Nee nee, kijk nog maar eens. Ze probeert een inzittende te doorspiezen met een parapluquote:Op donderdag 22 februari 2007 22:04 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Kruisje!Maar ik begrijp wat je bedoeld klopt ze sloeg een van de fotografen of journalisten op zijn rug.
Nu zie ik wel de foto maar ik zie geen inzittende alleen een roodkeurig lichtje.quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee nee, kijk nog maar eens. Ze probeert een inzittende te doorspiezen met een paraplu![]()
Dat bedoel ikquote:Maar als ze inderdaad de straat oploopt in de hoop doodgereden te worden, zou je denken dat ze een gevaar voor zichzelf (en derden) is en zou een gedwongen opname imho geoorloofd zijn.
quote:Look at her go! I thought she was just having fun when she shaved her head but she really is losing her mind. She looks like an escaped mental patient. A week from now we're gonna read about the Promises treatment facility shutting down because she killed all the employees and started eating their faces.
Hoewel het heel zielig is allemaal, kan ik m'n lachen bij deze foto toch echt niet inhouden hoorquote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt wel een poging tot doodslag
Het is allemaal de schuld van de paparazzi, ze heeft het zo zwaar!quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:16 schreef releaze het volgende:
wel sneu, door naar al die filmpjes te kijken doe ik wel lekker mee aan de britney paparazzi.
ik vind het trouwens echt bizar, ze lijkt wel 24 uur per dag achtervolgd te worden door minimaal een half dozijn fotografen/filmers die alles van d'r vast willen leggen in deze breakdown. echt nu al, wat, een dag of 5? 24 uur lang? Ik vind het echt heel sneu voor d'r, tis niet bepaald bevorderlijk voor d'r geestelijke gezondheid, as we all could see.
Dat ze zich kaalscheert om een drugtest te vermijden klinkt aannemelijk. Blijkbaar wil KF meer geld dan in de pre-nuptual overeengekomen is. Als hij het hoederecht over de kinderen krijgt moet zij alimentatie betalen. Stel dat ze tijdens haar zwangerschap drugs heeft genomen en KF dit op de hoorzitting ter sprake brengt, dan kan de rechter een haartest bevelen. Met het haar kan niet alleen druggebruik worden aangetoond, maar ook de periode waarin dit gebruik plaatsvond.quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:04 schreef Suko het volgende:
Britney ontvlucht opnieuw ontwenningskliniek
Britney Spears is vanmorgen de ontwenningskliniek ontvlucht waarbij zij zich gisteren had ingeschreven. Dat melden verschillende media. Het is de tweede keer deze week dat de popster na enkele uren een afkickkliniek heeft verlaten.
[afbeelding]
Biljartbal Britney hield het niet lang vol in rehab.
Het Amerikaanse televisieprogramma 'The Insider' meldde dat Spears een autoservice heeft gebeld, het Promises Rehabilitation Center is uitgelopen en het terrein heeft verlaten. (novum)
LEES OOK: Britney schoor zich kaal uit schrik voor drugtest
Het haar dat nu op internet wordt aangeboden kan imho moeilijk nog als bewijsmateriaal gebruikt worden. Er zijn procedures die nageleefd moeten worden bij haaranalyse, haar dat op de vloer van een kapsalon gelegen heeft en door wie-weet-hoeveel handen gegaan is zal niet snel door een rechter als bewijsmateriaal aanvaard worden. Zelfs bewijzen dat het werkelijk Britneys haar betreft is niet vanzelfsprekend, tenzij er haren uitgetrokken zijn zodat men over de wortel en dna materiaal beschikt. (vergelijking van haren kan hoogstens een grote waarschijnlijkheid als resultaat opleveren maar is veel minder nauwkeurig dan dna of vingerafdrukken)quote:Indien dat werkelijk de reden was waarom Britney zich kaalschoor, was het nogal onverstandig dat ze haar lokken achterliet in het kapsalon. Het haar staat nu immers te koop op de veilingsite ebay. (uit HLN.be artikel)
quote:An adequate sample for testing, approximately 100 mg of hair, can be obtained by gripping a bundle of hair with the circumference of a pencil and then pulling gently to remove any loose strands of hair in the resting stage that are easily shed. The remaining strands are grasped firmly while the hair is cut as close to the scalp as possible. After cutting the hair, it is important to keep the root ends of the bundle aligned so that the hair strands can be cut accurately for subsequent segmental analysis.
Segmental analysis often is used in hair analysis in an attempt to correlate time of ingestion with location of drug along the hair shaft. In this procedure, the root ends of the hair sample are aligned, and the sample is cut into segments that can be analyzed individually. Typically, the sample is cut into 1-cm segments with each segment corresponding to approximately 1 month's growth, assuming a hair growth rate of 1 cm/month. However, the length of the segments can be varied, and some laboratories have found that cutting the hair specimen into shorter segments (e.g., 2 mm) results in better resolution (Uematsu et al. 1993).
jouw woorden, niet de mijnequote:Op vrijdag 23 februari 2007 01:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de paparazzi, ze heeft het zo zwaar!![]()
quote:Oorzaak <--> gevolg, je gedraagt je als een idioot als celeb, dan komen de persmuskieten vanzelf om te kijken of ze nog wat live materiaal vast kunnen leggen.
Britney is een volwassen vrouw en zelfs moeder, hoog tijd dat ze zich zo gaat gedragen. Ik hoop echt dat ze de voogdij over haar kinderen niet krijgt als ik dit zo zie...
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef Scandalous het volgende:
hooligan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Is op zich ook wel erg hoor.. Alleen beetje hypocriet eigenlijk van ons als wij dat zeggen terwijl we met een glaasje in ons hand smullen van dit topic en alle filmpjes en foto's bekijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:02 schreef Vandaag... het volgende:
Het lijkt toch wel redelijk geregeld te zijn met die kids. KF en moeder zorgen samen voor de kinderen, kan Britney rustig aan zichzelf werken. Wel erg als je ziet hoe ze achtervolgt wordt door de paparazzi.
http://www.youtube.com/watch?v=Wd-bDOMZm4Y
In haren blijven sporen achter van drugsgebruik, en aangezien je vrij nauwkeurig kan bepalen hoe snel haar groeit kan je dus ook zien hoe lang het geleden is dat die drugs gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:39 schreef suus21 het volgende:
hoe kun je nou aan haren zien of je drugs gebruikt hebt (tijdens zwangerschap??)
quote:Britney freaks out!
Ow ow ow, Britney waar gaat dit naartoe? Het ooit lekkere mokkeltje en het brave meisje van de Mickey Mouse club is bijna niet meer te herkennen. Gisteren is ze gefotografeerd voor de tijdelijke verblijfplaats van haar ex Kevin Federline.
Op de foto is te zien hoe ze stijf van de drugs de voor het huis geparkeerde auto met een paraplu aan het molesteren is. (Zonder succes overigens).
Na 45 minuten flippend voor de verblijfplaats van K-Fed te hebben gestaan is kaalkopje Britney opgehaald door haar moeder en voor de zoveelste keer afgezet bij de rehab.
Kevin zal dit niet erg vinden. Ze zitten namelijk midden in een rechtszaak om de voogdij van de kinderen. Als Britney zo doorgaat is hij zeker niet kansloos zoals bij de rest van zijn acties.
waarom dan helemaal kaal? Dan zou ze ze ook gewoon kort kunnen knippen. Ik wist echt niet dat sporen van drugs in je haren bleven zitten...maar ik ben ook een leek op drugsgebied.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In haren blijven sporen achter van drugsgebruik, en aangezien je vrij nauwkeurig kan bepalen hoe snel haar groeit kan je dus ook zien hoe lang het geleden is dat die drugs gebruikt zijn.
Ze is er toch al (weer) uit? Of kan ik het allemaal niet meer goed bijhouden?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:05 schreef Hare het volgende:
Ik zet er 10 euro op dat Britney morgen weer uit de kliniek is
Misschien had ze de afgelopen week nog aan de snats gezeten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:06 schreef suus21 het volgende:
[..]
waarom dan helemaal kaal? Dan zou ze ze ook gewoon kort kunnen knippen. Ik wist echt niet dat sporen van drugs in je haren bleven zitten...maar ik ben ook een leek op drugsgebied.
Volgens mij is het nu: in, uit, in uit, inquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is er toch al (weer) uit? Of kan ik het allemaal niet meer goed bijhouden?
Ze was toch net voor de 3e keer in een week ingecheckt? Of ben ik ook helemaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is er toch al (weer) uit? Of kan ik het allemaal niet meer goed bijhouden?
Precies.... Maar het "ster" zijn zal ook wel niet helpen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:20 schreef milagro het volgende:
ik zal dat nooit snappen , hè, je hebt in principe alles mee , jong, mooi, carriere, geld, 2 leuke kids, en dan ga je alles verkloten, via drugs, om een vent.
nee, en fantastische vrienden als Paris Hilton ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Precies.... Maar het "ster" zijn zal ook wel niet helpen.
Dat haar muziek dan ook maar snel mee de vergetelheid in gaat. Gezien de bedroevende kwaliteit ervan ben ik niet bang dat we dat 10 jaar na haar dood nog veel zullen horen, om het maar eens van de positieve kant te bekijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef vinnieboy het volgende:
R.I.P. Britney zal niet lang meer duren
Pffft, nou ik hoop dat ze gewoon even slim in rehab blijft en dat ze weer een beetje normaal wordt zeg... Triest verhaal is hetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef vinnieboy het volgende:
R.I.P. Britney zal niet lang meer duren
Op die onderste foto is het net een zus van Gordon.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef Scandalous het volgende:
hooligan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die wordt een levende legendequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat haar muziek dan ook maar snel mee de vergetelheid in gaat. Gezien de bedroevende kwaliteit ervan ben ik niet bang dat we dat 10 jaar na haar dood nog veel zullen horen, om het maar eens van de positieve kant te bekijken.
Ze hoeft niet door te gaan. De kans is momenteel al nihil dat ze nog voogdij krijgt. De kans is zeer groot dat Federline nu de voogdij krijgt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
als zij zo doorgaat, loopt de kans groter dat zij kind kwijt raakt.
Maar ook groter kans op deperssief.
het zou me niet verbazen dat zij straks weer wegloopt. zolang zij dat zo doet, straks zelfmoord.
Dan beland ie hetzelfde als vele andere dooie beroemde mensen..
Uh-huhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Die wordt een levende legende.
Naast the King krijgen we dan the Queen. Over vijftig jaar is vijf procent van de wereldbevolking Britney-imitator.
Moet je een advocaat zijn om tot deze ingenieuze conclusie te komen?quote:Een New Yorkse advocaat noemt het 'niet slim' dat iemand die verwikkeld is in een voogdijgevecht ontwenningsklinieken in en uit loopt. Federline heeft zich de laatste tijd niet in de schijnwerpers begeven.
Ja, boehoe! Ze heeft het zo moeilijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Ook al is niet erg slim bezig, ik vind het toch ook wel een beetje sneu.
Ze zou een tante waar ze erg close mee was afgelopen januari hebben verloren, dan ook nog niet al te lang geleden bevalle, en ze heeft net een scheiding achter haar kiezen, en ik kan me voorstellen dat die continue achtervolging door fotografen een mens een gegeven moment te veel worden.
met haar poen, dan pak je je kids op en vliegt met onbekende bestemming voor een lange vakantie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Ook al is niet erg slim bezig, ik vind het toch ook wel een beetje sneu.
Ze zou een tante waar ze erg close mee was afgelopen januari hebben verloren, dan ook nog niet al te lang geleden bevalle, en ze heeft net een scheiding achter haar kiezen, en ik kan me voorstellen dat die continue achtervolging door fotografen een mens een gegeven moment te veel worden.
wat nou boehoe, ik zeg alleen dat ze de laatste tijd best wat heeft meegemaakt en dat het dus niet geheel onverklaarbaar is dat ze zich niet goed voelt. Maar dat ze er een zooitje van maakt ben ik wel met je eens. Ze heeft al het geld van de wereld voor goeie therapeuten.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, boehoe! Ze heeft het zo moeilijk!
Ze maakt er gewoon zelf een puinhoop van, simple as that.
Dat ben ik ook wel met je eens hoor, zie ook mijn reactie op Grrrrrr. Alleen al voor haar kids zou ze haar poblemen moeten aanpakken ipv dat geouwehoer de hele tijd.quote:met haar poen, dan pak je je kids op en vliegt met onbekende bestemming voor een lange vakantie.
dan ga je niet de clubs in , je klem zuipend en snuivend en de fotografen een vrolijke zicht geven op je kale doos.
er lopen wel meer alleenstaande moeders rond die nare dingen mee maken en die niet doordraaien en wel het welzijn van hun kids als prioriteit nr 1 hebben.
en nee die moeders staan niet zo in the picture , klopt, maar deze dame zoekt het zelf gewoon op, je weet dat als je in het nachtleven gaat beesten dat vastgelegd wordt, en helemaal als je met die andere snuifdoos Hilton op stap gaat.
Britney bulkt van het geld, als het andere sterren lukt om buiten de schijnwerpers te blijven, en op zijn tijd zich compleet af te zonderen om bij te komen van watdanook, waarom lukt het haar dan niet.
ze is gewoon drama aan het maken, ergens in de hoop dat die ex het zich aantrekt of zo en terugkomt.
haar eigen gebroken hartje daarmee belangrijker achtend dan rust voor de kids.
Precies. Laatst was er een artikel waarin stond dat ze maar eens naar Malibu was gevlogen om haar kinderen op te zoeken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
[..]
met haar poen, dan pak je je kids op en vliegt met onbekende bestemming voor een lange vakantie.
dan ga je niet de clubs in , je klem zuipend en snuivend en de fotografen een vrolijke zicht geven op je kale doos.
er lopen wel meer alleenstaande moeders rond die nare dingen mee maken en die niet doordraaien en wel het welzijn van hun kids als prioriteit nr 1 hebben.
en nee die moeders staan niet zo in the picture , klopt, maar deze dame zoekt het zelf gewoon op, je weet dat als je in het nachtleven gaat beesten dat vastgelegd wordt, en helemaal als je met die andere snuifdoos Hilton op stap gaat.
Britney bulkt van het geld, als het andere sterren lukt om buiten de schijnwerpers te blijven, en op zijn tijd zich compleet af te zonderen om bij te komen van watdanook, waarom lukt het haar dan niet.
ze is gewoon drama aan het maken, ergens in de hoop dat die ex het zich aantrekt of zo en terugkomt.
haar eigen gebroken hartje daarmee belangrijker achtend dan rust voor de kids.
Het komt nogal over dat je het voor haar opneemt terwijl het gewoon een verwende hoer is die haar leven en dat van haar kinderen zo verneukt. Oh jee, d'r tante is dood en ze heeft een scheiding achter de rug, als iedereen die dat overkomt zich zo ging gedragen....quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:48 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat nou boehoe, ik zeg alleen dat ze de laatste tijd best wat heeft meegemaakt en dat het dus niet geheel onverklaarbaar is dat ze zich niet goed voelt. Maar dat ze er een zooitje van maakt ben ik wel met je eens. Ze heeft al het geld van de wereld voor goeie therapeuten.![]()
neehoor, ik ben nou eenmaal een ontzettend begripvol persoonquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het komt nogal over dat je het voor haar opneemt terwijl het gewoon een verwende hoer is die haar leven en dat van haar kinderen zo verneukt. Oh jee, d'r tante is dood en ze heeft een scheiding achter de rug, als iedereen die dat overkomt zich zo ging gedragen....![]()
Ik denk dat mevrouw in de verste verte niet meer weet wat ze wil eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:04 schreef XiChico het volgende:
Maar Britney wil hem dus terug? En daarom tript ze zo?
Ik las ergens coke en/of xtc.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef suus21 het volgende:
welke drugs gebruikt ze?
K-fed zal er zelf dan ook wel niet vies van geweest zijn. Maar je ziet wel vaker dat de één er wel mee om kan gaan en de ander niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef Natalie het volgende:
'k Begin te denken dat K-Fed misschien niet zo'n mislukkeling is als we al die tijd hebben gedacht.
Als ik het bericht op FP mag geloven is Brit al aan de drugs sinds 2003.
Wie weet wat K-Fed wel degene die haar in het gareel wist te houden.
Nu ze uit elkaar zijn, lijkt ze totaal van de kaart. Niemand meer in haar buurt om haar tegen te houden.
Tuurlijk, nadat een rechter heeft beslist dat KF elke maandag woensdag en vrijdag z'n kinderen mag zien. Kan ze net zo goed meteen afzien van het hoederecht...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
[..]
met haar poen, dan pak je je kids op en vliegt met onbekende bestemming voor een lange vakantie.
[..]
Ik denk dat Britney zelfs een slechte invloed heeft gehad op die arme jongenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:08 schreef Natalie het volgende:
'k Begin te denken dat K-Fed misschien niet zo'n mislukkeling is als we al die tijd hebben gedacht.
Als ik het bericht op FP mag geloven is Brit al aan de drugs sinds 2003.
Wie weet wat K-Fed wel degene die haar in het gareel wist te houden.
Nu ze uit elkaar zijn, lijkt ze totaal van de kaart. Niemand meer in haar buurt om haar tegen te houden.
Dat zij er niet mee om kan gaan betekend niet dat dit een standaard is voor de rest van de mens.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:01 schreef Nee het volgende:
Typisch voorbeeld van iemand die ervan bewust wordt dat materialisme geen gelukzaligheid geeft, en daarom wanhopig aan de drugs begint.
Wat ben ik blij dat ik niet in die illusie geloof, lang leven het simpele leven.
Ik vind het wel grappig dat hij binnen een paar maanden van 'deadbeat vader en slechte invloed' naar 'de stabiliteit en harde hand die ze nodig heeft' gaat, volgens iedereen. Alleen maar omdat zij nu fliptquote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:10 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat Britney zelfs een slechte invloed heeft gehad op die arme jongen![]()
Mary Kate is anders al langere tijd aardig op wegquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:51 schreef Dichterbijer het volgende:
Gaan al die kindersterretjes zo eindigen?
Ik zie de Olsen Twins al doordraaien
jaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mja... en over 12 maanden zit ze op bank bij een jankende Oprah.
Gaat ze ons vertellen hoe moeilijk die periode in haar leven was en hoe blij ze is dat dat nu allemaal voorgoed achter haar heeft gelaten.
En zeggen we allemaal 'Oeh' en 'Aaah', wat knap dat ze het heeft weten te overwinnen!
Zo gaat dat toch altijd?![]()
ja daar moest ik ook aandenken, vreselijk ja. Ik zou me kapot schamen maar goed...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mja... en over 12 maanden zit ze op bank bij een jankende Oprah.
Gaat ze ons vertellen hoe moeilijk die periode in haar leven was en hoe blij ze is dat dat nu allemaal voorgoed achter haar heeft gelaten.
En zeggen we allemaal 'Oeh' en 'Aaah', wat knap dat ze het heeft weten te overwinnen!
Zo gaat dat toch altijd?![]()
Ik denk dat 'geld maakt niet gelukkig' in weinig gevallen zo toepasbaar is als hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:13 schreef Re het volgende:
[..]
en hoeveel miljoenen heb jij al op je bankrekening?
true, maar dat maakt haar nog niet dom, hooguit gestoordquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat 'geld maakt niet gelukkig' in weinig gevallen zo toepasbaar is als hier.
quote:
Omdat ie uit was op zo'n reactie?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:52 schreef Noax het volgende:
Ik snap niet dat hij zich liet slaan...
Ja, gek he.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef Noax het volgende:
Hou op zeg, zolang die gast niet zit te meppen, ze begon er direct op te slaan..
Wat een flauwekul. Je hoort die gasten in het filmpje gewoon opgetogen zijn over het gedrag van die griet, "kijk ons eens een primeur hebben!".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef Noax het volgende:
Hou op zeg, zolang die gast niet zit te meppen, ze begon er direct op te slaan..
Ow, jij staat zeker ook voor de volgende stelling he?!:
'Dan mogen vrouwen zeker niet in korte rokjes lopen omdat ze dan ook een reactie kunnen verwachten'?
Zou jij nog logisch na kunnen denken als je van jongs af aan constant gevolgd werd door een horde persmuskieten? De meeste mensen worden al stapelgek als ze één stalker hebben!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef Noax het volgende:
Ja, dan moet je idd maar gaan hakken ja, klinkt logisch!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Noax het volgende:
Eerlijk gezegd he, ik had mijn auto geparkeerd op die fotografen, daarna nog even in z'n achteruit om vervolgens weer in z'n vooruit te gaan.
ik snap niet dat jij dat zag, want ik zie dat niet op dat filmpjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:52 schreef Noax het volgende:
Ik snap niet dat hij zich liet slaan...
Meth...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef suus21 het volgende:
welke drugs gebruikt ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |