Van Geel heeft er wel aardig kijk op volgens mij alleen jammer dat hij Jenner over het hoofd heeft gezien.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:39 schreef S-Two het volgende:
Doei Rosales, veel succes daar. En nu geen middelmaat er weer voor terug halen graag.
Jenner had inderdaad een goede backup geweest voor De Mul.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Van Geel heeft er wel aardig kijk op volgens mij alleen jammer dat hij Jenner over het hoofd heeft gezien.
keertje Arveladze polsen die heeft daar wel oren naarquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:25 schreef BB-boy het volgende:
Jenner wil zelf wel graag naar Ajax. Ik zou hem gewoon benaderen, al is het maar om Scheringa te pesten.
Rosales had standaard een janksmoel, maar dan kan hij niks aan doen hij is namelijk een Argentijn.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:13 schreef Freak187 het volgende:
Rosales is niet de gedroomde versterking gebleken, maar het is wel een gouden gozer voor de groep geweest. Altijd lachen en geen zure gezichten. Die verdient een waardig afscheid.
De Mul had een redelijke backup geweest voor Jenner.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:19 schreef twi het volgende:
[..]
Jenner had inderdaad een goede backup geweest voor De Mul.
Jenner scoort meer, geeft betere voorzetten, is sneller en heeft een betere actie dan De Mul. Hoe bedoel je De Mul is effectiever?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef twi het volgende:
Jenner is te duur om voor de bank te halen, en De Mul is inmiddels - wie had dat gedacht - gewoon een stuk beter (lees: effectiever).
Jij zei trouwens toendertijd dat Ajax Jenner niet moest halen omdat hij alleen maar onnodige scharen kon maken.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:30 schreef twi het volgende:
Jenner is te duur om voor de bank te halen, en De Mul is inmiddels - wie had dat gedacht - gewoon een stuk beter (lees: effectiever).
Niet waar.quote:
Is mij nog niet opgevallen.quote:geeft betere voorzetten,
Weet je het zeker? Ik vind het nogal moeilijk vergelijken.quote:is sneller en heeft een betere actie dan De Mul.
Idd, en tijdens het Amsterdam Tournament (quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:00 schreef Radegast het volgende:
Had ik ook niet verwacht. Het leek me een beetje een lulverhaal van Van Geel dat ie vond dat De Mul bij Vitesse zoveel beter was geworden, maar hij heeft gewoon gelijk gehad.
Nou fantatisch vind ik erg overdreven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:04 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en tijdens het Amsterdam Tournament () vond ik hem ook nog wel tegenvallen, maar hij doet het tegenwoordig fantastisch.
Nou ja, misschien wel. Maar laat ik het dan zo zeggen; in vergelijking met Rosales.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou fantatisch vind ik erg overdreven.
Ik zeg hij oogt traag. En Jenner is sneller.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:08 schreef BB-boy het volgende:
De Mul traag? Vergeleken met Leonardo mischien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |