Ik zou het helemaal begrijpen. Hij zei ook heel vaak gisternacht dat hij dit nooit aan een 'normaal' meisje had kunnen vertellen. Maar met mij kon hij daar heel goed over praten.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:32 schreef ondeugend het volgende:
Tja moeilijk...
Als er iemand is die hem begrijpt, zou jij het moeten zijn lijkt me.
En toch ben je niet de juiste persoon omdat je een relatie met hem hebt.
Kunnen jullie niet samen praten met andere transseksuelen ?
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt..quote:Op donderdag 14 december 2006 13:35 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal begrijpen. Hij zei ook heel vaak gisternacht dat hij dit nooit aan een 'normaal' meisje had kunnen vertellen. Maar met mij kon hij daar heel goed over praten.
Toch wel prettig dat hij daarmee bij mij komt. Hoezo zijn wij niet de juiste personen voor een relatie dan?
Je leest het verkeerd.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:35 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ik zou het helemaal begrijpen. Hij zei ook heel vaak gisternacht dat hij dit nooit aan een 'normaal' meisje had kunnen vertellen. Maar met mij kon hij daar heel goed over praten.
Toch wel prettig dat hij daarmee bij mij komt. Hoezo zijn wij niet de juiste personen voor een relatie dan?
Oke op die manier.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt..
Jullie zijn wel goed voor een relatie, maar misschien kan hij beter met een buitenstaander praten dan alleen met jou. Jij staat heel dicht bij hem, vandaar.
Als eerste stap wel ja. Kan me goed voorstellen dat hij het met jou makkelijker bespreekt dan met een anderquote:Op donderdag 14 december 2006 13:39 schreef Doagere het volgende:
[..]
Oke op die manier.
Maar hij weet zelf ook dat ik dé persoon ben om met dit soort problemen te komen.
Hijzelf wil het aan de ene kant wel en aan de andere kant niet. Over waarom het niet zou kunnen hebben we het gehad, aangezien je hele lichaam verandert, je je haren kunt laten groeien en je wenkbrauwen kunt epileren is dat niet het grootste probleem.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:41 schreef Ticootje het volgende:
Wat wilt hij zelf??
Wilt hij ook het traject in om bepaalde dingen te veranderen? Of laat hij het liever zoals het is.
En wat vind jij er nu van als hij liever als meid door het leven wilt gaan?
Het lijkt mij heel erg moeilijk...
Hey Ripley.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat hij je graag wilde pijpen vraag ik me ook af hoe het zit met zijn geaardheid eigenlijk. Is hij ook biseksueel. Het komt op mij over alsof jullie wat dat betreft je in een wat wazig gebied bevinden![]()
Wat vind jij op dit moment het lastige aan de situatie eigenlijk?
Hey Doagerequote:Op donderdag 14 december 2006 13:48 schreef Doagere het volgende:
[..]
Hey Ripley.![]()
Hij zegt dat hij het nooit met een gewone man zou kunnen doen. Maar wel met mij, omdat ik er heel vrouwelijk uitzie, hij is volgens mij minstens bi seksueel.![]()
Wat ik het moeilijkste vindt? Dat ik niet weet waar ik aan toe ben.
Over dat close zjin met elkaar, hij was vooral heel benieuwd bij ons eerste afraakje hoe ik als persoon was, en of mensen mij gek aan zouden kijken als ik door de stad loop ect.
Dat viel hem dus reuze mee, wel kijken er veel mannen naar me, dat viel hem ook op.![]()
Hij is er inderdaad wel door gefascineerd, mede omdat hij (toen hij 14 was) ook wel graag een meisje zou willen zijn. Nu ziet hij precies hoe en wat omdat ik een transseksueel ben.quote:Op donderdag 14 december 2006 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hey Doagere
Dat bedoel ik dus een beetje. Het kan ook zijn dat hij er door gefascineerd is geraakt en er over fantaseert, juist omdat hij het van dichtbij mee maaktIk vraag me dus af of het voor hem een soort fantasie/droomgedachte is of dat het iets is wat hij echt zou willen uitvoeren - beetje zoals er vrouwen zijn die een verkrachtingsfantasie hebben maar dat in het echt niet direct zouden willen zeg maar. Ik zou dat niet kunnen inschatten, maar dat is wel een vraag die de moeite van het stellen waard is misschien.
Ik snap dat het moeilijk is dat je niet precies weet waar je aan toe bent, maar look on the bright side: dat weet je nooit. Er zijn geen zekerheden in het leven, dus over het algemeen genomen moet je het maar gewoon nemen zoals het komt.
Waarschijnlijk omdat hij zelf het antwoord niet weetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:07 schreef Doagere het volgende:
[..]
Hij is er inderdaad wel door gefascineerd, mede omdat hij (toen hij 14 was) ook wel graag een meisje zou willen zijn. Nu ziet hij precies hoe en wat omdat ik een transseksueel ben.
Die vraag die jij hebt, heb ik ook al gevraagt. Daar kon hij dus geen goed andwoord op geven.
Ik heb de psychische hulp al gehad, dus dat heb ik niet nodig.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:08 schreef devv05 het volgende:
Ik denk dat jij en je vriend allebei psychische hulp nodig hebben...
Maar verder snap ik er weinig van. Je hebt dus een vriend, jullie zijn allebei homo (of bi, wat jij wilt) maar jullie hebben geen sex want dat vind je smerig?
Weet niet wat ik daar anders voor conclusie uit moet trekken?quote:Gisteren rond een uur of half 1 snachts lagen we lekker te zoenen ect, en toen vroeg hij mij of hij mij mocht pijpen. Ik stomverbaasd, want dat wil ik natuurlijk niet. Omdat dat het ding is wat ik het meeste haat.
Zij wil niet gepijpt worden. Dat wil dus niet zeggen dat ze het ook niet bij hem doetquote:Op donderdag 14 december 2006 14:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
Weet niet wat ik daar anders voor conclusie uit moet trekken?
Ze?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:14 schreef MissMatch het volgende:
Haar penis haat ze, niet de seks.
Ja, ze. Iemand die zich van binnen vrouw voelt en al bezig is met het hele proces van, om het even cru te zeggen, ombouwen heeft de knop al omgezet - die voelt zichzelf al een Ze. Alleen nog eventjes met een piemel.quote:
Oh ik dacht dat ze het over die 'Kim' had.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ze. Iemand die zich van binnen vrouw voelt en al bezig is met het hele proces van, om het even cru te zeggen, ombouwen heeft de knop al omgezet - die voelt zichzelf al een Ze. Alleen nog eventjes met een piemel.
Anale seks hebben we, en ik pijp hem ook erg vaak, dus we hebben wel enige vorm van seks.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zij wil niet gepijpt worden. Dat wil dus niet zeggen dat ze het ook niet bij hem doetOf dat ze bijvoorbeeld geen anale seks hebben. Ik noem maar wat
Mja dat zou inderdaad wel apart zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:02 schreef TR08 het volgende:
Het zou op zich ergens wel een grap zijn, jullie als stelletje later. Twee bisexuele mannen die zich om hebben laten bouwen naar vrouw en dan een "lesbisch" stelletje vormen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |