quote:Heb je er ooit van gedroomd om in het shirtje van je favoriete voetbalploeg te spelen en te tonen wat je allemaal waard bent?
Football Star is het spel waar jij de speler bent!
Je kan kiezen voor welke club je wilt spelen, een trainingsschema maken, communiceren met je ploeggenoten, interviews geven, verschillende gadgets kopen om je levensstijl te veranderen, je moraal te laten toenemen en nog vele andere opties om de beste voetballer te worden die de wereld ooit heeft gezien!
quote:Na enkele dagen wachten kun je nu inloggen op Planetarium Football Star!. Het eerste wat je moet doen nadat je bent ingelogd is een speler creeëren; je zult een aantal keuzes moeten maken en een speler kiezen. Daarna kun je beginnen met het spel! Vergeet niet een kijkje te nemen bij en deel te nemen aan onze gemeenschap (via de gemeenschap optie in het linker menu) zodat je enkele tips om goed te starten kunt krijgen.
We hopen dat je nog lang Planetarium Football Star zult spelen. Veel succes!!
Groet,
Planetarium Football Star Team
En nog een heel klein beetje snelheid en kracht.quote:Tackelen 8
Positiespel 5
Koppen 4
Daar hopen we dan ook maar snel op!quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:46 schreef Suijk het volgende:
Je kunt elk moment overgenomen worden door een echte manager, die moet maar net ook Eindhovense sympathieën hebben, want die kan de naam ook gewoon veranderen.
2/3 dagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:40 schreef Viaviqra het volgende:
Hoelang meot je wachten op dat mailtje? Ik wacht nu al een dag![]()
Heej, das grappig! Wij mogen morgen tegen elkaar ballen dus!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:36 schreef AirRaid het volgende:
De transfer naar Haarlem Boys werd voltooid. Je bent nu een speler van Haarlem Boys!
Hoe train ik die dan, ik zit trouwens bij een bot teamquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:52 schreef Suijk het volgende:
Geduld man, zorg dat je fitness ook hoog genoeg is. Morgen wedstrijd spelen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:12 schreef Nielz. het volgende:
Ook net geregistreerd, idee is wel grappig
Die coach moet jou aannemen, dus dat is niet zo makkelijk. Niemand zal je nog willen met 0 stats.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:36 schreef Chen het volgende:
Ik zit bij een bot team, maar als ik nu verlaat de club doe, is het dan makkelijk om een team te vinden met een echte coach?
quote:Naam Frans Niesters (21467)
Positie ? RC
Voorkeursvoet Links
Leeftijd 17 Jaar (7/3/2)
Details Speler met vreselijke ervaring
Persoonlijkheid Aardig Persoon
Lifestyle Geen
Nationaliteit Utrecht, Nederland
Team PVV Utrecht
Toekomst Voelt zich goed bij deze club.
Reputatie Geen (Internationale Ranking: #21388 Nationale Ranking: #1676)
Handling (GK) 0
Vreselijk
Uitkomen (GK) 0
Vreselijk
Reflexen (GK) 0
Vreselijk
Lenigheid (GK) 0
Vreselijk
Uitwerpen (GK) 0
Vreselijk
Tackelen 0
Vreselijk
Koppen 0
Vreselijk
Korte Passes 0
Vreselijk
Positiespel 0
Vreselijk
Scoren 0
Vreselijk
Techniek 0
Vreselijk
Lange Passes 0
Vreselijk
Voorzetten 0
Vreselijk
Afstandsschoten 0
Vreselijk
Spelinzicht 0
Vreselijk
Dribbelen 0
Vreselijk
Snelheid 0
Vreselijk
Kracht 0
Vreselijk
Moreel 98%
Fitheid 96%
Integratie 100%
Je kan toch meerdere keren per dag trainen? Of in 1 training meerdere dingen trainen?quote:Laatste wijziging 24/2/2007 20:23:03
Laatste "Ontspanning" Training 24/2/2007 (1 dagen)
Laatste Training 25/02/07 (Reflexen (GK))
Dat bedoel je toch? Dan kan ik kiezen tussen:quote:Mogelijkheden om te Ontspannen:
Je kunt verschillende manieren kiezen om te ontspannen. De speler zal elke keer ontspannen op de manier zoals je hieronder geselecteerd hebt. Kijk voor meer informatie hierover in de help bij trainen.
quote:Naam Frans Niesters (21467)
PVV Utrecht (1310)
Volledige Naam PVV Utrecht
Land Nederland
Supporters 20000 mensen
URL Geen
Team Series
Huidige divisie C - 16 (1 Plaats)
Beker Status Niet gekwalificeerd voor de beker
Spelers 14
Gemiddelde leeftijd 17 Jaar
Ster speler Tonnis Roelofs
Spelers waarde ¤1273222
Wedstrijden zonder winst 0
Wedstrijden ongeslagen 1
Overwinningen op rij 1
Gelijke spelen op rij 0
Verlieswedstrijden op rij 0
In een botteam gaat dat wel een beetje moeilijk hequote:Op zondag 25 februari 2007 15:18 schreef DeHovenier het volgende:
Dat soort wensen kun je aan je coach kenbaar maken
Weet ik.quote:Op zondag 25 februari 2007 15:20 schreef Sautor het volgende:
[..]
In een botteam gaat dat wel een beetje moeilijk he
Oja, ik ben Timo Drietelaar. Zit bij den Middelburg in div C 9
quote:Er zijn geen nieuwe trainingsverslagen.
Ja, maar hier wordt alleen in gemeld als je een stijging in je stats hebt gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je hebt toch elke dag training?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:48 schreef borisz het volgende:
account aangemaakt. nu de site is bekijken
quote:Naam Onjo Voorhorst (11037)
Positie GK
Voorkeursvoet Rechts
Leeftijd 17 Jaar (5/5/1)
Details Speler met zeer weinig ervaring
Persoonlijkheid Aardig Persoon
Lifestyle Miserabel
Nationaliteit Amsterdam, Nederland
Team T.R.L.
Toekomst Verheugt zich op een goed seizoen.
Reputatie Continentaal (Internationale Ranking: #3909 Nationale Ranking: #231)
Skills
Handling (GK) 3
Uitkomen (GK) 2
Reflexen (GK) 2
Lenigheid (GK) 1
Uitwerpen (GK) 1
En kracht en snelheid ook 1, nu wat meer multiskill gaan makenquote:Tackelen 8
Zwak
Positiespel 5
Zeer Zwak
Koppen 4
Slecht
Korte Passes 1
Zeer Slecht
Jij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is er nog niet, Maar als het komt, kan het.
Wordt proppen straks in een Fok!-team.... 3 keepers!
Dat spel bestaat dan nog niet zo langquote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Ja, de oudste spelers zijn net 18, er zit net 1 seizoen op.
Teamgenootquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef twi het volgende:
Ik ga naar Den Middelburg in elk geval. Nog niet verloren, en de eerste die gepost wordt
Name Gabriël Schot (21435)
Team Den Middelburg (1250)
Die naamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef MacMauser het volgende:
Wij hebben in ons team met een aantal gesponsord en zijn vanaf vandaag dus FS fan geworden! Mocht je interesse hebben om je salaris wat op te krikken, ons team te versterken en te komen ballen bij Olympiakos Papalamepielos stuur dan een bericht naar onze manager!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef MacMauser het volgende:
Wij hebben in ons team met een aantal gesponsord en zijn vanaf vandaag dus FS fan geworden! Mocht je interesse hebben om je salaris wat op te krikken, ons team te versterken en te komen ballen bij Olympiakos Papalamepielos stuur dan een bericht naar onze manager!
quote:Er werden geen teams gevonden.
Moet je even contact opnemen met mn eigenaar. Ik weet niet wat/of hij geld voor me moet hebben. Voor zelfde contract wil ik best overkomen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef MacMauser het volgende:
Lennox: Kun jij ook nie bij ons komen ballen? Ik zoek nog wel een klasse verdediger en kan je een beter contract aanbieden!![]()
Fijn! Laat maar weten wat je moet kosten dan regelen we dat wel. Voor een basisplek hoef je je bij ons geen zorgen te makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Moet je even contact opnemen met mn eigenaar. Ik weet niet wat/of hij geld voor me moet hebben. Voor zelfde contract wil ik best overkomen hoor.
Laatste wedstrijd mocht ik alleen maar invallen, omdat er nieuwe aankopen zijn gedaan.
Daar had ik niet over, als ik op die naam zoek dan vindt 'ie geen clubs met die naamquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef MacMauser het volgende:
Die naam zit natuurlijk een hele geschiedenis aan vast. Ik zal de Fokkers daar niet mee lastig vallen.
Hovenier: We hebben Geen keeper nodig. We hebben er inmiddels al 2.
Twi: Jij bent nog lid van een andere club. Ik kan je een contract voor 750 aanbieden als je dat wil. Je staat gebookmarkt.
Papalalos is volgens mij de afkorting waarmee je ons team kan vinden.
De Poolse aspergestekert heeft gereageerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef MacMauser het volgende:
3x hetzelfde trainen is gunstig jusit voor je skills! Altijd doen lijkt me dus.
@t Lennox: Ik wacht wel af. Ik hoop dat je Pools goed genoeg is om t hem duidelijk te maken![]()
@t Chen: Het zal je weinig opleveren, want de kans dat je gaat spelen is gewoon klein omdat je skills (nog) te zwak zijn. Je kunt beter bij dat Botteam blijven dus.
Vandaar dus dat ik ook zei dat er absoluut spelers bij kunnen als t verbeteringen zijn.
Waarde van mn speler is 150k geloof ik, maar je kan allicht minder bieden. Als ik gewoon doordram dat ik toch weg wilquote:well ... thats not very good ... i rather do not want to sell anybody after the end of season ... money yes they must to pay for you .... about 100 000 euro i think. but i really want you to stay to end of season ? or maybe to half of season ?
Een bonus van ongeveer 5% dacht ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:34 schreef Suijk het volgende:
Let op dat je inderdaad een bonus krijgt als je 3x hetzelfde traint, maar juist een mindere stijging als je iets anders traint dan er als teamtraining is ingesteld...
Ik doe later vandaag een bod op je bij je Poolse knakker! We zien wel hoe t gaat aflopen..quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
De Poolse aspergestekert heeft gereageerd![]()
[..]
Waarde van mn speler is 150k geloof ik, maar je kan allicht minder bieden. Als ik gewoon doordram dat ik toch weg wil![]()
Ik zit in het team!!! Nou nog even uitzoeken hoe alles werktquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:22 schreef nicomart het volgende:
voorlopig nog geen vast fok team volgens mij.. kom anders in mijn team erbij lardyy.. ik zit nog in een botteam, maar dan kunnen we misschien wat ervaringen uitwisselen daarzo..
edit: ik speel bij SV Amsterdam in divisie C2 trouwens.. Ook wel makkelijk om te weten natuurlijk. Je zou de 3e speler zijn in het botteam met verder alleen maar botspelers..
hehe.. geinig.. Ik zag dat er al een paar bij gekomen waren. Hoe heet je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:00 schreef Lardyy het volgende:
[..]
Ik zit in het team!!! Nou nog even uitzoeken hoe alles werkt![]()
Je bent ook pas 17 jaar he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Op vrijdag train ik m'n fitheid, die staat nu op 70%. Dan ga ik per week 1 skill trainen, volgende week train ik Handling, de week daarna Uitkomen, de week daarna Reflexen en ga zo maar door. Dus over 5 weken heb ik alle keeperstats getraind, en dan begin ik weer overnieuw. Duurt wel lang dan zo
We wachten idd wel af. Het komt goed.. Binnen 2 weken heb ik bij ons team de zaakjes beter in orde en de kneepjes nog beter onder de knie, waardoor ik jouw t gewenste salaris kan bieden en dergelijke..quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:41 schreef Lennox het volgende:
Komt goed. In de tussentijd zal ik wel gewoon doortrainen hoor;) . Tackelen ga ik bijna weer op stijgen en binnen 2 weken kan ik een Personal Trainer III aannemen.
Die Pool is niet verkeerd. Hij begon nu dat hij me weer in basis wilde zetten, maar hij geeft ook een godsvermogen uit aan lonen. Dus als hij me voor geld kan lozen zal hij het niet laten (voor 0 daar heen gegaan).
quote:0': De wedstrijd is begonnen!
2': Joram Bleeker begint een dribbel en sprint vooruit.
4': Joris de Kok probeert voorbij Ron Trahar te gaan.
4': Joris de Kok begint een dribbel en sprint vooruit.
4': Christiaan Doornbos begint een dribbel en sprint vooruit.
6': Christiaan Doornbos begint een dribbel en sprint vooruit.
8': Christiaan Doornbos speelt een lage lange bal naar Joram Bleeker.
8': Joram Bleeker met een geplaatst schot vanaf 9 meters...
9': Oliver de Leede vliegt naar de hoek en met een katachtige redding houdt hij zijn doel schoon. Wat een wereldredding!
9': Oliver de Leede verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Joris de Kok, die de bal makkelijk controleert.
10': Joris de Kok probeert voorbij Jens Visscher te gaan.
10': Joris de Kok verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Jens Visscher.
10': Jan Christiansen probeert voorbij Jens Visscher te gaan.
10': Jan Christiansen verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Jens Visscher.
10': Jens Visscher verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Bert Dikkerboom, die de bal makkelijk controleert.
11': Bert Dikkerboom probeert voorbij Lance Kitslaar te gaan.
11': Bert Dikkerboom begint een dribbel en sprint vooruit.
11': Bert Dikkerboom schiet...
11': Met een mooie reflex houdt Oliver de Leede de bal uit zijn doel.
11': Oliver de Leede verstuurt een pass over een lange afstand door het midden tot Jan Christiansen, die de bal makkelijk controleert.
12': Jens Visscher speelt een lange bal in naar de rechterkant, waar Christiaan Doornbos de bal makkelijk controleert.
quote:14': Frans Niesters probeert voorbij Aad Boom te gaan.
14': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
15': Frans Niesters schiet...
15': Jerre Zandvliet vliegt naar de bal en maakt een goede redding.
21': Frans Niesters schiet...
21': GOOOOOAL voor PVV Utrecht!! Wat een doelpunt... de keeper was kansloos!
22': Frans Niesters probeert voorbij Mees Brussee te gaan.
22': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
23': Frans Niesters schiet...
24': Frans Niesters ziet de bal naast gaan.
47': Frans Niesters probeert voorbij Henny Nihot te gaan.
47': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
57': Frans Niesters schiet...
57': Frans Niesters probeert voorbij Aad Boom te gaan.
57': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
57': Met een mooie reflex houdt Jerre Zandvliet de bal uit zijn doel.
Al een paar kansen gehadquote:73': Frans Niesters schiet...
73': Frans Niesters ziet de bal naast gaan.
79': Frans Niesters probeert voorbij Aad Boom te gaan.
79': Frans Niesters begint een dribbel en sprint vooruit.
79': Frans Niesters schiet...
79': Jerre Zandvliet vliegt naar de bal en maakt een goede redding.
4-0 voor ons, ik heb er 2 gemaaktquote:86': Juul Kruger probeert een lange bal te versturen op de stropdas van Frans Niesters.
86': Frans Niesters schiet...
87': GOOOOOAL voor PVV Utrecht!! Een laag schot in de hoek.
Hehe, dat kan ik nog niet zeggen na mn eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
1-1 tegen de kampioen van de eredivisie van vorig jaar, we staan nog steed bovenaan en ik ben beste keeper van het seizoen van de eredivisie (tot nu toe).
Kwestie van trainen twi. Het teambelang is even het belangrijkste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:23 schreef twi het volgende:
Wel 5-1 gewonnen, maar ik kom zelf 0,0 in het verhaal voor
Inderdaad, komt wel. Waarom zit er trouwens 1 in 't team met 11% fitness ofzo? Schop die eens even snel richting de sportschool ;Pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Kwestie van trainen twi. Het teambelang is even het belangrijkste.
Ik scoorde dan wel, maar kwam ook amper in t stuk voor.
Ik heb hem al 2x berichten gestuurd dat ie flink op fitness moet gaan trainen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, komt wel. Waarom zit er trouwens 1 in 't team met 11% fitness ofzo? Schop die eens even snel richting de sportschool ;P
Je kunt een advertentie plaatsen in een van de fora daar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef Lardyy het volgende:
En zijn hier dan mensen die mij in z'n team wil ?!?!
2 minuten voor tijd nog bijna de goal gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef Zwoerd het volgende:
0-0 gespeeld in mn eerste wedstrijd
Gestegen naar 9 op tackelenquote:Tackelen 9
Positiespel 5
Koppen 4
Korte Passes 1
Snelheid 2
Kracht 1
Geinig, iedere week wat plekjes stijgen.quote:Nationale Ranking: #209
Jeps dat had ik hier al gelezen, dus wachten is de beste optiequote:Op maandag 5 maart 2007 17:55 schreef nicomart het volgende:
Geduld Lardyy.. duurde bij mij ook eventjes.
Je traint wel 1 soort training op 1 dag he?
Schiet niet op. Hoeveel keeps hebben we nu op Fok!? 3?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij duurde het bijna een week voordat ik een skill steeg. Keeper zijnde.
Verdedigerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef DeHovenier het volgende:
Laten we een lijstje maken!
Keeps
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef Lennox het volgende:
Keeps
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
EDIT - EN mijn eerste stijging! Lange Pass naar 1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef nicomart het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
Aanvaller
Chen
Ik zal me er nog eens bijzettenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:56 schreef twi het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Middenvelder
twi
Aanvaller
Chen
quote:Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
Aanvaller
Chen
Dacht ik ergens gelezen te hebben...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:07 schreef Lennox het volgende:
Waarom train je lange pass als defender Flappekz?
Thomas Droge met inmiddels al 1 op koppenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef PatrickD het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
Aanvaller
Chen
Thomas Droge
Mijn spelertjequote:Name: Franc Royle (906)
Position: M RC
Favorite Foot: Right
Details: Player with very bad experience
Personality: Nice guy
Life Style: Very Bad
Nationality: Utrecht, Netherlands
Team: Texmax FC
Positioning 5 Very Weak
Long Shots 4 Bad
Game Vision 3 Bad
Finishing 2 Very Bad
Tackling 2 Very Bad
Long Passes 2 Very Bad
Dribbling 2 Very Bad
Short Passes 1 Very Bad
Heading 1 Very Bad
Technique 1 Very Bad
Crosses 1 Very Bad
Speed 4 Bad
Strength 1 Very Bad
Inderdaad ik vroeg me net af.. Want er staat ook overal Aantal Interlands: 0 .. en jij was beste keeper dacht ik...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:33 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop dat er ook ooit een nationaal team komt. Dat af en toe tegen andere landen moet spelen.
Eindelijkquote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 1 op Handling (GK).
quote:Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
AirRaid
Aanvaller
Chen
Thomas Droge
Waar sta jij in het lijstjequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:32 schreef Zwoerd het volgende:
Mn eerste skillsteiging, naar 1 op dribbelen
Keeperquote:
Ik heb 0x...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Zwoerd het volgende:
Hoevaak kun je eigenlijk het beste de training op ontspanne zetten in de week??
Ik sta nu op de transferlijst voor een ton zie ik. Die Poolse gast heeft al emotioneel afscheid genomen geloof ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:29 schreef MacMauser het volgende:
Lennox: Ik wil je nog steeds heel graag voor 4500 + bonussen in ons team hebben en dat komt ook goed, maar dat kan alleen als jij niets accepteert ofzo. Ik heb met die Poolse gast afgesproken dat hij je niet naar een andere club laat gaan (Kan dat?)
Binnen een kleine week moet t toch eindelijk opgelost zijn, lijkt me.
Je kunt ook dit nu accepteren en dan verander ik je salaris over 2 weken, maar t lijkt me niet logsich dat je dat wil. Van de andere kant zit de wereld niet altijd logisch in elkaar, dus wie weet!![]()
![]()
1-0- verloren, van 1e naar de 2e plek gegaan. Ik sta nu als goalkeeper ingedeeld, terwijl een andere GK veel beter is dan mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef Suijk het volgende:
Kut, 2-2 gespeeld, nu staan we 2e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |