Heb ik al gegoogled maar vier pagina's verder vond ik nog niks. En had ik een site gevonden, doet ie 't niet. Zei telkens dat de link niet bestond die ik invoerde..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kan toch in adobe?
of je moet even googlen![]()
dat wel.. maar heb liever een bedquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:27 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Awg![]()
Je kan wel lekker kopje thee pakken toch
stom zegquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:28 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Heb ik al gegoogled maar vier pagina's verder vond ik nog niks. En had ik een site gevonden, doet ie 't niet. Zei telkens dat de link niet bestond die ik invoerde..![]()
minder, misschien heeft die wel salmonellaquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:40 schreef K-mail het volgende:
Tering, mn computer valt telkens spontaan uit... Ik zit nu maar op een ander.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
minder, misschien heeft die wel salmonella![]()
![]()
![]()
hihi..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:44 schreef K-mail het volgende:
[..]Zou kunnen, ik rooster mn kipfiletjes altijd boven de koelingsuitlaat...
Vanavond komt een klasgenoot film kijken dus gaat dan niet lukken.. Nou ja vrijdag ben ik ook heel de dag weg dus moet eig wel nu of anders pas in het weekend..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:32 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
komt in loop van de dag.. af heb je vanaaf ook tijd
Of even checken of er niet iets mis is met de temperatuur in je kast! Dat had ik laatst! Was er iets stuk ofzo, ging elke keer alles uit omdat het te warm werd!quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hihi..
uitvallen he.. euhm..
piept je pc ook?
dan kan het zijn dat er iets los zit..
anders moet je even snel updates downloaden.. of in veilge modus pc opstarten en even virus + spyware scan doen, kan ook welleens helpen
Ja om 10.25! Maar ik wilde dus eigenlijk gaan slapen tot 12 uur, maar dat zit er dus niet inquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:37 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
je had toch engels=
stoute merel![]()
waaaahquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:49 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Vanavond komt een klasgenoot film kijken dus gaat dan niet lukken.. Nou ja vrijdag ben ik ook heel de dag weg dus moet eig wel nu of anders pas in het weekend..
misschien krijg iik straks wel inspiratie.. ben al een stuk wakkerder.. en de zon schijnt al lekker (een beetjequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waaaahwelke film=
ga je vrijdag dan doen?
vant weekend is ook goed hoor.. het heeft geen haast.. vindt al tof dat je et doet
Weet ik nog niet en vrijdag gaan Bobbemans en ik foto's maken en blijf daar eten en dan ja uhm uit in de avond..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:51 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
waaaahwelke film=
ga je vrijdag dan doen?
vant weekend is ook goed hoor.. het heeft geen haast.. vindt al tof dat je et doet
foto´s maken.. oeeeehhhquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:55 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Weet ik nog niet en vrijdag gaan Bobbemans en ik foto's maken en blijf daar eten en dan ja uhm uit in de avond..
Soort fotoshoot maar dan niet profquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:59 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
foto´s maken.. oeeeehhh![]()
of wordt het een stadswandeling.. en dan foto´s maken onder de euromast![]()
ik ben er morgen ook niet trouwens.. tandarts > verslag maken > snowworld > karate
haha oke dan.. moet je ook allemaal hippe kledij aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:03 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Soort fotoshoot maar dan niet profwel met tyfusgrote goede camera
bier drinken en kut roepen? of houd je het netjes)quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:22 schreef Viaviqra het volgende:
Eindelijk vakantie![]()
Zometeen stad in![]()
Ja neem ook wat hippe kledij meequote:Op donderdag 22 februari 2007 10:28 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha oke dan.. moet je ook allemaal hippe kledij aan
maar eet smakelijk![]()
![]()
waaah croissantjesquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:32 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ja neem ook wat hippe kledij mee
Nog bedankt, lekker twee croissantjes op en thee
veel plezierquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:38 schreef VASND het volgende:
Hallo lieve mensen.
Dag lieve mensen, Ivo gaat naar Utrecht
.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:07 schreef hardcorebass het volgende:
hallooo
ja lekker hierquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:14 schreef hardcorebass het volgende:
alles goed hiero?
succesquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:16 schreef Merel1808 het volgende:
Engels was SUF!!!!!!
En nu ga ik heel hard bio leren, want morgen her![]()
lessen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er voor 3 kwartier, dan 2 uur autorijden
lekker he autorijdenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:18 schreef Mathijz het volgende:
Ik ben er voor 3 kwartier, dan 2 uur autorijden
auto rijden zonder instructeur is pas lekker, muziekje aan.. en gaan..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
lekker he autorijden, hoeveel uren heb je al les gehad?
daar moet ik nog fftjes op wachten, lijkt me ook zo relaxtquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
auto rijden zonder instructeur is pas lekker, muziekje aan.. en gaan..
lange afstanden![]()
![]()
lekker snelweggen![]()
haha..tis dat ik nu niet bij me ouders zit..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:23 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
daar moet ik nog fftjes op wachten, lijkt me ook zo relaxt
Tsja tis een laptop, een best wel oude. Bij piepte in het begin wel, maar dat had volgens mij te maken met het feit dat zn batterij zo slecht is, en het contact met de adapter ook niet meer top is. Warmte zou kunnen, kheb m ff opengeschroefd, en was wel warm, maar niet abnormaal. Ook geen belachelijke hoeveelheid stof ofzo. Toen ik hem net opstartte deed ie die check, en vond ie heel veel dingen die verrot waren, maar naar mijn idee dingen die ik nooit meer gebruik, zoals IE5content, terwijl ik IE7gebruik...quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:45 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
hihi..
uitvallen he.. euhm..
piept je pc ook?
dan kan het zijn dat er iets los zit..
anders moet je even snel updates downloaden.. of in veilge modus pc opstarten en even virus + spyware scan doen, kan ook welleens helpen
ik rijd meestal nog wel met een doel... nutteloos rond rijden vink maar zonde van benzine..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:36 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik ga ook flink wat rondrijden denk ik zo als ik me rijbewijs heb.
ff verduidelijken, ik kreeg dan ook telkens die waarschuwing onderin schermquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef K-mail het volgende:
[..]
Tsja tis een laptop, een best wel oude. Bij piepte in het begin wel, maar dat had volgens mij te maken met het feit dat zn batterij zo slecht is, en het contact met de adapter ook niet meer top is. Warmte zou kunnen, kheb m ff opengeschroefd, en was wel warm, maar niet abnormaal. Ook geen belachelijke hoeveelheid stof ofzo. Toen ik hem net opstartte deed ie die check, en vond ie heel veel dingen die verrot waren, maar naar mijn idee dingen die ik nooit meer gebruik, zoals IE5content, terwijl ik IE7gebruik...
Maargoed, ik heb ff van de bijzondere dingen back-upje gedaan, en ga nu weer verder op deze.
haha geweldig, in het begin zal ik nog gerust ff de auto pakken om wat mee rond te rijden denk ikquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ik rijd meestal nog wel met een doel... nutteloos rond rijden vink maar zonde van benzine..
al gebeurd et vaak zat..
of mensen ophalen.. en dan eigenlijk 100km omrijden![]()
![]()
oke, misschien te zware software voor je pc.. en daardoor valt die uit ofzo=quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:46 schreef K-mail het volgende:
[..]
Tsja tis een laptop, een best wel oude. Bij piepte in het begin wel, maar dat had volgens mij te maken met het feit dat zn batterij zo slecht is, en het contact met de adapter ook niet meer top is. Warmte zou kunnen, kheb m ff opengeschroefd, en was wel warm, maar niet abnormaal. Ook geen belachelijke hoeveelheid stof ofzo. Toen ik hem net opstartte deed ie die check, en vond ie heel veel dingen die verrot waren, maar naar mijn idee dingen die ik nooit meer gebruik, zoals IE5content, terwijl ik IE7gebruik...
Maargoed, ik heb ff van de bijzondere dingen back-upje gedaan, en ga nu weer verder op deze.
is ook zo..quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
haha geweldig, in het begin zal ik nog gerust ff de auto pakken om wat mee rond te rijden denk ikbeetje wennen enzo, ervaring opdoen
heb wel voordeel dat me ouders groot deel ervan betalen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:06 schreef hardcorebass het volgende:
hahaha, dat tikt wel aan met de benzinekosten zo ja
Het kan ook zijn dat je met brak geheugen te maken hebt. Als een PC zomaar uitvalt is dat vrijwel nooit een softwarematig probleemquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:48 schreef K-mail het volgende:
[..]
ff verduidelijken, ik kreeg dan ook telkens die waarschuwing onderin scherm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |