Mee posten in een discussie zonder af te glijden naar offtopic gelul is niet voor jou weg gelegd of wel?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
snap niet dat jij zovaak post in het ajax topic terwijl feyenoord afglijd naar de degradatie zone.
Ik vind het leuk om feyenoorders te pesten met het feit dat Feyenoord een middenmoter is geworden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:02 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mee posten in een discussie zonder af te glijden naar offtopic gelul is niet voor jou weg gelegt of wel?
Maar doe dat dan niet in een Ajax topic!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:03 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om feyenoorders te pesten met het feit dat Feyenoord een middenmoter is geworden.
tjsah als al die feyenoorders hier zich komen druk maken over de identiteit van ajax.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:04 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar doe dat dan niet in een Ajax topic!
Hij is nog redelijk underground hoor. Alleen ik zou hem best wel eens in een landelijk voetbalprogramma willen zien. Of dat Erik v Muiswinkel hem gaat na doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:06 schreef PLAE@ het volgende:
ton
wel jammer dat ie niet meer underground is![]()
Beetje respect voor Ton graag.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef SiemeN het volgende:
Wat een klote TT, ja. Het zou een ontzettende domme zet zijn om Henk nu al de laan uit te sturen. Ik zie het ook niet gebeuren. Zó opportunistisch is de voetbalwereld toch ook weer niet..
In de Jupiler League zijn er al 4 trainers ontslagen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:15 schreef SiemeN het volgende:
Wat een klote TT, ja. Het zou een ontzettende domme zet zijn om Henk nu al de laan uit te sturen. Ik zie het ook niet gebeuren. Zó opportunistisch is de voetbalwereld toch ook weer niet..
Zie bovenstaande post.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
In de Jupiler League zijn er al 4 trainers ontslagen.
penalty'squote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:04 schreef jna het volgende:
jong Ajax ligt trouwens uit de beker.
Sinds wanneer ben jij een psv supporter?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:12 schreef Rekkie het volgende:
Joden die denken dat kakkerlakken middenmoot zijn geworden
PSV
Je plezier moet halen uit het kampioenschap van een andere clubquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:12 schreef Rekkie het volgende:
Joden die denken dat kakkerlakken middenmoot zijn geworden
PSV
Rosales is echt niet minder dan De Mul, Leonardo of zelfs Babel. Dus hij kan best spelen. Hebben wij er nog wat aan en hij krijgt een welverdiend afscheid.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Welja, laten we de UEFA cup nu maar gebruiken om uitgerangeerde spelers uit te zwaaien.
Ach, bij 2-1 achter in de 80ste minuut mag ie best even invallen wmb.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:56 schreef Suijk het volgende:
Welja, laten we de UEFA cup nu maar gebruiken om uitgerangeerde spelers uit te zwaaien.
Ja, want hij heeft ook zo ontzettend veel betekend voor Ajax. Maar je hebt wel gelijk, als afscheid zou hij best wat minuutjes mee mogen pakken, maar ik ben blij als 'ie weg is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Rosales is echt niet minder dan De Mul, Leonardo of zelfs Babel. Dus hij kan best spelen. Hebben wij er nog wat aan en hij krijgt een welverdiend afscheid.
quote:
'Rosales vertrekt per direct naar River'
Dinsdag 20 februari, door jordyjood, Amsterdam, 13.37u GMT+01.00, VoetbalPrimeur
Mauro Rosales vertrekt per direct naar River Plate. De Argentijnse aanvaller levert Ajax een slordige 1.8 miljoen euro op, meldt Eurosport. De behendige rechterspits zinspeelde al enkele weken op een terugkeer naar zijn vaderland.
River slaagde er in toestemming van de Argentijnse voetbalbond te krijgen om Rosales na het sluiten van de transfermarkt toch te mogen contracteren. De onderhandelingen met Ajax raakten echter in een impasse omdat de Argentijnse club geen bankgarantie kon afgeven.
Nadat een investeerder bereid bleek zich garant te stellen voor de transfersom, kon de overgang toch worden afgerond. Niettemin verschenen maandag nog berichten dat de overgang definitief afgeketst was. Enkele uren later opende Ajax, bij monde van technisch directeur Martin van Geel, alsnog de deur voor River, dat pijlsnel toesloeg en Rosales losweekte uit Amsterdam.
Dat moet het wel zijn.quote:
Nou, opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:09 schreef Ordinair het volgende:
Iedereen verdient een afscheid.
Eurosport betrouwbaar?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:20 schreef ub40_bboy het volgende:
Bron is trouwens Eurosport, lijkt me wel aardig betrouwbaar.
en Nourdinquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:39 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Mooie foto!
Mauro, Markus en Hunter!![]()
Van Geel heeft er wel aardig kijk op volgens mij alleen jammer dat hij Jenner over het hoofd heeft gezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef S-Two het volgende:
Doei Rosales, veel succes daar. En nu geen middelmaat er weer voor terug halen graag.
Jenner had inderdaad een goede backup geweest voor De Mul.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Geel heeft er wel aardig kijk op volgens mij alleen jammer dat hij Jenner over het hoofd heeft gezien.
keertje Arveladze polsen die heeft daar wel oren naarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef BB-boy het volgende:
Jenner wil zelf wel graag naar Ajax. Ik zou hem gewoon benaderen, al is het maar om Scheringa te pesten.
Rosales had standaard een janksmoel, maar dan kan hij niks aan doen hij is namelijk een Argentijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Freak187 het volgende:
Rosales is niet de gedroomde versterking gebleken, maar het is wel een gouden gozer voor de groep geweest. Altijd lachen en geen zure gezichten. Die verdient een waardig afscheid.
De Mul had een redelijke backup geweest voor Jenner.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Jenner had inderdaad een goede backup geweest voor De Mul.
Jenner scoort meer, geeft betere voorzetten, is sneller en heeft een betere actie dan De Mul. Hoe bedoel je De Mul is effectiever?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef twi het volgende:
Jenner is te duur om voor de bank te halen, en De Mul is inmiddels - wie had dat gedacht - gewoon een stuk beter (lees: effectiever).
Jij zei trouwens toendertijd dat Ajax Jenner niet moest halen omdat hij alleen maar onnodige scharen kon maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef twi het volgende:
Jenner is te duur om voor de bank te halen, en De Mul is inmiddels - wie had dat gedacht - gewoon een stuk beter (lees: effectiever).
Niet waar.quote:
Is mij nog niet opgevallen.quote:geeft betere voorzetten,
Weet je het zeker? Ik vind het nogal moeilijk vergelijken.quote:is sneller en heeft een betere actie dan De Mul.
Idd, en tijdens het Amsterdam Tournament (quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef Radegast het volgende:
Had ik ook niet verwacht. Het leek me een beetje een lulverhaal van Van Geel dat ie vond dat De Mul bij Vitesse zoveel beter was geworden, maar hij heeft gewoon gelijk gehad.
Nou fantatisch vind ik erg overdreven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en tijdens het Amsterdam Tournament () vond ik hem ook nog wel tegenvallen, maar hij doet het tegenwoordig fantastisch.
Nou ja, misschien wel. Maar laat ik het dan zo zeggen; in vergelijking met Rosales.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou fantatisch vind ik erg overdreven.
Ik zeg hij oogt traag. En Jenner is sneller.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef BB-boy het volgende:
De Mul traag? Vergeleken met Leonardo mischien.
Ik heb altijd de neiging om te vergelijken met 1995.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wel. Maar laat ik het dan zo zeggen; in vergelijking met Rosales.![]()
Dat valt wel mee inderdaad, zo traag is De Mul helemaal nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef BB-boy het volgende:
De Mul traag? Vergeleken met Leonardo mischien.
Zo hoog durf ik de lat nu niet te leggen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:11 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging om te vergelijken met 1995.
Finidi en Overmars hadden beide wel een actie.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:15 schreef twi het volgende:
Met 1995 kan je niet meer vergelijken. Toen had je nog geen actie nodig als buitenspeler, en was alleen snelheid genoeg.
De Mul heeft geen betere actie dan Overmars had destijds.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:19 schreef twi het volgende:
Finidi had een redelijke actie, maar bovenal een traptechniek waardoor 'ie elke bal om z'n tegenstander heen kon krullen. Overmars moest het toch 9 van de 10 keer hebben van een balletje achter de verdediger en er dan voorbij sprinten.
Dan moet je echt beter opletten. De Mul laat op zijn tijd echt enorme hoogstandjes zien die ik zelfs Leonardo nog niet heb zien doen.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De Mul heeft geen betere actie dan Overmars had destijds.
Niet!.... maar ik vind dat kinderachtige gedoe tussen "010" en "020" zoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:28 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een psv supporter?
dat vinden de meeste hierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niet!.... maar ik vind dat kinderachtige gedoe tussen "010" en "020" zo, dat ik steeds meer admiratie heb voor "040"
Een nieuwe Jonk is natuurlijk altijd leuk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:22 schreef PizzaSalami het volgende:
Jan-Arie: ’Een nieuwe Wim Jonk’
Voor wat het waard is.
moet ik nog een wit shirt kopen ookquote:VAK410 zal donderdag niet vanaf het begin starten met zingen, dit gebeurt pas vanaf de 30e minuut. Ongeacht de stand op dat moment laten wij onze stem gelden in de arena. Dit is echter niet de eerste keer dat dit gebeurd. Bijna 10 jaar geleden speelde Ajax tegen de Graafschap. Zuid 1 zong de eerste 30 minuten van de wedstrijd niet uit protest tegen de toenmalige voorzitter M. van Praag.
Graag vragen wij erom of iedereen op Vak 410 in het wit wilt komen Dus een Witte tshirt over je jas of trui heen eventueel als je op het vak bent. Het is enorm belangrijk dat er veel mensen gehoor aan zullen geven. Verdere instructies zullen op het vak volgen.
Ach, op zich wel gunstig. Laat ze maar weer in de blessuretijd van de halve finale uitgeschakeld worden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:02 schreef mikey99 het volgende:
pisvee 1-0 voor
van mij mogen ze winnenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:03 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, op zich wel gunstig. Laat ze maar weer in de blessuretijd van de halve finale uitgeschakeld worden.
Uhm. Leuk... Een wit shirtje voor een keer aantrekken, a la... maar m'n ploeg 30 minuten lang niet aanmoedigen... Uitgerekend als ik ook in het vak zit. Hoewel ik de gedachte achter de actie wel begrijp.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
moet ik nog een wit shirt kopen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |