Simpel.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef sphackr het volgende:
Ik zit nu al een aantal weken mee te lezen hier op fok.
Nu zit ik toch met een brandende vraag..
Zijn er ook mensen die buiten fok om een leven hebben?![]()
Beschrijf je leven er buiten om is.![]()
Dit om wat inzicht te krijgen in het reilen en zeilen van onze geliefde
fokkers.![]()
FOK!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:06 schreef Sometimes het volgende:
Is er een leven buiten Fok! dan?
Vragen, tips, complimenten, etc. met betrekking tot forum, frontpage, weblog, managers of chat kun je hier kwijtquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:05 schreef Isabeau het volgende:
En dit staat in Feedback, want...?
nee aantal weken..quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef Echo99 het volgende:
Een aantal jaar bedoel je?
Een ban van 2 jaarquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:10 schreef sphackr het volgende:
[..]
nee aantal weken..
Het klopt dat ik me eerder geregistreerd had,
had een ban van 2 jaar.
Nu ben ik er al weer een aantal weken
Ga gerust verder met je leven danquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef sphackr het volgende:
[..]
Had er een leven naast, dus was te doen
Het was te doen. Maar je hebt het er wel moeilijk mee gehad dusquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:12 schreef sphackr het volgende:
[..]
Had er een leven naast, dus was te doen
euhmz.... Nou daar was het me eigenlijk nu niet om te doenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:13 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ga gerust verder met je leven dan
Precies en dit heeft weinig te maken met de subsites zelf.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:08 schreef sphackr het volgende:
[..]
Vragen, tips, complimenten, etc. met betrekking tot forum, frontpage, weblog, managers of chat kun je hier kwijt
Dit stond er in de aanhef..
TS begint en daar na crew, dan pas de users als ze zin hebben en betaald krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef shmoopy het volgende:
Geven jullie eens netjes antwoord, niet van onderwerp veranderen, hé?
Sorry shmoopyquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef shmoopy het volgende:
Geven jullie eens netjes antwoord, niet van onderwerp veranderen, hé?
omgquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry shmoopy
Nou, momenteel bestaat mijn leven buiten fok om uit snotteren (groenig snot met bloed), keel schrapen (niet goed bij de keelpijn die ik heb), veel hoesten (zo'n droge blafhoest), met betraande oogjes rondkijken, beetje films kijken, beetje hangen, slapen en doezelen. En hele dozen tissues vol snuiten, paracetamolletjes slikken, xylometazoline opsnuiven, cetirizine voor de zekerheid ook maar innemen en lipbalsem smeren tegen de uitgedroogde korsten op mijn lippen.
Zoiets?
En verder helemaal niks doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sorry shmoopy
Nou, momenteel bestaat mijn leven buiten fok om uit snotteren (groenig snot met bloed), keel schrapen (niet goed bij de keelpijn die ik heb), veel hoesten (zo'n droge blafhoest), met betraande oogjes rondkijken, beetje films kijken, beetje hangen, slapen en doezelen. En hele dozen tissues vol snuiten, paracetamolletjes slikken, xylometazoline opsnuiven, cetirizine voor de zekerheid ook maar innemen en lipbalsem smeren tegen de uitgedroogde korsten op mijn lippen.
Zoiets?
Ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef sphackr het volgende:
Eens.quote:Beschrijf je leven er buiten om is.
Is helemaal niet heerlijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:26 schreef shmoopy het volgende:
En verder helemaal niks doen?
Lijkt me heeeerlijk.
Ontopic: ik ben net met mijn gewonde jongste kind naar de huisarts geweest, en toen zijn we gezellig op de markt heel veel dingen gaan kopen.
En straks ga ik lekker koken en in de tuin eten en lekker natafelen in het lentezonnetje.
Het lijkt een beetje op een leven, kweenie of dat de bedoeling is?![]()
beterschap, Isa![]()
wow jij bent stupidquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:08 schreef sphackr het volgende:
[..]
Vragen, tips, complimenten, etc. met betrekking tot forum, frontpage, weblog, managers of chat kun je hier kwijt
Dit stond er in de aanhef..
Ja zeker welquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef sphackr het volgende:
26 jaar, moeder van een zoontje van bijna 3, werkend 4 dagen id week (soms 3)quote:Beschrijf je leven er buiten om is
Ja.. Werk bij een internetbedrijf die ik samen met mijn baas opgebouwd heb, heb een vriendin, speel piano in een band. Op vrijdag oefenen ik met de band en drink ik teveel bier op zaterdag ga ik overdag lekker lam wezen en s'avonds drink ik dan weer teveel bier. Op Zondag ben ik te brak. Ik heb een eigen appartement dus doordeweeks zijn er altijd wel vrienden bij mij thuis, of mijn vriendin. Verder blow ik...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:03 schreef sphackr het volgende:
Ik zit nu al een aantal weken mee te lezen hier op fok.
Nu zit ik toch met een brandende vraag..
Beschrijf je leven er buiten om is.![]()
Dit om wat inzicht te krijgen in het reilen en zeilen van onze geliefde
fokkers.![]()
klinkt kinkyquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:19 schreef Lucille het volgende:
[..]
Precies en dit heeft weinig te maken met de subsites zelf.
kick FB->GC
Grappig, iemand met precies dezelfde kijk op internet. En dat terwijl ik mijn geld met het internet verdien, maar ben het wel met je eensquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:57 schreef CrackerJack het volgende:
Sinds het internet is uitgevonden is het met de jeugd in het bijzonder, naar de klote aan het gaan. Internet venster op de wereld, wijdverspreide communiciatie? Er is volgens mij nooit zoveel eenzaamheid geweest. (Want ik neem aan dat je daarvoor dit topic opent TS)
Ieder voor zich en allen voor zichzelf tegenwoordig.
jij zit nog wel een beetje in de ontkennings fasequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:24 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb wel een leven om fok heen hoor!
lekker stappen met vriendinen, rijden op me paard, boodschappen doen en 2 dagen werken
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef sphackr het volgende:
[..]
jij zet nog wel een beetje in de ontkennings fase![]()
Ows... dat kan ook misschien best wel..quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zit minder dan de helft van me tijd op fok hoor!
ik zou t wel jammer vinden, maar ik heb dan toch nog me leven en ik zou t geloof ik erger vinden als bevoorbeeld me moeder of me zus dood zou gaan hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:30 schreef sphackr het volgende:
[..]
Ows... dat kan ook misschien best wel..
Maar als fok nu van de een op de andere dag weg is.
Val je dan niet in een groot gat?
ik beken schuldquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:16 schreef sphackr het volgende:
Zijn er ook fokkers die zonder fok niet meer verder kunnen?
sorry ff offtopic, maar wordt dat nog veel gespeeld battlefield 1942? Want dan ga ik het ook maar eens installeren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Eens.
38 jaar. Woon samen met mijn vriendin. Heb een hond en een konijn. Ik werk fulltime bij een omroep in Hilversum en daarnaast parttime bij een andere omroep in Hilversum. Woon ook in Hilversum. Heb veel interesses naast Fok!: film, lezen, muziek, schrijven, wandelen met de hond, fietsen, Battlefield 1942-en oplijn en ik zal nog wel wat vergeten. Ben net vier dagen op Terschelling geweest en over vijf weken gaan wij lekker op vakantie.
V.
beetje links lullen er rechts lopen met jou...quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:28 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik zit minder dan de helft van me tijd op fok hoor!
enquote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
doe es niet zo flauw!![]()
Eten en drinken kan voor me pc, wc is snel gebeurt en voor t slapen check ik fok altijd wel nog even en als er dan haast niets meer gebeurt kwa nieuwe topics ga ik gewoon rustig slapen.
ik zet na het opstaan wel meteen me pc aan![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 15:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik moet niks maar denk steeds 'nog heel ff kijken wat hierop reageert' en dan blijf ik F5en en dan is daarna welweer een andere reactie waar ik even op wil wachten en vaak ben ik dan 6 uur verder voor ik t door heb![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:47 schreef BereNDD het volgende:
[..]
beetje links lullen er rechts lopen met jou...
Ik zal je maar weer gaan quoten, je gaf zelf al aan altijd op je kamer te zitten acter de pc..
teveel en te weinig tijd tegelijk
[..]
en
teveel en te weinig tijd tegelijk
[..]
heeft een dag 18 uur?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef Viswijfje het volgende:
en ik zei 6 uur verder, er zitten 18 uur in een dag heee
huh? Nu ontgaat het me echt helemaal..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |