Wat nou.quote:
Gewoon een mooi heideschaapquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:54 schreef Apropos het volgende:
[afbeelding]
Dat beest lijkt wel bezeten.
Zoals homo´s he, Harry?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:39 schreef Aoristus het volgende:
sommige beest'n kun je beter laten grazen idd
beRAAPT?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef sigme het volgende:
Moe! Ik heb muren beraapt.
Bronquote:Italiaanse regering gevallen
AMSTERDAM - In Italië heeft premier Prodi het ontslag van zijn centrumrechtse regering aangeboden aan president Giorgio Napolitano. De president heeft het ontslag aanvaard.
Eerder woensdag leed de regering een nederlaag bij een stemming in de Senaat over een voorstel om de Italiaanse troepen in Afghanistan te houden. Het voorstel was afkomstig van minister van buitenlandse zaken Massimo d'Alema, die eerder al dreigde dat de regering zou aftreden als het plan zou worden afgewezen.
De centrumlinkse regering van Prodi moest 160 senatoren achter het voorstel zien te krijgen. Uiteindelijk kreeg het 158 stemmen voor en 136 tegen, maar doordat een groot aantal senatoren zich van stemming onthield - wat wordt geteld als stem tegen - verloor de regering de stemming. De oppositie riep meteen om het aftreden van de regering.
Italië heeft 1.800 militairen in Afghanistan, die daar door de toenmalige premier Silvio Berlusconi naartoe werden gestuurd. De huidige regering heeft besloten de troepen voorlopig te laten blijven, maar de communisten, die deel uitmaken van de coalitie, verzetten zich daartegen.
De regering van Prodi, een samenraapsel van uiteenlopende partijen van christen-democraten tot communisten, lijdt sinds haar aantreden in mei onder haar onderlinge verdeeldheid. De coalitie heeft een flinterdunne meerderheid in de Senaat, wat de stabiliteit van de regering niet ten goede komt.
'kay!quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:33 schreef sigme het volgende:
be·ra·pen
overgankelijk werkwoord; beraapte, heeft beraapt; afleiding(en): beraping
(muren) met kalkspecie ruw bepleisteren
Gaaaafffffquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:33 schreef sigme het volgende:
be·ra·pen
overgankelijk werkwoord; beraapte, heeft beraapt; afleiding(en): beraping
(muren) met kalkspecie ruw bepleisteren
Hoe is het met de brakheid?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:35 schreef Autodidact het volgende:
Stuken dus?
Dubbel [14.gif]2quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:38 schreef Autodidact het volgende:
Mijn? Klaar.
Het brakke is er wel vanaf, ik kan weer zuipen.
Zijn ze nog niet door de andere vissen opgegeten? Bij mij dienden ze voornamelijk als aanvulling op het dieet van de rest van het biotoop.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:50 schreef Autodidact het volgende:
Had ik al verteld dat ik kleine guppen heb?
Ik kreeg er twaalf, maar ze aten ze inderdaad niet opquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zijn ze nog niet door de andere vissen opgegeten? Bij mij dienden ze voornamelijk als aanvulling op het dieet van de rest van het biotoop.
Een beetje moedergup kan zo 20+ jonkies werpen.
Kijk eens aan.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:55 schreef sigme het volgende:
En, voor wie het interesseert (Harry), ik heb wat oude drukwerkjes uit het familiearchief op foto'tjes gezet.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wegens ergenis aan onherkenbare gezichten. [13.gif]quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Clown zijn in Colombia gevaarlijk WTF?
Verschilt nogal. Die Duitse J'accuse was echt driewerf niks, veel andere drukwerken verrassend leesbaar.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:05 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Kijk eens aan.Valt het nog een beetje te lezen?
Ook mooi, zo te zien een steviger uitgave dan de meeste werkjes die ik hier heb gefotografeerd.quote:Ik heb alleen deze:
[afbeelding] (1891, 4e druk)
Jij kan natuurlijk alleen maar op links en moslims kankeren....quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:04 schreef PJORourke het volgende:
Dan is deze suffe topicreeks hopelijk snel ten einde.
Zimbabwe is een land zonder linkse media. Mooi land. Logisch gezien.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij kan natuurlijk alleen maar op links en moslims kankeren....
Nee hoor, ik kan ook op jou TTs kankerenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:08 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Jij kan natuurlijk alleen maar op links en moslims kankeren....
Dan mag jij het volgende topic openen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan ook op jou TTs kankeren![]()
Drie keer dezelfde is wat veel van het goede
Haal je lul maar weer uit z'n bips.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick is goed bezig geweest, maar liefst 2 anti-wilders-losers laten verbannen.
Niet zo slim, kunnen we linkse users niet meer koppelen aan die mogolen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sidekick is goed bezig geweest, maar liefst 2 anti-wilders-losers laten verbannen.
Zo dat Moniek er terug in kan?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Haal je lul maar weer uit z'n bips.
Er staan er wel weer nieuwe voor op.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Niet zo slim, kunnen we linkse users niet meer koppelen aan die mogolen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |