Nouja, omdat hij zich in tegenstelling tot Shit-Shit zich wel weet te gedragen als het om voogdij van de kinderen gaat.quote:Op donderdag 22 februari 2007 12:43 schreef Marietje_34 het volgende:
dus waarom zou dat bij deze anders zijn?
Jezusquote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef Scandalous het volgende:
hooligan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, ze stond bij KPrut aan te bellen en hij deed niet open terwijl hij wel thuis was. Dan nog eens een massa journalisten om haar heen die toekijken hoe ze voor Jan Lul staat... mja.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:33 schreef rena het volgende:
[..]
JezusZe vraagt zelf om al die aandacht en dan zo reageren op media aandacht? Zo wakker je het alleen maar aan meisje
![]()
GI Jane, the sequel?quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef Scandalous het volgende:
hooligan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Yup, de film is al uit. Het is gefilmd hoe Britney flipt en met een paraplu uithaalt, maar de site waar het filmpje staat, ligt uiteraard al plat.quote:
quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:28 schreef Scandalous het volgende:
hooligan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb die site waar ik mijn nieuws had gevonden heeft dit filmpje ook al online staan hier kan je hem dus bekijken.quote:Op donderdag 22 februari 2007 20:57 schreef MUUS het volgende:
[..]
Yup, de film is al uit. Het is gefilmd hoe Britney flipt en met een paraplu uithaalt, maar de site waar het filmpje staat, ligt uiteraard al plat.
Kruisje!quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:52 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
Dit lijkt wel een poging tot doodslag
Dat vind ik zo vreemd volgens people magazine heeft ze heel veel support van haar familie en haar manager Larry Rudolph. Maar het lijkt zo van ik wil hier weg en dan mag ze zomaar weg naar Kevin Federline toe bijvoorbeeld het lijkt net of ze in de rehab loopt en dan er weer uit. Er zijn toch mensen daar die haar proberen tegen te houden?quote:Op donderdag 22 februari 2007 22:09 schreef Copycat het volgende:
Ik word verdrietig als ik naar haar kijk.
Dit meisje heeft heel hard hele goede hulp nodig. Hopelijk blijft ze nu wel even in rehab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |