abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44423414
Even ter inleiding, ik ben transseksueel ben nu 9 maanden aan de hormonen. (Link naar die topic: Niet kunnen zijn wie je werkelijk bent..

Mijn vriend heeft mij leren kennen via www.travestie.org opzich vroeg ik me toen al af wat hij op die website deed. We kregen verkering, en hij leek een hele normale jongen. Stoer en sterk.

Toen we 3 maand hadden, vertelde hij mij dat hij het vroeger wel geil leek om ook een meisje te zjin. Gisteren rond een uur of half 1 snachts lagen we lekker te zoenen ect, en toen vroeg hij mij of hij mij mocht pijpen. Ik stomverbaasd, want dat wil ik natuurlijk niet. Omdat dat het ding is wat ik het meeste haat.

Daarna kregen we een korte woordenwisseling, en gingen we allebei boos met de rug naar elkaar toeliggen. Daarna hoorde ik hem huilen, ik deed de lamp aan en vroeg wat er was.

Hij vertelde me dat hij eigelijk ook best een meisje had willen zijn. Daar hebben we toen tot een uur of 4 snachts over door gepraat. Hij had zelfs al een naam, Kim.

Nu ben ik zelf bi seksueel, en wil hem als hij hiermee door wil gaan overal in steunen, en ik kan hem gezien mjin achtergrond vast wel een hele boel vertellen.

Maar toch weet ik niet goed wat ik ermee moet..
pi_44423511
Ik denk dat je van de persoon zelf moet houden. Dan maakt de buitenkant niets uit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_44423529
Tja moeilijk...

Als er iemand is die hem begrijpt, zou jij het moeten zijn lijkt me.
En toch ben je niet de juiste persoon omdat je een relatie met hem hebt.

Eigenlijk zou hij sowieso met een deskundige moeten praten denk ik.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_44423636
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef ondeugend het volgende:
Tja moeilijk...

Als er iemand is die hem begrijpt, zou jij het moeten zijn lijkt me.
En toch ben je niet de juiste persoon omdat je een relatie met hem hebt.

Kunnen jullie niet samen praten met andere transseksuelen ?
Ik zou het helemaal begrijpen. Hij zei ook heel vaak gisternacht dat hij dit nooit aan een 'normaal' meisje had kunnen vertellen. Maar met mij kon hij daar heel goed over praten.

Toch wel prettig dat hij daarmee bij mij komt. Hoezo zijn wij niet de juiste personen voor een relatie dan?
pi_44423675
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:35 schreef Doagere het volgende:

[..]

Ik zou het helemaal begrijpen. Hij zei ook heel vaak gisternacht dat hij dit nooit aan een 'normaal' meisje had kunnen vertellen. Maar met mij kon hij daar heel goed over praten.

Toch wel prettig dat hij daarmee bij mij komt. Hoezo zijn wij niet de juiste personen voor een relatie dan?
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt..
Jullie zijn wel goed voor een relatie, maar misschien kan hij beter met een buitenstaander praten dan alleen met jou. Jij staat heel dicht bij hem, vandaar.
pi_44423695
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:35 schreef Doagere het volgende:

[..]

Je leest het verkeerd.
Ik bedoel dat je ook te dicht bij iemand kan staan en hem daardoor niet kunt helpen. Lees; Niet de juiste persoon bent om te helpen.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_44423727
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd begrijpt..
Jullie zijn wel goed voor een relatie, maar misschien kan hij beter met een buitenstaander praten dan alleen met jou. Jij staat heel dicht bij hem, vandaar.
Oke op die manier.

Maar hij weet zelf ook dat ik dé persoon ben om met dit soort problemen te komen.
pi_44423793
Wat wilt hij zelf??

Wilt hij ook het traject in om bepaalde dingen te veranderen? Of laat hij het liever zoals het is.

En wat vind jij er nu van als hij liever als meid door het leven wilt gaan?

Het lijkt mij heel erg moeilijk...
pi_44423924
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Doagere het volgende:

[..]

Oke op die manier.

Maar hij weet zelf ook dat ik dé persoon ben om met dit soort problemen te komen.
Als eerste stap wel ja. Kan me goed voorstellen dat hij het met jou makkelijker bespreekt dan met een ander
Maar het lijkt me inderdaad wel aan te raden voor hem om eens met een professional te gaan praten. Zijn blik kan ook gekleurd zijn juist omdat ie zo close met jou is. Of misschien ook niet. Ik neem aan dat je zelf ook ebgeleiding ehbt gehad op geestelijk vlak, dat lijkt me voor hem ook goed - sowieso uit te vinden hoe serieus hij hierover voelt.

Omdat hij je graag wilde pijpen vraag ik me ook af hoe het zit met zijn geaardheid eigenlijk. Is hij ook biseksueel. Het komt op mij over alsof jullie wat dat betreft je in een wat wazig gebied bevinden

Wat vind jij op dit moment het lastige aan de situatie eigenlijk?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_44423934
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Wat wilt hij zelf??

Wilt hij ook het traject in om bepaalde dingen te veranderen? Of laat hij het liever zoals het is.

En wat vind jij er nu van als hij liever als meid door het leven wilt gaan?

Het lijkt mij heel erg moeilijk...
Hijzelf wil het aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Over waarom het niet zou kunnen hebben we het gehad, aangezien je hele lichaam verandert, je je haren kunt laten groeien en je wenkbrauwen kunt epileren is dat niet het grootste probleem.

Hij vind zichzelf er niet uitzien als vrouw dat is dan de grootste blokade. Maar ik heb hem ook foto's laten zien van mij als jongen. Daarop zij hij dat het verschrikkelijk is verandert..

Als hij liever als meisje door het leven zou willen dat zou ik hem gewoon steunen ect. Daardoor zou ik niet bij hem weg gaan.
pi_44424032
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:45 schreef Ripley het volgende:

[..]

Omdat hij je graag wilde pijpen vraag ik me ook af hoe het zit met zijn geaardheid eigenlijk. Is hij ook biseksueel. Het komt op mij over alsof jullie wat dat betreft je in een wat wazig gebied bevinden

Wat vind jij op dit moment het lastige aan de situatie eigenlijk?
Hey Ripley.

Hij zegt dat hij het nooit met een gewone man zou kunnen doen. Maar wel met mij, omdat ik er heel vrouwelijk uitzie, hij is volgens mij minstens bi seksueel.

Wat ik het moeilijkste vindt? Dat ik niet weet waar ik aan toe ben.

Over dat close zjin met elkaar, hij was vooral heel benieuwd bij ons eerste afraakje hoe ik als persoon was, en of mensen mij gek aan zouden kijken als ik door de stad loop ect.

Dat viel hem dus reuze mee, wel kijken er veel mannen naar me, dat viel hem ook op.
pi_44424334
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:48 schreef Doagere het volgende:

[..]

Hey Ripley.

Hij zegt dat hij het nooit met een gewone man zou kunnen doen. Maar wel met mij, omdat ik er heel vrouwelijk uitzie, hij is volgens mij minstens bi seksueel.

Wat ik het moeilijkste vindt? Dat ik niet weet waar ik aan toe ben.

Over dat close zjin met elkaar, hij was vooral heel benieuwd bij ons eerste afraakje hoe ik als persoon was, en of mensen mij gek aan zouden kijken als ik door de stad loop ect.

Dat viel hem dus reuze mee, wel kijken er veel mannen naar me, dat viel hem ook op.
Hey Doagere

Dat bedoel ik dus een beetje. Het kan ook zijn dat hij er door gefascineerd is geraakt en er over fantaseert, juist omdat hij het van dichtbij mee maakt Ik vraag me dus af of het voor hem een soort fantasie/droomgedachte is of dat het iets is wat hij echt zou willen uitvoeren - beetje zoals er vrouwen zijn die een verkrachtingsfantasie hebben maar dat in het echt niet direct zouden willen zeg maar. Ik zou dat niet kunnen inschatten, maar dat is wel een vraag die de moeite van het stellen waard is misschien.

Ik snap dat het moeilijk is dat je niet precies weet waar je aan toe bent, maar look on the bright side: dat weet je nooit. Er zijn geen zekerheden in het leven, dus over het algemeen genomen moet je het maar gewoon nemen zoals het komt.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:02:18 #13
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_44424440
Het zou op zich ergens wel een grap zijn, jullie als stelletje later. Twee bisexuele mannen die zich om hebben laten bouwen naar vrouw en dan een "lesbisch" stelletje vormen

Ik kan je geen "eigen ervaring" tips geven maar elkaar serieus nemen en soms even door de zure appel heen bijten en dingen die je dwars liggen _toch_ bespreken ook al is e.e.a moeilijk heeft mij in mijn relatie veel geholpen.
pi_44424632
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:59 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hey Doagere

Dat bedoel ik dus een beetje. Het kan ook zijn dat hij er door gefascineerd is geraakt en er over fantaseert, juist omdat hij het van dichtbij mee maakt Ik vraag me dus af of het voor hem een soort fantasie/droomgedachte is of dat het iets is wat hij echt zou willen uitvoeren - beetje zoals er vrouwen zijn die een verkrachtingsfantasie hebben maar dat in het echt niet direct zouden willen zeg maar. Ik zou dat niet kunnen inschatten, maar dat is wel een vraag die de moeite van het stellen waard is misschien.

Ik snap dat het moeilijk is dat je niet precies weet waar je aan toe bent, maar look on the bright side: dat weet je nooit. Er zijn geen zekerheden in het leven, dus over het algemeen genomen moet je het maar gewoon nemen zoals het komt.
Hij is er inderdaad wel door gefascineerd, mede omdat hij (toen hij 14 was) ook wel graag een meisje zou willen zijn. Nu ziet hij precies hoe en wat omdat ik een transseksueel ben.

Die vraag die jij hebt, heb ik ook al gevraagt. Daar kon hij dus geen goed andwoord op geven.
pi_44424634
Ik denk dat jij en je vriend allebei psychische hulp nodig hebben...

Maar verder snap ik er weinig van. Je hebt dus een vriend, jullie zijn allebei homo (of bi, wat jij wilt) maar jullie hebben geen sex want dat vind je smerig?
pi_44424682
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:07 schreef Doagere het volgende:

[..]

Hij is er inderdaad wel door gefascineerd, mede omdat hij (toen hij 14 was) ook wel graag een meisje zou willen zijn. Nu ziet hij precies hoe en wat omdat ik een transseksueel ben.

Die vraag die jij hebt, heb ik ook al gevraagt. Daar kon hij dus geen goed andwoord op geven.
Waarschijnlijk omdat hij zelf het antwoord niet weet Lijkt me een van de eerste stappen die hij voor zichzelf moet nemen om dat eens duidelijk te krijgen, met behulp van een therapeur oid
pi_44424712
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:08 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat jij en je vriend allebei psychische hulp nodig hebben...

Maar verder snap ik er weinig van. Je hebt dus een vriend, jullie zijn allebei homo (of bi, wat jij wilt) maar jullie hebben geen sex want dat vind je smerig?
Ik heb de psychische hulp al gehad, dus dat heb ik niet nodig.

We zjin geen homo, ik bi en hij denkt dat hij ook bi is, maar het nooit met een normale man zou kunnen doen. Enne, waar lees je dat we geen seks hebben?
pi_44424826
quote:
Gisteren rond een uur of half 1 snachts lagen we lekker te zoenen ect, en toen vroeg hij mij of hij mij mocht pijpen. Ik stomverbaasd, want dat wil ik natuurlijk niet. Omdat dat het ding is wat ik het meeste haat.
Weet niet wat ik daar anders voor conclusie uit moet trekken?
  donderdag 14 december 2006 @ 14:14:02 #19
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44424872
Haar penis haat ze, niet de seks.
... is a mismatch forever
pi_44424906
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:

[..]

Weet niet wat ik daar anders voor conclusie uit moet trekken?
Zij wil niet gepijpt worden. Dat wil dus niet zeggen dat ze het ook niet bij hem doet Of dat ze bijvoorbeeld geen anale seks hebben. Ik noem maar wat
pi_44424916
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:14 schreef MissMatch het volgende:
Haar penis haat ze, niet de seks.
Ze?
pi_44424967
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef tonks het volgende:

[..]

Ze?
Ja, ze. Iemand die zich van binnen vrouw voelt en al bezig is met het hele proces van, om het even cru te zeggen, ombouwen heeft de knop al omgezet - die voelt zichzelf al een Ze. Alleen nog eventjes met een piemel.
pi_44425033
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:17 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ja, ze. Iemand die zich van binnen vrouw voelt en al bezig is met het hele proces van, om het even cru te zeggen, ombouwen heeft de knop al omgezet - die voelt zichzelf al een Ze. Alleen nog eventjes met een piemel.
Oh ik dacht dat ze het over die 'Kim' had.
pi_44425068
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef Ripley het volgende:

[..]

Zij wil niet gepijpt worden. Dat wil dus niet zeggen dat ze het ook niet bij hem doet Of dat ze bijvoorbeeld geen anale seks hebben. Ik noem maar wat
Anale seks hebben we, en ik pijp hem ook erg vaak, dus we hebben wel enige vorm van seks.

Maare terug ontopic?
pi_44425183
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:02 schreef TR08 het volgende:
Het zou op zich ergens wel een grap zijn, jullie als stelletje later. Twee bisexuele mannen die zich om hebben laten bouwen naar vrouw en dan een "lesbisch" stelletje vormen
Mja dat zou inderdaad wel apart zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')