abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 februari 2007 @ 21:27:42 #51
132411 Mr_Booze
Mollenklem leggen met Jantien
pi_46539934
quote:
Op woensdag 21 februari 2007 21:10 schreef Majar het volgende:
*zucht* Alweer?

Wie zorgt er nu voor de kinderen eigenlijk?
Haar moeder ofzo.. die zich ook nergens lijkt mee te boeien als het op aan komt haar dochter te verdedigen in de media.
This signature was placed by Mr_Booze, and not FA ;)
pi_46540213
Of K-fag?
quote:
Britney's Been Spotted!

Filed Under: Britney Spears
This is still unconfirmed, but we just received a tip that Britney Spears is at an office building in West Hollywood RIGHT NOW (9119 Sunset Blvd, which is near the Chateau Marmont, where another source told PerezHilton.com Britney was at earlier today).

Spears it apparently at the law office of Barry Tarlows (a defense attorney) wearing her 2 dollar blonde wig with a brown hat and some brown haired assistant-looking girl.

No clue what she's doing there.

Update: Britney is reportedly "flipping out" because Kevin Federline won't let her see their two boys, sources tell us.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  donderdag 22 februari 2007 @ 00:33:39 #53
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_46546669
Albert voorziet een zelfmoord.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_46548306
Waar wil ze nou van afkicken dan? Dat hele rehab gebeuren is alleen goed voor je carriere.. kun je een geile comeback maken
  donderdag 22 februari 2007 @ 01:46:15 #55
168752 Carolyne1575
Rookworst zonder R is ookworst
pi_46548322
haar kut was toch al kaal?
Creationists eagerly seek a gap in present-day knowledge or understanding. If an apparent gap is found, it is assumed that God, by default, must fill it
  donderdag 22 februari 2007 @ 04:31:43 #56
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_46549170
Britney Spears alweer uit ontwenningskliniek
Na welgeteld één dag in een exclusieve afkick-kliniek heeft Britney Spears er alweer genoeg van: ze is vertrokken.

Ontwenningskuur
De geplaagde zangeres zou in de kliniek in Los Angeles een ontwenningskuur van een maand volgen. Eerder deze week bezocht ze ook al een afkickcentrum en ook daar was ze binnen een dag weer vertrokken. Waar de zangeres aan is verslaafd, is niet helemaal duidelijk.

Kaal
Sinds Spears gescheiden is van Kevin Federline gaat het bergafwaarts met haar. Ze werd veelvuldig gesignaleerd in het nachtleven met socialite Paris Hilton en ze schoor kortgeleden spontaan haar hoofd kaal.

bron
pi_46549548
wat een triest kind. In mijn vorige post zei ik al dat het wachten is op haar zelfmoord(poging). Niet dat ik haar dat toewens maar laat ik zo zeggen dat het in de lijn der verwachtingen ligt.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 22 februari 2007 @ 10:17:06 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_46551340
Kfed is al bezig de voogdij te krijgen over haar kinderen. Smart move, Prutney.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_46551604

donderdag 22 februari 2007 @ 10:49:02 #60
132411 Mr_Booze
pi_46552134
quote:
Wat is dat haar dagboekje.. ?
  donderdag 22 februari 2007 @ 11:04:05 #61
132411 Mr_Booze
pi_46552574
quote:
February 21 - Paparazzi Swarm And Invade
on 22 Feb 2007 by Jordan

Britney is ATTACKED in this video, Christ... just leave her alone. February 21, 2007. Click the picture below to access the entire set of pictures in the gallery.
"Hey Britney, your fans want to know... are you ok?"
"Hey Britney, the slime ball paparazzi want to know so we can have an exclusive... are you ok?"

X17 can report, exclusively, that Britney went to Kevin Federline's house tonight, just hours ago. It's not all blonde wigs and puppy dogs any more, people ...

Britney went, with her assistant, to Kevin's San Fernando Valley house, buzzed the intercom, and got no answer. She went around the block, came back, rang again, no answer. She tried a third time -- no reply from Kevin. Britney then took her anger out on our photographers, grabbing an umbrella and hitting their car, yelling.
Op de site van BreatheHeavy.com staat het filmpje van de bovenstaande foto's van PerezHilton. Ze wordt belaagd door de pers zelfs tot bijna in het hotel.
quote:
Kevin Calls For Emergency Custody Hearing on 21 Feb 2007 by Jordan

TMZ has learned that Kevin Federline has asked a judge for an emergency hearing on Thursday to discuss his custody dispute with estranged wife Britney Spears.

A court spokesperson says only K-Fed and his attorney are scheduled to appear before the judge, but adds "anything is possible."

Federline filed papers in November seeking spousal support and sole custody of the couple's children- 5-month-old Jayden James and 17-month-old Sean Preston. As TMZ previously reported, a temporary court order granted the couple joint custody, with Spears having primary physical custody of the boys.

Now, with Spears' recent erratic behavior, coupled with the fact that she's been in and out of rehab twice in the last week, all bets may be off.
quote:
People.com: Britney's Children Are "Well Taken Care Of"
on 21 Feb 2007 by Jordan

While Britney Spears is in rehab, her two sons are in good hands. "The kids are being well taken care of," Spears's manager, Larry Rudolph, says of Sean Preston, 17 months, and Jayden James, 5 months, in PEOPLE's new cover story.

Last month Spears, 25, and estranged husband Kevin Federline, 28, agreed upon a temporary custody arrangement for the boys - Spears has primary custody and can designate someone to look after them in her absence; Federline gets visitation. So even with Spears in a treatment facility, the arrangement would stay "status quo," says Manhattan divorce attorney Nancy Chemtob.

Federline, meanwhile, has no plans to use the current situation against his soon-to-be ex, says a pal: "It's not about getting the kids away from Britney. He's just worried about making sure he can see them."

Indeed, a source says that days before Spears shaved her head at Esther's Haircutting Studio in Tarzana, Calif., Federline had urged her to seek treatment.

"Kevin wanted her to get help so she could be a good mother for their kids and not end up dead," says his friend. "He just couldn't take it anymore. He was desperate for her to get help."

And four days after her meltdown at Esther's, Spears did, in fact, check into rehab. "Britney has a terrific support system and a lot of people who love her," friend Connie Brabham tells PEOPLE. "We're all hoping this will work out for everyone."

Her support system includes:

LYNNE SPEARS
As a youngster, Spears had "a terrific relationship" with her mom, says former agent Nancy Carson. But a relative says: "Britney and Lynne have had some problems lately and they weren't speaking for a while." Now, though, they're talking again.

JAMIE LYNN SPEARS
Spears's little sister cried when she heard about the singer's meltdown over the weekend, says a friend. The two are tight; Spears calls Jamie Lynn, 15, frequently.

JAMIE SPEARS
Spears's dad has had his own battles with alcohol. A family member in Louisiana says Spears doesn't always stop by his home to say hello when she's in town, but Sunday night before she entered rehab, the two dined together and had "a heavy conversation."

KEVIN FEDERLINE
The two spoke by phone just before Valentine's Day, and he canceled plans to go to Las Vegas last weekend "to physically be in L.A. if Britney or the kids needed him," says a friend.

LARRY RUDOLPH
Her longtime manager parted ways with her after she wed Federline, then returned and orchestrated her well-received behavior when she filed for divorce. He helped with the intervention that led to rehab.

Credit: People.com

[ Bericht 61% gewijzigd door Mr_Booze op 22-02-2007 11:11:06 ]
pi_46553405
Jezus, ze heeft ook al zo'n klein kuthondje dat ze overal mee naartoe sleept. Maar naar haar kinderen omkijken ho maar. Nee, lekker nacht na nacht gaan zuipen met Paris Hilton. Die kinderen verdienen veel beter dan dit zielige excuus voor een moeder.
PWBF
pi_46554516
zit die in rehab voor drugs of drank?
fijn!
pi_46554776
dat filmpje op breatheheavy is echt dieptriest. Als je zulke dingen ziet verklaar dat gelijkw eer waarom brit zo total loss is....
I had a signature once. It was awful.
pi_46554834
zo te zien loopt de kans groter dat zij kind kwijt raakt..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:25:07 #66
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46554934
van HLN:
quote:
Kevin Federline wil dat rechter snel uitspraak doet over voogdij

Kevin Federline heeft zich de voorbije weken zeer koest gehouden.

Ook Britney wil de volledige voogdij over haar twee kinderen.
Kevin Federline heeft de rechter gevraagd haast te maken met de voogdijzaak waarin hij en zijn ex-vrouw Britney Spears verwikkeld zijn. De rechter buigt zich vandaag over de kwestie. Waarom Federline haast heeft, is niet officieel bekendgemaakt. De voormalige achtergronddanser en zelfverklaarde rapper zou zich echter ernstig zorgen maken over het welzijn van zijn kroost.

Twee keer in en uit afkickkliniek
De 25-jarige Spears meldde zich in één week tijd bij twee afkickklinieken, maar verliet ze na er amper een etmaal te hebben doorgebracht. Na de eerste keer dook ze met een kaalgeschoren hoofd op in een tatoeagezaak, waar ze tatoeages in haar nek en op haar pols liet zetten.

Een New Yorkse advocaat noemt het 'niet slim' dat iemand die verwikkeld is in een voogdijgevecht ontwenningsklinieken in en uit loopt. Federline heeft zich de laatste tijd niet in de schijnwerpers begeven.

Een familielid van de popster vertelde de New York Daily News dat haar vreemde gedrag van de laatste tijd veroorzaakt wordt door de dood van haar lievelingstante. "Nadat zij eind januari overleed, is Britney doorgedraaid."

Goede moeder?
Ingewijden vertellen het Amerikaanse tijdschrift Us Weekly dat de zangeres van haar twee zoons houdt, maar dat zij sterk leunt op haar kindermeisjes voor hun verzorging. "Als ze huilen, raakt ze gefrustreerd", vertelt een voormalige oppas van de twee spruiten. "Hoe zorg ik ervoor dat ze ophouden?" roept de zangeres dan uit. Een andere babysitter vertelt dat Britney haar kinderen tien minuten knuffelt om vervolgens uit te roepen dat ze er genoeg van heeft en het kind teruggeeft aan een oppas.

Spears en Federline gingen in november na twee jaar uit elkaar. K-Fed eiste de volledige voogdij over zijn twee zoons Sean Preston (zeventien maanden) en Jayden James (vijf maanden). De rechter gaf de ex-geliefden een tijdelijk gedeelde voogdij totdat de zaak afgehandeld was. Ook Britney wil de volledige voogdij. (belga/hln)
Toch denk ik dat die kids 10 keer beter af zijn bij Britney dan bij die loser van een federline.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_46555267
Ik vind het wel mooi. Britney is wat in aanzien gestegen bij mij.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46555319
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:25 schreef Marietje_34 het volgende:
van HLN:
[..]

Toch denk ik dat die kids 10 keer beter af zijn bij Britney dan bij die loser van een federline.
Die loser toont momenteel toch wel aan mentaal stabieler in elkaar te steken dan Brit-brit. Als ik in deze rechter was en ik zou nú moeten beslissen gingen ze K-fed.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_46555389
Volgens mij heeft ze het gedaan zodat ze op Justin Timberlake.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:43:23 #70
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46555438
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Die loser toont momenteel toch wel aan mentaal stabieler in elkaar te steken dan Brit-brit. Als ik in deze rechter was en ik zou nú moeten beslissen gingen ze K-fed.
ach, de laatste weken heeft ie zich koest gehouden maar hij schijnt ook niet vies geweest te zijn van de nodige geestverrruimende middelen en er her en der op los te wippen. En misschien nog belangrijker, hij heeft zich tot nu toe niet veel aan zijn eerste 2 kinderen aangetrokken, dus waarom zou dat bij deze anders zijn?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:45:02 #71
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46555480
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:41 schreef Casparovvv het volgende:
Volgens mij heeft ze het gedaan zodat ze op Justin Timberlake.
Ja, dat denk ik ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:50:21 #72
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_46555592
tvp
  donderdag 22 februari 2007 @ 12:53:00 #73
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_46555668
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook.
Ik moest dus lachen
pi_46555790
quote:
Op donderdag 22 februari 2007 12:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_46568767
En ze is voor de derde keer deze week in rehab!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')