er zal wel een weerstandje in zitten, die er even uithalen.. Is ie wat krachtiger.quote:Op zondag 22 april 2007 11:30 schreef Marc1711 het volgende:
Ik word helemaal panisch van die fobische kankerhoeren!!!!!![]()
Maar ik heb nu een grof ritueel ontdekt, ik heb zo'n elektrische vliegenmepper als deze:
[afbeelding]
Normaal gesproken levert deze een redelijke schok, echter, soms zijn die terroristen niet gelijk dood![]()
Dus wat is de oplossing?
Je elektrische vliegenmepper OPVOEREN
Levert een resultaat op van 1800 volt, dit niet testen op kinderen of huisdieren
Stiekem heb ik het toch ff op die rotkat van de buren gedaan en die heb ik al een week niet gezien![]()
Voor degenen die ook interesse hebben:
http://members.home.nl/em.jay/VLiEGENMEPPER-TWEAK-GUiDE-NL.rar
boeit jouw die 1800 volt nouquote:Op zondag 22 april 2007 11:30 schreef Marc1711 het volgende:
Ik word helemaal panisch van die fobische kankerhoeren!!!!!![]()
Maar ik heb nu een grof ritueel ontdekt, ik heb zo'n elektrische vliegenmepper als deze:
[afbeelding]
Normaal gesproken levert deze een redelijke schok, echter, soms zijn die terroristen niet gelijk dood![]()
Dus wat is de oplossing?
Je elektrische vliegenmepper OPVOEREN
Levert een resultaat op van 1800 volt, dit niet testen op kinderen of huisdieren
Stiekem heb ik het toch ff op die rotkat van de buren gedaan en die heb ik al een week niet gezien![]()
Voor degenen die ook interesse hebben:
http://members.home.nl/em.jay/VLiEGENMEPPER-TWEAK-GUiDE-NL.rar
Die zijn niet gering kan ik je zeggenquote:Op zondag 22 april 2007 12:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
boeit jouw die 1800 volt nou
et gaat eerder om de amperes
Elke week een nieuwe kopen?quote:Wat makkelijker is, is als je de mepper niet meer in origineelstaat terug wilt brengen (geen idee hoe lang ze het dan volhouden, mijn 2e mepper tot nu toe al zeker een week met meerdere kills),
Dus als je een vlieg op de tafel kapot slaat heb je een zwarte vlek?quote:Op zondag 22 april 2007 12:19 schreef Marc1711 het volgende:
[..]
Die zijn niet gering kan ik je zeggen![]()
Probeer je vinger er maar eens tegenaan te houden![]()
je moet er niet mee slaan.. je moet zorgen dat de vlieg tegen je mepper aan vliegtquote:Op zondag 22 april 2007 13:10 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dus als je een vlieg op de tafel kapot slaat heb je een zwarte vlek?
Ik word toch behoorlijk panisch als zo'n beest het op mijn leefruimte voorzien heeft.quote:Op zondag 22 april 2007 13:39 schreef Natalie het volgende:
Die beesten doen niets als je ze geen aanleiding geeft.
Als een waanzinnige door de tuin springen omdat 'er een wesp om je heen vliegt', ja, dan vraag je erom.
quote:Op zondag 22 april 2007 13:17 schreef cerror het volgende:
Ik heb eens een keer 1 vleugel geraakt van een vlieg (andere was nog intact).
Breakdance vliegen zijn de bom
quote:Op zondag 22 april 2007 13:39 schreef Natalie het volgende:
Die beesten doen niets als je ze geen aanleiding geeft.
Als een waanzinnige door de tuin springen omdat 'er een wesp om je heen vliegt', ja, dan vraag je erom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |