Ik snap je zin nietquote:Op maandag 19 februari 2007 20:13 schreef Kleaujeau het volgende:
UPC vraagt vriendelijk of je je retouradres goed in wil vullen... Waarom? Die mediabox is ook troep en die sturen ze ook nooit weer terug naar de mensen![]()
Stierenpoepquote:Eigen verzoek
UPC zegt dat de Mediabox alleen maar geleverd wordt aan bestaande klanten. "Levering vindt plaats op eigen verzoek van een klant, na telefonische benadering door UPC of na persoonlijke benadering aan de deur door een vertegenwoordiger van UPC. De klant moet expliciet ja zeggen op de vraag of de klant digitale televisie wil."
Een kapot nep plastic pistool !quote:Op maandag 19 februari 2007 20:36 schreef Hagelkaas het volgende:
Watje.. Dat was van mij dat pistooltje, maar het is een kapotte en hij is van plastic
Ag Walquote:Op maandag 19 februari 2007 20:37 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Een kapot nep plastic pistool !![]()
Het wordt alleen een beetje negatief belichtquote:Op maandag 19 februari 2007 20:38 schreef Hagelkaas het volgende:
Watjeeeeeeeeeee! Wel goed idee tough.
k Zie dikke kinderenquote:Op maandag 19 februari 2007 20:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen idee, staat hier wel aan maar de muziek overheerst een beetje.![]()
Mietjesquote:Op maandag 19 februari 2007 20:44 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Nee, we zoeken iemand die wil bellen!
Queen_Bee!![]()
MC Frikandelquote:Op maandag 19 februari 2007 20:46 schreef vaderpiet het volgende:
[..]
Ja, conflict is op TV! [afbeelding]
![]()
Godverseteringdomme, ik had hem net op mute gezetquote:Op maandag 19 februari 2007 20:47 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ze hebben het over jou!![]()
Best wel grappig dit radiostation.![]()
Neeheee, daar praten ze over bij radarquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Aantal posts: 121 (gemiddeld 110 per dag)
Wil je erover praten?![]()
![]()
wat is een teevaupee?? (Ik neem aan dat je TVP bedoelt, wat is dat dan.quote:Op maandag 19 februari 2007 20:52 schreef isama het volgende:
deel 5 weer gvd, ben ik weer een teevaupee kwijt!
Ziekquote:Op maandag 19 februari 2007 20:51 schreef Sneeuwvlok het volgende:
[..]
Aantal posts: 121 (gemiddeld 110 per dag)
Wil je erover praten?![]()
![]()
Godver, ik zit steeds te switchen van fok!radio en radar. Oké, ik heb geen leven!quote:Op maandag 19 februari 2007 20:53 schreef Kleaujeau het volgende:
[..]
Neeheee, daar praten ze over bij radarík verveel me gewoon
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |