iets los zit..
anders moet je even snel updates downloaden.. of in veilge modus pc opstarten en even virus + spyware scan doen, kan ook welleens helpen
ik rijd meestal nog wel met een doel... nutteloos rond rijden vink maar zonde van benzine..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik ga ook flink wat rondrijden denk ik zo als ik me rijbewijs heb.
ff verduidelijken, ik kreeg dan ook telkens die waarschuwing onderin schermquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef K-mail het volgende:
[..]
Tsja tis een laptop, een best wel oude. Bij piepte in het begin wel, maar dat had volgens mij te maken met het feit dat zn batterij zo slecht is, en het contact met de adapter ook niet meer top is. Warmte zou kunnen, kheb m ff opengeschroefd, en was wel warm, maar niet abnormaal. Ook geen belachelijke hoeveelheid stof ofzo. Toen ik hem net opstartte deed ie die check, en vond ie heel veel dingen die verrot waren, maar naar mijn idee dingen die ik nooit meer gebruik, zoals IE5content, terwijl ik IE7gebruik...
Maargoed, ik heb ff van de bijzondere dingen back-upje gedaan, en ga nu weer verder op deze.
haha geweldig, in het begin zal ik nog gerust ff de auto pakken om wat mee rond te rijden denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik rijd meestal nog wel met een doel... nutteloos rond rijden vink maar zonde van benzine..
al gebeurd et vaak zat..
of mensen ophalen.. en dan eigenlijk 100km omrijden![]()
![]()
oke, misschien te zware software voor je pc.. en daardoor valt die uit ofzo=quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef K-mail het volgende:
[..]
Tsja tis een laptop, een best wel oude. Bij piepte in het begin wel, maar dat had volgens mij te maken met het feit dat zn batterij zo slecht is, en het contact met de adapter ook niet meer top is. Warmte zou kunnen, kheb m ff opengeschroefd, en was wel warm, maar niet abnormaal. Ook geen belachelijke hoeveelheid stof ofzo. Toen ik hem net opstartte deed ie die check, en vond ie heel veel dingen die verrot waren, maar naar mijn idee dingen die ik nooit meer gebruik, zoals IE5content, terwijl ik IE7gebruik...
Maargoed, ik heb ff van de bijzondere dingen back-upje gedaan, en ga nu weer verder op deze.
is ook zo..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha geweldig, in het begin zal ik nog gerust ff de auto pakken om wat mee rond te rijden denk ikbeetje wennen enzo, ervaring opdoen
heb wel voordeel dat me ouders groot deel ervan betalen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef hardcorebass het volgende:
hahaha, dat tikt wel aan met de benzinekosten zo ja
Het kan ook zijn dat je met brak geheugen te maken hebt. Als een PC zomaar uitvalt is dat vrijwel nooit een softwarematig probleemquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef K-mail het volgende:
[..]
ff verduidelijken, ik kreeg dan ook telkens die waarschuwing onderin scherm
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:23 schreef nijnja het volgende:
hoi
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat je met brak geheugen te maken hebt. Als een PC zomaar uitvalt is dat vrijwel nooit een softwarematig probleem
Middag
hoeveel gradenquote:
44,5quote:
45 vind ik net te heet worden...quote:
Dat heb ik ook een keer gehad!quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:50 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
45 vind ik net te heet worden...
haha liep net een man aan de overkant van de weg. met 2 volle tassen met boodschappen.. scheurd zijn tas open![]()
Daarom moet je ook altijd rietjes kopen als je drank haalt, kan je misschien nog iets reddenquote:Op donderdag 22 februari 2007 12:52 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad!Maar toen zat er een heleboel bier in, en toen waren er 3 flesjes stuk!
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Daarom moet je ook altijd rietjes kopen als je drank haalt, kan je misschien nog iets redden
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:00 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]Je zit in pub he, niet in onz
je kan hem (haar?) wakker makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:05 schreef hardcorebass het volgende:
hond slaapt, dus kan hem moeilijk uit gaan laten
ah oke, wat voor 'n merk is het?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:22 schreef hardcorebass het volgende:
geen zin inlaat maar mooi liggen
Ah oke, dan is 't idd slimmer om te laten slapenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:26 schreef hardcorebass het volgende:
labrador6 maandjes oud nu ongeveer
gezellig, nog 4x 60min en ik heb weekendquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:57 schreef Ipho het volgende:
Gezellig nog 2x 70 min, en ik heb vakantie =O
quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:58 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
gezellig, nog 4x 60min en ik heb weekend![]()
Zit nu op 27 lessen, les in Alkmaar bij Adam en Eva, en 13 maart eerste examenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:19 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
lessen?
waar les je? in welke plaats
dankjequote:
Saaiquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:15 schreef liiszle het volgende:
[..]
dankje
hoe was het hier de afgelopen paar dagen?
Hallo mooierd!!!quote:
ik ook van jou lekkertjequote:
Dan kom ik t nu weer gezellig makenquote:
HHAAAAAYYYquote:
HOI!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef liiszle het volgende:
[..]
Dan kom ik t nu weer gezellig maken![]()
HOI!
en je moet luisteren naar de man in....quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:18 schreef Ipho het volgende:
ooh ik moet de pc uit doen van de docent Hihihi
nee sorry, morgen heb ik écht geen tijdquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
HOI!!!![]()
![]()
,
wie komt er morgen langs![]()
Hoi rj!quote:
:p. ja maar waar heb je het zo druk meequote:Op donderdag 22 februari 2007 14:22 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee sorry, morgen heb ik écht geen tijd
ander keertje!
dates manquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
:p. ja maar waar heb je het zo druk mee![]()
![]()
![]()
+1 unbannedquote:
Durftie zelf niet uit de kast te komen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:33 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n GoT account weer 'ns uit de kast gehaald
Is dat nieuw danquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:33 schreef mstr het volgende:
Ik heb m'n GoT account weer 'ns uit de kast gehaald
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Durftie zelf niet uit de kast te komen?
mn eerste banquote:
quote:
en niet eens vrijwilligquote:
je bent lieeeefO+quote:
ja! schade claim enzoquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:39 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Verkrachting
Zal Fok! aangeven
ja.. aan kettingenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:39 schreef seekfaM het volgende:
Ben je ook in een kelder vast gehnouden
en terechtquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:40 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, Jordy heeft nog wel even te gaan met z'n Borkydude
nee?quote:
ik was dr ook nietquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:44 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Ik wou gisteren met je communiceren maar jij deed net of je niet bereikbaar was![]()
sgoedquote:
probeer ik eens dramatisch te doen is het weer niet goed genoeg voor meneer hequote:
hoi pimpquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Wezzel het volgende:
...
hoi?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef Wezzel het volgende:
...
jaa maar ik was bij mn mama, en daar spaced die pcquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je zei nog hee!, maar toen ik vroeg of je wou dansen ging je snel weg![]()
ik voel me gekwetst![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:45 schreef lucina het volgende:
[..]
probeer ik eens dramatisch te doen is het weer niet goed genoeg voor meneer he![]()
Dan moet je niet zoveel smoken in zn bijzijn jweetsquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef liiszle het volgende:
[..]
jaa maar ik was bij mn mama, en daar spaced die pc
okayquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:47 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Dan moet je niet zoveel smoken in zn bijzijn jweets![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:46 schreef nijnja het volgende:
[..]tspijt mij madame
dank voor uw steun!!
![]()
kusjequote:
dat deed ik.. jij op zon wit paard, en ik dan eh.. nietquote:
De witte prins op het knappe paardquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat deed ik.. jij op zon wit paard, en ik dan eh.. niet
jij opt de bruine peerd jeweetsquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat deed ik.. jij op zon wit paard, en ik dan eh.. niet
JA! gerne, want mn opa is jarig, tegelijk met kevinquote:
Mijn naam?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
De witte prins op het knappe paard?
JAquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
De witte prins op het knappe paard?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:51 schreef liiszle het volgende:
[..]
JA! gerne, want mn opa is jarig, tegelijk met kevin
JAAAquote:
Ik heb geen flauw idee,quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:52 schreef liiszle het volgende:
[..]
JAAAen dan gaan we een wedstrijdje doen
tevens, wat doe jij in pub ?
hallowwquote:
hoe isst ?quote:
dikwijlsquote:
ALT SN=??quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef liiszle het volgende:
JON GENS! wat heb ik dat ALT s'n gemist zegits good to be back
waar loop je stage?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Soms wel![]()
Verveel me hier de ebola @ stage![]()
m2, zitten we soms zelfde bedrijfquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:19 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Soms wel![]()
Verveel me hier de ebola @ stage![]()
doe is Alt S nadat je iets getypt hebt.quote:
we hebben hier alle dranken.. zelfs wiskeyquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:20 schreef Sloffie het volgende:
[..]
ik dronk net cola... maar nu niet zo lekker![]()
ook berenburg?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
we hebben hier alle dranken.. zelfs wiskey
[zzzzzzzzzzzzzzz/s][s]sssssquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:21 schreef liiszle het volgende:
[..]
doe is Alt S nadat je iets getypt hebt.
nee zit op stage stuk verderop...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Sloffie het volgende:
[..]
in emmen?
ICTik had ook wat anders moeten kiezen
"zuchtquote:
ophhhhhhhhhhh ondeugdquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Afzuigkap het volgende:
Zohet is weer gezellig in de sc
in de tijd dat ik er even niet meer was heb ik geslapen
Ja vind ik ook wel, gezellig hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:22 schreef Afzuigkap het volgende:
Zohet is weer gezellig in de sc
in de tijd dat ik er even niet meer was heb ik geslapen
nee, zwollequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee zit op stage stuk verderop...
Zit jij @ ICT in Emmen![]()
nee architect in rotterdamquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:23 schreef VlaDje het volgende:
[..]
nee zit op stage stuk verderop...
Zit jij @ ICT in Emmen![]()
Ben nog steeds moequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja vind ik ook wel, gezellig hierwaarom zei je even niet dat je ging slapen, was ik bij je komen liggen zusje
, ben ook een beetje
![]()
Ik in HDB, vlakbij dusquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:24 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nee, zwolle
maar ik ga ff een bak koffie drinken![]()
Kom dan, ik heb een heel mooi groot bedquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Samen dan maar weer het bedje instappen?
incestquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Samen dan maar weer het bedje instappen?
trouwen?quote:
We zijn gekroond tot broertje en zusjequote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
incest
Broer en zus willen legale seksrelatie
Je had toch zo'n mooi rond bed gekregen papaquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:28 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Kom dan, ik heb een heel mooi groot bed
jke mist het woord van...quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
We zijn gekroond tot broertje en zusje![]()
![]()
[..]
Je had toch zo'n mooi rond bed gekregen papa![]()
![]()
![]()
ohja, kut.. jij hing hier ook rondquote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
ohja, kut.. jij hing hier ook rond![]()
hoi
sm kelder?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:30 schreef VlaDje het volgende:
mafkees, waar zou je me van kennen dan
Niet rond, maar wel mooiquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
We zijn gekroond tot broertje en zusje![]()
![]()
[..]
Je had toch zo'n mooi rond bed gekregen papa![]()
![]()
![]()
je blijft lief rjquote:
beer,quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Niet rond, maar wel mooi
[afbeelding]
Is wel een foto van een tijd geleden. Kamer staat nu anders.
Staat ook in het kamertopic
Mag ik een keertje langskomenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Niet rond, maar wel mooi
[afbeelding]
Ja maar natuurlijkquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:40 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Mag ik een keertje langskomen![]()
Wel mooi gietijzeren bed![]()
maar nu ga ik naar mn opa, want dies jaaruuugquote:
écht vrouwenkamerquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:38 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Niet rond, maar wel mooi
[afbeelding]
feliciteer um ook even namens de PUB SCquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef liiszle het volgende:
[..]
maar nu ga ik naar mn opa, want dies jaaruuug
kusje voor iedereen enzo
Sssssstquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:41 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja maar natuurlijk
Had je toch al gevraagd voor een filmpje te kijken
En dankje
je profiel misschien?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:47 schreef hardcorebass het volgende:
waar kun je ergens zien hoeveel possts je hebt dan?
ik zit niet heel de dag achter fokquote:
Dan was je snel klaar tochquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:48 schreef lucina het volgende:
niet normaal.. ik moest effe mijn zus haar nagels lakken (Wat ze zelf niet kan) heeft ze al haar nagels zo kort afgeknaagd dat er niks te lakken is![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik zit niet heel de dag achter fokdus dat weet ik ook allemaal niet
waar kun je je f5 toets laten repareren?
nieuwe toets erop drukken of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:49 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
ik zit niet heel de dag achter fokdus dat weet ik ook allemaal niet
waar kun je je f5 toets laten repareren?
niet echt.. steeds alles ernaastquote:
wat heb je met de paashaas gedaan ?!?!?!quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef nijnja het volgende:
paas eitje?
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef lucina het volgende:
[..]
niet echt.. steeds alles ernaast![]()
Gesmoltenquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef lucina het volgende:
[..]
wat heb je met de paashaas gedaan ?!?!?!![]()
![]()
man, hij is nog niet kapot... maar moet er zovaak opdrukken dat het er binnekort wel aankomt gok ik zoquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nieuwe toets erop drukken of bedoel je dat niet?
anders... elke pc shop...
Uberhaupt moet je: Of een goed toetsenbord kopen, Of wat aan je sociallife doen als je een nieuw toetsenbord nodig bentquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Sloffie het volgende:
[..]
nieuwe toets erop drukken of bedoel je dat niet?
anders... elke pc shop...
waar zou je mij van kennen dan master?quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:52 schreef seekfaM het volgende:
[..]
. je had ook plastic opplak nagels kunnenplakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |