ja, moet je vooral doen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef Nee het volgende:
Ik vraag me opeens iets af, is er ooit wel eens glaasje gedraaid onder invloed van LSD of psychedelische paddestoelen, misschien een idee voor de volgende keer, aangezien de TS er vrij koel onder blijft.
Ja, ik doe mn best omdat ik mezelf niet gek wil maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef Nee het volgende:
Ik vraag me opeens iets af, is er ooit wel eens glaasje gedraaid onder invloed van LSD of psychedelische paddestoelen, misschien een idee voor de volgende keer, aangezien de TS er vrij koel onder blijft.
Je hoeft niet gek te worden, psychedelica is wel een middel om je geest beter te kennen, waadoor glaasje draaien veel minder gevaarlijk wordt.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:53 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, ik doe mn best omdat ik mezelf niet gek wil maken.
Ik had het meer over dat ik er zo koel onder blijf. Die middelen ga ik sowieso niet gebruikenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:59 schreef Nee het volgende:
[..]
Je hoeft niet gek te worden, psychedelica is wel een middel om je geest beter te kennen, waadoor glaasje draaien veel minder gevaarlijk wordt.
Een combinatie is misschien erg riskant, maar wel interessant om te testen wat het effect zal zijn, wetenschappelijk gezien dan.
ik ken wel mensen die aan het naflippen waren van de X die gingen glaasje draaienquote:Op zaterdag 24 februari 2007 16:04 schreef Nee het volgende:
Als jij zo overtuigd bent van het feit dat het onzin is, ben jij een uitgelezen persoon om het es serieus te proberen met wat mensen die er ervaring mee hebbenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:18 schreef Camplo het volgende:
Echt al die mensen die die quatsch geloven![]()
sad![]()
Hoe weet hij dan dat de mensen die er ervaring mee hebben niet zelf dat glaasje gaan bewegen om in stand te houden 'dat ze er ervaring mee hebben'?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 18:23 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Als jij zo overtuigd bent van het feit dat het onzin is, ben jij een uitgelezen persoon om het es serieus te proberen met wat mensen die er ervaring mee hebben
Dat weet je toch nooit? Ik heb niet echt een idee hoe zoiets in z'n werk gaat, maar je kunt idd net zo goed een groepje sceptici laten glaasje draaien en kijken wat er gebeurt. Alleen moet het dan wel met een ietwat serieuze insteek zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:54 schreef ach het volgende:
[..]
Hoe weet hij dan dat de mensen die er ervaring mee hebben niet zelf dat glaasje gaan bewegen om in stand te houden 'dat ze er ervaring mee hebben'?
We spreken morgen weer af, en dan ga ik iedereen vragen.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 17:46 schreef jogy het volgende:
Wel een boeiend topic eigenlijk, of het nou wel of niet slim was om glaasje te gaan draaien laat ik dan maar in het midden.
Hebben je vrienden nog iets gemerkt naderhand?
so who died and made you glaasje draaien expertquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
volgens mij is het niet waar dat ts glaasje heeft zitten draaien
Iedereen kan hier nml een 'lul'verhaal neerzetten..
Je reacties wijzen op een niet gebeurde ervaring nml.
Je neemt het totaal niet serieus nml en daarbij ben je laconiek met je antwoorden en dit niet een keer maar tig keer.
Het gevoel dat ik krijg bij ts is een lacherig iets, ik zou ook zo reageren nml als ik zomaar een verhaal zou bedenken..![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:05 schreef huupia het volgende:
lekker snugger om te vragen wanneer f doodgaat.
die gozer kan wel eens geestelijke problemen krijgen .
geesten oproepen is levensgevaarlijk en daar moet je verre van blijven
lol wat is er dan gebeurt?? ze hoorde geklop van een deur big friggin deal. Ik denk dat als ik geest was ik wel duizend betere dingen te doen had dan in het holst van de nacht op een deur staan bonken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:59 schreef Siriusje het volgende:
Is je eigen schuld min of meer, je zat er eerst belachelijk over te doen en lol erover te maken ..nu zie je zelf wat er gebeurd.
Je hebt zo'n bord niet eens nodig. Dure krengen zijn 't.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:22 schreef ZaphodBeeblebroX het volgende:
[..]
lol wat is er dan gebeurt?? ze hoorde geklop van een deur big friggin deal. Ik denk dat als ik geest was ik wel duizend betere dingen te doen had dan in het holst van de nacht op een deur staan bonken.
"ja inderdaad, de beste manier om geesten op te roepen is idd via een mass geproduceert kartonnen/houten bord met letters erop"
Éh, mafkees. Wie hoort er nou geluiden en zit om 3 uur 's nachts wakker met een angstgevoel?quote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik praat mezelf juist niets aan mens.
Vanaf het begin hier zeg ik al dat ik er juist laks over doe, omdat ik mezelf niet gek wil maken.
Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrolquote:Op maandag 26 februari 2007 22:42 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Éh, mafkees. Wie hoort er nou geluiden en zit om 3 uur 's nachts wakker met een angstgevoel?
Niet op mij afreageren omdat je casper in huis hebt.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrol
Eh?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef oranjekoek het volgende:
Kan je het niet gewoon vragen weg te gaan?
Gewoon....tegen jezelf....want je bent het zelf....je brengt dit zelf teweeg....je laat dit zelf gebeuren.....je stelt jezelf hier voor open....je laat het zelf binnen....je bent zelf meer ....dan je zelf denkt....veel meer...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:29 schreef Queen_Bee het volgende:
Wtf waar moet k tegen gaan praten dan
uit je posts op te maken, ben je bang. vooral als je 's avonds naar je bedje moet.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb niks ovcer 3 uur gezegd flapdrol
Casper is een erg vriendelijk spookje.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:32 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Niet op mij afreageren omdat je casper in huis hebt.![]()
quote:
Op een gegeven moment gaat dat averechts werken, je denkt dat het toeval is, maar opeens is er wel heel veel toeval. Oei, ik heb problemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 21:37 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik praat mezelf juist niets aan mens.
Vanaf het begin hier zeg ik al dat ik er juist laks over doe, omdat ik mezelf niet gek wil maken.
Ik weet toch bijna zeker dat de dingen die ik hier benoem eerder nooit gebeurdenquote:Op maandag 5 maart 2007 07:23 schreef Roomsoesje het volgende:
InteressantHet nadeel is natuuwk dat als je op dingen gaat letten de kans groter is dat ze je ook op gaan vallen
Wel gezellig met je nieuwe huisgenotenquote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.
Een u pdate over wat er gebeurt, 't is niet echt boeiend.
Het kloppen gebeurd nog vrijwel elke nacht.
Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc
Dat is wél heel vervelend.
En nah ja, verder gewoon wat er vorige week ook gebeurde.
Oh jaToen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind
Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
quote:Op maandag 5 maart 2007 06:45 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik geloof inderdaad niet echt in dat met wat wierrook gaan zwaaien en zeggen dat "het" weg moet.
Een u pdate over wat er gebeurt, 't is niet echt boeiend.
Het kloppen gebeurd nog vrijwel elke nacht.
Tegenwoordig word ik 's nachts wakker van kou --> mn deur blijkt open --> doet deur dicht --> weer slapen --> kou ---> deur --> dicht --> etc etc
Dat is wél heel vervelend.
En nah ja, verder gewoon wat er vorige week ook gebeurde.
Oh jaToen ik, even denken, dinsdag of woensdag meen ik door 't gat van deur ging ging al mn haar ineens overeind
Dat was echt n WTF moment, maar niets engs ofzo dus ;P
Zou je denken?quote:Op maandag 5 maart 2007 23:29 schreef Angeliquetje het volgende:
Ik zeg HOAX
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
meeting bij jou... ga jij gewoon slapen blijf ik wel op het randje van je bed kijken of er iets engs gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |