Het spijt me hoor, ik ben geen PSV fan maar PSV heeft wel verdiend gewonnen. Arsenal heeft aanvallend zo goed als niks gedaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hebben wij wel dezelfde wedstrijd gezien???
![]()
Die boeren hebben geen kans gecreëerd. Balbezit was 60% voor Arsenal. Schandalig dat een club zo thuis durft te spelen. Het doelpunt kwam volledig uit de lucht vallen.
Maar er komt nog een return, zetten we het even recht.
Is er dan wel iets in Eindhoven?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:40 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Er is toch ook niets in Amsterdam ?
Arsenal probeerde tenminste nog te voetballen. Ze speelden niet geweldig, maar ze creëerden nog enkele kansen, dit itt psv.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heb jij een andere wedstrijd gezien? Arsenal kon geen vuist maken. PSV heeft volkomen terecht gewonnen.
Kom op PSV was beterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hebben wij wel dezelfde wedstrijd gezien???
![]()
Die boeren hebben geen kans gecreëerd. Balbezit was 60% voor Arsenal. Schandalig dat een club zo thuis durft te spelen. Het doelpunt kwam volledig uit de lucht vallen.
Maar er komt nog een return, zetten we het even recht.
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal probeerde tenminste nog te voetballen. Ze speelden niet geweldig, maar ze creëerden nog enkele kansen, dit itt psv.
Doelpunt was niet eens een kans.
Dat het thuispubliek dit voetbal nog pikt. Ik was al lang afgehaakt als supporter.
Litmanenquote:
Carnaval uiteraard, plus Champions League voetbalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Is er dan wel iets in Eindhoven?
Blijkbaar wel. Het huidige psv trekt tegenwoordig zelfs feyenoord supporters aan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat het thuispubliek dit voetbal nog pikt. Ik was al lang afgehaakt als supporter.
wo 7-3 20.45 Arsenal - PSV UCLquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Persie!!![]()
![]()
Nogmaals, wanneer zijn de returns?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Het huidige psv trekt tegenwoordig zelfs feyenoord supporters aan.
Peek&Cloppenburg, 14,95¤quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef BB-King het volgende:
Van Persie zit er gekleurd bij...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:43 schreef leroytje het volgende:
Ik wil de trui van van Persiekei mooi
Fanneke.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:42 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal probeerde tenminste nog te voetballen. Ze speelden niet geweldig, maar ze creëerden nog enkele kansen, dit itt psv.
Doelpunt was niet eens een kans.
Dus? Het is gewoon een geweldige voetballer.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef dlebrok het volgende:
Grappig, de onsymphatiekste Feyenoorder van de afgelopen 10 jaar en bij Ajacieden valt ie weer in de smaak
Hij heeft dan ook de x-factor.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef dlebrok het volgende:
Grappig, de onsymphatiekste Feyenoorder van de afgelopen 10 jaar en bij Ajacieden valt ie weer in de smaak
v. Persie is best sympathiek. En in tegenstelling tot het ongeveer elke Feyenoorder van de laatste 10 jaar kan hij wel voetballen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef dlebrok het volgende:
Ja en hoequote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef Tallie1982 het volgende:
jammer dat manchester nog wist te scoren
je wilt het wel heel erg graag he .... waarom supporteer je niet gewoon een nederlandse club in europees verband ? ik hoop ook dat ajax nog doorgaat tegen bremen hoorquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Jongens zien jullie dat? De gelijkmaker van Van Persie tegen Manchester United? Zien jullie de toeschouwers die volledig uit hun dak gaan? Als PSV daar komt is het een hel en geloof me jullie zullen daar ten onder gaan![]()
![]()
Alsof je door de kwaliteiten waarmee je toevallig geboren bent ook meteen een held bent.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dus? Het is gewoon een geweldige voetballer.
Compilatie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Houniet het volgende:
was er wel publiek vanavond? of was dat een computercomplicatie
Jaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef Houniet het volgende:
was er wel publiek vanavond? of was dat een computercomplicatie
lach maar, maar je moet toch een kutleven hebben om supporter te zijn van dit psv.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fanneke.
Arsenal was helemaal nergens vandaag, super voorspelbaar. PSV laat ze logischerwijs verder baggeren, je zou ze in het spel brengen...
Natuurlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:50 schreef fanneke het volgende:
[..]
lach maar, maar je moet toch een kutleven hebben om supporter te zijn van dit psv.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |