quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef lookinforyou het volgende:
ik wil jullie toch ff bedanken, voor wat jullie gezegd hebben enzo.
![]()
quote:
bier mag bij vastenquote:
quote:
Nee.quote:
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef borisz het volgende:
tentamen was makkelijk, heel wat vragen uit het examen van vorig jaar, laat ik die nou toevallig door hebben genomen![]()
Misschien was er niemand aanwezig op 126 en belde daarom bij jou aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef VoreG het volgende:
Postbodes..
Bellen aan, vraag ik via de intercom wie het is, ja de post met een pakje! Voor wie dan?
Roos van R. van nummer 126!
1. Ik woon op 128...
2. Mijn naam lijkt nou niet echt op Roos van R.
nee hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?
Ik hoorde een hele overduidelijke "Ow"quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien was er niemand aanwezig op 126 en belde daarom bij jou aan
ik ga je inhalen, ik ga naar de 18kquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef appelsientje het volgende:
nog 29 post te gaan en dan heb ik er 26.000![]()
hehequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoorde een hele overduidelijke "Ow"
Luchtgitaarquote:
geen probleem, ik ben toch klaar voor vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Eilanden het volgende:
Sien, vandaag gaat niet lukken! Ik probeer morgen te komen
Dat schiet al lekker op voor je.quote:
quote:
Ik geloof dat ik nog een luchtsaxofoon op zolder heb liggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor dat geld wil ik mijn luchtdrumstel er ook wel uitdoen
Heb je al telefoondienst Sjimmie?quote:AMSTERDAM - De politie in Amsterdam belt burgers in een paar wijken binnen een paar dagen terug om te vertellen wat er met hun melding is gedaan.
Voor burgers is het vaak niet duidelijk wat de politie doet met een telefoontje over bijvoorbeeld een burenruzie, fout geparkeerde auto's, een vechtpartij of overlast. Met de proef 'Service aan Melders' wil de Amsterdamse politie dit inzichtelijk maken, liet een woordvoerder woensdag weten.
De proef, die half februari is begonnen, duurt drie maanden.
Vooralsnog retourneert de politie alleen telefoontjes van bewoners in Oud-West, de Rivierenbuurt en de gemeenten Diemen en Ouder-Amstel. "Het is veel te druk om dit nu al in de hele Amsterdamse regio in te voeren", aldus de zegsman. De service is volgens hem vergelijkbaar met "after-sales in de commerciële wereld."
Daar moet je turks en marokkaans voor kunnen spreken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
NopeMijn gebiedje staat er niet tussen
![]()
Nee hoor. Ik zit niet in oost of westquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moet je turks en marokkaans voor kunnen spreken?
Kater ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Oei m'n hoofd en nieteens omdat PSV heeft gewonnen...
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?
Docenten doen er vaak nog wel wat moeite voor, dat is jammer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Met stip mijn nummer 1 tip voor studenten!![]()
Het hiepl mij tijdens mijn studie behoorlijk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Docenten doen er vaak nog wel wat moeite voor, dat is jammer.
Ik ook, ik jatte altijd alle SOtjes en proefwerkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Het hiepl mij tijdens mijn studie behoorlijk!
Ik verzamelde altijd zoveel mogelijk oude tentamenvragen. Kwam altijd wel iets van terug, en bovendien wennen aan de manier van vragenstellen.
Bij de hele moeilijke vakken maakte dat soms net het verschil tussen 5,2 of voldoende.
Oude tentamens oefenen doe ik wel altijd inderdaad. Het probleem is dat ik vaak een casus voorgeschoteld krijg en die zijn heel makkelijk aan te passen. Zodoende heb je altijd een zelfde soort vraag, maar nooit hetzelfde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Het hiepl mij tijdens mijn studie behoorlijk!
Ik verzamelde altijd zoveel mogelijk oude tentamenvragen. Kwam altijd wel iets van terug, en bovendien wennen aan de manier van vragenstellen.
Bij de hele moeilijke vakken maakte dat soms net het verschil tussen 5,2 of voldoende.
Ajax is pas morgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Ole het volgende:
Zo maar eens even kijken of het hier al rood-wit gekleurd is. Moet wel een wonder gebeuren vanavond wil het nog goedkomen met Aja
Maar dan heb je wel een soort basis hoe je je uitwerking moet opbouwen toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oude tentamens oefenen doe ik wel altijd inderdaad. Het probleem is dat ik vaak een casus voorgeschoteld krijg en die zijn heel makkelijk aan te passen. Zodoende heb je altijd een zelfde soort vraag, maar nooit hetzelfde.
Bosquote:
Oh, dacht dat ik het op tvgids.nl zag staan..quote:
Behoorlijkquote:
Hahahaha dat ken ik ja... meestal als je maar 'ff' gaat... danquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
BehoorlijkEr was een almanakuitreiking ofzo met een piekfust (Amsterdammer voor 50 E. cent). Ik wilde eerst niet gaan of anders 2 uurtjes...
Nee, hoor. Je hebt er echt wel een keer naast gezeten lijkt me. Altijd gelijk bestaat nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos![]()
zie ik krijg altijd gelijk![]()
Een heel klein beetje. Het zijn altijd verschillende artikelen en omstandigheden waar je weer rekening mee moet houden. Je weet waar je moet kijken en op moet letten, maar dat haal je vaak al uit de gewone opdrachten en colleges.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een soort basis hoe je je uitwerking moet opbouwen toch?
Dat zou idd het grootste voetbalwonder ooit zijn. Voordat je moet spelen al door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Ole het volgende:
Zo maar eens even kijken of het hier al rood-wit gekleurd is. Moet wel een wonder gebeuren vanavond wil het nog goedkomen met Aja
Het lukte tottenham ook!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou idd het grootste voetbalwonder ooit zijn. Voordat je moet spelen al door naar de volgende ronde.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
Fuck you mag wel --> maar strontzak niet Boete voor 'strontzak' tegen agent![]()
Zoiets als wat de Spurs is overkomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou idd het grootste voetbalwonder ooit zijn. Voordat je moet spelen al door naar de volgende ronde.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je hebt er echt wel een keer naast gezeten lijkt me. Altijd gelijk bestaat niet
is tot nu toe alleen een tegenstander van Feyenoord geluktquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:U hebt gezocht op strontzak:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Beledig je mij nu?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi woord strontzak.
Het was een hele mooie voorzet. Maar tong was dan ook een goede voetballer in zijn tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef Againzender het volgende:
en tot zover de inkopper van tong
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was een hele mooie voorzet. Maar tong was dan ook een goede voetballer in zijn tijd.
misschien vind ik het daarom wel niks: bang voor afkickverschijnselenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien vind ik het daarom wel niks: bang voor afkickverschijnselen
In Zaltbommel deed een wagen mee met de tekst : Woensdag beginnen we weer met bouwen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar gelukkig duurt het nog maar dik 11 maanden voor het weer carnaval is
Het was de auto van een bouwbedrijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel deed een wagen mee met de tekst : Woensdag beginnen we weer met bouwen.
ik vermoed ook dat het bedrijf een collectieve kater hadquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Vandaag mag je geen carnaval meer vieren!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel deed een wagen mee met de tekst : Woensdag beginnen we weer met bouwen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was de auto van een bouwbedrijf
Collega probeerde vandaag een bedrijf te bellen. Uiteindelijk kreeg hij een vrouw aan de telefoon. Op zijn vraag of hij een van de heren (noemt vier namen) kan spreken kwam het antwoord: "Die zijn volgens mij nog carnaval vieren, er is hier op het hele bedrijf verder niemand anders."
ik heb 3 foto's gemaild gekregen.............. maar die doe ik maar niet posten. Ik wacht wel ff op duidelijke foto's waarop je mn hele pak kan zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:33 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens Rubber waar blijven de foto's ??
hehehe anders stuur je die ff via msnquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb 3 foto's gemaild gekregen.............. maar die doe ik maar niet posten. Ik wacht wel ff op duidelijke foto's waarop je mn hele pak kan zien
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehehe anders stuur je die ff via msnkan ik nog beetje een indicatie krijgen
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehehe anders stuur je die ff via msnkan ik nog beetje een indicatie krijgen
aaaaaaaaaaaaa toequote:
Er zijn geen foto's van mij genomen. Ik heb zaterdag al een foto van mijn pak gepost en dat is hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaa toe
omdat ik het zo lief vraag
En bos... waar zijn jou foto's ??
Zo zo... dus op tijd thuisquote:
De overstap van perron 8 naar perron 1 op A'dam CS in minder dan 4 minuten.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De overstap van perron 8 naar perron 1 op A'dam CS in minder dan 4 minuten.
Door alle bejaarden en ander traag volk van de roltrap keilen, en met mijn tong op mijn converselaarzen, en met een bijna hartaanval nog net in de trein kunnen springen
ja daar kan ik niet tegen op met mijn fietsverhaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De overstap van perron 8 naar perron 1 op A'dam CS in minder dan 4 minuten.
Door alle bejaarden en ander traag volk van de roltrap keilen, en met mijn tong op mijn converselaarzen, en met een bijna hartaanval nog net in de trein kunnen springen
Ik ookquote:
De duim zit verkeerd. Hoezo ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
ok tong daar gaan we, wat is hier fout?
[afbeelding]
Hoe zie je dat dit iemands linkerhand isquote:
quote:Om te kunnen badmintonnen heb je eigenlijk alleen een trainingspak nodig met daaronder een t-shirt en een short. Wanneer je warm gespeeld bent, dan kun je je trainingspak uit doen. Schoenen dienen licht en veerkrachtig te zijn met goede steun en een goed profiel.
De servicebeweging is te hoogquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
ok tong daar gaan we, wat is hier fout?
[afbeelding]
Beter dan een koortsslip SCHquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef SCH het volgende:
Je moet wel een sportslip aan tong!
Studio Ajax zekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
SCH die geweldige journalisten bij de NOS beginnen tegen Hiddink over randzaken die niks met voetbal te maken hebben. Wat vind je daar van?
Oh die witteboordencrimineel die valse hotelrekeningen probeerde in te dienen? Het dunkt me dat het met voetbal te maken heeft, waar heeft hij dat geld mee verdiend dan waar het over gaat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
SCH die geweldige journalisten bij de NOS beginnen tegen Hiddink over randzaken die niks met voetbal te maken hebben. Wat vind je daar van?
november 2006quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Suijk het volgende:
Vergeleken met wanneer?
Netjes.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef SCH het volgende:
Neem je een taartje voor me mee?
* SCH is al 7 kilo afgevallen
Dat hoef je niet te vragen. Gewoon tappen en op de bar neer zetten. Het gaat vanzelf wel opquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef appelsientje het volgende:
Volgens mij vertrouwd mijn Directeur me![]()
Heb zo juist zijn Creditcard gegevens gekregen...
Biertje iemand ??
Er is anders genoeg haar van je afgevallenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Held... ik wil ook afvallen.. maar lukt nog niet echt
Tja moet je voorstellenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er is anders genoeg haar van je afgevallen![]()
doet u mij maar drie krattenquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef appelsientje het volgende:
Volgens mij vertrouwd mijn Directeur me![]()
Heb zo juist zijn Creditcard gegevens gekregen...
Biertje iemand ??
* Bluezz is al 9 kwijtquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:44 schreef SCH het volgende:
Gewoon gestaag, patroon veranderen - minder van alles - niks geen gesonja - methode Bloes
Alleen bewegen gaat nog niet zo super, ruggie auw
Ai dus je ziet er nog beter uitquote:
Ik ben ook wat zwaarder geworden, maar er is nog steeds geen sprake van overgewicht.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:59 schreef Againzender het volgende:
Ik ben dit jaar een kilo aangekomen
Ik dus ookquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:59 schreef Againzender het volgende:
Ik ben dit jaar een kilo aangekomen
Kan bijna niet hequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:03 schreef appelsientje het volgende:
Ai dus je ziet er nog beter uit
Nee iddquote:
trustequote:Op woensdag 21 februari 2007 21:33 schreef sjimz het volgende:
Ik ga slaapie doen!
Morgen weer vroeg werken![]()
quote:
quote:Ik heb de studiegids nog even op dit onderwerp bekeken en ik kan daarover niets vinden.
Kortom, voorzover ik kan zien , kan hij van start gaan. Als er zich toch belemmeringen op dit gebied voordoen, dan wil ik zonodig wel overleg plegen met de voorzitter van de Examencie. (Sinds januari 2007 ben ik geen lid meer van de Examencommissie). Volgens mij komt het wel goed!
Klinkt als goed nieuwsquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:12 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik had vanavond best wel iets geyls.
[..]
Wat je zegt.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef borisz het volgende:
wat was Barca slecht
helemaal gem ist, zit BBC2 te kijken nu, en toch zoek ik nu pagina 801 van ceefax opquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:39 schreef golfer het volgende:
Rondje op kosten van Doc en de andere LFC-fans.
Dat overkomt mij ook wel eens hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
helemaal gem ist, zit BBC2 te kijken nu, en toch zoek ik nu pagina 801 van ceefax op
kijk je alleen maar nieuwe films bluezz?quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Stranger than fiction gezien net, leuke film
Ik lig ook eens voor 12 uur in mn bedquote:
newbie!quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:37 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Wederom een bevestiging dat ik geen leven heb
mijn 26.000e post![]()
Hmz, ik ben er nog niet helemaal gerust op - voordeel van de twijfel maar weer Konijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik had ook SCHeet of SCHnabbelaar kunnen zeggen, ik laat de interpretatie aan jou over SCHaaldier.
quote:
quote:
damn, die spanning is er nu dus ook af als ik het morgen terug ga kijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Ah, Nadja eruit dus.
Inge is de mol.
ik had het wat druk de laatste dagenquote:Op donderdag 22 februari 2007 01:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Sjah, had je dat maar eerder moeten doen. Je ontkomt er (haast) niet aan.
Ja, ze verloor haar gebit en dat werd haar niet vergeven.quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:20 schreef SCH het volgende:
Is Renate uit de X-Factor?
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 02:00 schreef VoreG het volgende:
mogguh
Alles viel uit (grillen, frituurpannen) dus wij dak om om de schakelaar om te zetten maar die sprong telkens uit. Omdat die aangaf dat er een v-snaar kapot was wij nog een hoger dak op om te snaren van de afzuigingsmotor te controleren rookt die kast aan alle kanten. Kortsluiting in de motor waardoor we de gehele stroom in het pand moesten uitzetten (liggen krachtstroom kabels in die kast).quote:Op donderdag 22 februari 2007 01:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Onverwachte dingen?
Op jouw aanraden ook maar eens bekeken. Inderdaad een leuke goede film.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Stranger than fiction gezien net, leuke film
Ik heb dan weer niks te doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:20 schreef cultheld het volgende:
Ik kan ook niet slapen, terwijl ik morgen een belangrijke dag heb. Ben zo wakker als het maar kan.
Bekertje warme melk met honingquote:Op donderdag 22 februari 2007 03:26 schreef cultheld het volgende:
Ik heb op zich ook niks te doen, maar 's avonds komt er waarschijnlijk een vriendin langs.... M'n huisgenotes zijn er dan ook niet, ritme wat doe je me aan. Zit ik daarnaast ook nog met 1 of andere kutverkoudheid die niet te bestrijden lijkt. Alleen een wonder zal me genezen vóór vanavond
.
Er is vast wel een land te vinden wat hier ook maar enigszins verantwoordelijk voor is. Gelijk binnenvallen! Vergeet de olie, red het bier.quote:Bier wordt duurder. Dat komt omdat de prijzen van grondstoffen voor het bier fors zijn gestegen. Ook zijn de prijzen van water, energie, transport, aluminium en de verpakkingen tussen de tien en twintig procent gestegen. Deze duurdere prijzen voor grondstoffen zullen door de biermerken aan de consument doorberekend worden. Dat heeft de bierbrouwer Heineken bekendgemaakt.
De belangrijkste grondstoffen voor bier zijn granen en mais. "Vorig jaar zijn oogsten mislukt in Australië. Daar komt bij dat er steeds meer van deze producten worden gebruikt voor biobrandstoffen. Daardoor blijft er structurele druk op de prijs. Het is ook moeilijk te voorspellen hoe dit zich ontwikkelt", zo legt bestuursvoorzitter Jean-François van Boxmeer uit. Heineken gaf vorig jaar 2,2 miljard euro uit aan dergelijke grondstoffen. In 2007 verwacht het bedrijf dat de kosten voor deze stoffen ongeveer 8 procent gaan stijgen. "Consumenten gaan het uiteindelijk wel merken".
Het gaat Heineken voor de wind. In het buitenland doet Heineken het zeer goed. De sterkste groei zag het bedrijf in Afrika en het Midden-Oosten. Ook in Centraal-Europa en de Verenigde Staten doet het bedrijf goede zaken. In Nederland zakten de verkopen, maar steeg de omzet licht. In ons land verdient Heineken vooral op de verkoop van tapvaatjes.
Nieuwe ijstijd komt er aanquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:48 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Het broeikaseffect bestaat niet!
Welnee!quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nieuwe ijstijd komt er aan
Sweetquote:Op donderdag 22 februari 2007 07:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Welnee!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding].
quote:Grutte brân Hearrenfean
22-02-2007 | 07:38
In grutte brân hat woansdeitejûn foar grutte skea soarge oan in opslach en in horekasaak yn it sintrum fan it Hearrenfean. De melding fan de brân oan de Gedempte Molenwijk kaam tsjin alve oere binnen by de brânwacht. Dy rukte mei grut materieel út.
De brân is nei alle gedachten ûntstien yn in hennepkwekerij op de boppeferdjipping fan de opslach. De brânwacht hie it fjoer nei goed oardel oere ûnder kontrôle.
vast welquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geslapen. Ben benieuwd of ik 23.00 uur haal
Ik heb een of andere hardnekkige blessure waarvoor ik morgenochtend 8 uurquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
vast wel
gewoon gaan sporten
't zit je ook niet meequote:Op donderdag 22 februari 2007 09:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb een of andere hardnekkige blessure waarvoor ik morgenochtend 8 uur... Naar de huisarts ga. Dus dat wordt geen sporten vandaag, misschien zelfs zaterdag niet.
hopelijk is het geen nederlands over enkel en meervoudsvormenquote:Op donderdag 22 februari 2007 09:29 schreef borisz het volgende:
Hij die een tentamen gaat maken groeten u.
Nee niet echtquote:
Scheurtje in je scheenbeen?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Waarschijnlijk is het een Tibiaal Stress Syndroom oftewel shin split. Kortom daar ben ik dan wel even zoet mee.
Morgen de deskundige het maar laten bepalen.
Klikquote:
Ooh, dat heb ik ook al jaren in m'n knieenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:10 schreef VoreG het volgende:
[..]
Klik
En ik heb het dan bij het deel waar je normaal je scheenbeschermer vastmaakt. Als dit het is overigens.
Ik vind het wat vervelend worden dat zelfs als ik niets doe het voel. Afgelopen zaterdag had ik er niet zo heel veel last van, de week daarvoor weer wel en afgelopen dinsdag ben ik voortijdig gestopt met de training omdat je toch niet helemaal lekker loopt, laat staan kan schieten.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Ooh, dat heb ik ook al jaren in m'n knieen![]()
Ik merk het als m'n spieren nog niet warm genoeg zijn. Voelt het net alsof er een elastiek tegen aan geschoten wordt. Beetje meer lopen en dan gaat het wel weer.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik vind het wat vervelend worden dat zelfs als ik niets doe het voel. Afgelopen zaterdag had ik er niet zo heel veel last van, de week daarvoor weer wel en afgelopen dinsdag ben ik voortijdig gestopt met de training omdat je toch niet helemaal lekker loopt, laat staan kan schieten.
Dit voelt alsof je een behoorlijke blauwe plek hebt en dat ze dat even goed hard aan het aanduwen zijn, tijdens het sporten dan.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:24 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik merk het als m'n spieren nog niet warm genoeg zijn. Voelt het net alsof er een elastiek tegen aan geschoten wordt. Beetje meer lopen en dan gaat het wel weer.
Kan echter wel heel lang duren voor dat je er van af bent.
(bij mij kunnen ze er niks aan doen, dus ik loop er al 6-7 jaar mee)
Binnenkant of buitenkant van je knie?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:26 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dit voelt alsof je een behoorlijke blauwe plek hebt en dat ze dat even goed hard aan het aanduwen zijn, tijdens het sporten dan.
Als ik niks doe voel ik alleen tijdens het lopen een lichte druk.
Het is m'n scheen. Aan de binnenkant van beide benen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:29 schreef Vom het volgende:
[..]
Binnenkant of buitenkant van je knie?
Ben je weer te snel begonnenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn knie gaat ook alweer een beetje stuk volgens mij.
Op de aanhechting bij de knie zeg maar?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is m'n scheen. Aan de binnenkant van beide benen.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:34 schreef Vom het volgende:
[..]
Op de aanhechting bij de knie zeg maar?
Oow daar, daar maak je je scheenbeschermer toch niet vast eiquote:
Nee bij m'n knieen welquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:40 schreef Vom het volgende:
[..]
Oow daar, daar maak je je scheenbeschermer toch niet vast ei![]()
Meeste scheenbeschermers maak je daar wel vast jaquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee bij m'n knieen wel
Overigens maak ik m'n scheenbeschermers wel zo laag vast. Bij mij zit dat klittenband gedeelte namelijk op de helft en niet helemaal bovenaan.
Wat voor bizar grote scheenbeschermers heb jij als je ze bij de knieen vastmaaktquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Meeste scheenbeschermers maak je daar wel vast ja![]()
Niet vastmaken is nog relaxedererererererer![]()
Ik hoef ze niet meer vast te maken, ik heb luxe scheenbeschermersquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wat voor bizar grote scheenbeschermers heb jij als je ze bij de knieen vastmaakt
Ik maak ze ook nooit vast overigens.
quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:45 schreef VoreG het volgende:
Zolang ik maar met m'n poot omhoog naar Talpa kan kijken om het voetbal te zien.
Lijm aan de binnenkant?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:48 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet meer vast te maken, ik heb luxe scheenbeschermers![]()
En dan de sokken er natuurlijk ver overheen getrokkenquote:Scheenbeschermers die de hele scheen bedekken bijna![]()
God heeft de 1e Wereldoorlog beinvloed! Wist je dat niet?quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat God niet bestaat dan.
Zit alleen aan de enkelband vast, passen perfect.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lijm aan de binnenkant?
[..]
En dan de sokken er natuurlijk ver overheen getrokken.
Ooooooooooh, laat ie het niet horenquote:Op donderdag 22 februari 2007 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Goed dat God niet bestaat dan.
Frankrijk is het land met de meeste moslims (percentage). Tjah er waren rellen, nou dan weet je het wel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Ik moet steeds zo lachen om die berichten over filmpjes boven aan de Fok-pagina, staat nu een berichtje over een klacht van Lille tegen Braamhaar met een foto van een Boerka achtige mevrouw. Is dat mevrouw Braamhaar?
Lijkt me niet hoor, denk dat een islamitisch land met die eer gaat strijkenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Frankrijk is het land met de meeste moslims (percentage).
Frankrijk is het land met de meeste moslims (percentage) in West-Europa.. Tjah er waren rellen, nou dan weet je het wel!quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me niet hoor, denk dat een islamitisch land met die eer gaat strijken![]()
Lijkt me zo vermoeiend als je nooit iets in 1 x goed kan doenquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Frankrijk is het land met de meeste moslims (percentage) in West-Europa.. Tjah er waren rellen, nou dan weet je het wel!
Foutje door vermoeidheid.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me zo vermoeiend als je nooit iets in 1 x goed kan doen![]()
Ik neem Bram wel als advocaatquote:Op donderdag 22 februari 2007 11:12 schreef VoreG het volgende:
[..]
Foutje door vermoeidheid.
Doorgaans doorzie ik dat soort foutjes vrij snel als aankomend jurist zijnde.
Ik ga mezelf ook niet verdedigen, daarvoor word ik namelijk niet opgeleid. Ik mag handtekeningen gaan zetten onder contractjes voor een huis in Gorinchem etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |