Misschien had ze de afgelopen week nog aan de snats gezeten?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:06 schreef suus21 het volgende:
[..]
waarom dan helemaal kaal? Dan zou ze ze ook gewoon kort kunnen knippen. Ik wist echt niet dat sporen van drugs in je haren bleven zitten...maar ik ben ook een leek op drugsgebied.
Volgens mij is het nu: in, uit, in uit, inquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is er toch al (weer) uit? Of kan ik het allemaal niet meer goed bijhouden?
Ze was toch net voor de 3e keer in een week ingecheckt? Of ben ik ook helemaal de weg kwijtquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ze is er toch al (weer) uit? Of kan ik het allemaal niet meer goed bijhouden?
Precies.... Maar het "ster" zijn zal ook wel niet helpen.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:20 schreef milagro het volgende:
ik zal dat nooit snappen , hè, je hebt in principe alles mee , jong, mooi, carriere, geld, 2 leuke kids, en dan ga je alles verkloten, via drugs, om een vent.
nee, en fantastische vrienden als Paris Hilton ook niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:26 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Precies.... Maar het "ster" zijn zal ook wel niet helpen.
Dat haar muziek dan ook maar snel mee de vergetelheid in gaat. Gezien de bedroevende kwaliteit ervan ben ik niet bang dat we dat 10 jaar na haar dood nog veel zullen horen, om het maar eens van de positieve kant te bekijken.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef vinnieboy het volgende:
R.I.P. Britney zal niet lang meer duren
Pffft, nou ik hoop dat ze gewoon even slim in rehab blijft en dat ze weer een beetje normaal wordt zeg... Triest verhaal is hetquote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:56 schreef vinnieboy het volgende:
R.I.P. Britney zal niet lang meer duren
Op die onderste foto is het net een zus van Gordon.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef Scandalous het volgende:
hooligan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die wordt een levende legendequote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat haar muziek dan ook maar snel mee de vergetelheid in gaat. Gezien de bedroevende kwaliteit ervan ben ik niet bang dat we dat 10 jaar na haar dood nog veel zullen horen, om het maar eens van de positieve kant te bekijken.
Ze hoeft niet door te gaan. De kans is momenteel al nihil dat ze nog voogdij krijgt. De kans is zeer groot dat Federline nu de voogdij krijgt.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 12:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
als zij zo doorgaat, loopt de kans groter dat zij kind kwijt raakt.
Maar ook groter kans op deperssief.
het zou me niet verbazen dat zij straks weer wegloopt. zolang zij dat zo doet, straks zelfmoord.
Dan beland ie hetzelfde als vele andere dooie beroemde mensen..
Uh-huhquote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Die wordt een levende legende.
Naast the King krijgen we dan the Queen. Over vijftig jaar is vijf procent van de wereldbevolking Britney-imitator.
Moet je een advocaat zijn om tot deze ingenieuze conclusie te komen?quote:Een New Yorkse advocaat noemt het 'niet slim' dat iemand die verwikkeld is in een voogdijgevecht ontwenningsklinieken in en uit loopt. Federline heeft zich de laatste tijd niet in de schijnwerpers begeven.
Ja, boehoe! Ze heeft het zo moeilijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Ook al is niet erg slim bezig, ik vind het toch ook wel een beetje sneu.
Ze zou een tante waar ze erg close mee was afgelopen januari hebben verloren, dan ook nog niet al te lang geleden bevalle, en ze heeft net een scheiding achter haar kiezen, en ik kan me voorstellen dat die continue achtervolging door fotografen een mens een gegeven moment te veel worden.
met haar poen, dan pak je je kids op en vliegt met onbekende bestemming voor een lange vakantie.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Ook al is niet erg slim bezig, ik vind het toch ook wel een beetje sneu.
Ze zou een tante waar ze erg close mee was afgelopen januari hebben verloren, dan ook nog niet al te lang geleden bevalle, en ze heeft net een scheiding achter haar kiezen, en ik kan me voorstellen dat die continue achtervolging door fotografen een mens een gegeven moment te veel worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |