Gert is afgeknapt.quote:
Van zulke opmerkingen word je nuchter...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik hier met een stel alcoholisten zit. Ik drink zelf nooit alcohol, behalve in de kroeg.
Ik kom zelden in de kroeg, maar ik lust graag een goed biertje, of een goed glas. Die enkele keer dat ik in een café beland drink ik stukken meerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Lemmeb het volgende:
Ik heb wel het idee dat ik hier met een stel alcoholisten zit. Ik drink zelf nooit alcohol, behalve in de kroeg.
Nou neehoor. Ik weet wel wat een tutje is. Al m'n vriendinnen waren altijd tutjes. Ging ook nooit goed. Toch blijf ik volhouden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef sigme het volgende:
Oh ik vreesde toch even met m'n rokje een tuttelige indruk gemaakt te hebben.
Met een slurf die niet weigert bedoel je?quote:Iets daartussen in. Geen tutje hoor, ik moet wel een vent.
Hey, lang geleden dat jij uit je rol viel. Zou je vaker moeten doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Beste Aaah, welgemeend advies van je minister van V&W. Ga achter die PC vandaan. Hou op met fantaseren over directeur zijn van 400 mensen. Schud een (mannelijke) moslim een hand. Laat je hond uit. En het belangrijkste, zoek een vrouw en heb sex met haar. Zorg dat je IRL anders bent dan online en je hebt kans dat het niet bij 1 keer blijft bij haar.
Je zult merken dat het leven lang niet zo slecht is als jij denkt.
Nou, de foto's maakten wel indruk hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef sigme het volgende:
Oh ik vreesde toch even met m'n rokje een tuttelige indruk gemaakt te hebben.
IK ZAL NOOIT EEN MOSLIM EEN HAND SCHUDDEN.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:24 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Beste Aaah, welgemeend advies van je minister van V&W. Ga achter die PC vandaan. Hou op met fantaseren over directeur zijn van 400 mensen. Schud een (mannelijke) moslim een hand. Laat je hond uit. En het belangrijkste, zoek een vrouw en heb sex met haar. Zorg dat je IRL anders bent dan online en je hebt kans dat het niet bij 1 keer blijft bij haar.
Je zult merken dat het leven lang niet zo slecht is als jij denkt.
PSST... pilletjes...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
Met een slurf die niet weigert bedoel je?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
IK ZAL NOOIT EEN MOSLIM EEN HAND SCHUDDEN.
mag niet he, van darth vader.
pilletjes?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef PJORourke het volgende:
PSST... pilletjes...
Val jij op tutjes?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nou neehoor. Ik weet wel wat een tutje is. Al m'n vriendinnen waren altijd tutjes. Ging ook nooit goed. Toch blijf ik volhouden.
Dat lijkt me vanzelfsprekend. Al moet het geen commandeerbare slurf zijn natuurlijk. Ik hou niet van lakens uitdelen.quote:[..]
Met een slurf die niet weigert bedoel je?
Voor den functionerenden Slurf.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef Lemmeb het volgende:
pilletjes?
Nou eh dankquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, de foto's maakten wel indruk hoor.
Het hangt natuurlijk een beetje van je definitie van 'tutje' af heh.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Val jij op tutjes?Blond, stevig achterwerk, bij voorkeur kapster oid, dat had ik meegekregen. Maar tutjes?
Hmm, zo had ik je toch wel ingeschat. Als iemand die toch een beetje van aanpakken houdt en d'r vent regelmatig een schop in de goede richting geeft.quote:Dat lijkt me vanzelfsprekend. Al moet het geen commandeerbare slurf zijn natuurlijk. Ik hou niet van lakens uitdelen.
Boeren weer afgewerkt?quote:
Oh, vandaar dat baardaap niet weggeblokt was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Boeren weer afgewerkt?
Maar niet teveel over praten, maar hij verdient tenminste zijn eigen geld.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:44 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat baardaap niet weggeblokt was.
Wehehe, nee hoor. Ik ben ouderwets. Mijn man hoeft echt geen geld te verdienen, maar moet wel slimmer & sterker zijn dan ik, en de baasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:40 schreef Lemmeb het volgende:
Hmm, zo had ik je toch wel ingeschat. Als iemand die toch een beetje van aanpakken houdt en d'r vent regelmatig een schop in de goede richting geeft.
Waar. Hij is wel ondernemend. En veel hoeft ie niet te investeren. Gat in de muur, wachten op een pik, en jassen maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Maar niet teveel over praten, maar hij verdient tenminste zijn eigen geld.
Volgens mij is dat juist modern...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:46 schreef sigme het volgende:
Wehehe, nee hoor. Ik ben ouderwets. Mijn man hoeft echt geen geld te verdienen, maar moet wel slimmer & sterker zijn dan ik, en de baas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |