Kom een keertje langs, zou ik zeggen.quote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
Kent iemand dat: ik heb het de laatste weken eigelijk bijna elke dag: dat ik de hele dag wil dat ie sneller gaat
Doe 's minder fokken danquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
Kent iemand dat: ik heb het de laatste weken eigelijk bijna elke dag: dat ik de hele dag wil dat ie sneller gaat en dat t maar vast avond was maar ondertussen savonds dan baal dat me dag voorbij is terwel ik nog vet veel wil doen![]()
Kloten he.. tijdquote:Op maandag 23 april 2007 14:44 schreef Viswijfje het volgende:
Kent iemand dat: ik heb het de laatste weken eigelijk bijna elke dag: dat ik de hele dag wil dat ie sneller gaat en dat t maar vast avond was maar ondertussen savonds dan baal dat me dag voorbij is terwel ik nog vet veel wil doen![]()
Ja blij als zij minder fokt..quote:Op maandag 23 april 2007 14:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Doe 's minder fokken dan![]()
(iedereen blij)
Wat heeft roken te maken met tijd winnen danwel verliezen?quote:Op maandag 23 april 2007 14:47 schreef Viswijfje het volgende:
en wat doe je draan?? ik rook heel veel maar dat helpt ook niet altijd
als ik veel rook verveel ik me meestal minder.. kan ik eten en drinken mee afwisselen danquote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft roken te maken met tijd winnen danwel verliezen?
Viswijfje heeft sowieso niks (zinnigs) te melden.. dus de meeste posts hebben nergens iets mee te maken.quote:Op maandag 23 april 2007 14:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat heeft roken te maken met tijd winnen danwel verliezen?
quote:
quote:Op maandag 23 april 2007 14:52 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
als ik veel rook verveel ik me meestal minder.. kan ik eten en drinken mee afwisselen dan
jammer genoeg wel jaquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben een optimist, ik probeer er eerst nog wat van te maken
![]()
quote:
Je kan toch vast een strop maken, heb je weer iets te doenquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
maar me dag is nu ook vrije tijd.. en dan nog duurt ie te lang... terwel ik dus weer baal dat ie te kort was als ie om isquote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef jd1982 het volgende:
Ik heb daar ook last van, de dag duurt te lang, maar de vrije tijd te kort.
En de vrije tijd die ik heb is te kort om iets boeiends te doen, dus verdoe je die tijd eigenlijk maar.
Een optimist??? ik lees alleen maar negativiteit!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |