Dat heet gewoon een beetje introvert zijn (of luiquote:Op zondag 25 februari 2007 19:56 schreef Meike26 het volgende:
Hmm, vandaar dat ik die 4 daagse werkweerk ook zo prettig vind
Is er een basispakket voor transeksualiteit? Dat je en standaard uiterliojk krijgt maar je jezelf kunt upgraden?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef Roomsoesje het volgende:
Ik gok dat je het basispakket bedoeld. Was er niet een regel dat alles in het ziekenhuis vergoed wordt?
Hormoonvervanging, geslachtsoperaties en adamsappelreductie worden voor zover ik weet gewoon vergoed. Borstoperaties en FFS (facial feminization surgery, dus inderdaad o.a. neus en kaaklijn) zijn voor eigen rekening, maar die zijn lang niet altijd nodig (en de laatste is ook wel een loodzware operatie: zo'n 10 uur onder 't mes en 2 weken lang helemaal bont en blauw rondlopen).quote:Op zondag 25 februari 2007 22:23 schreef SunChaser het volgende:
Nu ik er aan denk, je wordt dus omgebouewd, neem aan geslachtsdelen en borsten, maar doen z eook neuzen, kaaklijnen en adamsapels in dat pakket?
Het ziekenfonds bestaat al meer dan een jaar niet meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef SunChaser het volgende:
Even iets anders, wordt dat nou vergoed door t ziekenfonds zo'n operatie en de medicijnen die erna komen?
Daarom zit ik eraan te denken om binnenkort een afspraak te maken bij een kliniek, Aangezien het toch niet vergoed wordt en er bij mij niks meer groeit.quote:Op maandag 26 februari 2007 08:53 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Borstvergrotingen en FFS worden voor zover ik weet nooit vergoed.
Hoe lang gebruik je hormonen? Het duurt jaren voordat hormonen hun volledige effect hebben voor borstgroei.quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef Doagere het volgende:
[..]
Daarom zit ik eraan te denken om binnenkort een afspraak te maken bij een kliniek, Aangezien het toch niet vergoed wordt en er bij mij niks meer groeit.
Nee dus. Hier moet ik je gelijk in geven. Hier zitten dan zeker nog (ook al zijn het maar kleine) vrouwelijke trekjes aan. En de meeste van ons transjes (zij die enkel en alleen op heteromannen vallen dan) willen denk ik niet met zo iemand naar bed en laat staan er iets mee hebben. Dus in feite discrimineren we zelf dan ook, terwijl we zelf juist niet gediscrimineerd willen worden.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik wed dat jullie transseksuelen ook zo je voorkeur hebben. Zouden jullie bv iets willen met een man die vroeger vrouw is geweest?
kijk eens aanquote:Op maandag 26 februari 2007 12:02 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Nee dus. Hier moet ik je gelijk in geven. Hier zitten dan zeker nog (ook al zijn het maar kleine) vrouwelijke trekjes aan. En de meeste van ons transjes (zij die enekel en alleen op heteromannen vallen dan) willen denk ik niet met zo iemand naar bed en laat staan er iets mee hebben. Dus in feite discrimineren we zelf dan ook, terwijl we zelf juist niet gediscrimineerd willen worden.
Dus ik begrijp jouw redenering goed.
Gebruik jij hem nog regelmatig danquote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:36 schreef Doagere het volgende:
[..]
Jup.
Bij mij werkt dat ding nog steeds net zoals een jaar geleden.
Achja, straks ben ik er vanaf.![]()
Nee, begin Maart 2006 heb ik het nog is gedaan, daarna nooit meer. De volgende keer dat ik een orgasme beleef is het als vrouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:20 schreef patricia27 het volgende:
[..]
Gebruik jij hem nog regelmatig dan![]()
Bij mij groeit het na 2 jaar nog steeds, ondanks dat de endo zei dat er geen groei meer zou zijn. Borstvergroting begin ik niet aan. Zit nu tussen A en B in en het is goed zo...quote:Op maandag 26 februari 2007 10:32 schreef Doagere het volgende:
[..]
Daarom zit ik eraan te denken om binnenkort een afspraak te maken bij een kliniek, Aangezien het toch niet vergoed wordt en er bij mij niks meer groeit.
Gewoon lekker doorslikken... Over een paar jaar horen we het wel...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:28 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik gebruik 13 Maart precies 1 jaar hormonen.![]()
Ik heb AA, de eerste 4-5 maandjes hormonen groeide het, sindsdien is er niets meer bij gekomen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:29 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Bij mij groeit het na 2 jaar nog steeds, ondanks dat de endo zei dat er geen groei meer zou zijn. Borstvergroting begin ik niet aan. Zit nu tussen A en B in en het is goed zo...
Tuurlijk blijf ik slikken..quote:Op maandag 26 februari 2007 12:30 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Gewoon lekker doorslikken... Over een paar jaar horen we het wel...![]()
Het komt in vlagen... Kan zo ineens weer groei beginnen...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:30 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik heb AA, de eerste 4-5 maandjes hormonen groeide het, sindsdien is er niets meer bij gekomen.
Denk dat het 2-3 cm 'uitsteekt', en verwacht ook niet dat het meer wordt.
Ik merkte deze topic nu net pas op en heb eerst alles doorspitquote:Op maandag 26 februari 2007 12:10 schreef milagro het volgende:
[..]
kijk eens aan
had je niet eerder dit topic in kunnen wandelen, dame![]()
Bij mij zijn ze zelfs niet gevoelig, alleen de tepels.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef patricia27 het volgende:
Ik zit op een krappe A na 4 maand. En ik verneem ze nog bijna elke dag wel. Ik heb ook zoiets van, liever geen implantaten of wat dan ook. Maar ja als je niet genoeg zou krijgen, dan is het niet anders.
Ik vindt het bij de meesten ook niet echt leuk. Zijn net keiharde tennisballen.
Kelly zag ik voor het eerst op internet , toen BB nog niet op tv was, maar enkel op internet te volgen was, op een beeldje zo groot als een voetbalplaatjequote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef patricia27 het volgende:
En nog even over het wel of niet vertellen bij een one night stand. Die kerels moeten wel straal en straal bezopen zijn en/of het moet pikkedonker geweest zijn als ze het niet voor de tijd zien of horen. Zoals hier en elders al vaker is gemeld, er zijn en blijven altijd wel kenmerken bij transsexuelen waaraan je hun verleden als man kan blijven zien of merken.
Die sprookjesverhalen van sommigen die (virtueel dan) zeggen aan mij zie en hoor je niks meer (terwijl ze met flauwe smoesjes aankomen om geen foto te hoeven laten zien), die geloof ik niet.
Misschien zoals al gezegd hier in sommige Aziatische landen misschien, maar hier in NL niet. Dat zijn echt sprookjesverhalen. Ik heb ze tenminste nog nooit gezien.
Bij Kelly hoor je het ook nog duidelijk aan haar stem. Ik vindt trouwens ook dat ze meer een homostem heeft dan een vrouwenstem.
Deze topic op een TS forum gaat toevallig over iemand die het (niet meer) verteld tijdens dates e.d.
Lees deze hele topic maar eens goed door. En dan met name de berichten van de topicstartster. En dan hier verder discussieren daarover.
http://www.travestie.org/html/forum/viewtopic.php?t=4729
Helemaal mee eens. Kelly vind ik meer iets weg hebben van een dragqueen dan van een "doorsnee" vrouw. Geen wonder dat mensen dan gaan denken dat het "omgebouwde nichten" zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:25 schreef milagro het volgende:
[..]
Het is niet dat ik tientallen transen ken, maar degene die ik zie of ontmoet heb, die willen het vrouwzijn nog wel eens overdrijven, zoals een travo dat doet, de gebaartjes net effe té, de make up té, de stem té, al blijft die vaak erg monotoon, ms daarom dat "té" .
100% heteroquote:
Me'n vriendje is 100% hetro, we hebben nu bijna 8 maandjes.quote:
Hmm...quote:En als het al voor iets serieus zou zijn, dan zijn het ook vaak mannen die vroeg of laat ermee aankomen dat ze zelf met of travestie gevoelens zitten en ze denken dat jij dat als transvrouw makkelijker zal accepteren dan een biologische vrouw of je trekt mannen aan die na verloop van tijd ermee op de proppen komen dat ze zelf trans zijn/ zich trans voelen.
Dan heb je wel zwaar zitten liegen of fantaseren hier op het forum. Hoe moet ik onderstaande topic van jou opvatten dan? Als een grap?quote:Op maandag 26 februari 2007 15:49 schreef Doagere het volgende:
[..]
Me'n vriendje is 100% hetro, we hebben nu bijna 8 maandjes.
En die jongens bij carnaval waren ook hetro.. Maargoed ik ben al gelukkig.![]()
En het is hem ook niet om seks te doen, dan was hij al lang door de mand gevallen.![]()
Ik heb het hierboven net even aangepast!quote:Op maandag 26 februari 2007 15:56 schreef nietzman het volgende:
Wou je vriendje niet stiekem een meisje zijn, Doagere? Dan komt 'ie bij mij vrij lesbisch over eigenlijk.
gewoon jezelf zijn en als dat met 'maniertjes' is, dan is dat op zich ook prima, je moet niet geforceerd gaan doen, dus niet geforceerd maniertjes aanmeten, maar ze ook niet afleren, als dat gewoon is wie jij bent.quote:Op maandag 26 februari 2007 14:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Kelly vind ik meer iets weg hebben van een dragqueen dan van een "doorsnee" vrouw. Geen wonder dat mensen dan gaan denken dat het "omgebouwde nichten" zijn.
Mja wat doe je er aan? Je kan het voor jezelf alleen maar wel goed doen...
Klopt ook. Beste voorbeeld daarvan zijn mijn mannelijke collega's. Inhet begin was het bij een verjaardag een schuchter handje. Tegenwoordig staan ze bijna in de rij om je te mogen zoenen...quote:Op maandag 26 februari 2007 16:04 schreef milagro het volgende:
[..]
zoals ik al zei, ik denk dat hoe langer je met iemand om gaat, hoe minder je die persoon toch nog ergens "als man ziet".
Ik heb niet gezegd dat je geestelijk in de war bent. Jij hebt het erover dat je vriendje heus, 100% hetero is.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:25 schreef Doagere het volgende:
Las net het hele topic is door, van Relatie probleem.
De laatste pagina had ik nog nooit gezien, wat een lol.
Maar jullie hebben helemaal gelijk dat ik geestelijk nogal in de war ben!![]()
Ja ik snap het zelf ook niet.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:12 schreef milagro het volgende:
het wordt me te verwarrend nu , een 100 % hetero man, die op een vrouw valt, omdat ze ondanks den nog aanwezigen leutert, toch vooral een vrouw is, maar die vrouw wil pijpen omdat de man zelf dus ook een vrouw had willen zijn en dan toch ook weer op vrouwen valt en dus bi zou zijn dan dus toch ....
help!!!!!
nee, niet "mannen" , maar "hij".quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja ik snap het zelf ook niet.
Maar hij heeft echt een aantal keren tegen mij gezecht, dat hij niet op mannen valt. Maar wel eens iemand wil proberen te pijpen..
Mannen..![]()
En dat bedoel ik er nou maar meequote:Op maandag 26 februari 2007 17:33 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, niet "mannen" , maar "hij"
hij is iig niet 100% hetero, al zegt hij van wel .
Alle mannen in mijn omgeving (hoor ze oergeluiden maken terwijl zij zich op de borst kloppen, aan hun kont krabbelen, aan hun oksels snuffelen en trots hun borsthaar onder je neus steken) gillen op deze vraag heel hard: "NEE!"quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef patricia27 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik er nou maar mee![]()
Maar nu graag jullie (bio dames) mening. Kan een echt 100% heteroman vallen op een "vrouw" die nog een pik tussen d'r benen heeft bungelen.
Ik denk dat die meneer in dat aangehaalde topic niet op mannen valt als man, maar wel als vrouw.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:36 schreef patricia27 het volgende:
[..]
En dat bedoel ik er nou maar mee![]()
Maar nu graag jullie (bio dames) mening. Kan een echt 100% heteroman vallen op een "vrouw" die nog een pik tussen d'r benen heeft bungelen. En dan voor een relatie. Dat kan gewoon niet. Dat bestaat niet als je het mij vraagt. Na de operatie (vrouw met neo vagina dus) is het al moeilijk om een heteroman te vinden voor een relatie, laat staan in de pre-op fase als er nog een lul tussen hun benen zit.
Waarom beweren veel transen het tegendeel dan. Zijn ze dan echt zo naief of moet ik eerder zeggen labiel?
Of zullen die mannen dan toch bestaan![]()
![]()
![]()
En in dit geval waar we het nu over hebben zag je het wel, pas later komt de aap uit de mouw en blijkt het geen "hetero" te zijn, maar iemand die zelf worstelt met z'n gevoelens. Zulk soort mannen projecteren zichzelf op een trans volgens mij.
Er zijn zelfs mannen die verkondigen dat een vrouw eierstokken moet hebben. Zo niet, dan zijn ze kansloos. Ernstig als je als vrouw je eierstokken door een ziekte bent kwijt geraakt...quote:Op maandag 26 februari 2007 17:54 schreef MUUS het volgende:
[..]
Alle mannen in mijn omgeving (hoor ze oergeluiden maken terwijl zij zich op de borst kloppen, aan hun kont krabbelen, aan hun oksels snuffelen en trots hun borsthaar onder je neus steken) gillen op deze vraag heel hard: "NEE!"
Pik = no go. Einde discussie.
Ik ben er gewoon eerlijk in... Dan maar het risico dat ik single het bejaardenhuis in ga...quote:Op maandag 26 februari 2007 18:35 schreef patricia27 het volgende:
Weet je wat ik erg vindt dat sommige transen hier in andere topics over de vraag over het al dan niet vertellen van je verleden in een date (en al dan niet voor sex) gelijk aankwamen met antwoorden als: "ja, maar een biologische vrouw gooit toch ook niet gelijk haar hele medische verleden op tafel".
Klinkt mij heel bekend in de oren eigenlijk. Ik val nu (pre-alles) niet op mannen, maar voel me wel seksueel tot ze aangetrokken. En voor vrouwen voel ik dan weer wel iets, maar daar wil ik dan weer geen seks mee. Ik heb al eens prive gegrapt dat ik dan maar op zoek moest naar een pre-op transje.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:27 schreef Doagere het volgende:
[..]
Maar hij heeft echt een aantal keren tegen mij gezecht, dat hij niet op mannen valt. Maar wel eens iemand wil proberen te pijpen..
Ik ben er dus ook gewoon eerlijk in. Maar Chantal, zou je dat na je SRS nog zijn?quote:Op maandag 26 februari 2007 18:47 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon eerlijk in... Dan maar het risico dat ik single het bejaardenhuis in ga...
Mja wellicht komend weekend date met leuke knul ergens op een noordzeestrand in NL...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |