Wilders Reya! Wilders is goed bezig! Helaas verdwijnt nu Ladykiller Aboutaleb alweer een beetje uit beeldquote:Op maandag 19 februari 2007 19:24 schreef Reya het volgende:
Je miste Mutant, Godslasteraar?
de grote grote mop is dat men in Nederland blijft doen alsof er nog een kans bestaat dat Turkije lid gaat worden van de EU. Ik herhaal het nog maar eens, vanaf 1 januari 2007 is het in Franklijk volgens de grondwet noodzakelijk een toetreding van een nieuw lid tot de EU voor te leggen aan de bevolking van Frankrijk middels een referendum. Ook in Oostenrijk is een referendum toegezegd, en in beide landen is een overgrote meerderheid tegen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Onze nationale handelaar in angst spreekt weer eens.
Geert Mak is okee.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Onze nationale handelaar in angst spreekt weer eens.
Haast werkje.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Leuke paintjob, Geert Mak voor de Turkse vlag. Typisch hoor.
quote:
"Hey, stagiair, kun je even deze foto waarop hij zo lekker treurig kijkt even voor een Turkse vlag zetten?"quote:
Wat een onzin. Wilders, dat is pas een handelaar in angst.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
Geert Mak is een handelaar in angst.
Moet je vriendjes sluiten met jongerenwerkersquote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[afbeelding]
You tokkin to me? Huh? You? Tokken te me?
Maar het lijkt me wel makkelijk, ik ken geen zware Marokkaan die ik tegen mijn buren kan charteren.
quote:Ballmer geeft piraten de schuld van slechte verkoop Vista
Microsofts chief executive officer Steve Ballmer heeft tegen een aantal financieel analisten laten ontvallen dat de softwarereus van plan is de beveiliging binnen Vista flink op te voeren. De maatregelen moeten ervoor zorgen dat de stroef lopende verkoop van Vista weer aantrekt.
Ballmer zei dat door deze maatregel de Vista-verkoop vooral in opkomende markten zoals China, India en Rusland vergroot moet worden: 'Het verminderen van piraterij kan een optie zijn om de omzet te vergroten, daarom denk ik dat we de anti-piraterijmaatregelen gaan opvoeren.' Opvallend was dat de ceo verschillende keren gezegd zou hebben dat de sales-vooruitzichten voor Vista veel te optimistisch zijn.
De topman wil het bestaande 'Genuine Advantage'-mechanisme vaker inzetten om de echtheid van een licentie te kunnen garanderen. De controlesoftware vermindert de mogelijkheden van Vista of maakt het besturingssysteem zelfs geheel onbruikbaar indien het om een illegale kopie gaat. Volgens de Business Software Alliance is in China 86 procent van alle software illegaal, in India ligt dit cijfer op 72 procent en in Rusland op 83 procent. Ballmer zei ook dat Microsoft de fout om meer dan een half decennium te doen over een nieuwe Windows-versie niet meer zal maken: 'Ik beloof dat er niet opnieuw meer dan vijf jaar tussen onze grote Windows-releases zal zitten.' De uitspraak is opvallend omdat Microsoft vorige week weigerde in te gaan op berichten over de opvolger van Vista - codenaam 'Vienna' - die binnen 24 tot 30 maanden zou moeten uitkomen.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:53 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat een onzin. Wilders, dat is pas een handelaar in angst.
Met dit soort chantage ben je gewoon een handelaar in angst. Krijgen "wij" straks de schuld als de ware aard van Turkije boven water komt.quote:Europa moet Turkije toelaten tot de EU, want anders is ‘de ellende niet te overzien’, waarschuwt schrijver Geert Mak.
Zijn retoriek doet nogal "als je niet voor de EU-Grondwet stemt komt Auschwitz weer terug" aan. Eigenlijk een argument om het tegenovergestelde te betogen.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
Geert Mak is een handelaar in angst.
quote:Op maandag 19 februari 2007 19:45 schreef Autodidact het volgende:
[afbeelding]
Leuke paintjob van Elsevier, Geert Mak voor de Turkse vlag. Typisch hoor.
Whatever.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef MrX1982 het volgende:
Met dit soort chantage ben je gewoon een handelaar in angst. Krijgen "wij" straks de schuld als de ware aard van Turkije boven water komt.
Maar Geert Mak staat niet bekend om zijn hout snijdende visie.
Submission vergelijken met Der Ewige Jude zegt wat dat betreft genoeg. Die vent kan aardig schrijven, In Europa is een goed boek, maar daar is dan ook alles mee gezegd.quote:Op maandag 19 februari 2007 19:58 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Zijn retoriek doet nogal "als je niet voor de EU-Grondwet stemt komt Auschwitz weer terug" aan. Eigenlijk een argument om het tegenovergestelde te betogen.
Vista vier maanden zonder activatie te gebruikenquote:Op maandag 19 februari 2007 19:57 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Goh Vista is juist niet populair omdat het programma zelf weinig heeft met privacy, weinig voordelen bied tegenover Windows XP en ook omdat het gewoon rete-duur is.
quote:de antipiraterijprocedure wordt het besturingssysteem aan de hardwareconfiguratie van de pc gekoppeld.
Nog even en Benedictus XVI regeert over Constantinopel.quote:Op maandag 19 februari 2007 18:44 schreef Autodidact het volgende:
RK-Kerk dreigt Anglicaanse Kerk te overvleugelen
Dus nu is het celibaat volgens de Anglicanen weer de beste manier om tot hoger te komen? Hoe fucking wetenschappelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |