En voor mij is het nog geweldig dichtbij ook, 40km maarquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:17 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
oja! das dit jaar ook weer, daar ga ik sowieso heen.. als ik niet naar dominator kan ga ik gewoon nooit meer naar een feestdominator is het beste van het beste heb ik gehoord
waar wordt t gehouden dan?quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En voor mij is het nog geweldig dichtbij ook, 40km maar
Bijna fietsafstand
De vorige keer was het op het Rutbeek net buiten Enschedequote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
waar wordt t gehouden dan?
eindje weg van den bosch..quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:21 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
De vorige keer was het op het Rutbeek net buiten Enschede
Maar dan heb je ook watquote:Op donderdag 22 februari 2007 00:23 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
eindje weg van den bosch..
Nee, 5 uurtjes preciesquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:41 schreef eRrrrJeee het volgende:
meer als 5uur slaap gehad? xbm?
haha oke danquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:50 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Nee, 5 uurtjes precies
Ik slaap in de bus nog wel wat bij straks
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:18 schreef Afzuigkap het volgende:
Morgeen gefeliciteerd Kev
Teeeering wat ben ik moe zeg
Was gisteren dus een uur te vroeg op fitness verkeerd op de klok gekeken ofzo![]()
Dus heb ik een BBBB-les gevolgd en Body Combat
Daarna nog wezen poolendus ben aardig op
quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
zullen we een "ik ben moe club" oprichten?
lijkt me heerlijk.. ben je eigenlijk vroeg uit bed?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:21 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]Ja en dan allemaal gaan slapen
Altijd toch.. ik weet niet wat 't is..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
lijkt me heerlijk.. ben je eigenlijk vroeg uit bed?
snel terug in je bed.. en met je hoofd onder de dekensquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:23 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Altijd toch.. ik weet niet wat 't is..
Ik ga zo even liggend tv kijken met een kopje theequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
snel terug in je bed.. en met je hoofd onder de dekensen dan val je zo in slaap
heb nog niet echt inspiratatie.. heb nu al me krachten nodig om niet in slaap te vallen..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:23 schreef Afzuigkap het volgende:
Maaruhm PM mij eens wat je qua tekst in dat fobo ding van je wil hebben
* eRrrrJeee jaloers isquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef Afzuigkap het volgende:
[..]
Ik ga zo even liggend tv kijken met een kopje thee
Haha okquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
heb nog niet echt inspiratatie.. heb nu al me krachten nodig om niet in slaap te vallen..
als ik telang naar iets kijk.. doezel ik al weg![]()
kan toch in adobe?quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:25 schreef Afzuigkap het volgende:
Weet iemand een site waar je van foto's polaroids kan maken?
Awgquote:
Heb ik al gegoogled maar vier pagina's verder vond ik nog niks. En had ik een site gevonden, doet ie 't niet. Zei telkens dat de link niet bestond die ik invoerde..quote:Op donderdag 22 februari 2007 09:26 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
kan toch in adobe?
of je moet even googlen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |