Ik heb wel verbinding met de router (ik moet wel steeds eerst de verbinding herstellen , krijg altijd dat gele verkeersbord met dat uitroepteken) , maar ik kan internet niet op , heb dus wel verbinding met de router maar blijkbaar niet met internet , dus ik denk dat de instellingen van de router niet goed zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:47 schreef SpeedyRich het volgende:
vertel wat doet ie niet
verbinding met IT of met je router
Nee dat is het probleem juist , kan dus niet meer inloggen in m'n routerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:59 schreef SpeedyRich het volgende:
kan je inloggen op de router
want ik denk dat je geen ip krijg want je hoort absoluut geen gele driehoek te krijgen bij je ip
Het leuke is , dat als ze iets met een computer hebben dat ze mij bellen , ik heb er geen verstand van (ach een videokaartje of geluidskaartje installeren lukt nog wel) , dus ik kan wel iemand bellen , maar dat gaat ook niet echt opschieten ben ik bangquote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:58 schreef Aitan het volgende:
MAC adres bedoel ik dus.. Euh misschien handig als je iemand uit je kenniskring met kennis van kompjoeters even langs laat komen.
Utp is een kabeltje
Jawel , maar die stelt niet echt veel voorquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:03 schreef JackHerrer het volgende:
Zit er geen handleiding bij?
- Heb je het wachtwoord verandert? Dan moet je router ff reseten (3 minuten van stroom af)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem juist , kan dus niet meer inloggen in m'n router
geef dit is als ip opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Nee dat is het probleem juist , kan dus niet meer inloggen in m'n router
ONZIN Als dhcp uit slaat geeft ie geen ip en logisch dat je hm niet kan bereikenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef Aitan het volgende:
[..]
- Heb je het wachtwoord verandert? Dan moet je router ff reseten (3 minuten van stroom af)
- Log in op router en volg gewoon het bijgeleverde instalatie boekje, ik ben echt van mening dat hij het mac adres nog moet dupliceren (kan bijna niet anders)
Niks onzinnigs aanquote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:06 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
ONZIN Als dhcp uit slaat geeft ie geen ip en logisch dat je hm niet kan bereiken
Dat je niet in de router kunt komen vind ik zo vreemd, je hebt toch gewoon een adres en wachtwoord gekregen?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:26 schreef Enchanter het volgende:
Krijg weer dat gele bord er in , en kan wederom niet in de router/modem komen , verbinding herstellen werkt ook niet
Ja klopt vanmiddag kon ik er ook gewoon in , maar als ik nu dat adres van router in de adresbalk invul kan ie niks vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:29 schreef Aitan het volgende:
[..]
Dat je niet in de router kunt komen vind ik zo vreemd, je hebt toch gewoon een adres en wachtwoord gekregen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:05 schreef Aitan het volgende:
[..]
- ik ben echt van mening dat hij het mac adres nog moet dupliceren (kan bijna niet anders)
Bij Chello kabel is dat zo ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:08 schreef Aitan het volgende:
[..]
Niks onzinnigs aanmeest gemaakte fout, ik praat uit ervaring.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |