quote:
Valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
lach maar, maar je moet toch een kutleven hebben om supporter te zijn van dit psv.
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Boeruuuuuuuuuuh
Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuh
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef BVO het volgende:
Lekker kleurig truitje heeft ie aan.
absoluutquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Urquhart het volgende:
Leuke wedstrijd, en PSV heeft verdiend gewonnen
Hebben ze volgens mij de rechten niet voor...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom dede ze al de uitslagen geven van de rest zonder filmpjes
quote:
Kun je ook zinnen typen in goed Nederlands?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet huile Fanneke ik weethet is moeilijk als je club kutter speelt dan PS![]()
idd , doet de NOS altijd wel goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef paultjuhhh het volgende:
leuk filmpje op het eind
Wat een gezeur, PSV heeft gewon een goeie wedstrijd gespeeld, en Arsenal heeft geen uitgespeelde kansen gecreeerd. PSV overigens ook niet, maar Arsenal is nu eenmaal een klasse hoger, en PSV miste aanvallend natuurlijk nogal wat (Farfan, Kluivert en Afellay).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kun je ook zinnen typen in goed Nederlands?
Daar kunnen ze in Nederland nog iets van lerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan de arbitrage, er was geen ergeren bij.
Kun je moelijk verwachten van een Paaskonijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net... sport1 .. is gratis deze week... probeer maar eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef Hathor het volgende:
Wel weer kut dat die beelden van die andere potten pas morgen komen.![]()
Niet iedereen heeft digitale TVquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net... sport1 .. is gratis deze week... probeer maar eens.
niet voor iedereen mafkaasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan de arbitrage, er was geen ergeren bij.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Domme boerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh? Apart.. hier werkt het wel gewoon iig.
iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Niet iedereen heeft digitale TV
Alle 3 zijn ze gebleseerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Kluivert loopt te kampen met zn enkel he? En de andere twee heren Farfan en Affelay dan?
Ik niet dus, nog niet tenminste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft digitale TV
Jahoor dat kan wel lukken. Ben gewoon blij dat me cluppie jou *superteam* naar huis stuurt met een nederlaagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef Grimm het volgende:
http://www.101greatgoals.com/ hier zijn alle goals te zien
Superteamquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jahoor dat kan wel lukken. Ben gewoon blij dat me cluppie jou *superteam* naar huis stuurt met een nederlaag![]()
Oja, je kan ook best normaal reageren want je had het waarschijnlijk wel gewoon begrepen wat ik bedoelde.
Doei Arsenal![]()
Daarom staat die ook tussen haakjesquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:12 schreef Grimm het volgende:
[..]
Superteam
Als arsenal uit de CL word geknikkerd is het seizoen voor ze over
Wat een grote randdebiel ben jij zeg, oh my god.....quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:13 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zei het vooraf al.
PSV Ging dit winnen.
Arsenal wat een gaar team hebben die zeg![]()
Wat is in hemelsnaam een ramdebielquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een grote ramdebiel ben jij zeg, oh my god.....![]()
Owja u is voor Arsenal.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat een grote ramdebiel ben jij zeg, oh my god.....![]()
'me cluppie' en 'jou superteam' ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jahoor dat kan wel lukken. Ben gewoon blij dat me cluppie jou *superteam* naar huis stuurt met een nederlaag![]()
Oja, je kan ook best normaal reageren want je had het waarschijnlijk wel gewoon begrepen wat ik bedoelde.
Doei Arsenal![]()
Ontsierd hem, want normaal is het geen jankerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:25 schreef Whiteguy het volgende:
Henry .. de grote grappenmaker
http://www.dailymotion.co(...)enry-not-hit-in-face
Nee, PSV heeft verdiend gewonnen. Maar jij bent typisch zo'n grote kluns die een speler al afschrijft na 4 minuten en een team na 1 wedstrijd. Sorry maar dan ben je wel een hele grote klunsquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Owja u is voor Arsenal.
Vond je ze zo goed dan vanavond ?
Chelsea is een hele bekende wijk in London, en de haat tussen Arnsenal en Chelsea is niet zo groot (dacht ik)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het melig vond dat er chelsea dagger werd gespeeld na eindsignaal?
Omfg, jij bent echt nog dommer dan een wasknijperquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
'me cluppie' en 'jou superteam' ?
![]()
Tja .. vrij kansloos ook om bij een 0-0 stand op het middenveld zo theater te maken. Als het nou nog in de 16 is is het nog enigzins begrijpelijk. Dit is gewoon proberen een kaart aan te naaien op een hele treurige manier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ontsierd hem, want normaal is het geen jankerd
Nee, dat maakt het nog erger, je doet het niet eens per ongeluk. Je weet blijkbaar niet beter.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:29 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ik dat per ongeluk zo schreef?![]()
Ja weet ik, maar toch.. het melige er aan vond ik dat het ws alleen gedraait werd omdat het hier populair nummer is dankzij 3fm, maar het op de arsenal fans over kan komen als een soort pesterijtjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:27 schreef Grimm het volgende:
[..]
Chelsea is een hele bekende wijk in London, en de haat tussen Arnsenal en Chelsea is niet zo groot (dacht ik)
Owzo hehe, zo had ik d'r nog niet over na gedachtquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:32 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar toch.. het melige er aan vond ik dat het ws alleen gedraait werd omdat het hier populair nummer is dankzij 3fm, maar het op de arsenal fans over kan komen als een soort nanananana![]()
(volgende wedstrijd arsenal is ook tegen chelsea over 5 dagen)
Ja het is moeilijk als je clubje verliestquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het nog erger, je doet het niet eens per ongeluk. Je weet blijkbaar niet beter.
Iedere keer als Gomes een geweldige bal redt, moet ik denken aan Sjaak Polak. Spelers van Sparta schoten vorig seizoen een aantal keer snoeihard op doel, plus een geweldige vrije trap van Polak, maar Gomes hield alles uit het doel. Daarna het interview:quote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedere keer als Gomes een geweldige bal redt, moet ik denken aan Sjaak Polak. Spelers van Sparta schoten vorig seizoen een aantal keer snoeihard op doel, plus een geweldige vrije trap van Polak, maar Gomes hield alles uit het doel. Daarna het interview:
http://members.home.nl/goalzzz/polak.wmv
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Iedere keer als Gomes een geweldige bal redt, moet ik denken aan Sjaak Polak. Spelers van Sparta schoten vorig seizoen een aantal keer snoeihard op doel, plus een geweldige vrije trap van Polak, maar Gomes hield alles uit het doel. Daarna het interview:
http://members.home.nl/goalzzz/polak.wmv![]()
had ie paar jaar terug ook tegen ajax (volgens mij). Mist ie kans en staat ie in het veld met z'n armen te zwaaien/op de grond te stampen en te schreeuwenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
http://members.home.nl/goalzzz/polak.wmv![]()
Arsenal wint thuis dit jaar haast nooitquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Flashwin het volgende:
Arsenal gaat wel door denk ik. Gaan in London over PSV heen lopen, met een Henry als uitblinker
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Arsenal wint thuis dit jaar haast nooit
quote:
quote:
idd, het hele seizoen thuis nog ongeslagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
19 Sat Barclays Premiership H Aston Villa 1 1 ATVO Match Menu
23 Wed Champions League H Dinamo Zagreb 2 1 ITV 4
9 Sat Barclays Premiership H Middlesbrough 1 1 ATVO
23 Sat Barclays Premiership H Sheffield United 3 0 ATVO Match Menu
26 Tue Champions League H FC Porto 2 0 ITV 4
14 Sat Barclays Premiership H Watford 3 0 ATVO
28 Sat Barclays Premiership H Everton 1 1 ATVO
1 Wed Champions League H CSKA Moscow 0 0 SSX
12 Sun Barclays Premiership H Liverpool 3 0 SS1 Match Menu
18 Sat Barclays Premiership H Newcastle United 1 1 ATVO Match Menu
21 Tue Champions League H Hamburg 3 1 ITV 4
2 Sat Barclays Premiership H Tottenham H. 3 0 PPV
16 Sat Barclays Premiership H Portsmouth 2 2 ATVO Match Menu
23 Sat Barclays Premiership H Blackburn Rovers 6 2 ATVO
2 Tue Barclays Premiership H Charlton Athletic 4 0 ATVO
21 Sun Barclays Premiership H Manchester Utd 2 1 SS1
28 Sun FA Cup H Bolton Wanderers 1 1 SS1 Match Menu
31 Wed Carling Cup H Tottenham H. 3 1 SS1
11 Sun Barclays Premiership H Wigan Athletic 2 1 SS1
17 Sat FA Cup H Blackburn Rovers 0 0 BBC 1
Bedroevend
Klopt! Superkerel die Polakquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:52 schreef Onderbroek het volgende:
[..]
had ie paar jaar terug ook tegen ajax (volgens mij). Mist ie kans en staat ie in het veld met z'n armen te zwaaien/op de grond te stampen en te schreeuwen![]()
Ik vind het slecht hoor voor zo '''grote'' club als arsenal.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd, het hele seizoen thuis nog ongeslagen.
Dat is bedroevend slecht
![]()
Komen er vanavond nog dommere posts van je? Dan blijf ik nog even wakker.
Godallemachtig zeg dat wel, tering wat een dikke schurftenkop is het toch ook.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
Komen er vanavond nog dommere posts van je? Dan blijf ik nog even wakker.
Aad de Mos heeft het dus goed gezienquote:De Mos: "PSV kan Arsenal verslaan"
20 februari 2007
PSV heeft een goede kans om ten koste van Arsenal de kwartfinale van de Champions League te bereiken. Dat vindt Aad de Mos, de trainer van Vitesse. Volgens de oefenmeester heeft PSV alles in huis om de Londenaren te kloppen.
"PSV kan het ver schoppen: twee dodelijke aanvallers (Kone en Farfan), een supermiddenveld en een stevige verdediging. Ik acht ze dan ook in staat om Arsenal te kloppen", zegt hij in de Belgische krant Het Laatste Nieuws. De Mos is lyrisch over Timmy Simons, de Belgische diesel op het Eindhovense middenveld. "Simons is Europese top, absoluut. Bij elke topclub zou ik hem als eerste in de basis zetten. Hij blust een brandje voor het ontstaat."
Ondanks deze lovende woorden ziet De Mos PSV niet als een belangrijke kanshebber om de CL te winnen. Manchester United is de topfavoriet, oordeelt hij. "Manchester straalt rust uit en de spelers gedragen zich volwassen. Plus: ze hebben Cristiano Ronaldo. Dat lichaam, die buikspieren! Hij heeft alles: kracht, elegantie en het hart. De beste die er in Europa rondloopt", vindt hij.
FC Update.nl
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef Buitendam het volgende:
Die commentator zei, (dacht ik) dat Arsenal in 2007 van de 5 wedstrijden , er 4/5 zijn gewonnen en 1 gelijk gespeeld.
Ja ze hebben nog maar 5 wedstrijden gespeeld in 2005quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:05 schreef Buitendam het volgende:
Die commentator zei, (dacht ik) dat Arsenal in 2007 van de 5 wedstrijden , er 4 zijn gewonnen en 1 gelijk gespeeld.
in 2005quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja ze hebben nog maar 5 wedstrijden gespeeld in 2005![]()
HAHAHAHAH, Arsenal heeft op elke positie spelers staan die 50 keer beter zijn dan bij die middenmoter uit rotterdam.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:02 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik vind het slecht hoor voor zo '''grote'' club als arsenal.
Nee ik ben echt niet overtuigd van dit Arsenal.
De enige die ''goed'' is is Henry.
Die was vanavond bagger.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:09 schreef TerroRobbie het volgende:
2007 wat jij wil
Ja ik kijk wel vaker achter mijn naam voordat ik een bericht geplaatst heb.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
, als je achter je naam kijkt , leven we tegenwoordig in 2007
.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja ze hebben nog maar 5 wedstrijden gespeeld in 2007![]()
quote:2 jan '07, 20:45 Arsenal Charlton Athletic 4 - 0
13 jan '07, 18:15 Blackburn Rovers Arsenal 0 - 2
21 jan '07, 17:00 Arsenal Manchester United 2 - 1
3 feb '07, 18:15 Middlesbrough Arsenal 1 - 1
11 feb '07, 17:00 Arsenal Wigan Athletic 2 - 1
Ik doelde natuurlijk ook alleen op de competitie, maar met de FA en Carling cup erbij hebben ze 2 keer gewonnen, 1 keer gelijk, zoiets? Maakt het mijn punt, dat ze in 2007 ontzettend sterk spelen, toch alleen maar harder?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tel de wedstrijden voor de FA en Carling cup vooral niet mee...![]()
Ach, tot vanavond maar 1 nederlaag in de laatste 20 wedstrijden in alle competities, je koopt er echter geen kut voor.quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:29 schreef Buitendam het volgende:
dat ze in 2007 ontzettend sterk spelen, toch alleen maar harder?
Nee, ik ook!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:26 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ben ik de enige trouwens die het melig vond dat er chelsea dagger werd gespeeld na eindsignaal?
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Saekerhett het volgende:
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=28870&postdays=0&postorder=asc&start=360
Zelfde principe als hier zeg maar, alleen zijn ze daar voor Arsenal. Op deze pagina scoort Mendez de 1-0
quote:Op Tue Feb 20, 2007 9:04 pm schreef Stuart het volgende:
Guys we will win, relax, i've just started drinking out of my Arsenal mug. It never fails. Honestly.
Ik heb em ook een hele tijd op straat zien staan, werd inderdaad een paar keer toegezongen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
ik zag Theo Lucius trouwens uit de kroeg vluchten waar ik stondwaarop eideren hem begon toe te zingen
Over Koeman.quote:It's not just this result. We couldnt beat Ajax in 2003 when Koeman was their manager as well. I think we can say he owns Wenger in this department. Also, last season he out witted arguably the best tactican in the EPL in Rafa Benitez in terms of tactics, when Benfica beat Liverpool. And he was close to out witting Frank Rijkard as well.
Would anyone be disapointed if he was our next manager? I wouldnt.
Alex The Godzilla Slayerquote:LOL da costa was just okay but alex did look like a very mobile defender for a guy of his size. and he's pretty good at man-marking too.
the tank buster?
he's more like the godzilla slayer if you ask me.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 12:19 schreef Me_Wesley het volgende:
Nog even gefeliciteerd met jullie overwinning gister!
Hou de Nederlandse eer hoog he!
goed artikelquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef Helly het volgende:
[afbeelding]
En weer 100 miljoen fans erbij.
Ik ook! Stond voor het Lempke! Met zijn allen werd er gezongen:quote:Op woensdag 21 februari 2007 02:25 schreef rubbereend het volgende:
ik zag Theo Lucius trouwens uit de kroeg vluchten waar ik stondwaarop eideren hem begon toe te zingen
We misten creativiteit (Affelay) en een aanspeelpunt voorin (Farfan) door blessures. Koné is een goede speler, maar kan ook niet alles alleen doen. De return zou (aanvallend) beter moeten kunnen gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond PSV trouwens wel heel erg weinig diepgang hebben. Vooral Culina had er een handje van alles breed en terug te passen ipv op een naar voren lopende man. Het was wel duidelijk dat het strijdplan van PSV werd veranderd na de lichte blessure van Cocu, ik had het idee dat Mendez zijn rol overnam, maar dit door een gebrek aan ervaring toch wat minder invulde. maargoed, de wedstrijd was saai, de uitslag super!
Ik vond het nogal meevallen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We misten creativiteit (Affelay) en een aanspeelpunt voorin (Farfan) door blessures. Koné is een goede speler, maar kan ook niet alles alleen doen. De return zou (aanvallend) beter moeten kunnen gaan
quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:40 schreef Saekerhett het volgende:
http://arsenal-mania.com/forum/viewtopic.php?t=28870&postdays=0&postorder=asc&start=360
Zelfde principe als hier zeg maar, alleen zijn ze daar voor Arsenal. Op deze pagina scoort Mendez de 1-0
quote:The ghost of Landzaat strikes again...
Kijk eens!quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:58 schreef hello_moto1992 het volgende:
Zijn die samenvattingen niet meer op Sport1 (of VI.nl) te kijken?
Scoorde Landzaat ook niet zo tegen Arsenal ofzo 2 weken terug oidquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom snap ik die niet, 'the goast of Landzaat strikes again'?
Wat is een goast?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom snap ik die niet, 'the goast of Landzaat strikes again'?
Tsja, dat is een beetje de eigen schuld van PSV, maargoed. De tactische discipline en de tactiek zelf was fantastisch, bij Arsenal Gallas en Lehmann de opbouw laten verzorgen is een duidelijk voorbeeld van 'verdedigen begint in de aanval', omdat het daar voor Arsenal misging kwam er weinig verrassing in het spel en werden de creatieve spelers amper berijkt. Daarvoor zeker hulde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We misten creativiteit (Affelay) en een aanspeelpunt voorin (Farfan) door blessures. Koné is een goede speler, maar kan ook niet alles alleen doen. De return zou (aanvallend) beter moeten kunnen gaan
Haha, prachtigquote:Op woensdag 21 februari 2007 15:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ook! Stond voor het Lempke! Met zijn allen werd er gezongen:
"Theo is de baas in Rotterdam!"
"Theo is de baas!"
"Theo is de baas!"
Zo'n heerlijk moment! Theo op de schouders genomen, verkleed als non ofzoWat een held is het toch ook
![]()
En dan te bedenken dat Vayrynen op de bank zat. Wat heeft hij verkeerd of Culina goed gedaan zodat Culina altijd de voorkeur krijgt?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar met de bal werd gewoon te weinig gedaan. De overwinning had met gemak veel groter kunnen zijn, vooral Culina was - zoals hierboven al gezegd wordt - een storende factor. Gebrek aan spelinzicht denk ik.
Ik vind Vayrynen ook vele valen beter dan Culina. Toch blijf ik het een grote fout van psv vinden dat ze Aissatti verhuurt hebben. Die kunnen ze goed gebruiken, zeker met Afellay die zo vaak geblesseert is.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Vayrynen op de bank zat. Wat heeft hij verkeerd of Culina goed gedaan zodat Culina altijd de voorkeur krijgt?
True.quote:Op donderdag 22 februari 2007 08:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind Vayrynen ook vele valen beter dan Culina. Toch blijf ik het een grote fout van psv vinden dat ze Aissatti verhuurt hebben. Die kunnen ze goed gebruiken, zeker met Afellay die zo vaak geblesseert is.
Bij een paar ballen over de zijlijn had hji het volgens mij wel bij het verkeerde eind. Maar ik zit op rij 43, dus ik kan het ook verkeerd hebbenquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:02 schreef Almere-Dude het volgende:
Het is misschien een beetje laat, maar ik vond de scheidsrechter echt heel erg goed fluiten.
Maar daar heeft de scheids z'n grensrechters voor. Kun je hem niet aanrekenen. Evenals dat Koné onterecht door mocht toen ie buitenspel stond.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:46 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij een paar ballen over de zijlijn had hji het volgens mij wel bij het verkeerde eind. Maar ik zit op rij 43, dus ik kan het ook verkeerd hebben![]()
Aswoensdag, half 5, zware griep. Geen excuus, wel een reden. Ik vond het al zo'n raar woord...quote:
totdat ze jullie speelstijl door krijgenquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:07 schreef Helly het volgende:
[afbeelding]
En weer 100 miljoen fans erbij.
Houden Chinezen niet van tactisch sterke teams?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
totdat ze jullie speelstijl door krijgen
Volgens mij houden Chinezen vooral van mooi voetbal, zoals iedereen. In China speelt echter iedereen 3-5-2, met vooral veel lopers. Dus dit technisch wat fraaiere voetbal ligt ze wel denk ik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:35 schreef AminBen het volgende:
[..]
Houden Chinezen niet van tactisch sterke teams?
en dan worden ze allemaal voor het technisch briljante positiespel van Ajax!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:28 schreef Flashwin het volgende:
[..]
totdat ze jullie speelstijl door krijgen
en meer dan de helft van de tijd dat briljante en technisch hoogstaande voetbal niet kunnen brengenquote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:32 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
en dan worden ze allemaal voor het technisch briljante positiespel van Ajax!
totdat ze doorhebben dat jullie niks winnen
quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en meer dan de helft van de tijd dat briljante en technisch hoogstaande voetbal niet kunnen brengen
Moeten we alleen nog een pinguin zien te strikken, hebben we de zuidpool ook gehad!quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:30 schreef Devano het volgende:
Leuk feit was dat nadat Xiang Sun erin kwam, er uit bijna elk continent wel iemand op het veld stond bij PSV. Het zal niet alleen de Chinezen bekoren.
Gomes, Alex, Salcido, Mendez, Tardelli (Zuid-Amerika)
Kromkamp, Cocu, Simons, Da Costa (Europa)
Culina (Oceanië)
Koné (Afrika)
Xiang Sun (Azië)
Je zou het bijna jammer gaan vinden dat Beasley weg is.
Ik zie hierin een vacature voor een nieuwe mascottequote:Op zondag 25 februari 2007 00:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Moeten we alleen nog een pinguin zien te strikken, hebben we de zuidpool ook gehad!
Hadden wij (mijn vrinden in het stadion) het ook al over vanavondquote:Op zondag 25 februari 2007 00:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Moeten we alleen nog een pinguin zien te strikken, hebben we de zuidpool ook gehad!
Ach, natuurlijk! Dus had PSV gewoon uit elk continent een speler op het veld. Zou dat een (CL) primeur zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk is Mexico ook Noord-Amerka (Salcido), dus heb je Beasley nieteens nodig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |