quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef lookinforyou het volgende:
ik wil jullie toch ff bedanken, voor wat jullie gezegd hebben enzo.
![]()
quote:
bier mag bij vastenquote:
quote:
Nee.quote:
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef borisz het volgende:
tentamen was makkelijk, heel wat vragen uit het examen van vorig jaar, laat ik die nou toevallig door hebben genomen![]()
Misschien was er niemand aanwezig op 126 en belde daarom bij jou aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef VoreG het volgende:
Postbodes..
Bellen aan, vraag ik via de intercom wie het is, ja de post met een pakje! Voor wie dan?
Roos van R. van nummer 126!
1. Ik woon op 128...
2. Mijn naam lijkt nou niet echt op Roos van R.
nee hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?
Ik hoorde een hele overduidelijke "Ow"quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien was er niemand aanwezig op 126 en belde daarom bij jou aan
ik ga je inhalen, ik ga naar de 18kquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef appelsientje het volgende:
nog 29 post te gaan en dan heb ik er 26.000![]()
hehequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoorde een hele overduidelijke "Ow"
Luchtgitaarquote:
geen probleem, ik ben toch klaar voor vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Eilanden het volgende:
Sien, vandaag gaat niet lukken! Ik probeer morgen te komen
Dat schiet al lekker op voor je.quote:
quote:
Ik geloof dat ik nog een luchtsaxofoon op zolder heb liggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor dat geld wil ik mijn luchtdrumstel er ook wel uitdoen
Heb je al telefoondienst Sjimmie?quote:AMSTERDAM - De politie in Amsterdam belt burgers in een paar wijken binnen een paar dagen terug om te vertellen wat er met hun melding is gedaan.
Voor burgers is het vaak niet duidelijk wat de politie doet met een telefoontje over bijvoorbeeld een burenruzie, fout geparkeerde auto's, een vechtpartij of overlast. Met de proef 'Service aan Melders' wil de Amsterdamse politie dit inzichtelijk maken, liet een woordvoerder woensdag weten.
De proef, die half februari is begonnen, duurt drie maanden.
Vooralsnog retourneert de politie alleen telefoontjes van bewoners in Oud-West, de Rivierenbuurt en de gemeenten Diemen en Ouder-Amstel. "Het is veel te druk om dit nu al in de hele Amsterdamse regio in te voeren", aldus de zegsman. De service is volgens hem vergelijkbaar met "after-sales in de commerciėle wereld."
Daar moet je turks en marokkaans voor kunnen spreken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
NopeMijn gebiedje staat er niet tussen
![]()
Nee hoor. Ik zit niet in oost of westquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moet je turks en marokkaans voor kunnen spreken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |