quote:
Valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
lach maar, maar je moet toch een kutleven hebben om supporter te zijn van dit psv.
![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:55 schreef Max-Westerman het volgende:
Boeruuuuuuuuuuh
Boeruuuuuuuuuuuuuuuuuh
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:54 schreef BVO het volgende:
Lekker kleurig truitje heeft ie aan.
absoluutquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Urquhart het volgende:
Leuke wedstrijd, en PSV heeft verdiend gewonnen
Hebben ze volgens mij de rechten niet voor...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef paultjuhhh het volgende:
waarom dede ze al de uitslagen geven van de rest zonder filmpjes
quote:
Kun je ook zinnen typen in goed Nederlands?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Niet huile Fanneke ik weethet is moeilijk als je club kutter speelt dan PS![]()
idd , doet de NOS altijd wel goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef paultjuhhh het volgende:
leuk filmpje op het eind
Wat een gezeur, PSV heeft gewon een goeie wedstrijd gespeeld, en Arsenal heeft geen uitgespeelde kansen gecreeerd. PSV overigens ook niet, maar Arsenal is nu eenmaal een klasse hoger, en PSV miste aanvallend natuurlijk nogal wat (Farfan, Kluivert en Afellay).quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kun je ook zinnen typen in goed Nederlands?
Daar kunnen ze in Nederland nog iets van lerenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan de arbitrage, er was geen ergeren bij.
Kun je moelijk verwachten van een Paaskonijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net... sport1 .. is gratis deze week... probeer maar eens.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:00 schreef Hathor het volgende:
Wel weer kut dat die beelden van die andere potten pas morgen komen.![]()
Niet iedereen heeft digitale TVquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Wat zeg ik nou net... sport1 .. is gratis deze week... probeer maar eens.
niet voor iedereen mafkaasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hulde aan de arbitrage, er was geen ergeren bij.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Domme boerquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Oh? Apart.. hier werkt het wel gewoon iig.
iddquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
Niet iedereen heeft digitale TV
Alle 3 zijn ze gebleseerdquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef Jojoortje het volgende:
Kluivert loopt te kampen met zn enkel he? En de andere twee heren Farfan en Affelay dan?
Ik niet dus, nog niet tenminste.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:04 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft digitale TV
Jahoor dat kan wel lukken. Ben gewoon blij dat me cluppie jou *superteam* naar huis stuurt met een nederlaagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:10 schreef Grimm het volgende:
http://www.101greatgoals.com/ hier zijn alle goals te zien
Superteamquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:11 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jahoor dat kan wel lukken. Ben gewoon blij dat me cluppie jou *superteam* naar huis stuurt met een nederlaag![]()
Oja, je kan ook best normaal reageren want je had het waarschijnlijk wel gewoon begrepen wat ik bedoelde.
Doei Arsenal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |