Ik denk dat 'geld maakt niet gelukkig' in weinig gevallen zo toepasbaar is als hier.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:13 schreef Re het volgende:
[..]
en hoeveel miljoenen heb jij al op je bankrekening?
true, maar dat maakt haar nog niet dom, hooguit gestoordquote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:15 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik denk dat 'geld maakt niet gelukkig' in weinig gevallen zo toepasbaar is als hier.
quote:
Omdat ie uit was op zo'n reactie?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:52 schreef Noax het volgende:
Ik snap niet dat hij zich liet slaan...
Ja, gek he.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef Noax het volgende:
Hou op zeg, zolang die gast niet zit te meppen, ze begon er direct op te slaan..
Wat een flauwekul. Je hoort die gasten in het filmpje gewoon opgetogen zijn over het gedrag van die griet, "kijk ons eens een primeur hebben!".quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:00 schreef Noax het volgende:
Hou op zeg, zolang die gast niet zit te meppen, ze begon er direct op te slaan..
Ow, jij staat zeker ook voor de volgende stelling he?!:
'Dan mogen vrouwen zeker niet in korte rokjes lopen omdat ze dan ook een reactie kunnen verwachten'?
Zou jij nog logisch na kunnen denken als je van jongs af aan constant gevolgd werd door een horde persmuskieten? De meeste mensen worden al stapelgek als ze één stalker hebben!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:27 schreef Noax het volgende:
Ja, dan moet je idd maar gaan hakken ja, klinkt logisch!
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 18:35 schreef Noax het volgende:
Eerlijk gezegd he, ik had mijn auto geparkeerd op die fotografen, daarna nog even in z'n achteruit om vervolgens weer in z'n vooruit te gaan.
ik snap niet dat jij dat zag, want ik zie dat niet op dat filmpjequote:Op vrijdag 23 februari 2007 17:52 schreef Noax het volgende:
Ik snap niet dat hij zich liet slaan...
Meth...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 14:09 schreef suus21 het volgende:
welke drugs gebruikt ze?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |