Kom een keertje langs, zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
Kent iemand dat: ik heb het de laatste weken eigelijk bijna elke dag: dat ik de hele dag wil dat ie sneller gaat
Doe 's minder fokken danquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
Kent iemand dat: ik heb het de laatste weken eigelijk bijna elke dag: dat ik de hele dag wil dat ie sneller gaat en dat t maar vast avond was maar ondertussen savonds dan baal dat me dag voorbij is terwel ik nog vet veel wil doen![]()
Kloten he.. tijdquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
Kent iemand dat: ik heb het de laatste weken eigelijk bijna elke dag: dat ik de hele dag wil dat ie sneller gaat en dat t maar vast avond was maar ondertussen savonds dan baal dat me dag voorbij is terwel ik nog vet veel wil doen![]()
Ja blij als zij minder fokt..quote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Doe 's minder fokken dan![]()
(iedereen blij)
Wat heeft roken te maken met tijd winnen danwel verliezen?quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Viswijfje het volgende:
en wat doe je draan?? ik rook heel veel maar dat helpt ook niet altijd
als ik veel rook verveel ik me meestal minder.. kan ik eten en drinken mee afwisselen danquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft roken te maken met tijd winnen danwel verliezen?
Viswijfje heeft sowieso niks (zinnigs) te melden.. dus de meeste posts hebben nergens iets mee te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft roken te maken met tijd winnen danwel verliezen?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik veel rook verveel ik me meestal minder.. kan ik eten en drinken mee afwisselen dan
jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben een optimist, ik probeer er eerst nog wat van te maken
![]()
quote:
Je kan toch vast een strop maken, heb je weer iets te doenquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
maar me dag is nu ook vrije tijd.. en dan nog duurt ie te lang... terwel ik dus weer baal dat ie te kort was als ie om isquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb daar ook last van, de dag duurt te lang, maar de vrije tijd te kort.
En de vrije tijd die ik heb is te kort om iets boeiends te doen, dus verdoe je die tijd eigenlijk maar.
Een optimist??? ik lees alleen maar negativiteit!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
Denk dat ze het verschil niet zo goed weetquote:Op maandag 23 april 2007 15:00 schreef Toitle het volgende:
[..]
Een optimist??? ik lees alleen maar negativiteit!!
Je rookt, drinkt en eet de hele dag veel uit verveling en vind t dan ook nog jammer dat t voorbij is?
![]()
ja maar eigelijk heb ik vet veel dingen die ik wil doen.. ik kom er alleen niet toequote:Op maandag 23 april 2007 15:00 schreef Toitle het volgende:
[..]
Een optimist??? ik lees alleen maar negativiteit!!
Je rookt, drinkt en eet de hele dag veel uit verveling en vind t dan ook nog jammer dat t voorbij is?
![]()
Sorry hoor, je moet binnen blijven om een reactie te checken??quote:Op maandag 23 april 2007 15:03 schreef Viswijfje het volgende:
zeker de laatste tijd sins ik fok ken kan ik ook haast niet meer van me kamer omdat ik moet checken of er nog n nieuwe reactie is.. en als die dan geweest is komt er weer een nieuwe en zo gaat de hele dag om!!
Blijf jij daar serieus voor binnen? Als ik om 17:30 vrij ben kom ik hier echt niet meer om reacties te checken, s'avonds vrij om lekker te chillen met vrienden of met mijn vriendin.quote:Op maandag 23 april 2007 15:03 schreef Viswijfje het volgende:
zeker de laatste tijd sins ik fok ken kan ik ook haast niet meer van me kamer omdat ik moet checken of er nog n nieuwe reactie is.. en als die dan geweest is komt er weer een nieuwe en zo gaat de hele dag om!!
Dit klinkt voor mij ook heel herkenbaarquote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef jd1982 het volgende:
Ik Fok ook de hele dag, maar zit op werk en daar gaat de tijd sloom. Ik heb hetzelfde in een vakantie, kan niet wachten op vakantie, maar als ik vakantie heb, heb ik geen zak te doen.
Je hebt gewoon geen plezier meer in de dingen die je doet. En je mist motivatie om iets te beginnen. Maar als je ergens aan begint voel je je aan het einde van de dag stukken beter!
ik moet niks maar denk steeds 'nog heel ff kijken wat hierop reageert' en dan blijf ik F5en en dan is daarna welweer een andere reactie waar ik even op wil wachten en vaak ben ik dan 6 uur verder voor ik t door hebquote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef Toitle het volgende:
[..]
Sorry hoor, je moet binnen blijven om een reactie te checken??
What the fok is that about?
Ik hoop niet dat je een hele boel leuke dingen laat schieten hiervoor. Wist je dat buiten de zon schijnt?
ja maar ik heb nog 5 gespreken lopen nu op fok! en als ik niks typ een paar uur komen daar dus ook nog geen reacties op en kakt t in dus ik moet nog even blijven!quote:Op maandag 23 april 2007 15:19 schreef Dr.Punnani het volgende:
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar een terrasje zullen ze toch wel hebben daar. Kijk even naar buiten en sleep jezelf bij de F5 vandaan en ga op het terras zitten.
Met een beetje geluk spot je wat lekkers, neem je hem mee naar huis en heb je weer wat te doen! Hoef je je ook niet te vervelen...
De 2 redenen waarom jij dus post zijn:quote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik heb nog 5 gespreken lopen nu op fok! en als ik niks typ een paar uur komen daar dus ook nog geen reacties op en kakt t in dus ik moet nog even blijven!
t is hier trouwes ook niet terrasweer nu![]()
Dat doe je dan maar mooi op msnquote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik heb nog 5 gespreken lopen nu op fok!
nee ik post omdat ik reageer op iets wat gezegd is.. en dan f5 ik weer tot er erges een reactie is..quote:Op maandag 23 april 2007 15:27 schreef BereNDD het volgende:
[..]
De 2 redenen waarom jij dus post zijn:
- Om je eigen topics in leven te houden
- Aandacht op jezelf te behouden..
Ik bedoel, ik ga echt geen topic openen en reacties erin spammen alleen maar om het topic 'levendig' te houden.
Volgens mij moet jij echt nodig opzoek naar andere afleiding
Vind je het gek met dit soort crap topics:quote:Op maandag 23 april 2007 15:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ja maar ik heb nog 5 gespreken lopen nu op fok! en als ik niks typ een paar uur komen daar dus ook nog geen reacties op en kakt t in dus ik moet nog even blijven!
t is hier trouwes ook niet terrasweer nu![]()
Sjesus, ik dacht al dat je een sneu geval was, maar dit slaat alles.quote:Op maandag 23 april 2007 15:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik post omdat ik reageer op iets wat gezegd is.. en dan f5 ik weer tot er erges een reactie is..
en soms duurt dat zo lang dat ik dan maar weer een andere topic maak zodat ik intussen wat te doen heb terwel ik wacht op die eerdere topic.. maar zo blijf ik dus doorfokken want t houd niet op![]()
Jij dacht het alleen nog maar? Ik had de bevestiging al een topic of 10 geleden..quote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjesus, ik dacht al dat je een sneu geval was, maar dit slaat alles.
Hallo lekkrding, hier staat toch dat t soms lang duurt voor je reactie krijgt....ipv je een nieuwe topic maakt ga je toch lekker iets anders doen.quote:Op maandag 23 april 2007 15:29 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
nee ik post omdat ik reageer op iets wat gezegd is.. en dan f5 ik weer tot er erges een reactie is..
en soms duurt dat zo lang dat ik dan maar weer een andere topic maak zodat ik intussen wat te doen heb terwel ik wacht op die eerdere topic.. maar zo blijf ik dus doorfokken want t houd niet op![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sjesus, ik dacht al dat je een sneu geval was, maar dit slaat alles.
ja maar je weet nooit hoelang dus t kan ook heel snel zijn.. als ik nou een sms kreeg als er een nieuwe reactie was!! Dat zou briljant zijn!quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Toitle het volgende:
[..]
Hallo lekkrding, hier staat toch dat t soms lang duurt voor je reactie krijgt....ipv je een nieuwe topic maakt ga je toch lekker iets anders doen.
Dat doorfokken creeer je dus zelf.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |