quote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Die is ooit is in coma geraakt en overleden, maar dat terzijde...
![]()
Jij en je macabere grappenquote:Op maandag 19 februari 2007 23:15 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
En weegt waarschijnlijk meer dan 30 kilo![]()
![]()
En dan? Ik zeg niet dat ze leeftquote:Op maandag 19 februari 2007 23:09 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Die is ooit is in coma geraakt en overleden, maar dat terzijde...
![]()
Nee, maar ze weegt meer dan 30 kilo,quote:Op maandag 19 februari 2007 23:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En dan? Ik zeg niet dat ze leeft
Dat wa sn heul andere opmerking daar waar ik het over had mister.quote:Op maandag 19 februari 2007 23:20 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, maar ze weegt meer dan 30 kilo,Dat accepteren ze niet?
![]()
Queen_Bee!![]()
Leg het dan is duidelijk uit...quote:Op maandag 19 februari 2007 23:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat wa sn heul andere opmerking daar waar ik het over had mister.![]()
!
Is het wel mogelijk om 3 dozen te verzenden met elk 25 kilo ofzo?quote:Op maandag 19 februari 2007 23:18 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Jij en je macabere grappenLigt ze naast de kat?
![]()
Ik had je zelfs gequote ffsquote:Op maandag 19 februari 2007 23:24 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Leg het dan is duidelijk uit...
vrouwen...![]()
Dat gaat opvallen op het postkantoorquote:Op maandag 19 februari 2007 23:25 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Is het wel mogelijk om 3 dozen te verzenden met elk 25 kilo ofzo?![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:27 schreef jaguar het volgende:
maar waar blijven al die mensen die mee doen moeten doen
als het zoals nu bij 25 mensen blijft heeft het totaal geen zin en ga ik er ook niet aan mee doen
Wat heb je veranderd ? Want ik mis een 'afzender' van UPC.quote:
met een briefje erbij:quote:Op maandag 19 februari 2007 23:43 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Óók hij verdient af en toe aandacht, hij verstuurt trouwens een magnatron.![]()
Klojo, ik moest hard lachen!quote:Op maandag 19 februari 2007 23:44 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
met een briefje erbij:
"Nee domme dames en heren van UPC, dit is géén TV om aan de mediabox te koppelen"![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Aantal posts: 121 (gemiddeld 110 per dag)
Wil je erover praten?![]()
![]()
dat is fuckin triestquote:Op maandag 19 februari 2007 23:48 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Hij er heeft ondertussen 134 per dag!![]()
![]()
okquote:Op maandag 19 februari 2007 23:51 schreef Kleaujeau het volgende:
Ik heb vakantie geen leven, laat me![]()
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:55 schreef Queen_Bee het volgende:
Over een maand is dat wel een heul stuk lager heur
quote:Op maandag 19 februari 2007 23:57 schreef Flashwin het volgende:
o shit hij pwned zelfs Tong80 en die broekpissende nerd![]()
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:09 schreef Kleaujeau het volgende:
T kost me dan ook wel m'n hele sociale leven, dit![]()
Ik zie een man met een bril! hebben ze het over onze actie?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:11 schreef E.G.J. het volgende:
nu op consumenten tv
quote:
Dat.quote:
Je laat me steeds weer lachen...quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
ja, dat heb ik ja (NIET bestaande uit een zich in een aan UPC bestemde dozen gepropte dode kat cq. moeder) en die zin was heel moeilijk om te typen
![]()
Het gaat over de klachten van de media box. Maar ik heb het begin niet gezien, dus ik weet niet of het benoemd is.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:14 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Ik zie een man met een bril! hebben ze het over onze actie?![]()
* Sneeuwvlok Maakt fotoboek gelijk aanquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat.
Hoe oud ben jij eik? En die GSer.
Waarom hebben jullie geen fobo
Ja, en fotos plaatsen enzo hèquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:17 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
* Sneeuwvlok Maakt fotoboek gelijk aan![]()
*maakt geen fotoboek aan en zegt lekker niet dat hij 15 isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 00:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat.
Hoe oud ben jij eik? En die GSer.
Waarom hebben jullie geen fobo
Een resultaat van deze actie ? Of was deze actie er de 17e nog niet ?quote:Mediabox UPC minder agressief bezorgd
17 Februari 2007
Lees verder In de pers
upcmbox.jpg
Kabelaar UPC heeft de particuliere bezorgdiensten die de Mediabox bij klanten aanbieden, opgedragen zich minder agressief en opdringerig te gedragen. Daarmee reageert UPC op klachten van de Consumentenbond. De Mediabox is het kastje waarmee bij UPC digitale tv kan worden gekeken. Het wordt al enige tijd ongevraagd bij klanten bezorgd. Die mogen hem enkele maanden gratis uitproberen. Wordt de decoder niet teruggebracht, dan brengt UPC geld in rekening. Voor het eerst erkent UPC-woordvoerder Marc Zellenrath tegenover het Haarlems Dagblad dat er fouten gemaakt zijn. Ouderen zullen nu helemaal niet meer benaderd worde, aldus UPC. De rest krijgt hem nog steeds, waarschijnlijk met een glimlach erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |