Kim Wilde - Kids in America ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
ik zoek n nummer wat ik laatst in aflevering 2 van valerio in de sneeuw () zag.
In de lyrics zat iets wat klonk als "kids "......." america "......'' yesterday"
Als ik op google daarnaar zoek vind ik vrij weinig? Het was trouwens een rock-achtig nummer
Iemand een idee?
Razorlight - America?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
In de lyrics zat iets wat klonk als "kids "......." america "......'' yesterday"
Als ik op google daarnaar zoek vind ik vrij weinig? Het was trouwens een rock-achtig nummer
Iemand een idee?
nope, was best wel wat meer rock dan dat..quote:
Inderdaad, dankjewelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:32 schreef Gitanki het volgende:
Joop - The future
GymclassheroeS-Cupid's Chokeholdequote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:48 schreef Rossoneri het volgende:
Ik hoorde vandaag op de radio een nummer (ja echt waar!!) de artiestennaam was iets met Jimmy's school ongeveer, en in het nummer ging het over LOVE. Klinkt erg vaag ik weet het, maar iemand die de naam van dat nummer weet??
EDIT: Zo gaat het ongeveer, my girlfriend girlfriend, lalala![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:05 schreef Wilfret het volgende:
[..]
GymclassheroeS-Cupid's Chokeholde![]()
Check de andere nummers van hun ook ff. Zijn veel beter dan deze imo. Vooral New friends request klinkt goedquote:
Smashin Pumpkins - Bodies ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef SilverBullet het volgende:
Ik zoek een nummer dat volgens mij van black sabbath/ozzy osbourne is, waarin herhaaldelijk wordt "gezongen" iets als: "love is suicide" (dat kon ik er uit opmaken iig)
Hmm nee niet echt mijn smaak dit nummer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:30 schreef nemesis4 het volgende:
[..]
Check de andere nummers van hun ook ff. Zijn veel beter dan deze imo. Vooral New friends request klinkt goed
Whehehe ja!!! Ik vond met google dat nummer wel, maar dacht dat Smashing Pumpkins andere muziek maakte.quote:
Ik heb ook alleen gegoogledquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:23 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Whehehe ja!!! Ik vond met google dat nummer wel, maar dacht dat Smashing Pumpkins andere muziek maakte.Bedankt!
Ik dacht misschien wist je het, dus toch maar ff downloaden.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:28 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik heb ook alleen gegoogledKen dat hele nummer niet.
k heb even een poging gedaan tot fluiten van het nummer..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:02 schreef frank07 het volgende:
Iemand een idee?
Gaat hij zoquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:04 schreef frank07 het volgende:
[..]
k heb even een poging gedaan tot fluiten van het nummer..
Ik begin zomaar ergens in het nummermaar volgens mij is het herkenbaar voor de mensen die het nummer kennen...
http://media.putfile.com/deuntje-94
zou goed kunnenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:06 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Gaat hij zo
blabla trouble from yesterday
al the blabla gonna out and say
Ik heb hem gevonden!quote:
jaaaaaaaa superrrr relaxtquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:11 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden!
Cast off the crutch that kills the pain,
The red flag waving never meant the same,
Liedertexte The kids of tomorrow don't need today,
When they live in the sins of Yesterday.
Billie Talent - Red Flag
In de film zelf of als begeleiding bij het voorstukje van RTL?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef nvido het volgende:
Er is een voorstukje van de film '' Dr.T and the women '' op RTL5.
In dat stukje komt een kort fragment uit een nummer voor.
Rustig nummer, enige wat ik hoor is '' I will never leave your side ''
Gezongen door een man.
Ik hoop dat iemand mij een groot plezier kan doen
Iemand al een ideetje? Weet het nog steeds nietquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:10 schreef Blind_Guardian het volgende:
Er is al een paar weken (misschien langer) een danceliedje op de radio wat op de wijs gaat van "Sash - Ecuador". De tekst is enigzins sensueel en bevat zoiets als "my ..., my ... and my ..." (regelmatig herhaald). Het is iig niet my pussy and my back of zoiets.
Maar hoe heet dit dancenummer
Ok dat is 'm bedankt!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Bullet-tooth het volgende:
Armin van Buuren ft. Jan Vayne - Serenity
DJ Yves Vs. DJ Pascal - La Quador?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Iemand al een ideetje? Weet het nog steeds niet...
Uit de OP:quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:11 schreef Snever het volgende:
Weet iemand hoe het nummer heet uit het volgende filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=pPTtdPn-VSY
Uit de comments:
[quote]The second song is called Teardrops, and is by Massive Attack.
The first song is by The Clash, and is called Train in Vain.
quote:Als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
Het is een ordinaire verkrachting van Orff's Carmina Burana, maar met dat antwoord zal je wel geen genoegen nemen denk ik.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:32 schreef fate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer noemt? Linkje nr youtube. In de comments staat wel Symphonic Trance maar daar vind ik niets mee :s .
The rush presents: Sensation - the anthem 2004 (white edition)quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:32 schreef fate het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer noemt? Linkje nr youtube. In de comments staat wel Symphonic Trance maar daar vind ik niets mee :s .
Bodyrox - Yeah yeah ??quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:38 schreef Frenky-boy het volgende:
Haai,
Ik ben op zoek naar een housachtig nummer wat zojuist ook werd gebruikt bij rtl 4's Dancing On Ice, er zit een bepaalde 'schreeuwende' stem in de de hele tijd roept (gilt/schreeuwt)
"Do the ya ya yaaa!!"
"Do the ya ya yaaa!!"
iemand enig idee !?
Mason - Exceederquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:45 schreef DirtyHarry het volgende:
Ik hoorde vanavond op Veronica een nummer bij de reclame voor Maart Automaand. Daar lieten ze allerlei autogerelateerde programma's voorbijflitsen begeleid door een of andere tune. Weet iemand welke ik bedoel en hoe dit nummer heet?
Nee, het zou geen jumpstyle, maar wat commercielere dance zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
DJ Yves Vs. DJ Pascal - La Quador?
Hier is ie beter te horen... Tevens heeft niemand hier een playlistje van, ben namelijk geinteresseerd in de titelsquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DdCkuxyLt64
dat nummer? iemand?
Starstylers - Keep on Moving?quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:57 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Iemand al een ideetje? Weet het nog steeds niet...
Daniel Bedingfield - Never Gonna Leave Your Sidequote:Op woensdag 28 februari 2007 19:50 schreef nvido het volgende:
Er is een voorstukje van de film '' Dr.T and the women '' op RTL5.
In dat stukje komt een kort fragment uit een nummer voor.
Rustig nummer, enige wat ik hoor is '' I will never leave your side ''
Gezongen door een man.
Ik hoop dat iemand mij een groot plezier kan doen
Iemand ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef AbeSapien het volgende:
Toenet op de radio hoorde ik een leuk Nederlandstalig nummer.
Het enigste wat ik onthouden heb is "een slachtoffer ben ik", of iets in die trant.
Ik ken de reclame niet, maar bij 'Hollands', 'vrolijk' en 'mondharmonica' denk ik meteen aan Op fietse van Skik. Is dat 'm?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:40 schreef morgane het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer dat gebruikt wordt in het korte reclamefilmpje van 'Hollands Glorie' op TMF NL, dat filmpje met dat meisje op die fiets. Ik heb het volgens mij wel vaker gehoord, het is een vrolijk nummer gespeeld op mondharmonica. Iemand toevallig een idee?
Edit: het gaat om het eerste fragmentje dat ze hier afspelen: http://www.tmf.nl/?channel=tv&page=digital_nl
Je hebt gelijk!!! Mijn dank is grootquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 15:25 schreef Sannelie het volgende:
ik zoek een nr van carnaval! Het is een copy van de sound of music met die geit enz dat poppentheater.. jodela jodela johihi
Alleen dan dus; hoog in de bergen staat een hutje .. jodela jodela johihi.. jetzt ghetz loos daar in dat hutje jodela jodela johihi
Zware Jongens VS DJ Maroon - Jodeljumpquote:
Ik hoor 'Rockin' with the best' van Laidback Luke erdoorheen gemixed, misschien kan je daarop zoeken in een of andere mix?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:22 schreef jaspah het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=DdCkuxyLt64
dat nummer? iemand?
Chicane - Offshore?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zoek de titel en de artiesten van een mij onbekend nummer.
Kan hooguit de beschrijving geven van de videoclip.
Jaren +/-1990-2000
Clip is compleet in zwart-wit opgenomen.
Clip speelt zich af op een strand waar stelletjes zijn die als mannen tegen vrouwen gaan volleyballen.
Op het einde van het nummer pakken de 2 DJ's het volleybalnet op en stoppen het in hun zwarte koffertjes.
Wie weet hoe dit nummer heet?
Nummer opgezocht, maar dat is hem niet.quote:
Niet echt zwart/wit, en geen volleyballnet in het koffertje, maar misschien toch Nalin & Kane - Beachball ?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:48 schreef GizartFRL het volgende:
Ik zoek de titel en de artiesten van een mij onbekend nummer.
Kan hooguit de beschrijving geven van de videoclip.
Jaren +/-1990-2000
Clip is compleet in zwart-wit opgenomen.
Clip speelt zich af op een strand waar stelletjes zijn die als mannen tegen vrouwen gaan volleyballen.
Op het einde van het nummer pakken de 2 DJ's het volleybalnet op en stoppen het in hun zwarte koffertjes.
Wie weet hoe dit nummer heet?
Als dat 'm niet is, dan is het wel héél toevallig dat er 2 clips zijn waarin mannen en vrouwen tegen elkaar een balsport beoefenen op het strand en waar ook nog eens 2 dj's met een koffertje rondparaderen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:56 schreef D.Rose het volgende:
Niet echt zwart/wit, en geen volleyballnet in het koffertje, maar misschien toch Nalin & Kane - Beachball ?
Het is misschien een coverquote:Op donderdag 1 maart 2007 23:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als dat 'm niet is, dan is het wel héél toevallig dat er 2 clips zijn waarin mannen en vrouwen tegen elkaar een balsport beoefenen op het strand en waar ook nog eens 2 dj's met een koffertje rondparaderen.
De 49 is die kant op --> Onzin voor je leven!quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef JediMindTricks het volgende:
Hoi, ik zoek de 32.
Heeft iemand de 32 gezien ?
Moloko - I can't help myself ?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:07 schreef PeZu het volgende:
ja ik zoek ook een nummer
redelijk oud, een klassieker
ik weet maar 1 zin half half
......., is it true what mommy, did you walk away, oh noo oh noo
ofzo
ik kan er maa rniet opkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |