Ja, deeltje 5 alweer!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 [b]schreef Sneeuwvlok het volgende:
Oke, moge ondertussen duidelijk zijn dat sommige mensen té ver willen gaan met deze actie door gegevens van werknemers van upc op fok te zetten, drollen/nepwapen willen opsturen enz.
Natuurlijk is het leuk dat deze actie ontzettend veel media-aandacht krijgt, maar zorg wel dat het positief blijft voor fok! Ik zal dit ook in de OP van het volgende deeltje posten! Verder hoop ik wel dat de mensen die al mee gingen doen, nog steeds meedoen.
En mensen die nog niet mee doen maar dat wel willen, het kan en mag en moet nog steeds, als je maar rekening houd met wat hierboven staat
![]()
Dit begon dus als een idee van Conflict(Die zichzelf ondertussen teruggetrokken heeftquote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:15 schreef Conflict het volgende:
Ik ga iedere dag een grindtegel naar het antwoordnummer van UPC sturen![]()
Doe mee en stuur je spullen naar:
UPC NL Antwoordnummer 6000 3600 VH Maarssen
Dit is geheel kosteloos.
ofquote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:09 schreef erikkll het volgende:
UPC
adres
adres2
Geachte heer/mevrouw,
Net als velen ben ik niet gecharmeerd van het door jullie
toegekomen \\\\\\\'aanbod\\\\\\\'. Bij dit \\\\\\\'aanbod\\\\\\\' wordt een UPC Mediabox
afgeleverd. Ongevraagd.
Naast dat dit buitengewoon onbeleefd is, het zomaar toesturen
van electronica aan mensen, is dit ook nog eens slecht voor het mileu,
en een hoop werk voor de ontvangers van de paketten.
In tegenstelling tot het pakketje dat u door mij wordt toegezonden,
wordt namelijk van de ontvangers verwacht dat zij het pakketje
dat u hén toezendt wordt geweigerd of teruggestuurd indien zij
geen gebruik willen maken van uw \\\\\\\'aanbod\\\\\\\'.
Nu weet niet iedereen wat hij/zij moet verwachten bij het ontvangen
van een pakketje van UPC, en weten zij al zeker niet dat ze met het
in ontvangst nemen van het pakketje aan een abonnement vastzitten.
Om mijn ongenoegen te uiten over uw \\\\\\\'aanbieding\\\\\\\', stuur ik u bij deze
mijn aanbieding. Wees gerust, met het aannemen van dit pakketje zit
u NIET vast aan een abonnement. Sommige mensen hebben namelijk wél
enig fatsoensbesef.
Hoogachtend,
Een ontevreden UPC klant
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 23:34 schreef Dirkh het volgende:
Stuur ze een brief:
Ik wil u welkom heten als mijn nieuwe aanbieder van digitale televisie. Tevens als extra aanbieding,bent u mijn aanbieder voor internet en telefonie. En dat allemaal gratis.
Indien u hier geen gebruik van wenst te maken, verzoeken wij u deze brief ondertekend terug te sturen, maar zorg er wel voor dat u er snel bij bent, deze actie loopt namelijk tot overmorgen. Daarna bent u voor een heel jaar mijn aanbieder voor digitale televisie, internet en telefonie, geheel zonder kosten!
hij heeft zijn keutel ingetrokkenquote:
Iddquote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef _GdR_ het volgende:
de hele actie loopt dus uit op helemaal niks
ow wat zal GS hard moeten lachen. jullie maken jezelf weer eens zwaar belachelijk.
We zullen zienquote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef _GdR_ het volgende:
ow wat zal GS hard moeten lachen. jullie maken jezelf weer eens zwaar belachelijk.
Dat 1 persoon gaat huilen betekent niet dat de rest dat doetquote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef _GdR_ het volgende:
Mag ik je toevoegen aan het lijstje?quote:Op maandag 19 februari 2007 19:43 schreef Chinless het volgende:
Tof tof !!
Ik ga ook zoeken of ik nog wat kwijt kan, vast wel.. heb rommel zat
wat stuur jij eigenlijk opquote:Op maandag 19 februari 2007 19:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Mag ik je toevoegen aan het lijstje?![]()
Zie je die members in de OP?quote:
Sterfquote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die mediabox is vet relaxed!
upc-ert in da housequote:Op maandag 19 februari 2007 19:47 schreef SterkStaaltje het volgende:
Die mediabox is vet relaxed! Stelletje wankers![]()
Mag heul niet want het blijft eigendom van UPC.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:51 schreef raptorix het volgende:
Ik heb een extra mediabox, stond er plots nog 1 op de gang, misschien opblazen met crofty bom
Ach, dat bedrijf is toch failliet over 3 dagen!!!!111EINZZ!!!!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mag heul niet want het blijft eigendom van UPC.![]()
![]()
Ow nee! Niet geen stijl! Wat moeten we nu doen?!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:39 schreef _GdR_ het volgende:
Jij?, ik durf niet!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:02 schreef Hagelkaas het volgende:
Wie belt er NU Tros Radar? Het is zo op TV na het journaal, en je kunt bellen met over je consumentenproblemen! Doen
ik durf ook nietquote:
Jij óók weer?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:05 schreef Kleaujeau het volgende:
Heb ik nog deel 5 niet geopend, deel 6 misschien
![]()
jaquote:
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:06 schreef postmortum het volgende:
[..]
jaje kunt ook na de uizending bellen
![]()
heb je nu een natte slip?quote:Op maandag 19 februari 2007 20:10 schreef Sneeuwvlok het volgende:
FOK!Radio!! UPC!!:D Hij zei het...
die heeft zijn keutel ingetrokkenquote:
Ik snap je zin nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Kleaujeau het volgende:
UPC vraagt vriendelijk of je je retouradres goed in wil vullen... Waarom? Die mediabox is ook troep en die sturen ze ook nooit weer terug naar de mensen![]()
Stierenpoepquote:Eigen verzoek
UPC zegt dat de Mediabox alleen maar geleverd wordt aan bestaande klanten. "Levering vindt plaats op eigen verzoek van een klant, na telefonische benadering door UPC of na persoonlijke benadering aan de deur door een vertegenwoordiger van UPC. De klant moet expliciet ja zeggen op de vraag of de klant digitale televisie wil."
Een kapot nep plastic pistool !quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Hagelkaas het volgende:
Watje.. Dat was van mij dat pistooltje, maar het is een kapotte en hij is van plastic
Ag Walquote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Een kapot nep plastic pistool !![]()
Het wordt alleen een beetje negatief belichtquote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef Hagelkaas het volgende:
Watjeeeeeeeeeee! Wel goed idee tough.
k Zie dikke kinderenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee, staat hier wel aan maar de muziek overheerst een beetje.![]()
Mietjesquote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, we zoeken iemand die wil bellen!
Queen_Bee!![]()
MC Frikandelquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef vaderpiet het volgende:
[..]
Ja, conflict is op TV! [afbeelding]
![]()
Godverseteringdomme, ik had hem net op mute gezetquote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ze hebben het over jou!![]()
Best wel grappig dit radiostation.![]()
Neeheee, daar praten ze over bij radarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Aantal posts: 121 (gemiddeld 110 per dag)
Wil je erover praten?![]()
![]()
wat is een teevaupee?? (Ik neem aan dat je TVP bedoelt, wat is dat dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef isama het volgende:
deel 5 weer gvd, ben ik weer een teevaupee kwijt!
Ziekquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
Godver, ik zit steeds te switchen van fok!radio en radar. Oké, ik heb geen leven!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Neeheee, daar praten ze over bij radarík verveel me gewoon
![]()
Vast over die UPC rommel.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef arucard het volgende:
wat komt er op radar dan
kuwien bijquote:Op maandag 19 februari 2007 20:57 schreef arucard het volgende:
wat komt er op radar dan
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
geef even een gil als het erop is danIk moet Greys Anatomy volgen
Bellen jijquote:Op maandag 19 februari 2007 20:59 schreef Queen_Bee het volgende:
geef even een gil als het erop is danIk moet Greys Anatomy volgen
Wie wat waarquote:Op maandag 19 februari 2007 21:02 schreef ondeugend het volgende:
Lol... de consumentenbond geeft tussen de regels door zijn zegen.
Fokradioquote:
Kunnen GSer niet lezen, of heb ik 20, 21 én 22 februari gemist?quote:Er zijn bij UPC nog geen grindtegels binnengekomen (tjek bizz.nl). Fok is weer veel geschreeuw en weinig wol. Stuur dan eerst een tegel op en peil de reactie ipv zoiets te lanceren en vervolgens lekker achterover te leunen in de hoop dat reaguurders het werk voor je doen. Lamstralen.
BerrieMcGuire 19-02-07 @ 13:47
Als iemand deze noob eindelijk eens uit wil leggen wat tvp betekentquote:Op maandag 19 februari 2007 21:45 schreef Sneeuwvlok het volgende:
goh, gebeurt weinig hier, tot over een uurtje
TerugVindPost?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:00 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Als iemand deze noob eindelijk eens uit wil leggen wat tvp betekent![]()
Terug Vind Post zodat het topic in je MyAT staat.quote:Op maandag 19 februari 2007 22:00 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Als iemand deze noob eindelijk eens uit wil leggen wat tvp betekent![]()
Antwoordnummer is gratis tot 30 kiloquote:Op maandag 19 februari 2007 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Terug Vind Post zodat het topic in je MyAT staat.
Ik wil ook meedoen, maar weet nog niet wat ik eens zal versturen. Maar er is een lichtpuntje: m'n ouders verbouwen de keuken (komt een nieuwe in) en voor de koelkast (met vriesvakje bovenin, geen kleine jongen) hebben ze nog geen bestemming![]()
met stekker, dan blijft 'ie coolquote:Op maandag 19 februari 2007 22:26 schreef 2cv het volgende:
In 2-en zagen en in 2 pakketjes opsturen ?
kleaujeau, heb je nog interesse in het openen van deeltje 6?quote:Op maandag 19 februari 2007 22:27 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
met stekker, dan blijft 'ie cool![]()
Als ik rond die tijd nog wakker ben wel jaquote:Op maandag 19 februari 2007 22:38 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
kleaujeau, heb je nog interesse in het openen van deeltje 6?![]()
Hij wil niet in conflict raken met zequote:Op maandag 19 februari 2007 20:39 schreef Hagelkaas het volgende:
Ruft hij in zijn broek voor juridische stappen van UPC ofzo?
quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoor ik daar "Q_B kom het topic volspammen" ?
Ik ruik het!quote:Op maandag 19 februari 2007 22:41 schreef Queen_Bee het volgende:
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Die is ooit is in coma geraakt en overleden, maar dat terzijde...
![]()
Jij en je macabere grappenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
En weegt waarschijnlijk meer dan 30 kilo![]()
![]()
En dan? Ik zeg niet dat ze leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Die is ooit is in coma geraakt en overleden, maar dat terzijde...
![]()
Nee, maar ze weegt meer dan 30 kilo,quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dan? Ik zeg niet dat ze leeft
Dat wa sn heul andere opmerking daar waar ik het over had mister.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, maar ze weegt meer dan 30 kilo,Dat accepteren ze niet?
![]()
Queen_Bee!![]()
Leg het dan is duidelijk uit...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat wa sn heul andere opmerking daar waar ik het over had mister.![]()
!
Is het wel mogelijk om 3 dozen te verzenden met elk 25 kilo ofzo?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Jij en je macabere grappenLigt ze naast de kat?
![]()
Ik had je zelfs gequote ffsquote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Leg het dan is duidelijk uit...
vrouwen...![]()
Dat gaat opvallen op het postkantoorquote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Is het wel mogelijk om 3 dozen te verzenden met elk 25 kilo ofzo?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef jaguar het volgende:
maar waar blijven al die mensen die mee doen moeten doen
als het zoals nu bij 25 mensen blijft heeft het totaal geen zin en ga ik er ook niet aan mee doen
Wat heb je veranderd ? Want ik mis een 'afzender' van UPC.quote:
met een briefje erbij:quote:Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Óók hij verdient af en toe aandacht, hij verstuurt trouwens een magnatron.![]()
Klojo, ik moest hard lachen!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
met een briefje erbij:
"Nee domme dames en heren van UPC, dit is géén TV om aan de mediabox te koppelen"![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
![]()
dat is fuckin triestquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Hij er heeft ondertussen 134 per dag!![]()
![]()
okquote:Op maandag 19 februari 2007 23:51 schreef Kleaujeau het volgende:
Ik heb vakantie geen leven, laat me![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Over een maand is dat wel een heul stuk lager heur
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:57 schreef Flashwin het volgende:
o shit hij pwned zelfs Tong80 en die broekpissende nerd![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef Kleaujeau het volgende:
T kost me dan ook wel m'n hele sociale leven, dit![]()
Ik zie een man met een bril! hebben ze het over onze actie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef E.G.J. het volgende:
nu op consumenten tv
quote:
Dat.quote:
Je laat me steeds weer lachen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ja (NIET bestaande uit een zich in een aan UPC bestemde dozen gepropte dode kat cq. moeder) en die zin was heel moeilijk om te typen
![]()
Het gaat over de klachten van de media box. Maar ik heb het begin niet gezien, dus ik weet niet of het benoemd is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik zie een man met een bril! hebben ze het over onze actie?![]()
* Sneeuwvlok Maakt fotoboek gelijk aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat.
Hoe oud ben jij eik? En die GSer.
Waarom hebben jullie geen fobo
Ja, en fotos plaatsen enzo hèquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:17 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
* Sneeuwvlok Maakt fotoboek gelijk aan![]()
*maakt geen fotoboek aan en zegt lekker niet dat hij 15 isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat.
Hoe oud ben jij eik? En die GSer.
Waarom hebben jullie geen fobo
Een resultaat van deze actie ? Of was deze actie er de 17e nog niet ?quote:Mediabox UPC minder agressief bezorgd
17 Februari 2007
Lees verder In de pers
upcmbox.jpg
Kabelaar UPC heeft de particuliere bezorgdiensten die de Mediabox bij klanten aanbieden, opgedragen zich minder agressief en opdringerig te gedragen. Daarmee reageert UPC op klachten van de Consumentenbond. De Mediabox is het kastje waarmee bij UPC digitale tv kan worden gekeken. Het wordt al enige tijd ongevraagd bij klanten bezorgd. Die mogen hem enkele maanden gratis uitproberen. Wordt de decoder niet teruggebracht, dan brengt UPC geld in rekening. Voor het eerst erkent UPC-woordvoerder Marc Zellenrath tegenover het Haarlems Dagblad dat er fouten gemaakt zijn. Ouderen zullen nu helemaal niet meer benaderd worde, aldus UPC. De rest krijgt hem nog steeds, waarschijnlijk met een glimlach erbij.
Deze actie gaat plaats vinden op 22 februari, aanstaande donderdag dus. (en nee, 17 februari is er niets gestuurd)quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:20 schreef DaMook het volgende:
http://nl.gizmodo.com/200(...)inder_agressief.html
[..]
Een resultaat van deze actie ? Of was deze actie er de 17e nog niet ?
Dude, lezenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:20 schreef DaMook het volgende:
http://nl.gizmodo.com/200(...)inder_agressief.html
[..]
Een resultaat van deze actie ? Of was deze actie er de 17e nog niet ?
k dacht al dat je een broekie wasquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:19 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
*maakt geen fotoboek aan en zegt lekker niet dat hij 15 is*
Kraak Q_B niet afquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:28 schreef Kleaujeau het volgende:
Beter dan 2007 jaar en 22 dagen oud![]()
't Zal aan mij liggen, maar ik snap je nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:28 schreef Kleaujeau het volgende:
Beter dan 2007 jaar en 22 dagen oud![]()
Voornaam: Kayleighquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Zal aan mij liggen, maar ik snap je niet
OMG dat is sááiquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:34 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Ik ben ConsumentenTv aan het kijken...
Blijf is OnTopicquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:46 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Fok!ken wordt steeds leuker
Remlof, meedoen
![]()
Laatste bezoek: 1 minuut, 53 seconden geleden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:46 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Fok!ken wordt steeds leuker
Remlof, meedoen
![]()
Zeggen ze all'maalquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:56 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een gebruikersaccount op GS![]()
Jij mag het zeggen!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:09 schreef Queen_Bee het volgende:
En die is dan eindelijk voor onze GSer?
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:21 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Deze actie gaat plaats vinden op 22 februari, aanstaande donderdag dus. (en nee, 17 februari is er niets gestuurd)
Uhmm ik lees gewoon hoor en weet dat jullie pas 22 feb gaan versturen, maar dat wil niet zeggen dat deze actie nu niet al resultaat kan hebben. Ook zonder dat er al iets gestuurd is kan zo'n actie al effect hebben hoorquote:
leer schrijven, ik begrijp je niet (nu is dat niet zo heel moeilijk, maargoedquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:12 schreef Queen_Bee het volgende:
Eeh trouwens. p een shampoo van ons staat een driehoek met een knien erin, wat betekent dat
Oehquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:21 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
leer schrijven, ik begrijp je niet (nu is dat niet zo heel moeilijk, maargoed)
ow en staar even naar mijn webicon
Mn o doet het gewoon nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:21 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
leer schrijven, ik begrijp je niet (nu is dat niet zo heel moeilijk, maargoed)
ow en staar even naar mijn webicon
De actie heeft al zin gehad voordat we iets verstuurd hebben, we hebben zelfs een reactie gehad!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:21 schreef _GdR_ het volgende:
die actie wordt helemaal niks.
geloof mij nu maar.
stelletje hypende pubers die zooi gaan opsturen maar het toch niet doen
nounou ruige shit johquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
De actie heeft al zin gehad voordat we iets verstuurd hebben, we hebben zelfs een reactie gehad!![]()
vast wel dat het getest is op knienen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn o doet het gewoon niet
Maar goed, op een fles shampoo staat een pictogram. Een driehoek, met een knien daarin. WAT BETEKENT DAT
Nee, dat wil ik dus niet horenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:30 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
vast wel dat het getest is op knienen?![]()
Ik doe het wel, 42quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:33 schreef Kleaujeau het volgende:
nog maar 44 postsik schijt in me broek man
![]()
Heeft het te maken met UPC pesten ?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mn o doet het gewoon niet
Maar goed, op een fles shampoo staat een pictogram. Een driehoek, met een knien daarin. WAT BETEKENT DAT
Wat ging je doen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Kanker, mn voet open gehaal aan de deur, alweer, zelfde plek
Die fles nog eens bekijken, en mn voet open halen lag niet in de planningquote:
Ochjahquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Die fles nog eens bekijken, en mn voet open halen lag niet in de planning
http://www.consumententv.nl/player/ Neemt al je zorgen weg!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:39 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ken dat gelukkig niet okay?!
Ik klik nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:39 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
http://www.consumententv.nl/player/ Neemt al je zorgen weg!![]()
ja inderdaad kud, ik dronk hier zojuist van een bejaard blikje cola dat hier uit gebrek aan opruimzin nog stond van een paar dagen geledenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:38 schreef ik_haat_junks het volgende:
kud
Wie haalt dat ding van m'n teen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:40 schreef Sneeuwvlok het volgende:
Iemand mijn grindtegel al gevonden?
oke, ik vertel het wel.quote:
Ik lees nietquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
oke, ik vertel het wel.![]()
Op dit moment een neger met een ontieglijke grote spleet tussen dr tandenWat doe ik mezelf aan
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Moet ik het komen vertellen?![]()
![]()
Ik word met de minuut minder leuk, toch?![]()
Ja. Inderdaad. Verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:41 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Op dit moment een neger met een ontieglijke grote spleet tussen dr tanden![]()
Klik weg, KLIK WEG!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:43 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Verschrikkelijk.![]()
Post dr nummer!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:45 schreef DutchErrorist het volgende:
mijn vriendin neemt zo de telefoon niet op heel irritant...
Koopverslavingquote:
Relatie Neequote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:45 schreef DutchErrorist het volgende:
mijn vriendin neemt zo de telefoon niet op heel irritant...
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:48 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
KoopverslavingAls je haar ziet en erbij nadenkt dat je haar in therapie tegen zal komen, gaat morgen de halve omzet in alle winkels plat
![]()
Ze bestaat heul niet, j eneemt ons in het ootjequote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ze woont in amerika ze weet het toch niet queen bee![]()
Post foto in nieuwe topic danquote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:50 schreef DutchErrorist het volgende:
okay vooruit het is gewoon een vriendin maar ze is wel lekker
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ze bestaat heul niet, j eneemt ons in het ootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |