Jij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 20:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Het is er nog niet, Maar als het komt, kan het.
Wordt proppen straks in een Fok!-team.... 3 keepers!
Dat spel bestaat dan nog niet zo langquote:Op maandag 26 februari 2007 22:26 schreef Suijk het volgende:
Ja, de oudste spelers zijn net 18, er zit net 1 seizoen op.
Teamgenootquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:12 schreef twi het volgende:
Ik ga naar Den Middelburg in elk geval. Nog niet verloren, en de eerste die gepost wordt
Name Gabriël Schot (21435)
Team Den Middelburg (1250)
Die naamquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef MacMauser het volgende:
Wij hebben in ons team met een aantal gesponsord en zijn vanaf vandaag dus FS fan geworden! Mocht je interesse hebben om je salaris wat op te krikken, ons team te versterken en te komen ballen bij Olympiakos Papalamepielos stuur dan een bericht naar onze manager!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:39 schreef MacMauser het volgende:
Wij hebben in ons team met een aantal gesponsord en zijn vanaf vandaag dus FS fan geworden! Mocht je interesse hebben om je salaris wat op te krikken, ons team te versterken en te komen ballen bij Olympiakos Papalamepielos stuur dan een bericht naar onze manager!
quote:Er werden geen teams gevonden.
Moet je even contact opnemen met mn eigenaar. Ik weet niet wat/of hij geld voor me moet hebben. Voor zelfde contract wil ik best overkomen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef MacMauser het volgende:
Lennox: Kun jij ook nie bij ons komen ballen? Ik zoek nog wel een klasse verdediger en kan je een beter contract aanbieden!![]()
Fijn! Laat maar weten wat je moet kosten dan regelen we dat wel. Voor een basisplek hoef je je bij ons geen zorgen te makenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:09 schreef Lennox het volgende:
[..]
Moet je even contact opnemen met mn eigenaar. Ik weet niet wat/of hij geld voor me moet hebben. Voor zelfde contract wil ik best overkomen hoor.
Laatste wedstrijd mocht ik alleen maar invallen, omdat er nieuwe aankopen zijn gedaan.
Daar had ik niet over, als ik op die naam zoek dan vindt 'ie geen clubs met die naamquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:42 schreef MacMauser het volgende:
Die naam zit natuurlijk een hele geschiedenis aan vast. Ik zal de Fokkers daar niet mee lastig vallen.
Hovenier: We hebben Geen keeper nodig. We hebben er inmiddels al 2.
Twi: Jij bent nog lid van een andere club. Ik kan je een contract voor 750 aanbieden als je dat wil. Je staat gebookmarkt.
Papalalos is volgens mij de afkorting waarmee je ons team kan vinden.
De Poolse aspergestekert heeft gereageerdquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:29 schreef MacMauser het volgende:
3x hetzelfde trainen is gunstig jusit voor je skills! Altijd doen lijkt me dus.
@t Lennox: Ik wacht wel af. Ik hoop dat je Pools goed genoeg is om t hem duidelijk te maken![]()
@t Chen: Het zal je weinig opleveren, want de kans dat je gaat spelen is gewoon klein omdat je skills (nog) te zwak zijn. Je kunt beter bij dat Botteam blijven dus.
Vandaar dus dat ik ook zei dat er absoluut spelers bij kunnen als t verbeteringen zijn.
Waarde van mn speler is 150k geloof ik, maar je kan allicht minder bieden. Als ik gewoon doordram dat ik toch weg wilquote:well ... thats not very good ... i rather do not want to sell anybody after the end of season ... money yes they must to pay for you .... about 100 000 euro i think. but i really want you to stay to end of season ? or maybe to half of season ?
Een bonus van ongeveer 5% dacht ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:34 schreef Suijk het volgende:
Let op dat je inderdaad een bonus krijgt als je 3x hetzelfde traint, maar juist een mindere stijging als je iets anders traint dan er als teamtraining is ingesteld...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |