Ja!quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Gaat ie weer
Heb jij je computer al bijna bij elkaar?
Ik zou voor 2.1 gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja!
Maar de boxjes staan hier uiteraard los van, das toch randapparatuur.
En moet ik nu ook al verstand van boxjes hebben
Ik heb niets aan een subwoofer. De boxjes zelf mogen ook wel wat bass geven.quote:
Dan zou ik voor die onderste gaan... Ik bedoel je wil speakers geen beeldschermquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb niets aan een subwoofer. De boxjes zelf mogen ook wel wat bass geven.
Juistquote:
Als je geen bass wil kan je ook van die trust boxjes kopenquote:Op woensdag 21 februari 2007 22:25 schreef dikkedorus het volgende:
TVP. Ik heb geen plek voor tig.1 en Bass Boeit mij Bijzonder weinig.
Bosequote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef pberends het volgende:
Bass boeit mij ook niet echt, maar de boxjes mogen wel wat bass afgeven.
En die 7.1 onzin van tegenwoordig is echt vreselijk. Wat moet je met al die dradenGeef mij maar 2 boxjes, maar dan wel verdomd goede.
Ik heb zelf 2 wharfedale diamond 9.1 speakers via een versterker aangesloten, en dat geeft echt prima geluid. Volgens mij zijn ze iets van 80 euro per stuk, goed te doen dus zeker als je kijkt wat voor geluid er uit komt. Je moet alleen wel ergens een versterkertje vandaan halen, maar dat hoeft niet zoveel te kosten op marktplaats...quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:31 schreef pberends het volgende:
Bass boeit mij ook niet echt, maar de boxjes mogen wel wat bass afgeven.
En die 7.1 onzin van tegenwoordig is echt vreselijk. Wat moet je met al die dradenGeef mij maar 2 boxjes, maar dan wel verdomd goede.
Ziet er goed uit. Enig idee of 14 watt RMS een beetje flink geluid kan maken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:36 schreef LWaS het volgende:
http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=400421
Hier zou ik dan voor gaan
't moeten wel echt pc-speakers zijn, ik heb geen zin om er nog dingen omheen te gaan dansen zoals een versterker.quote:
Jazeker. Ik heb ze zelf ook en er komt echt super geluid uit. Ook nog behoorlijk wat bas, maar belangrijker is dat het gewoon een gebalanceerd geluid is met ook hoge en middentonen (itt veel subwoofersetjes die alleen maar bassen).quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Ziet er goed uit. Enig idee of 14 watt RMS een beetje flink geluid kan maken?
Het valt me in der daad op dat de meeste 2.1 setjes zich vooral richten op een zo aanwezig mogelijke basweergave. Dat is jammer, want bij veel muziek mis je dan echt detail in het middengebied. Daarnaast is de ideale subwoofer niet overheersend, de vuistregel is dat de subwoofer niet als een aparte entiteit gehoord mag worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb ze zelf ook en er komt echt super geluid uit. Ook nog behoorlijk wat bas, maar belangrijker is dat het gewoon een gebalanceerd geluid is met ook hoge en middentonen (itt veel subwoofersetjes die alleen maar bassen).
Ze zien er niet alleen cheap uit, ze klinken ook cheap.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:43 schreef Geqxon het volgende:
Ik kan je verklappen dat de Philips speakers in het echt enorm cheap ogen. Dus mocht dat belangrijk zijn > Niet doen.
Mooi!quote:Op woensdag 21 februari 2007 23:34 schreef Palomar het volgende:
[..]
Jazeker. Ik heb ze zelf ook en er komt echt super geluid uit. Ook nog behoorlijk wat bas, maar belangrijker is dat het gewoon een gebalanceerd geluid is met ook hoge en middentonen (itt veel subwoofersetjes die alleen maar bassen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |