4-0 voor ons, ik heb er 2 gemaaktquote:86': Juul Kruger probeert een lange bal te versturen op de stropdas van Frans Niesters.
86': Frans Niesters schiet...
87': GOOOOOAL voor PVV Utrecht!! Een laag schot in de hoek.
Hehe, dat kan ik nog niet zeggen na mn eerste wedstrijdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:34 schreef Suijk het volgende:
1-1 tegen de kampioen van de eredivisie van vorig jaar, we staan nog steed bovenaan en ik ben beste keeper van het seizoen van de eredivisie (tot nu toe).
Kwestie van trainen twi. Het teambelang is even het belangrijkste.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 17:23 schreef twi het volgende:
Wel 5-1 gewonnen, maar ik kom zelf 0,0 in het verhaal voor
Inderdaad, komt wel. Waarom zit er trouwens 1 in 't team met 11% fitness ofzo? Schop die eens even snel richting de sportschool ;Pquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:59 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Kwestie van trainen twi. Het teambelang is even het belangrijkste.
Ik scoorde dan wel, maar kwam ook amper in t stuk voor.
Ik heb hem al 2x berichten gestuurd dat ie flink op fitness moet gaan trainen..quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, komt wel. Waarom zit er trouwens 1 in 't team met 11% fitness ofzo? Schop die eens even snel richting de sportschool ;P
Je kunt een advertentie plaatsen in een van de fora daar.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:03 schreef Lardyy het volgende:
En zijn hier dan mensen die mij in z'n team wil ?!?!
2 minuten voor tijd nog bijna de goal gemaaktquote:Op zondag 4 maart 2007 14:11 schreef Zwoerd het volgende:
0-0 gespeeld in mn eerste wedstrijd
Gestegen naar 9 op tackelenquote:Tackelen 9
Positiespel 5
Koppen 4
Korte Passes 1
Snelheid 2
Kracht 1
Geinig, iedere week wat plekjes stijgen.quote:Nationale Ranking: #209
Jeps dat had ik hier al gelezen, dus wachten is de beste optiequote:Op maandag 5 maart 2007 17:55 schreef nicomart het volgende:
Geduld Lardyy.. duurde bij mij ook eventjes.
Je traint wel 1 soort training op 1 dag he?
Schiet niet op. Hoeveel keeps hebben we nu op Fok!? 3?quote:Op maandag 5 maart 2007 21:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bij mij duurde het bijna een week voordat ik een skill steeg. Keeper zijnde.
Verdedigerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:40 schreef DeHovenier het volgende:
Laten we een lijstje maken!
Keeps
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:41 schreef Lennox het volgende:
Keeps
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
EDIT - EN mijn eerste stijging! Lange Pass naar 1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:52 schreef nicomart het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
Aanvaller
Chen
Ik zal me er nog eens bijzettenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:56 schreef twi het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Middenvelder
twi
Aanvaller
Chen
quote:Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
Aanvaller
Chen
Dacht ik ergens gelezen te hebben...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:07 schreef Lennox het volgende:
Waarom train je lange pass als defender Flappekz?
Thomas Droge met inmiddels al 1 op koppenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:18 schreef PatrickD het volgende:
Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
Aanvaller
Chen
Thomas Droge
Mijn spelertjequote:Name: Franc Royle (906)
Position: M RC
Favorite Foot: Right
Details: Player with very bad experience
Personality: Nice guy
Life Style: Very Bad
Nationality: Utrecht, Netherlands
Team: Texmax FC
Positioning 5 Very Weak
Long Shots 4 Bad
Game Vision 3 Bad
Finishing 2 Very Bad
Tackling 2 Very Bad
Long Passes 2 Very Bad
Dribbling 2 Very Bad
Short Passes 1 Very Bad
Heading 1 Very Bad
Technique 1 Very Bad
Crosses 1 Very Bad
Speed 4 Bad
Strength 1 Very Bad
Inderdaad ik vroeg me net af.. Want er staat ook overal Aantal Interlands: 0 .. en jij was beste keeper dacht ik...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:33 schreef Suijk het volgende:
Ik hoop dat er ook ooit een nationaal team komt. Dat af en toe tegen andere landen moet spelen.
Eindelijkquote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 1 op Handling (GK).
quote:Keeper
Suijk
EnGCatjuh
DeHovenier
Verdediger
Lennox
Sautor
NicoMart
Flappekz
Middenvelder
twi
MacMauser
Lardyy
AirRaid
Aanvaller
Chen
Thomas Droge
Waar sta jij in het lijstjequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:32 schreef Zwoerd het volgende:
Mn eerste skillsteiging, naar 1 op dribbelen
Keeperquote:
Ik heb 0x...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:01 schreef Zwoerd het volgende:
Hoevaak kun je eigenlijk het beste de training op ontspanne zetten in de week??
Ik sta nu op de transferlijst voor een ton zie ik. Die Poolse gast heeft al emotioneel afscheid genomen geloof ikquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:29 schreef MacMauser het volgende:
Lennox: Ik wil je nog steeds heel graag voor 4500 + bonussen in ons team hebben en dat komt ook goed, maar dat kan alleen als jij niets accepteert ofzo. Ik heb met die Poolse gast afgesproken dat hij je niet naar een andere club laat gaan (Kan dat?)
Binnen een kleine week moet t toch eindelijk opgelost zijn, lijkt me.
Je kunt ook dit nu accepteren en dan verander ik je salaris over 2 weken, maar t lijkt me niet logsich dat je dat wil. Van de andere kant zit de wereld niet altijd logisch in elkaar, dus wie weet!![]()
![]()
1-0- verloren, van 1e naar de 2e plek gegaan. Ik sta nu als goalkeeper ingedeeld, terwijl een andere GK veel beter is dan mijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef Suijk het volgende:
Kut, 2-2 gespeeld, nu staan we 2e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |