PSV staat gewoon stabiel, zeker de achterhoede. Terwijl het bij ons nog altijd bibberen en beven is achterin. Bovendien hebben ze natuurlijk de geweldige keeper Gomes, terwijl wij met Stekelenburg een erg wisselvallige keeper hebben die soms onmogelijke ballen eruit haalt en de lulligste ballen laat gaan.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:49 schreef MaxC het volgende:
Ik krijg echt een naar gevoel van binnen als ik PSV in de Champions Leauge zie spelen(en winnen!)
Ajax moet daar gewoon staan![]()
niet naar t home gaan dat schijnt gefarlich te zijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Wat een onzin zo'n wit shirtje. Maar goed, ik zit toch lekker in de kroeg
.
dat eerste zie ik ook niet helemaal zitten, neem alleen me sjaal mee. de pijn maar wegdrinken donderdagquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:45 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Uhm. Leuk... Een wit shirtje voor een keer aantrekken, a la... maar m'n ploeg 30 minuten lang niet aanmoedigen... Uitgerekend als ik ook in het vak zit. Hoewel ik de gedachte achter de actie wel begrijp.
Buiten dat, ik heb toch best enorm zin weer in donderdag. Lekker vroeg in de stad bieren, dan de wedstrijd en dan lekker stappen in Amsterdam, ongeacht de uitslag.
ja daarom, wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef Aanvoerder het volgende:
Koop gewoon een oversized shirtje (XXL ofzo) bij de Zeeman en pleur dat ding na de wedstrijd weg.
nee, dat bestuur van ons is net een houten plank, buigt maar zeldenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:06 schreef F1Bas het volgende:
Tsja een actie waarbij het bestuur echt niet om zal gaan.
Haha, binnenstad ook gefarlich ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:02 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
niet naar t home gaan dat schijnt gefarlich te zijn.
is wel gewoon open toch?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:08 schreef jna het volgende:
Die moffen zullen ook wel denken: Komen die kaaskoppen nou alweer met een witte vlag aanzetten?
zie je het niet zitten?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef PLAE@ het volgende:
die shirts hebben niks met t bestuur te maken trouwens. Wat iedereen wel denkt blijkbaar![]()
Kunnen ze misschien beter ff communiceren.
terug lezen svpquote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef dlebrok het volgende:
Kan iemand me even bijpraten? Actie met witte shirts? Nieuwe coach?
Ja geen zin in, er wordt zoveel gepost hier.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
zie je het niet zitten?
[..]
terug lezen svp
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:40 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Ja geen zin in, er wordt zoveel gepost hier.
quote:VAK410 zal donderdag niet vanaf het begin starten met zingen, dit gebeurt pas vanaf de 30e minuut. Ongeacht de stand op dat moment laten wij onze stem gelden in de arena. Dit is echter niet de eerste keer dat dit gebeurd. Bijna 10 jaar geleden speelde Ajax tegen de Graafschap. Zuid 1 zong de eerste 30 minuten van de wedstrijd niet uit protest tegen de toenmalige voorzitter M. van Praag.
Graag vragen wij erom of iedereen op Vak 410 in het wit wilt komen Dus een Witte tshirt over je jas of trui heen eventueel als je op het vak bent. Het is enorm belangrijk dat er veel mensen gehoor aan zullen geven. Verdere instructies zullen op het vak volgen.
Iedereen krijgt bij binnenkomst een potje vingerverf en de naam van de coach die jij wil moet je op je witte shirt zetten.quote:
Potjes kun je mee gooienquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Iedereen krijgt bij binnenkomst een potje vingerverf en de naam van de coach die jij wil moet je op je witte shirt zetten.
Mijn god, wat zijn dit nou weer voor kansloze acties?quote:
Hm, iedereen in het wit en bepaalde mensen dan met kleur op de achterkant en als ze omdraaien dat je dan iets te zien krijgt ofzo?quote:Op woensdag 21 februari 2007 00:13 schreef devv05 het volgende:
Wordt vast een t-shirt choreo met een dikke middelvinger naar het bestuur
[..]
Potjes kun je mee gooien
quote:Op woensdag 21 februari 2007 03:46 schreef Aanvoerder het volgende:
Massaal seizoenskaarten opzeggen zoals de Irriducibili uit protest tegen Lotito?
Wat een domme kutactie van de hoempapa hooligans.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
moet ik nog een wit shirt kopen ook
VI.nlquote:'AZ volgt Huntelaar met grote belangstelling'
21/2/2007 8 :37
Volgens het AD volgt AZ 'met grote interesse' de turbulente ontwikkelingen rond Klaas-Jan Huntelaar bij Ajax. Huntelaar komt op dit moment niet in aanmerking voor een basisplaats bij Ajax.
Marcel Brands, technisch directeur van AZ, benadrukte dat de door Ryan Babel uit de basis verdrongen Huntelaar een potentiële aankoop kan zijn en dat hij hoog op de lijst staat bij AZ. Brands voegde daar wel aan toe dat er op dit moment geen sprake is van concrete onderhandelingen. Het moment waarop Brands met zijn ontboezeming komt is pikant, omdat aanstaande zondag AZ-Ajax op het programma staat.
Dat AZ interesse heeft in Huntelaar komt niet helemaal uit de lucht vallen. Brands zei vorige week in Voetbal International dat AZ in de nabije toekomst niet zal schromen spelers bij de concurrenten Ajax, PSV of Feyenoord weg te halen.
Henk ten Cate deed daarna de veronderstelling dat het hem ondenkbaar leek dat het eerste echelon van zijn spelers voor de Alkmaarse club zou kiezen. 'Hooguit het tweede of derde echelon', voegde Ten Cate daar aan toe.
De animositeit tussen de twee clubs uit Noord-Holland nam toe vanwege de overstap van technisch directeur Martin van Geel van AZ naar Ajax, en de transfer van Kenneth Perez van AZ naar Ajax.
Brands liet verder doorschemeren dat AZ straks opzien gaat baren met de aankopen die de club de komende tijd gaat realiseren. Zoals bekend wil AZ de komende jaren de definitieve stap naar de nationale top maken. AZ staat nu op de derde plaats, met een punt achterstand op Ajax.
Zegt de gast die alleen maar termen bezigt als kk bestuur, KKoeman, kut Woerts ...quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat een domme kutactie van de hoempapa hooligans.
In plek van dat je achter je club gaat staan die het brood nodig heeft ga je acties voeren omdat je geen sfeeracties meer mag doen. Nou sorry hoor, wat is er nou belangrijker?
Dat vond Hiddink ook altijd zo leuk, 3-4 namen van Ajacieden 'uitlekken' naar de pers als Ajax vs PSV op het programma stond.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Oud nieuws geloof ik, maar geen zin terug te lezen even:
[..]
VI.nl
Gewoon ff een kogelbriefje de deur uit en het houdt wel weer op (zie Hiddink-van der Vaart)quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:45 schreef Madine het volgende:
[..]
Dat vond Hiddink ook altijd zo leuk, 3-4 namen van Ajacieden 'uitlekken' naar de pers als Ajax vs PSV op het programma stond.
Vrij sneu.
Special price voor AZ: 35 miljoenquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:21 schreef SiemeN het volgende:
Oud nieuws geloof ik, maar geen zin terug te lezen even:
[..]
VI.nl
Who the F.. is tonniequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:00 schreef ub40_bboy het volgende:
Boze tongen rondom de arena beweren dat Ton Ojers de nieuwe coach van ajax word. Moet Ten Cate zich zorgen gaan maken?
TONNIE!!
AJAX!!
ze pasten niet alle tweequote:Op woensdag 21 februari 2007 03:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Houniet je hebt je sig aangepast.
quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:12 schreef sanni het volgende:
[..]
Who the F.. is tonnie![]()
en nee, jij moet je zorgen maken niet onze roti-man Henk ten Cate
![]()
Trouwens weinig vreugde over Ajax als je de cover van de nieuwe Sportweek ziet.![]()
Huntelaar heeft ook zijn trots. en volgens veel mensen hier scoort Huntelaar alleen tegen kleine clubs.quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:12 schreef Urquhart het volgende:
Dirk past de Guus Hiddink-tactiek toe. Rondom wedstrijden tegen Ajax een naam laten vallen in de media van Ajax-speler en zo olie op het vuur gooien. Huntelaar naar AZ
is dat niet j de wolfquote:Op woensdag 21 februari 2007 10:17 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoi ik ben Ton Ojers, de beoogd nieuwe trainer van Ajax.
Jullie bleven een kwartier binnen bij Feyenoord-Den haagquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:18 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Wat een domme kutactie van de hoempapa hooligans.
In plek van dat je achter je club gaat staan die het brood nodig heeft ga je acties voeren omdat je geen sfeeracties meer mag doen. Nou sorry hoor, wat is er nou belangrijker?
Heb ik wat gemist? Volgens mij hebben wij echt nooit actie gevoerd tegen het bestuur omdat we geen sfeeracties meer mochten doen. Jullie club heeft jullie nu hard nodig. Vooral in deze wedstrijd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:19 schreef denthemen het volgende:
[..]
Jullie bleven een kwartier binnen bij Feyenoord-Den haag![]()
Althans, de mensen die wél naar het stadion gaan
Waarom jullie destijds naar binnen gingen weet ik niet, maar het was wel tegen het bestuur gerichtquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:22 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Heb ik wat gemist? Volgens mij hebben wij echt nooit actie gevoerd tegen het bestuur omdat we geen sfeeracties meer mochten doen. Jullie club heeft jullie nu hard nodig. Vooral in deze wedstrijd.
Dat had toch wel een betere reden dan het niet mogen houden van sfeeracties.quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waarom jullie destijds naar binnen gingen weet ik niet, maar het was wel tegen het bestuur gericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |