the samequote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Mustard_Man het volgende:
slecht, ik baal van mijn gebrek aan discipline en motivatie![]()
Geniet er nog maar vanquote:Op maandag 19 februari 2007 02:23 schreef _Bar_ het volgende:
moe, maar heerlijk gefeest, echt gelachen en echt weer lol gehad
Morgen weer een dag
... nog maar 6 weken totquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef Akelalala het volgende:
Heel erg verliefd![]()
![]()
Het weeekend was echt geweldig
En toch blijft t in mijn hoofd spoken... nog maar 6 weken
Dan vertrekt ie voor minstens een maand naar de andere kant van de wereldquote:Op maandag 19 februari 2007 09:37 schreef InProduction het volgende:
[..]
... nog maar 6 weken tot?
Het gaat weer toppie![]()
i know the feeling... gewoon verhuizen, ze moeten toch eens die navelstreng doorknippenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje klotenhet gaat gewoon niet geaccepteerd worden dat ik uit huis ga..
quote:
Alles wat ik vandaag gegeten heb is er weer uit gekomenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef Jegorex het volgende:
Moe, beetje last van mijn neusbijholten, als ik mijn hoofd schud doet het pijn.
Hoop dat het morgen weer over is.
Heel veel succes daarbij meis! Hoop dat 't eindelijk wat positiefs is!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef _Arual_ het volgende:
Blij omdat ik eindelijk ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Inmiddels weet ik van mezelf dat ik er niet te lang bij moet stilstaan, blijheid buigt zo om naar het tegenovergestelde in dit soort kwesties.
Ik heb last van mijn rug. Ik kan bukken, maar alleen als ik heel hard OEF roep. Dat lijkt me niet normaal.
Daar ben je toch ook n00b voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:30 schreef birdydontfly het volgende:
ik weet niet meer wat ik moet doen
idd.....quote:Op donderdag 22 februari 2007 03:34 schreef AyGuey het volgende:
klote
succesquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:25 schreef Miam het volgende:
Dit weekend wordt waarschijnlijk de ergste tot nu toe..
niet goed dus.
Zoiets.quote:Op donderdag 22 februari 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
Gaar. Ontzettend gaar.
wat is er allemaal aan de hand joh?? Sterkte iig... heb mezelf ook wel eens beter gevoeldquote:Op donderdag 22 februari 2007 18:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
depressed........angry....
.......tired.....
..frustreted....
....sad.....
...alone.....
![]()
ik ben godverdomme ontslagen!!!!!!quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:46 schreef AyGuey het volgende:
[..]
wat is er allemaal aan de hand joh?? Sterkte iig... heb mezelf ook wel eens beter gevoeld
ag
Balen.... succes verder, ik hoop voor je dat het meevalt.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben godverdomme ontslagen!!!!!!![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:50 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik ben godverdomme ontslagen!!!!!!![]()
![]()
Ik kon vanacht niet goed slapen, werd om het uur wakker, en ben nog steeds half duizelig...quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:10 schreef soylent het volgende:
Ik heb voor het eerst in weken 8 uur geslapen vannacht, maar ik ben nog steeds niet wakker
dude .. Twisted_fok!quote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:22 schreef Nosh het volgende:
Kut. Maar hey, alleen naar het ding gaan waar de ander zich met een smoesje uit heeft gepraat heeft ook zo zijn charme.
Zelf ook gek van D&B.quote:
je had twee kaartjes? ga met T_F .. is nog een tof wief ookquote:Op vrijdag 23 februari 2007 21:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Zelf ook gek van D&B..
En nu wel okay. Toch best zin in avondje utrecht hangen.
quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je had twee kaartjes? ga met T_F .. is nog een tof wief ook
ik probeer je te pimpen... werkt het?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:28 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]Wat doe je?
OT: moe, moe, moe.. maar niet kunnen slapen
What's up?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 23:45 schreef juon_jacket1 het volgende:
onzeker....alweer...of eigenlijk nog steeds....
kword gek van mezelf!!!! (ook al alweer)....dit wordt weer niet slapen vrees ik....
![]()
Oei, herkenbaar.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 13:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Vanmorgen vroeg op, al behoorlijk wat gedaan. Maar nu wachtende op de "verlossende" mail, ben er alleen bang voor dat ik vandaag nix meer ga horen. M'n geduld wordt behoorlijk op de proef gesteld
Beentjes omhoog en zometeen voetballen kijken dan maar, al had ik liever wat anders gedaan
't Gaat niet geweldig he?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:26 schreef Miam het volgende:
Onbegrepen, verdrietig, wanhopig, teleurgesteld en bezorgd.
+ verwardquote:Op zaterdag 24 februari 2007 19:26 schreef Miam het volgende:
Onbegrepen, verdrietig, wanhopig, teleurgesteld en bezorgd.
tgaat al een paar dagen niet goed he....? hang in there..you're not alone....quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef Miam het volgende:
Tnx. 't gaat niet echt geweldig nee.
verward ook nog ja..
bang voor wat er gaat komen... niet teveel bij na denken..
Laat dat laatste nou net het moeilijkste zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 20:13 schreef Miam het volgende:
bang voor wat er gaat komen... niet teveel bij na denken..
En daar gaat het om.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:06 schreef Twisted_fok het volgende:
wel een toffe avond gehad.
Jep.. het gaat nu overigens weer, maar onzeker zijn over bepaalde dingen is nooit leuk.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 21:01 schreef LiQu1D het volgende:
[..]
Laat dat laatste nou net het moeilijkste zijn.![]()
Aangezien je constant blijft denken over wat er kan gaan gebeuren, en vaak in negatieve zin.
Iets wat afleiding is gaan zoeken. Maar vaak blijf je denken en helpt de afleiding niets.
Schrijven over je gevoelens helpt soms echt heel goedtenminste voor een deel kwijt van wat je dwars zit en voor een bepaalde tijd, meja toch beter dan niets.
quote:Op zondag 25 februari 2007 12:31 schreef zwartedoos het volgende:
Ben weer vrijgezel, hij was me voorHij gaf meer om mij dan ik om hem, goh wat een inzicht
![]()
Verder wel erg gezellie gehad gister...![]()
Herkenbaar. sterkte..quote:Op zondag 25 februari 2007 13:55 schreef paradoXical het volgende:
Ik en mijn meisje hebben er na 2.5 jaar een punt achter gezet. Niet omdat we niet meer van elkaar houden, maar omdat de verschillen tussen ons te groot zijn om verder te gaan.
Voel me verschrikkelijk.
quote:Op zondag 25 februari 2007 13:55 schreef paradoXical het volgende:
Ik en mijn meisje hebben er na 2.5 jaar een punt achter gezet. Niet omdat we niet meer van elkaar houden, maar omdat de verschillen tussen ons te groot zijn om verder te gaan.
Voel me verschrikkelijk.
liever niet..quote:Op zondag 25 februari 2007 19:36 schreef Miam het volgende:
Was het maar maandag.
voel me iets beter dan de laatste paar dagen. heuuu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |