ja ik blijf klunzen met zo'n OPquote:Op maandag 19 februari 2007 19:48 schreef wonderer het volgende:
Jij speelt vals, met je fipo's
*gaat nu ECHT douchen*
Ik zag vanmiddag in Weert luxe touringcars rijden met blaaskapellen er in.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja in de bus in Den Bosch zelf had ik dat wel eerder meegemaakt, maar nog nooit in de trein![]()
en juist als jullie de kroeg uit kwamen rollen dan regende het weer ?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef maedel het volgende:
coole topictitel!![]()
[..]
Ik zag vanmiddag in Weert luxe touringcars rijden met blaaskapellen er in.
Be-la-che-lijk, wij moesten altijd lopen![]()
uiteraard.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en juist als jullie de kroeg uit kwamen rollen dan regende het weer ?
ik wel, we hadden ooit eens en groot rad gemaakt van ijzer van 4 meter doorsnede en daarin een aantal schommels gemaakt. en ja toen kwam er in Uden dus een hoogbui, en ging iedereen onder de portiek van een flat schuilen, maar wie wat er weer vast bovenin ??????quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
[..]
uiteraard.
Al kan ik me niet heel veel carnavals herinneren met goor weer.
Wel met tig graden onder nul. En dat is niet handig als je een blaasinstrument speelt.
Dan blijven je vingers op een gegeven moment staan lijkt mij...quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef maedel het volgende:
.. En dat is niet handig als je een blaasinstrument speelt.
Ja maar ik ga dan niet op je wachten hoorquote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Sebasser het volgende:
JA, hey, ik mocht toch deel 91 maken
En Bedankt!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik blijf klunzen met zo'n OP![]()
Maar de credits van deze TT zijn geheel voor Dr34m3r die nu even elders bezig is en in wiens naam ik dit Topic dus gestart ben
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wel, we hadden ooit eens en groot rad gemaakt van ijzer van 4 meter doorsnede en daarin een aantal schommels gemaakt. en ja toen kwam er in Uden dus een hoogbui, en ging iedereen onder de portiek van een flat schuilen, maar wie wat er weer vast bovenin ??????
en jägermeister helpt natuurlijk ook heel goed om de vingers soepel te houdenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan blijven je vingers op een gegeven moment staan lijkt mij...
Nee, de kleppen van je instrument vriezen vast. Daar zit namelijk vocht (van je adem) tussen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef soapie het volgende:
[..]
Dan blijven je vingers op een gegeven moment staan lijkt mij...
Dat zal best, maar das vies spul!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jägermeister helpt natuurlijk ook heel goed om de vingers soepel te houden![]()
Ja, maar ik deed dus zo mijn computerke aan, en ik keek op Fok, en toen echt een paar minuten te laat voor het nieuwe topicquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar ik ga dan niet op je wachten hoor
je moet het topic wel op de voet blijven volgen![]()
Ja, na een paar (door dronkenschap veroorzaakte) knokpartijtjes tijdens de oorlog optocht werd de alcohol verbodenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jägermeister helpt natuurlijk ook heel goed om de vingers soepel te houden![]()
Mopperkontquote:
nee dat was alleen maar een plank waarop ik zat, en voor en achter mij dus een buisquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
En dat schuitje vollopen natuurlijk![]()
dan zullen we dat vrijdag dus nog even moeten uitvechtenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed dus zo mijn computerke aan, en ik keek op Fok, en toen echt een paar minuten te laat voor het nieuwe topic
Volgens mij deed je het express
Dat vraagt om een foto natuurlijk!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat was alleen maar een plank waarop ik zat, en voor en achter mij dus een buis
en aan die buis zat nog een scharnier zodat ik bovenin nog steeds kon schommelen
Je moest er ook niet te veel bij drinken want dan kwam je echt kotsmisselijk uit dat ding
Maar het zag er spectaculair uit en we rolder er verschillende keren mee naar de 1e plaats
hebben dat ding toen ook WEL met winst kunnen verkopen, maar dat was vaak wel een uitzondering
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik wel, we hadden ooit eens en groot rad gemaakt van ijzer van 4 meter doorsnede en daarin een aantal schommels gemaakt. en ja toen kwam er in Uden dus een hoogbui, en ging iedereen onder de portiek van een flat schuilen, maar wie wat er weer vast bovenin ??????
toen waren er nog geen digitale camera'squote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto natuurlijk!!!
En volgens mij zat jij gewoon stiekem het volgende topic af te wachtenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, maar ik deed dus zo mijn computerke aan, en ik keek op Fok, en toen echt een paar minuten te laat voor het nieuwe topic
Volgens mij deed je het express
Koop maar een biertje voor mequote:Op maandag 19 februari 2007 20:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan zullen we dat vrijdag dus nog even moeten uitvechten![]()
Nee, was geheel geen opzet van mijn kant in het spelquote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En volgens mij zat jij gewoon stiekem het volgende topic af te wachten
Maar er bestaan nu wel scanners...quote:Op maandag 19 februari 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen waren er nog geen digitale camera's![]()
quote:
Een indirect naamtopicquote:Op maandag 19 februari 2007 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Mopperkont
![]()
"dan de rest" had er niet bijgehoeven hoor
was als verwijzing bedoelt naar Wonderer, die het anders doet
Tja, ik dacht, een beetje uitleg is wel op zijn plaats. Was al bang voor rare reacties van baggeraars....quote:
Ja dan is daar kwekfestijn en moeten ze in een spannende afval race het nieuwe lied voor het volgende jaar kiezenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
Twee jaar terug zat ik in een kroeg in Den Bosch en het was net de eerste zaterdag na 11/11. In totaal drie van die orkesten langsgeweest en de laatste begon ook nog te spelen. Toen zijn we maar weggegaan
die blijven hier gewoon doorpostenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
En de mensen die niet komen?
... Of afwassenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die blijven hier gewoon doorposten![]()
Die bestaan nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
En de mensen die niet komen?
ikquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Wie wil er nou niet naar zo een gezellige meet komen.
Sitethief die wil wel, maar ja die kan zichzelf nog niet klonenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:28 schreef NanKing het volgende:
[..]
Die bestaan niet.
Wie wil er nou niet naar zo een gezellige meet komen.
Ja dommie hij 2 dingen op dezelfde dag afsprekenquote:Op maandag 19 februari 2007 21:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Sitethief die wil wel, maar ja die kan zichzelf nog niet klonen![]()
is goedquote:Op maandag 19 februari 2007 21:33 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja dommie hij 2 dingen op dezelfde dag afspreken.
Maar volgende maand in Grun toch?
En ik kan zeker weer nietquote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is goed![]()
dan gaan we eten bij het Schathoes ?
nee het gaat alleen door als jij er ook bij bentquote:Op maandag 19 februari 2007 22:15 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ik kan zeker weer niet
Je bent gemeen!
okay dan spreken we nu af dat we de volgende meet in de volgende uithoek houdenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik vrees van niet. Ben dan pas om 7u thuis, en ben dan waarschijnlijk behoorlijk moe.
ik gok dat je snel klaar bent met zoekenquote:Op maandag 19 februari 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Njah, 'k ga es het bedstee opzoeken
ik moet toch IETS te doen hebbenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jeuj Nannie en Qwea zijn er ook weer![]()
Ja lijkt me ook, en is net buiten het winkelcentrumquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:10 schreef NanKing het volgende:
Hey Stroek dat Taste restaurant ziet er leuk uit zeg.
Doe datquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook, en is net buiten het winkelcentrum
Zal nog eens vragen aan mensen die er geweest zijn of het wel handig is om te reserveren
en zo ja voor hoeveel personen
er zit hier een mafkees joegoslaaf,die van alles lult over servie ofzoquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja mij een beetje van me werk afhouden![]()
Oh, sorry, ik ben te laat. Doe maar versequote:Op dinsdag 20 februari 2007 09:20 schreef Stroekie het volgende:
Hallo hier meldt zich de volgende
zit er nog koffie in de kan Maedel, of kan ik beter een verse pot zetten ?
Ja iemand moet Twist nog even over de streep halenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:17 schreef NanKing het volgende:
[..]
Doe dat.
Ben je vanavond rond een uurtje of 9 á 10 online? Kunnen we nog even msnen en wat dingen doorspreken (oproep aan een ieder die op de meet wil komen.).
Ik ga nu weer wat nuttigs doen (semi dan he).
Toedels.
Niet doen, dan moet de schoonmaker straks weer alles opruimen, en die kan er toch ook niks aan doenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
er zit hier een mafkees joegoslaaf,die van alles lult over servie ofzo
HELP ME
Ik ga mezelf in de wc verdrinken![]()
Okay we doen nog een rondjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:31 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, sorry, ik ben te laat. Doe maar verse![]()
dan verzuip ik hem welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Niet doen, dan moet de schoonmaker straks weer alles opruimen, en die kan er toch ook niks aan doen![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm?
Jij had toch honden, geen katten?
en dan moet je weg?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
nog 8 minuten!
Stoer, ik wou dat ik jou was.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:05 schreef Qwea het volgende:
zo,eindelijk thuis!
ja,das normaalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:16 schreef Sebasser het volgende:
En hoezo nog?
alsof het zo normaal is dat men rond deze tijd vrij is ofzeau.
neuh gewoon broodje kaas, broodje rauwe ham, maar wel lekkere groene salade met pijnboompitjes en stukjes sinaasappelquote:Op dinsdag 20 februari 2007 12:16 schreef Sebasser het volgende:
Iedereen koffie en broodjes danwel tosti's?
Dan ging de toko dicht wegens verplicht verlofquote:
je kon niet meer slapen vanwege die emailtjes, of je ging omdat je niet meer kon slapen je email checken en kwam toen die emailtjes tegen ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:18 schreef wonderer het volgende:
Ik kon niet meer slapen. *geeuw*
Twee mailtjes van uitgevers
Ik kon niet meer slapen. Punt. Dus ik stond op. En wat doe ik als ik ben opgestaan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je kon niet meer slapen vanwege die emailtjes, of je ging omdat je niet meer kon slapen je email checken en kwam toen die emailtjes tegen ?
dat ligt er aan hoe lang het kabinet het uithoudt, maar normaliter gezien wel ja.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 14:57 schreef Qwea het volgende:
Domme vraag, maar om de 4 jaar zijn er toch nieuwe verkiezingen hier in NL?
Had ik het toch goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:03 schreef maedel het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe lang het kabinet het uithoudt, maar normaliter gezien wel ja.
Hey ambtsgenootquote:Op dinsdag 20 februari 2007 13:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan ging de toko dicht wegens verplicht verlof
Inmiddels zit ik weer lekker thuis
die werden in de onecht verbonden ??quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:23 schreef Nirak het volgende:
[..]
Hey ambtsgenoot
heerlijk he, zo'n vrije dinsdagmiddag
Nou ben ik net pas thuis.. moest nog even iemand een attentie gaan brengen namens de geminte, maar heb me prima geamuseerd
Normaal gesproken lig ik nu nog in bedquote:
nee, ze stonden al 50 jaar op de kermisquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die werden in de onecht verbonden ??
Van wat ik gehoord heb is het niet alleen een hele mooie tent, maar kun je er ook heel lekker en niet te duur etenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:10 schreef NanKing het volgende:
Hey Stroek dat Taste restaurant ziet er leuk uit zeg.
Ik zag het idd op de websitequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:ik is er weer
[..]
Van wat ik gehoord heb is het niet alleen een hele mooie tent, maar kun je er ook heel lekker en niet te duur eten
Hoe kom jij toch aan die informatie,quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:ik is er weer
[..]
Van wat ik gehoord heb is het niet alleen een hele mooie tent, maar kun je er ook heel lekker en niet te duur eten
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zag het idd op de website.
Kom je trouwens ook naar de meet?
Kan er maar eentje zijn hequote:Op dinsdag 20 februari 2007 17:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch aan die informatie,
volgens mij hebben jij en ik dezelfde informatiebron![]()
Hoi wonderer, ik ben er weerquote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
Hoi wonderer, ik ben er weer
De enige vorm van anticonceptie is geheelonthouding. Zelfs sterilisatie is niet 100% betrouwbaar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:28 schreef Qwea het volgende:
Wat loopt iedereen tegenwoordig toch te zeuren
-Ja de pil is niet betrouwbaar! je kan zwanger en ongesteld worden!stomme mensen. Ze bezorgen me enkel stress
neuh weet ik wel. Maar zwanger worden en ongesteld zijn komt zelden voor. Maar door zulke mensen ga ik altijd stressenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De enige vorm van anticonceptie is geheelonthouding. Zelfs sterilisatie is niet 100% betrouwbaar.
* Double Dutch doet*quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De enige vorm van anticonceptie is geheelonthouding. Zelfs sterilisatie is niet 100% betrouwbaar.
Ik HAAT condoomsquote:
Vanwaar diequote:
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik HAAT condoomsMM ook trouwens. Overigens is bij correct pil gebruik de pil 99.9% safe. Zwanger worden terwijl je de pil slikt is meestal te wijten aan gebruikers fouten
![]()
Ik ben allergisch voor spermaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik HAAT condoomsMM ook trouwens. Overigens is bij correct pil gebruik de pil 99.9% safe. Zwanger worden terwijl je de pil slikt is meestal te wijten aan gebruikers fouten
![]()
Klopt, enkel informeer ik altijd of ik het mag gebruiken met de pil. En ik krijgt zelden antibioticaquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Maar bij bv slikken van antibiotica kunnen dan die condooms wel weer heeeeeel handig zijn hoor.
Ik bedenk me net, hebben wij het nu over condooms in het Lesbeau-topic![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor sperma't Is meer daarvoor dan dat ik bang ben dat er iets misgaat. Ik slik toch wel vrij goed (in bijna 5 jaar tijd iets van twee keer vergeten).
Vergelijk het met zoutzuur in je kutquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik wist niet dat dat kon
!
Krijg je er uitslag van ofzo dan? En ja,je hebt me nu nieuwsgierig gemaakt
OMFGquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergelijk het met zoutzuur in je kut
Wel briljant zoals je het omschrijftquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vergelijk het met zoutzuur in je kut
ik heb geen internet onderweg in de bus en treinquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
Wow! 3 posts in anderhalf uur...![]()
Wat zouden jullie toch zonder mij moeten
[..], heb andere verplichtingen. Hoop dat jullie elkaar wat meer te melden hebben op de meet dan hier op het moment
![]()
[..]
Kan er maar eentje zijn he
[..]
Hoi wonderer, ik ben er weer
Ja? slik je? ja?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor sperma't Is meer daarvoor dan dat ik bang ben dat er iets misgaat. Ik slik toch wel vrij goed (in bijna 5 jaar tijd iets van twee keer vergeten).
Ja, dat ookquote:
Ik regelmatig. Varieert van 2 tot 10 x per jaar (al is dat laatste wel weer jaren terug gelukkig)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Klopt, enkel informeer ik altijd of ik het mag gebruiken met de pil. En ik krijgt zelden antibiotica
Dus das wel hendig sjiek.
gvd ik heb ALWEER honger
alsof er hier geen vrije geesten rondwarenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Maar bij bv slikken van antibiotica kunnen dan die condooms wel weer heeeeeel handig zijn hoor.
Ik bedenk me net, hebben wij het nu over condooms in het Lesbeau-topic![]()
Ja Wonderer kan dingen nogal in een fraaie beeldspraak omschrijvenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel briljant zoals je het omschrijft![]()
Mja oke. Maar goed,lang leve de apotheek en huisarts die het aangeven.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:45 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik regelmatig. Varieert van 2 tot 10 x per jaar (al is dat laatste wel weer jaren terug gelukkig)
Enneh: tja, die honger he,![]()
quote:
Nou, inderdaadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Wonderer kan dingen nogal in een fraaie beeldspraak omschrijven![]()
Ligt er aan. Als mijn vent een week flink bier heeft lopen zuipen, is het flink bitterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]niet lekker, zo smerig als wat. Maar ach, voor het goede doel....
Om eerlijk te zijn smaak dat van Brad nergens naar. Ja, een beetje naar speeksel als je 's morgens wakker wordt. Soms merk ik het niet eens dat ie is klaargekomen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]niet lekker, zo smerig als wat. Maar ach, voor het goede doel....
Subtiliteit is meestal niet aan mij besteedquote:
Thank godquote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Subtiliteit is meestal niet aan mij besteed
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn smaak dat van Brad nergens naar. Ja, een beetje naar speeksel als je 's morgens wakker wordt. Soms merk ik het niet eens dat ie is klaargekomen...Nou ja, niet daaraan in ieder geval, zijn reactie is niet te missen
Wat schiet je daar ook mee op? Duidelijkheid, daar heb je wat aanquote:
ja,want hij snapt de hints toch niequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar zal MM vast wel blij mee zijn![]()
![]()
precies. Ik heb liever gewoon dat ze zeggen dat ze me een kuthoer vinden dan een "raar meisje"quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat schiet je daar ook mee op? Duidelijkheid, daar heb je wat aan![]()
Tori amos - winterquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:16 schreef DR34M3R het volgende:
"when you gonna make up your mind
When you gonna love you as much as I do"
Ken je klassiekersquote:
mijne ook nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
Die heb ik van de week gehoord, niet mijn smaak
ow, hou jij van musical? Ken jij die musical met "onethousandtwentyfivehundredsixhundred minutes, bla bla bla years..." ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:25 schreef wonderer het volgende:
*musical liedjes luister*
Over mooie lyrics gesproken enzo
dat is Rent en die is heel goedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef Nirak het volgende:
[..]
ow, hou jij van musical? Ken jij die musical met "onethousandtwentyfivehundredsixhundred minutes, bla bla bla years..." ?
Hoe heet die ook alweer... die gaat iig een wereldtour maken, en dat lijkt me wel een leuke musical.
Wat Stroekie zegt. Ik heb de musical niet gezien en de rest van de muziek vind ik eigenlijk niet zo boeiend, heb ook geen idee waar het over gaatquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:31 schreef Nirak het volgende:
[..]
ow, hou jij van musical? Ken jij die musical met "onethousandtwentyfivehundredsixhundred minutes, bla bla bla years..." ?
Hoe heet die ook alweer... die gaat iig een wereldtour maken, en dat lijkt me wel een leuke musical.
nu al snurken?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:44 schreef DR34M3R het volgende:Dames,
Ik ga lekker badderen en daarbij waarschijnlijk in slaap vallen
tot morgen!
ik snurk niet !quote:
Ik verdrink nooit in bad. Ook niet ergens anders trouwensquote:
Ja,dat zeggen ze allemaal maar ondertussenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ik snurk niet !![]()
Ik droom heel lieflijk
Niet hierquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef Qwea het volgende:
ik heb zin in een rel gvd. Die van gisteren was ook verdomme snel over
ik wil wel ff met je rellenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:49 schreef Qwea het volgende:
ik heb zin in een rel gvd. Die van gisteren was ook verdomme snel over
Ik was gisteren verdomme net zo lekker bezig met de ex van MikeyMo (patries86) in een topic. Gaat ze opeens offlinequote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet hier, ga je rel maar ergens anders voeren. Hier is immer vrede
.
Ik mag geen kindjes pesten van mn moederquote:
Trek jij je nog iets aan van wat je moeder zegt dan?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag geen kindjes pesten van mn moeder
Nee,eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef Nirak het volgende:
[..]
Trek jij je nog iets aan van wat je moeder zegt dan?
Kus toch mn bolle reetquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:02 schreef Nirak het volgende:
[..]
ow gelukkig maar! je begon me al bijna tegen te vallen![]()
Is dit rellen of het begin van geyle lesbiènnesecks?quote:
wat wil jij dat het is?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit rellen of het begin van geyle lesbiènnesecks?
Zullen we gewoon geile nueckseks hebben? Dan is Erik tenminste ook weer rustigquote:
Ik ben homo, en heb niet direct fantasieën over vrouwenliefde, dus doe dan maar rellenquote:
dan leer ik nog iets, nog nooit nueckseks gehadquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zullen we gewoon geile nueckseks hebben? Dan is Erik tenminste ook weer rustig
Dat zullen we nog wel zienquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
@ Erik, eigenlijk kan ik niet rellen, dan ben ik veel te lief voor![]()
daarvoor loopt er toch elders het schaartopicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef maedel het volgende:
jeumig zeg, ik ga een avond winkelen, gaat het hier meteen over de smaak van sperma(denk ik), en over neucksex
![]()
Als er nou één topic is waarvan ik dacht hiervan gevrijwaard te zijn...![]()
Ik ga voor die geyle lesbiënneseks... kan dat?
ja dat kan,mits je het ons over sperma (quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:50 schreef maedel het volgende:
jeumig zeg, ik ga een avond winkelen, gaat het hier meteen over de smaak van sperma(denk ik), en over neucksex
![]()
Als er nou één topic is waarvan ik dacht hiervan gevrijwaard te zijn...![]()
Ik ga voor die geyle lesbiënneseks... kan dat?
ik vind van alles wel fijnquote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:35 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat jullie fijn vinden
Nou doe die kut dan maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja dat kan,mits je het ons over sperma () laat hebben. Ooh en een kut met zoutzuur ofcourse
Volgens mij gaat Maedel de komende uren haar zonden maar eens goed overdenkenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou doe die kut dan maar.
Is dat schaartopic nog lekker actueel?
* maedel gaat nog maar eens kijken
edit: gadver wat heb ik hierboven geschreven![]()
En dat schaartopic is niks actueels aan.![]()
Nou, tegen de tijd dat ik boven was was ik het al helemaal weer vergetenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 22:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Maedel de komende uren haar zonden maar eens goed overdenken![]()
Nee ik heb zoals afgesproken nieuwe versie koffie bij, jij ook een bakkie ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 08:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, tegen de tijd dat ik boven was was ik het al helemaal weer vergeten
Koffie?
Nou, lekkerquote:Op woensdag 21 februari 2007 09:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee ik heb zoals afgesproken nieuwe versie koffie bij, jij ook een bakkie ?![]()
Zeg, gaat dat nou nog echt to the point komen?quote:Op woensdag 21 februari 2007 10:40 schreef Faithz het volgende:
Mogge Biatch.
Als je er zo'n tering moeite mee hebt mag jij ook wel mee doen hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:28 schreef Faithz het volgende:
Ze moet niet denken dat ze ongestraft mijn bitch kan uitnodigen voor een potje baffen
Kom maar op Qweaboxen of tennisen??
Wie zei dat je je tong in mn aars moest steken. Ik heb meer gaten dan alleen mn kontgat hoorquote:Op woensdag 21 februari 2007 11:31 schreef Faithz het volgende:
Ik wil niet eens denken aan jouw aarslaat staan mijn
erin steken
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wie zei dat je je tong in mn aars moest steken. Ik heb meer gaten dan alleen mn kontgat hoor
Smerig wijfquote:
je BICTH moest mn reet likken. Als jij liever iets anders wilt likken,wie ben ik dan om daar moeiijk over te doenquote:
Trouwens,wie had het over baffenquote:
Let's get ready for rumblequote:Op woensdag 21 februari 2007 12:26 schreef maedel het volgende:
*popcorn pakt*
zo gaat ie goed meiden!![]()
jaloers kreng. Zorg jij eerst maar eens dat je net zo'n lekker kontje krijgt als ikquote:Op woensdag 21 februari 2007 13:57 schreef Faithz het volgende:
Qwea natuurlijk. Die zal wel een reet hebben als een bakemmer als ze al 2 mensen nodig heeft om hem te kussen
of een vergelijkend warenonderzoek vrijdag, maar ja Qwea is er nietquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:28 schreef maedel het volgende:
-dit schreeuwt om foto's!-
*skronsj skronsj skronsj*
ik zie Quea er anders makkelijk voor aan een foto te plaatsen...quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
of een vergelijkend warenonderzoek vrijdag, maar ja Qwea is er niet![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 14:56 schreef maedel het volgende:
[..]
ik zie Quea er anders makkelijk voor aan een foto te plaatsen...![]()
Etam. Leer eerst eens spellen voordat je die grot van je opentrektquote:Op woensdag 21 februari 2007 14:26 schreef Faithz het volgende:
Dan moet ik nieuwe broeken kopen denk ik.. bij de Miss Etham.. daar gaan ze gelukkig tot maat 70![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is wel duidelijk dat jij dat goed kan spellen als vaste klant zijndeOf koop je, je andere tuinbroeken bij de praxis?
Trotse mamma :)
Leer mn naam eens goed schrijven ofzoquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:08 schreef maedel het volgende:
en Quea weer...
Wannebepotquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Faithz het volgende:
Zeg raaskallende wannebepot, dat je mij niet aankunt, is een feit maar daarom hoef je nu niet op Maedel hier te duiken
Hoezo arrogantquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:26 schreef Faithz het volgende:
Zeg raaskallende wannebepot, dat je mij niet aankunt, is een feit maar daarom hoef je nu niet op Maedel hier te duiken
Sommige mensen (i.t.t jou) hebben daadwerkelijk een levenquote:Op woensdag 21 februari 2007 16:29 schreef Faithz het volgende:
Doe jij altijd 2 minuten over het lezen van 1 simpel regeltje
kwee-ja?quote:Op woensdag 21 februari 2007 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leer mn naam eens goed schrijven ofzo
vroeger was een kwee zelfs nog wat anders...quote:
Was Martine hier? !quote:
Ik kan het ook niet meer vinden ergens op het web ofzo.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:15 schreef Faithz het volgende:
En zo ben jij niet Maedel
Vertel het mij maar![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer vinden ergens op het web ofzo.
Dus, geen bewijs.
Dus, lamaar.
Jullie hebben haar weggejaagd met je stomme gerelquote:
wat moet ze dan wel niet van jouw avatar denken?quote:
Oh, hier zijn wel 6 inkoppertjes te gebruiken.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:28 schreef Qwea het volgende:
zooo,dat was het eten
Ik ben nog steeds benieuwd.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:27 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is Martine?
zit jij wel in het juiste topic ?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Was Martine hier? !
(WTF is that, ff teruglezen, maar eerst pinnen....)
iig weer gegroet dames
Ah, nu is het iets duidelijker.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef martinuhhh het volgende:
Hier..
Moest even met hondje lopen. Door de regen.
Mooi.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, nu is het iets duidelijker.
Een Atje met 2 bolletjes?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef maedel het volgende:
[..]
wat moet ze dan wel niet van jouw avatar denken?![]()
Dus je bent nu nat.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef martinuhhh het volgende:
Hier..
Wat voor hondje?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:35 schreef martinuhhh het volgende:
Hier..
Foto!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Jack Russel, 10 weekjes oud. Zóóó lief.
En nat ja.
je begint op mn zenuwen te werkenquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:32 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, hier zijn wel 6 inkoppertjes te gebruiken.![]()
Maar ik doe het niet...
fuck! Jackies zijn cute~!quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:40 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Jack Russel, 10 weekjes oud. Zóóó lief.
En nat ja.
Beter dan op straat.quote:
dealquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef martinuhhh het volgende:
Foto heb ik hier nog niet op mijn pc. Doe ik vanavond of morgen wel even vanaf de pc van mijn vriendin.
Jij kent mij echt nog laaaaaang niet, dat blijkt wel.quote:
Hij zit nu wel in zo'n fase dat ie alles wat ie te pakken krijgt sloopt. Dus alles goed opbergen haha. En de katten krijgen geen moment rustquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
deal
zijn je schoenen nog wel heel?
Hoe heet ie? Tommy?quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij zit nu wel in zo'n fase dat ie alles wat ie te pakken krijgt sloopt. Dus alles goed opbergen haha. En de katten krijgen geen moment rust.
Ervaring met? Kut likken? like I give a fuck. Feit is dat je op mn zenuwen werkt. Kap daar eens meequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:48 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij kent mij echt nog laaaaaang niet, dat blijkt wel.
minimaal 15 jaar meer ervaring schat![]()
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:50 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Hij zit nu wel in zo'n fase dat ie alles wat ie te pakken krijgt sloopt. Dus alles goed opbergen haha. En de katten krijgen geen moment rust.
Wehehehehe. Wat voor kleur? Bruin? Zwart met wit? Bruin met zwart en wit? of wit? of een andere kleur ofcoursequote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ian! En hij luistert er zelfs naar. En hij kan ook al high-five geven
.
Leuke naam voor een hond, wel, eigenlijkquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
Ian! En hij luistert er zelfs naar. En hij kan ook al high-five geven
.
Ian doet me denken aan schotlandquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuke naam voor een hond, wel, eigenlijkWaarom Ian?
Ik moet dan meteen denken aan Ian McKellen...quote:
Nee, met mensen op de zenuwen werken...quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ervaring met? Kut likken? like I give a fuck. Feit is dat je op mn zenuwen werkt. Kap daar eens mee
quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik moet dan meteen denken aan Ian McKellen...
Daar gaat het foutquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:56 schreef maedel het volgende:
[..]
Nee, met mensen op de zenuwen werken...
Denk nou eens een keer 10 tellen na over waarom ik je op je zenuwen werk![]()
Sorry *nederig hoofd buig*quote:
Zeg iemand met het IQ van een kipquote:
ja maar jij was ook gewoon een paar dagen lang elders volgens mijquote:Op woensdag 21 februari 2007 17:54 schreef Sitethief het volgende:
Ik was jullie potverdomme gewoon kwijt.
maar nu ben ik er weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |