Denk je niet dat je die mannelijke trekken (onbewust) gaat zoeken?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:39 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Denk het wel. Tenzij ik dan in ene al die mannelijke trekken te voorschijn zie komen, zal ik naar ik verwacht niet afknappen.
Jawel, maar dat is denk ik net zoiets als iemand met kanker constant een kankerlijer noemenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik begrijp oprecht niet waarom ''omgebouwde man'' een belediging is. Het is toch gewoon een medisch feit?
hup overboord die sexuele geaardheden en uiterlijke voorkeuren, ogen dicht en laat je pijpen door een vent of een lelijk wijf, het zit allemaal tussen de oren, het gaat om wat je voelt, niet om wat je ziet of wat je niet zietquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:41 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Amoraliteit inderdaad, en hedonisme.
Kijk een mooie vrouw wil seks met mij, ik met haar, ik vind haar echt echt mooi. Geilheid, alles. Dan zegt ze even snel van ik ben wel man geweest. Nee, seks, geen huwelijk of zo. Seks, waarom niet. Ik vond haar mooi, ze heeft me opgegeild, dan iets wat los van haar schoonheid en opgeilerij staat en geen invloed heeft op wat ik plan met haar me laten tegenhouden? Is idioot.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:42 schreef MUUS het volgende:
[..]
Denk je niet dat je die mannelijke trekken (onbewust) gaat zoeken?
Volgens mij werkt dat namelijk zo. Zodra je het weet, wordt het een soort zoekplaatje met zoek de tien verschillen.
Ook zal je tijdens de seks meer gaan opletten (onbewust) of je niet iets 'anders' merkt.
Denk ik.
Ik zou dit graag wat genuanceerd willen zien, net zoals dat Kelly niet de standaard transseksueel is. Ik zal er altijd eerlijk over zijn, ik ben gewoon te eerlijk. Er zijn transseksuelen die er wel een issue van maken. Dat is hun goed recht, maar zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, we moeten elkaar in onze waarden laten, en accepteren dat we allemaal gevoelens hebben, en dat niemand het leuk vind als zijn/haar gevoelens gekwetst worden. Het feit is dat er mensen zijn die iemand die van geslacht veranderd is niet kan zien zoals wij als transseksuelen dat graag zouden hebben. Maar wij willen wel respect, dan moeten wij toch ook respecteren dat bepaalde mensen zoiets anders zien ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap niet waarom de transeksuelen hier hun mening zo willen opdringen. Je kunt toch accepteren dat er mensen zijn die geen seks met transseksuelen willen hebben puur om t feit dat ze zijn omgebouwd?
Dank u voor het duidelijk beantwoorden van mijn vragen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Kijk een mooie vrouw wil seks met mij, ik met haar, ik vind haar echt echt mooi. Geilheid, alles. Dan zegt ze even snel van ik ben wel man geweest. Nee, seks, geen huwelijk of zo. Seks, waarom niet. Ik vond haar mooi, ze heeft me opgegeild, dan iets wat los van haar schoonheid en opgeilerij staat en geen invloed heeft op wat ik plan met haar me laten tegenhouden? Is idioot.
Dat omgebouwd vind ik nou persoonlijk niet echt respectvol, jij verwacht respect, zelf ook respect tonen toch ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:37 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap niet waarom de transeksuelen hier hun mening zo willen opdringen. Je kunt toch accepteren dat er mensen zijn die geen seks met transseksuelen willen hebben puur om t feit dat ze zijn omgebouwd?
Nu ben ik ook niet helemaal helder meer, maar volgens mij zeg je daar toch hetzelfde als wat milagro en Sun bedoelen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Ik zou dit graag wat genuanceerd willen zien, net zoals dat Kelly niet de standaard transseksueel is. Ik zal er altijd eerlijk over zijn, ik ben gewoon te eerlijk. Er zijn transseksuelen die er wel een issue van maken. Dat is hun goed recht, maar zoals ik al eerder in dit topic heb gezegd, we moeten elkaar in onze waarden laten, en accepteren dat we allemaal gevoelens hebben, en dat niemand het leuk vind als zijn/haar gevoelens gekwetst worden. Het feit is dat er mensen zijn die iemand die van geslacht veranderd is niet kan zien zoals wij als transseksuelen dat graag zouden hebben. Maar wij willen wel respect, dan moeten wij toch ook respecteren dat bepaalde mensen zoiets anders zien ?
Oef, wat een verdraaid rare zinnen, ik hoop dat iemand er nog wat zinnigs uit kan halen. Als maar duidelijk is wat ik bedoel.![]()
Nee, dat is niet idioot.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:47 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Kijk een mooie vrouw wil seks met mij, ik met haar, ik vind haar echt echt mooi. Geilheid, alles. Dan zegt ze even snel van ik ben wel man geweest. Nee, seks, geen huwelijk of zo. Seks, waarom niet. Ik vond haar mooi, ze heeft me opgegeild, dan iets wat los van haar schoonheid en opgeilerij staat en geen invloed heeft op wat ik plan met haar me laten tegenhouden? Is idioot.
Weinig verband met amoraliteit en hedonisme. In mijn geval. Wie zich door zijn waarden en normen onthoudt van plezier ontleend aan de door jou genoemde zaakjes, hun adviseer ik inderdaad hetzelfde als jij.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:44 schreef milagro het volgende:
[..]
hup overboord die sexuele geaardheden en uiterlijke voorkeuren, ogen dicht en laat je pijpen door een vent of een lelijk wijf, het zit allemaal tussen de oren, het gaat om wat je voelt, niet om wat je ziet of wat je niet ziet
Ja, maar met dat ene verschil dat ik een van die verdraaide transsseksuelen ben.....(ik schijn altijd anders te moeten denken en doen de gemiddelde groep waar ik toe behoor, nouja behoor...)quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:51 schreef MUUS het volgende:
[..]
Nu ben ik ook niet helemaal helder meer, maar volgens mij zeg je daar toch hetzelfde als wat milagro en Sun bedoelen.
Dat is zonde.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, dat is niet idioot.
Voor jou is het geen issue, voor een ander wel, dat is beide niet idioot, dat is wie jij bent, hoe jij de dingen oppikt en oppakt, prima, toch? een ander vindt dat wel een "probleem", knapt er op af.
Als iemand mij opgeilt, me opwindt, ik vind hem prachtig, en op de valreep zegt hij : "maar ik heb in het verleden wel kinderen misbruikt, maar dat doe ik nu niet meer" is mijn geilheid meteen weg, de lust weg, de zin weg, de sympathie weg.
Hoe kan dat nou, wat een idioterie, milagro, hij is nog steeds prachtig om te zien, zijn aanrakingen , zijn zoenen niet veranderd qua techniek, en toch moet je hem ineens niet meer?
Serieus, meen je dat nou? Jij zou geen problemen hebben met een ex-pedofiel of ex-moordenaar ofzo?quote:
absoluut niet.quote:
Ik heb geen problemen met seks met een vrouw die een kind heeft vermoord bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Serieus, meen je dat nou? Jij zou geen problemen hebben met een ex-pedofiel of ex-moordenaar ofzo?
Kijk als jij je daardoor klote voelt, dan kun je het ook beter niet doen. Maar het je erdoor klote laten voelen is zonde en onnodig.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef milagro het volgende:
[..]
absoluut niet.
dat bepaal jij niet voor mij namelijk wat voor mij zonde is.
voor jou zou het zonde zijn dan blijkbaar.
alsof het de laatste kans op seks was
Ik denk dat jij mijn antwoord wel kunt raden. Nee, je hoeft niet overal voor open te staan. Hoe graag we als transseksueel ook willen dat we gezien worden als het geslacht waarin we leven, wat we wettelijk hebben, we kunnen niet de hele wereld verplichten om ons 100% te accepteren. Ik zou wel willen dat dat kon hoor, maar zo zit alles helaas niet in elkaar, daarom blijf ik hameren op dat respect. Respecteer dat iemand geen seks met je wil hebben vanwege je verleden, van de andere kant, noem een transseksueel geen omgebouwde man of vrouw.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:59 schreef SunChaser het volgende:
Anna, reageer hier eens op
Er zijn ook genoeg mensen die geen seks willen met negers, dwergen, lange mensen, oude of jonge mensen, vrouwen zonder benen, mensen met down, kale mannen, mensen met tattooages of mensen met die te mager danwel te dik zijn.
Is dat belachelijk, moet je overal open voor staan?
er zijn wel meer dealbreakers voor mijquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:00 schreef MUUS het volgende:
[..]
Serieus, meen je dat nou? Jij zou geen problemen hebben met een ex-pedofiel of ex-moordenaar ofzo?
Misschien is dat wel zonde en onnodig, maar je hebt die gevoelens WEL dan. Moet je die dan maar wegstoppen en doorgaan met leven en nergens meer bij stilstaan, en zeggen ieder voor zich en God voor ons allen (oneerbiedig, weet ik, het is niet mijn bedoeling om met dit gezegde mensen te kwetsen)quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:03 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Kijk als jij je daardoor klote voelt, dan kun je het ook beter niet doen. Maar het je erdoor klote laten voelen is zonde en onnodig.
Ik zit nu al vijf minuten op een reactie te broeden, maar er komt even niets meer uit dan 'quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:02 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met seks met een vrouw die een kind heeft vermoord bijvoorbeeld.
Misschien dat er iets uit het ei kruipt ? Maar 5 minuten broeden is kort hoor.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit nu al vijf minuten op een reactie te broeden, maar er komt even niets meer uit dan '. '
Dat vind je niet freaky, eng, ziek? Er komt totaal niet zo'n soort reactie boven? Gewoon gaan met die banaan?
Maar geen sex willen hebben met een trans vanwege die gevoelsmatige 'blokkade' is geen kwestie van het niet voor de volle 100% accepteren van jou, het is het 'respecteren' (in de zin van 'het volgen van') van je eigen gevoelens.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:06 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Ik denk dat jij mijn antwoord wel kunt raden. Nee, je hoeft niet overal voor open te staan. Hoe graag we als transseksueel ook willen dat we gezien worden als het geslacht waarin we leven, wat we wettelijk hebben, we kunnen niet de hele wereld verplichten om ons 100% te accepteren. Ik zou wel willen dat dat kon hoor, maar zo zit alles helaas niet in elkaar, daarom blijf ik hameren op dat respect. Respecteer dat iemand geen seks met je wil hebben vanwege je verleden, van de andere kant, noem een transseksueel geen omgebouwde man of vrouw.
Als we in de hele samenleving in een klein land als Nederland wat meer respect voor elkaar zouden hebben, zouden er heel wat minder problemen zijn.
Niet wegstoppen, maar erover nadenken zodat je tot de conclusie komt dat zulk soort gevoelens onnodig zijn. Wanneer je een volgende keer in een vergelijkbare situatie komt, heb je die onnodige rem niet en kun je dus genieten. Positief, lijkt me.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef AnnaB het volgende:
[..]
Misschien is dat wel zonde en onnodig, maar je hebt die gevoelens WEL dan. Moet je die dan maar wegstoppen en doorgaan met leven en nergens meer bij stilstaan, en zeggen ieder voor zich en God voor ons allen (oneerbiedig, weet ik, het is niet mijn bedoeling om met dit gezegde mensen te kwetsen)
Die gaat nog een stap verder, de geaardheid hebben van een transsekueel.quote:RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
trans·sek·su·eel1 (de ~ (m.), -elen)
1 iem. die voor het gevoel tot de andere sekse behoort en die een geslachtsverandering verlangend of ondergaan hebbend
trans·sek·su·eel2 (bn.)
1 de geaardheid hebben van een transseksueel
Ik vind het wel triest voor de nabestaanden van het kind.quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:09 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik zit nu al vijf minuten op een reactie te broeden, maar er komt even niets meer uit dan '. '
Dat vind je niet freaky, eng, ziek? Er komt totaal niet zo'n soort reactie boven? Gewoon gaan met die banaan?
Dat is die vrouw die je aan het neuken bent, dus na afloop kun je haar nog even troostenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:17 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
[..]
Ik vind het wel triest voor de nabestaanden van het kind.
Helemaal mee eens, het een sluit het ander niet uit, zijn 2 totaal verschillende zaken.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:14 schreef milagro het volgende:
[..]
Maar geen sex willen hebben met een trans vanwege die gevoelsmatige 'blokkade' is geen kwestie van het niet voor de volle 100% accepteren van jou, het is het 'respecteren' (in de zin van 'het volgen van') van je eigen gevoelens.
Om 't helemaal verwarrend te maken omschrijven sommigen een geslachtsaanpassing als "detransseksualisering".quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:16 schreef SunChaser het volgende:
De Van Dale omschrijft het zo
[..]
Die gaat nog een stap verder, de geaardheid hebben van een transsekueel.
Wat een bullshit! Weer een Wilders-in-spe!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je hebt mannen, vrouwen én transseksuelen.
En hermafrodieten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat een bullshit! Weer een Wilders-in-spe!
In onze samenleving zijn er mannen en vrouwen. Niks meer niks minder.
Heb jij ooit iemand met "hermafrodiet" in het paspoort gezien? Wettelijk onmogelijk...quote:
Klopt, maar daarom zijn ze nog wel hermafrodiet.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand met "hermafrodiet" in het paspoort gezien? Wettelijk onmogelijk...![]()
Hermafrodiet is een beetje een onjuiste term, interseksueel is beter. Doorgaans worden die snel na de geboorte tot jongetje of meisje gemaakt (Opvallend hoog aantal gevalletjes GID trouwens).quote:
Een inwoner uit Enschede is hier nog steeds over aan het procederen als ik me niet vergis. Hij/zij wil geslachtsloos worden geregistreerd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:07 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Heb jij ooit iemand met "hermafrodiet" in het paspoort gezien? Wettelijk onmogelijk...![]()
Dat is iemand die op mensen valt die een geslachtsverandering ondergaan? Of is het iemand die verandert van heteroseksueel naar homoseksueel of omgekeerd?quote:Op woensdag 21 februari 2007 18:16 schreef SunChaser het volgende:
De Van Dale omschrijft het zo
[..]
Die gaat nog een stap verder, de geaardheid hebben van een transsekueel.
Dus homo's en hetero's bestaan ook niet?quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:02 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wat een bullshit! Weer een Wilders-in-spe!
In onze samenleving zijn er mannen en vrouwen. Niks meer niks minder.
Zo iemand was er op het internationale congres van de Harry Benjamin Foundation in 2000 ook uit Amerika, hield daar en heel, pleidooi voor een grote zaal met mensen voor. Erg veel bijval kreeg het (ja, geen jij of zijdan het toch?) niet vanuit de zaal, vnl professionals, maar ook net zoals ik lotgenoten.quote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Een inwoner uit Enschede is hier nog steeds over aan het procederen als ik me niet vergis. Hij/zij wil geslachtsloos worden geregistreerd.
waarom in Godsnaamquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Een inwoner uit Enschede is hier nog steeds over aan het procederen als ik me niet vergis. Hij/zij wil geslachtsloos worden geregistreerd.
Dat zijn geen geslachten, dat zijn sexuele voorkeuren... Twee heel verschillende dingen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 21:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus homo's en hetero's bestaan ook niet?
Nou snap ik je niet meer. Eerst gaat het je alleen om geen seks met een transseksueel te willen hebben, vervolgens ga je ons transseksuelen toch weer in een apart hokje zetten. Weinig respectvol hoor.....quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef SunChaser het volgende:
Waarom moet ik t 10x uitleggen? Ik heb niks met transseksuelen wat seks betreft. Je kunt wel zeggen dat je of een man bent of een vrouw, ik zie het niet zo. Je hebt mannen, vrouwen én transseksuelen.
"Het" is als man geboren, heeft een geslachtsaanpassing naar vrouw ondergaan en van daaruit weer een geslachtsaanpassing naar "onzijdig". "Het" voelt zich geen van beiden. Zie hier het volledige artikel.quote:Op woensdag 21 februari 2007 22:30 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom in Godsnaam
omdat het daadwerkelijk 2 slachtig is?
of omdat het (respectvol, hè) niet wil kiezen en zich beide voelt of geen van beide voelt.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het iemand dwars zit dat er gekozen moet worden. Het levert echter wel een hoop dilemma's op als het zou worden toegelaten. Hoe zit het bijvoorbeeld met een huwelijk? Hoe schrijf je een brief naar zo iemand? Wat zet je op het paspoort? Wat vinden ze in het buitenland daar van?quote:dat soort acties vind ik een beetje zeuren om het zeuren, een punt maken om een punt te maken.
Zoals je ook in je achterhoofd blijft houden van bv een collega "het is klootzak, hij doet nooit iets". Maar DIE heeft het zelf in de hand. Transseksualiteit is een aangeboren iets, respecteer het op z'n minst, en probeer te denken "is lichamelijk als jongetje geboren" want psychisch/geestelijk ben je je hele leven al vrouw. En dat laatste schijnt heel moeilijk te begrijpen te zijn voor veel mensen, want 3 dingen in het leven staan vast, je wordt geboren, je gaat dood, en je bent man of vrouw, en bij iemand die transseksueel is, heeft de natuur bij dat laatste een foutje gemaakt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 10:57 schreef sanni het volgende:
Ik seg altijd zolang je het niet zelf hebt uitgeprobeerd kun je
er niets zinnigs over vertellen dan alleen wat de meesten blaten
alszijnde het vies oid. En dat doe ik dan maar ook. Ik geef toe
ik heb weleens die Kelly vd Veer gezien en geef toe,tis een mooie meid
om te zien en ze is wel op en top vrouw maar als rechtgeaarde hetero
man blijf je altijd in je achterhoofd houden: "Was ooit een vent"![]()
ik zeg : kronkel in de kop.quote:Op donderdag 22 februari 2007 07:23 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
"Het" is als man geboren, heeft een geslachtsaanpassing naar vrouw ondergaan en van daaruit weer een geslachtsaanpassing naar "onzijdig". "Het" voelt zich geen van beiden. Zie hier het volledige artikel.
[..]
Ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het iemand dwars zit dat er gekozen moet worden. Het levert echter wel een hoop dilemma's op als het zou worden toegelaten. Hoe zit het bijvoorbeeld met een huwelijk? Hoe schrijf je een brief naar zo iemand? Wat zet je op het paspoort? Wat vinden ze in het buitenland daar van?
Dat is je eerste reactie, net als vele anderen. Transgenders, waarvan ik een iemand ken, hebben het gewoon nog een tandje zwaarder dan transseksuelen al hebben. Ze worden niet / nauwelijks geholpen bij het VU Genderteam of ze zouden zich wel heel goed moeten voordoen als transseksueel en op het laatst afzien van de operatie. Ze willen dus wel als vrouw leven, maar die operatie, gaat hun te ver. Begrijpelijk toch ? Want het is wel een "enge" operatie en ze hebben ook niet zo'n grote hekel aan dat ding, om die oepratie er voor over te hebben. Ze voelen zich dus wel 2 slachtig, hoe krom het ook klinkt, maar zij kunnen er ook niets aan doen dat de hele wereld zo sterk naar de rolmodellen leeft van het mannelijk en vrouwlijk geslacht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |