quote:Op zondag 22 april 2007 11:22 schreef tonks het volgende:
sphackr spamt easynews.nl doe maar eens geschiedenis kijken.
Hij werkt er!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:50 schreef sphackr het volgende:
Ik werk zelf voor een mensontwikkelings bedrijf.
Ik doe hier het ziekteverzuim. (interessant werk)![]()
In de avond uurtjuhs ben ik cyber/moderator voor tmf/easynews/xlned
Dank je Fredquote:Op zondag 29 april 2007 19:55 schreef FredvZ het volgende:
Nouja, het goede nieuws is iig dat het weer extra toetsaanslagen op heeft opgeleverd
Join FOK! Whatpulse! En help FOK! naar de top. Deel #74
Hij is dichtquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:10 schreef SpeedyRich het volgende:
Geile download site
dit lijkt mij een beetje spam
Wil een Speedyrich even kijken naar zijn "ondertitel"quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:22 schreef SpeedyRich het volgende:
[noob]Help mij hier draadloos internet te installeren
wil een modje even zijn deskundige blik hier over werpen aangezien een user loopt te "baggeren"
Tonks pleur toch gewoon es opquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Wil een Speedyrich even kijken naar zijn "ondertitel"
als er op de dvd ook een mapje AUDIO_TS staat zou het in theorie moeten werken, je kan beter Imgtool downloaden, deze rangschikt alle bestanden netjes en zorgt ervoor dat alles netjes word weggebrand.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:01 schreef Birra het volgende:
Ik heb een kleine vraag (wat denk ik geen topic waard is), maar ik kan het niet vinden in de FAQ.
Ik heb een mapje (VIDEO_TS), een dvd dus.
Maar kan ik dat gewoon via Windows op een DVD zetten?
Of moet ik het op een bepaalde manier branden?
Was IMGTool niet een programma waarmee je GTA spellen kon modden?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:48 schreef mschol het volgende:
[..]
als er op de dvd ook een mapje AUDIO_TS staat zou het in theorie moeten werken, je kan beter Imgtool downloaden, deze rangschikt alle bestanden netjes en zorgt ervoor dat alles netjes word weggebrand.
Had een TR gezien en is weer schoonquote:Op zaterdag 5 mei 2007 22:13 schreef ALTF4 het volgende:
Script voor automatisch inloggen ofzo?
Matige antwoorden van gebruikers, die... als iemand zo dom is om ze te vertrouwen behoorlijk vervelend zijn voor je computer... Misschien goed om hier toch even wat aan te doen als mods?
Daarmee zeg ik overigens niet dat de TS het niet zelf een beetje heeft uigelokt, ofzo, maargoed... zoiets dus ofzo, topicje dacht ik... enzo...
(om even in de trant van de OP te blijven van dat topic)
Idd al dichtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hoe ervaart u Digitale TV?
Mag dit wel? Meen me te herinneren dat men zich niet louter mag aanmelden voor enquetes.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:03 schreef Devrim_ het volgende:
Kunnen er geen Dvd,Xvid,X264 etc. encoding guides geschreven worden?
Er word op FOK! vaak gevraagd om dit soort dingen...
Ik wil zelf ook wel wat guides schrijvens
En je vraag is?quote:
in mijn context menu staat hij als ImgToolquote:Op zaterdag 5 mei 2007 20:02 schreef Birra het volgende:
[..]
Was IMGTool niet een programma waarmee je GTA spellen kon modden?
Maar ik ben via jouw antwoord op IMGBurn gekomen, werkt perfect, misschien bedoelde je dat.
Bedankt!
Ik wil wel een paar tikken hoorquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je vraag is?
Toch niet of ik ze ga tikken?![]()
Guides (mits legaal) mogen altijd uiteraard.
ik zeg graag zelfs.
Als het goeie uide is komt ie dr zeker inquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:35 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Komen ze dan hier in?
[DIG] De Frequently Asked Questions / Centrale Topics
En wat is "legaal" en wat is "illegaal"?
Ik zal alleen Freeware programma's gebruiken danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als het goeie uide is komt ie dr zeker in
Die willen we deze aankomende weken toch eens gaan aanpakken (links, screenshots, etc etc).
En wat is illegaal?
.... Download hier crack x voor proggie y
Download hier de nieuwste spiderman http://spiderman3warez.com
Zo iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |