quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:29 schreef lookinforyou het volgende:
ik wil jullie toch ff bedanken, voor wat jullie gezegd hebben enzo.
![]()
quote:
bier mag bij vastenquote:
quote:
Nee.quote:
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:45 schreef borisz het volgende:
tentamen was makkelijk, heel wat vragen uit het examen van vorig jaar, laat ik die nou toevallig door hebben genomen![]()
Misschien was er niemand aanwezig op 126 en belde daarom bij jou aanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:43 schreef VoreG het volgende:
Postbodes..
Bellen aan, vraag ik via de intercom wie het is, ja de post met een pakje! Voor wie dan?
Roos van R. van nummer 126!
1. Ik woon op 128...
2. Mijn naam lijkt nou niet echt op Roos van R.
nee hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?
Ik hoorde een hele overduidelijke "Ow"quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Misschien was er niemand aanwezig op 126 en belde daarom bij jou aan
ik ga je inhalen, ik ga naar de 18kquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef appelsientje het volgende:
nog 29 post te gaan en dan heb ik er 26.000![]()
hehequote:Op woensdag 21 februari 2007 15:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik hoorde een hele overduidelijke "Ow"
Luchtgitaarquote:
geen probleem, ik ben toch klaar voor vandaagquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:53 schreef Eilanden het volgende:
Sien, vandaag gaat niet lukken! Ik probeer morgen te komen
Dat schiet al lekker op voor je.quote:
quote:
Ik geloof dat ik nog een luchtsaxofoon op zolder heb liggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]voor dat geld wil ik mijn luchtdrumstel er ook wel uitdoen
Heb je al telefoondienst Sjimmie?quote:AMSTERDAM - De politie in Amsterdam belt burgers in een paar wijken binnen een paar dagen terug om te vertellen wat er met hun melding is gedaan.
Voor burgers is het vaak niet duidelijk wat de politie doet met een telefoontje over bijvoorbeeld een burenruzie, fout geparkeerde auto's, een vechtpartij of overlast. Met de proef 'Service aan Melders' wil de Amsterdamse politie dit inzichtelijk maken, liet een woordvoerder woensdag weten.
De proef, die half februari is begonnen, duurt drie maanden.
Vooralsnog retourneert de politie alleen telefoontjes van bewoners in Oud-West, de Rivierenbuurt en de gemeenten Diemen en Ouder-Amstel. "Het is veel te druk om dit nu al in de hele Amsterdamse regio in te voeren", aldus de zegsman. De service is volgens hem vergelijkbaar met "after-sales in de commerciële wereld."
Daar moet je turks en marokkaans voor kunnen spreken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
NopeMijn gebiedje staat er niet tussen
![]()
Nee hoor. Ik zit niet in oost of westquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar moet je turks en marokkaans voor kunnen spreken?
Kater ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Oei m'n hoofd en nieteens omdat PSV heeft gewonnen...
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Je hebt in de 6e pas door hoe lui leraren zijn?
Docenten doen er vaak nog wel wat moeite voor, dat is jammer.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:50 schreef Ole het volgende:
[..]
Met stip mijn nummer 1 tip voor studenten!![]()
Het hiepl mij tijdens mijn studie behoorlijk!quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Docenten doen er vaak nog wel wat moeite voor, dat is jammer.
Ik ook, ik jatte altijd alle SOtjes en proefwerkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Het hiepl mij tijdens mijn studie behoorlijk!
Ik verzamelde altijd zoveel mogelijk oude tentamenvragen. Kwam altijd wel iets van terug, en bovendien wennen aan de manier van vragenstellen.
Bij de hele moeilijke vakken maakte dat soms net het verschil tussen 5,2 of voldoende.
Oude tentamens oefenen doe ik wel altijd inderdaad. Het probleem is dat ik vaak een casus voorgeschoteld krijg en die zijn heel makkelijk aan te passen. Zodoende heb je altijd een zelfde soort vraag, maar nooit hetzelfde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:54 schreef Ole het volgende:
[..]
Het hiepl mij tijdens mijn studie behoorlijk!
Ik verzamelde altijd zoveel mogelijk oude tentamenvragen. Kwam altijd wel iets van terug, en bovendien wennen aan de manier van vragenstellen.
Bij de hele moeilijke vakken maakte dat soms net het verschil tussen 5,2 of voldoende.
Ajax is pas morgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Ole het volgende:
Zo maar eens even kijken of het hier al rood-wit gekleurd is. Moet wel een wonder gebeuren vanavond wil het nog goedkomen met Aja
Maar dan heb je wel een soort basis hoe je je uitwerking moet opbouwen toch?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:06 schreef VoreG het volgende:
[..]
Oude tentamens oefenen doe ik wel altijd inderdaad. Het probleem is dat ik vaak een casus voorgeschoteld krijg en die zijn heel makkelijk aan te passen. Zodoende heb je altijd een zelfde soort vraag, maar nooit hetzelfde.
Bosquote:
Oh, dacht dat ik het op tvgids.nl zag staan..quote:
Behoorlijkquote:
Hahahaha dat ken ik ja... meestal als je maar 'ff' gaat... danquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:10 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
BehoorlijkEr was een almanakuitreiking ofzo met een piekfust (Amsterdammer voor 50 E. cent). Ik wilde eerst niet gaan of anders 2 uurtjes...
Nee, hoor. Je hebt er echt wel een keer naast gezeten lijkt me. Altijd gelijk bestaat nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Bos![]()
zie ik krijg altijd gelijk![]()
Een heel klein beetje. Het zijn altijd verschillende artikelen en omstandigheden waar je weer rekening mee moet houden. Je weet waar je moet kijken en op moet letten, maar dat haal je vaak al uit de gewone opdrachten en colleges.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:07 schreef Ole het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een soort basis hoe je je uitwerking moet opbouwen toch?
Dat zou idd het grootste voetbalwonder ooit zijn. Voordat je moet spelen al door naar de volgende ronde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:05 schreef Ole het volgende:
Zo maar eens even kijken of het hier al rood-wit gekleurd is. Moet wel een wonder gebeuren vanavond wil het nog goedkomen met Aja
Het lukte tottenham ook!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou idd het grootste voetbalwonder ooit zijn. Voordat je moet spelen al door naar de volgende ronde.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef borisz het volgende:
Fuck you mag wel --> maar strontzak niet Boete voor 'strontzak' tegen agent![]()
Zoiets als wat de Spurs is overkomen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zou idd het grootste voetbalwonder ooit zijn. Voordat je moet spelen al door naar de volgende ronde.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, hoor. Je hebt er echt wel een keer naast gezeten lijkt me. Altijd gelijk bestaat niet
is tot nu toe alleen een tegenstander van Feyenoord geluktquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:U hebt gezocht op strontzak:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria.
Beledig je mij nu?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:31 schreef Gollemrulez het volgende:
Mooi woord strontzak.
Het was een hele mooie voorzet. Maar tong was dan ook een goede voetballer in zijn tijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef Againzender het volgende:
en tot zover de inkopper van tong
quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het was een hele mooie voorzet. Maar tong was dan ook een goede voetballer in zijn tijd.
misschien vind ik het daarom wel niks: bang voor afkickverschijnselenquote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
misschien vind ik het daarom wel niks: bang voor afkickverschijnselen
In Zaltbommel deed een wagen mee met de tekst : Woensdag beginnen we weer met bouwen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar gelukkig duurt het nog maar dik 11 maanden voor het weer carnaval is
Het was de auto van een bouwbedrijfquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel deed een wagen mee met de tekst : Woensdag beginnen we weer met bouwen.
ik vermoed ook dat het bedrijf een collectieve kater hadquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef Suijk het volgende:
Vandaag mag je geen carnaval meer vieren!
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
In Zaltbommel deed een wagen mee met de tekst : Woensdag beginnen we weer met bouwen.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het was de auto van een bouwbedrijf
Collega probeerde vandaag een bedrijf te bellen. Uiteindelijk kreeg hij een vrouw aan de telefoon. Op zijn vraag of hij een van de heren (noemt vier namen) kan spreken kwam het antwoord: "Die zijn volgens mij nog carnaval vieren, er is hier op het hele bedrijf verder niemand anders."
ik heb 3 foto's gemaild gekregen.............. maar die doe ik maar niet posten. Ik wacht wel ff op duidelijke foto's waarop je mn hele pak kan zienquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:33 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens Rubber waar blijven de foto's ??
hehehe anders stuur je die ff via msnquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb 3 foto's gemaild gekregen.............. maar die doe ik maar niet posten. Ik wacht wel ff op duidelijke foto's waarop je mn hele pak kan zien
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehehe anders stuur je die ff via msnkan ik nog beetje een indicatie krijgen
Ik ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
hehehe anders stuur je die ff via msnkan ik nog beetje een indicatie krijgen
aaaaaaaaaaaaa toequote:
Er zijn geen foto's van mij genomen. Ik heb zaterdag al een foto van mijn pak gepost en dat is hetquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaa toe
omdat ik het zo lief vraag
En bos... waar zijn jou foto's ??
Zo zo... dus op tijd thuisquote:
De overstap van perron 8 naar perron 1 op A'dam CS in minder dan 4 minuten.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De overstap van perron 8 naar perron 1 op A'dam CS in minder dan 4 minuten.
Door alle bejaarden en ander traag volk van de roltrap keilen, en met mijn tong op mijn converselaarzen, en met een bijna hartaanval nog net in de trein kunnen springen
ja daar kan ik niet tegen op met mijn fietsverhaalquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
De overstap van perron 8 naar perron 1 op A'dam CS in minder dan 4 minuten.
Door alle bejaarden en ander traag volk van de roltrap keilen, en met mijn tong op mijn converselaarzen, en met een bijna hartaanval nog net in de trein kunnen springen
Ik ookquote:
De duim zit verkeerd. Hoezo ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
ok tong daar gaan we, wat is hier fout?
[afbeelding]
Hoe zie je dat dit iemands linkerhand isquote:
quote:Om te kunnen badmintonnen heb je eigenlijk alleen een trainingspak nodig met daaronder een t-shirt en een short. Wanneer je warm gespeeld bent, dan kun je je trainingspak uit doen. Schoenen dienen licht en veerkrachtig te zijn met goede steun en een goed profiel.
De servicebeweging is te hoogquote:Op woensdag 21 februari 2007 19:53 schreef SCH het volgende:
ok tong daar gaan we, wat is hier fout?
[afbeelding]
Beter dan een koortsslip SCHquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:08 schreef SCH het volgende:
Je moet wel een sportslip aan tong!
Studio Ajax zekerquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
SCH die geweldige journalisten bij de NOS beginnen tegen Hiddink over randzaken die niks met voetbal te maken hebben. Wat vind je daar van?
Oh die witteboordencrimineel die valse hotelrekeningen probeerde in te dienen? Het dunkt me dat het met voetbal te maken heeft, waar heeft hij dat geld mee verdiend dan waar het over gaat?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:18 schreef VoreG het volgende:
SCH die geweldige journalisten bij de NOS beginnen tegen Hiddink over randzaken die niks met voetbal te maken hebben. Wat vind je daar van?
november 2006quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:17 schreef Suijk het volgende:
Vergeleken met wanneer?
Netjes.quote:
quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:14 schreef SCH het volgende:
Neem je een taartje voor me mee?
* SCH is al 7 kilo afgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |