the samequote:Op zondag 18 februari 2007 22:34 schreef Mustard_Man het volgende:
slecht, ik baal van mijn gebrek aan discipline en motivatie![]()
Geniet er nog maar vanquote:Op maandag 19 februari 2007 02:23 schreef _Bar_ het volgende:
moe, maar heerlijk gefeest, echt gelachen en echt weer lol gehad
Morgen weer een dag
... nog maar 6 weken totquote:Op maandag 19 februari 2007 08:39 schreef Akelalala het volgende:
Heel erg verliefd![]()
![]()
Het weeekend was echt geweldig
En toch blijft t in mijn hoofd spoken... nog maar 6 weken
Dan vertrekt ie voor minstens een maand naar de andere kant van de wereldquote:Op maandag 19 februari 2007 09:37 schreef InProduction het volgende:
[..]
... nog maar 6 weken tot?
Het gaat weer toppie![]()
i know the feeling... gewoon verhuizen, ze moeten toch eens die navelstreng doorknippenquote:Op maandag 19 februari 2007 18:47 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Beetje klotenhet gaat gewoon niet geaccepteerd worden dat ik uit huis ga..
quote:
Alles wat ik vandaag gegeten heb is er weer uit gekomenquote:Op maandag 19 februari 2007 12:34 schreef Jegorex het volgende:
Moe, beetje last van mijn neusbijholten, als ik mijn hoofd schud doet het pijn.
Hoop dat het morgen weer over is.
Heel veel succes daarbij meis! Hoop dat 't eindelijk wat positiefs is!quote:Op maandag 19 februari 2007 19:34 schreef _Arual_ het volgende:
Blij omdat ik eindelijk ben uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Inmiddels weet ik van mezelf dat ik er niet te lang bij moet stilstaan, blijheid buigt zo om naar het tegenovergestelde in dit soort kwesties.
Ik heb last van mijn rug. Ik kan bukken, maar alleen als ik heel hard OEF roep. Dat lijkt me niet normaal.
Daar ben je toch ook n00b voor?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:30 schreef birdydontfly het volgende:
ik weet niet meer wat ik moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |