Gisteren was ook al zo doods... Oké, het kan niet elke dag kommer en kwel zijn, maar toch.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach af en toe een duffe zondag kan ook erg rustgevend zijnVerwacht morgen wel weer het e.e.a. maar vandaag niet meer
Erik?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat was ook niet tegen jou, dat was zomaar even mijn conclusie.
Sylvia is ook sterk zonder Huub, dat weten we allemaal, alleen heeft ze dan geen back-up.
Daar geef ik je gelijk inquote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Gisteren was ook al zo doods... Oké, het kan niet elke dag kommer en kwel zijn, maar toch.
Thanksquote:Op zondag 18 februari 2007 18:14 schreef Day het volgende:
TT aangepast
Die vertrouwd ze nog niet zei ze gister tegen Bart en Huub. Geloof ik ook. Huub en Syl houden hem er nu bij, puur ter dekking omdat hij ook tegen Natas en Brian is. Maar die wordt nog wel geloosd denk ik.quote:
Loverboyquote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks![]()
Wie gaat koken eigenlijk?
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Thanks![]()
Geloof mezelf niet eens
Wie gaat koken eigenlijk?
Gisteravond stelden zowel Huub als Bart hem vragen waaruit duidelijk bleek dat ze hem niet vertrouwden.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die vertrouwd ze nog niet zei ze gister tegen Bart en Huub. Geloof ik ook. Huub en Syl houden hem er nu bij, puur ter dekking omdat hij ook tegen Natas en Brian is. Maar die wordt nog wel geloosd denk ik.
Gewoon geduld hebben. Wanneer is het Diner gereed !quote:
Iemand?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef Lunaflame het volgende:
Zo even de Cossen bijgelezen.
Daarstraks zei Syl dat ze deze week al drie keer was getrickerd (schrijf ik dat goed zo?) door achter en dat het eerste gelukkig was opgelost, iemand enig idee wat dat was?
Ok. Maar ze zullen hem deze ronde nog niet opofferen denk ik. Daarvoor is ie te erg tegen Natas. Bovendien, als Syl slim is. . . Met Huub weet je maar nooit wat ie doet als ie weer drank mag en voor je het weet moet ie de villa verlaten omdat ie Brian op zijn bek heeft gemept. Dan heeft ze in elk geval Erik nog.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:16 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Die vertrouwd ze nog niet zei ze gister tegen Bart en Huub. Geloof ik ook. Huub en Syl houden hem er nu bij, puur ter dekking omdat hij ook tegen Natas en Brian is. Maar die wordt nog wel geloosd denk ik.
Haar paaldanslessen, geloof ikquote:
Ik geef je groot gelijk!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:24 schreef Copycat het volgende:
Dit gaat 'm niet worden, vandaag.
Schaken en schrijven levert niet bepaald enerverende streams op.
Dan ga ik na deze TVP maar eens koken en daarna een docu over Errol Flynn kijken.
OT: Hoe vond je moeder je outfit?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:24 schreef Copycat het volgende:
Dit gaat 'm niet worden, vandaag.
Schaken en schrijven levert niet bepaald enerverende streams op.
Dan ga ik na deze TVP maar eens koken en daarna een docu over Errol Flynn kijken.
Sylvia heeft vandaag keukendienst en zo te horen doet ze dat met alle liefdequote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef snetje het volgende:
wie is daar de keuken aan het verbouwen
Stilte voor de storm héquote:Op zondag 18 februari 2007 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk!
Kan me niet voorstellen dat er vanavond nog iets spraakmakends zou gaan gebeuren
Zeg dat wel wat een kabaal zegquote:Op zondag 18 februari 2007 18:26 schreef snetje het volgende:
wie is daar de keuken aan het verbouwen
Geduld is een zeer schone zaakquote:Op zondag 18 februari 2007 18:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil zoooooooooooooooooooooooo graag actie
Er is iets met Sylvia die ze niet wilt bespreken voor de camera's. Dat zei ze in het begin tegen Eveline.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:13 schreef Lunaflame het volgende:
Zo even de Cossen bijgelezen.
Daarstraks zei Syl dat ze deze week al drie keer was getrickerd (schrijf ik dat goed zo?) door achter en dat het eerste gelukkig was opgelost, iemand enig idee wat dat was?
Er is helaas niet zoveel schoon in de villa bongquote:
Eindeloos geduld brengt onmiddelijk resultaatquote:
Volgens mij is ze deze dag zowiezo niet met een lach begonnen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:30 schreef NS het volgende:
[..]
Sylvia heeft vandaag keukendienst en zo te horen doet ze dat met alle liefde![]()
![]()
Heb je mn prachtige fake niet gezien ? En de visopmerking van Eric ?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:34 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Volgens mij is ze deze dag zowiezo niet met een lach begonnen.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is helaas niet zoveel schoon in de villa bong![]()
Sowieso al niks waar mevrouw "ik was mijn handen nooit, daar worden ze droog van" aan heeft gezeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er is helaas niet zoveel schoon in de villa bong![]()
Ok, dat wist ik niet. Het maakt me wel heel nieuwsgierig.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:33 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Er is iets met Sylvia die ze niet wilt bespreken voor de camera's. Dat zei ze in het begin tegen Eveline.
"Dit zal ik hier nooit bespreken!" zei ze toen.
Misschien was ze de buitenvrouw van Wilgo ?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:36 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet. Het maakt me wel heel nieuwsgierig.![]()
Zelfs na een handjob niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Sowieso al niks waar mevrouw "ik was mijn handen nooit, daar worden ze droog van" aan heeft gezeten.![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Misschien was ze de buitenvrouw van Wilgo ?
Ik wel maar Syl niet.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heb je mn prachtige fake niet gezien ? En de visopmerking van Eric ?
De ultieme wanhoopsdaad van de productie om Natasia erin te houden kan zijn om juist een dag van tevoren een nieuwe irritante bewoner er in te zetten.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:38 schreef itsme het volgende:
Denk dat er nog geen nieuwe bewoner in komt. Eerst deze stemronde afwachten ben ik bang.
Dat is de reden dat ze nu is gevluchtquote:
Precies, anders wordt die nieuwe natuurlijk gelijk weggestemd, dus ik verwacht de nieuwe bewoner(s) pas op zijn vroegst over een weekquote:Op zondag 18 februari 2007 18:38 schreef itsme het volgende:
Denk dat er nog geen nieuwe bewoner in komt. Eerst deze stemronde afwachten ben ik bang.
Nee inderdaad, dat bewijs is vanmiddag geleverd. Oh ze heeft haar handen wel door haar kapsel gehaald. Daar zit waarschijnlijk desinfecterende middelen in.quote:
Speltip 3: Even terug lezenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:39 schreef Mr_Bojangles het volgende:
Is er vanmiddag nog iets boeiends gebeurd, ruzie o.i.d?
Ja bah.quote:
pasta moet 8 minuten koken ...quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
pasta moet 8 minuten koken ...
Mijn moeder was niet thuis. Er hing een briefje op de deur dat ze bij haar vriendje in België is gaan wonen. Ze is dus met de zuiderzon vertrokken.
Toen ben ik even bij de buurman van mijn moeder op de koffie gegaan en die vond het wel erg mooi. ik had alleen een ladder in mijn panty. Maar de buurman zei dat ie er nog eentje boven had liggen. Dus toen hebben we geneukt en nu hebben we verkering.
Alleen zijn vrouw weet dat nog niet, maar die schrijf ik wel een brief.
![]()
Daar ga ik echt niet op hopen.quote:
neuh. want iedereen stemt niet op Natasiaquote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik las net op de TIEN site:
Voor de zoveelste keer vindt Bart het tijd om over de aankomende stemronde te beginnen. In bijzijn van Huub en Amanda begint hij zijn verhaal: “Nou, als er niemand weggaat deze week, ben ik weg.” “Dus er moet iemand weg?”, concludeert Amanda. “Hehe!”, reageert Bart bijdehand. “Wie zou jij eruit willen hebben dan?”, wil Amanda vervolgens weten. Al snel gaat het gesprek vervolgens over Natasia. Het is duidelijk dat Bart en Huub Natasia graag zien vertrekken. “Ik ga echt niet op Natasia stemmen. Ik heb gewoon een goede band met ‘r!”, laat Amanda weten. Op dat moment begint Huub een pleidooi over het nut van wegstemrondes. “Het wordt gewoon tijd voor wat actie!”, is zijn conclusie. “Nou ja, als iedereen op iemand zou stemmen, zal ik niet degene zijn die moeilijk doet!”, geeft Amanda vervolgens toe. Wordt het dan misschien toch Natasia?
We hebben weer wat hoop dus
Die beschrijving is me net iets te grafischquote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja bah.
Hoewel Brian's pik wel schoon is, die wordt elke ochtend uitgebreid geschrobd boven het doucheputje.![]()
Ben je vaker blij met een dooie mus?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik las net op de TIEN site:
Voor de zoveelste keer vindt Bart het tijd om over de aankomende stemronde te beginnen. In bijzijn van Huub en Amanda begint hij zijn verhaal: “Nou, als er niemand weggaat deze week, ben ik weg.” “Dus er moet iemand weg?”, concludeert Amanda. “Hehe!”, reageert Bart bijdehand. “Wie zou jij eruit willen hebben dan?”, wil Amanda vervolgens weten. Al snel gaat het gesprek vervolgens over Natasia. Het is duidelijk dat Bart en Huub Natasia graag zien vertrekken. “Ik ga echt niet op Natasia stemmen. Ik heb gewoon een goede band met ‘r!”, laat Amanda weten. Op dat moment begint Huub een pleidooi over het nut van wegstemrondes. “Het wordt gewoon tijd voor wat actie!”, is zijn conclusie. “Nou ja, als iedereen op iemand zou stemmen, zal ik niet degene zijn die moeilijk doet!”, geeft Amanda vervolgens toe. Wordt het dan misschien toch Natasia?
We hebben weer wat hoop dus
De laatste keer dat je dat zei gingen Huub en Nathanael in gevecht!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk!
Kan me niet voorstellen dat er vanavond nog iets spraakmakends zou gaan gebeuren
Ik wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
[..]
neuh. want iedereen stemt niet op Natasia
Vreemd heb dit gesprek niet zo gehoord.
Bart heeft toch heel erg op Brian zitten inpraten en gaat daar mee door deze week. Als Brian ook Natasia weg stemt, dan zou Amanda dus maar zo mee kunnen gaan. Dus wie weet.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
[..]
neuh. want iedereen stemt niet op Natasia
Vreemd heb dit gesprek niet zo gehoord.
Zal wel moeten, want hoe brian het vlees heeft mishandeld... daar lusten de honden geen brood van!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Brian: wat doen we met eten dan?
Bart: goed kauwen
Dan moet de stemming zo zijn dat eerst Brian stemt, en dan pas Amandaquote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Barft heeft toch heel erg op Brian zitten inpraten en gaat daar mee door deze week. Als Brian ook Natasia weg stemt, dan zou Amanda dus maar zo mee kunnen gaan. Dus wie weet.
Alleen is er dan niet veel te doen in de villa. Misschien moet ze ook eens aan Gaby denkenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia lesbisch is. Zou tevens een hoop verklaren............
Erg he wat 1 loverboy in je los kan makenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want hoe brian het vlees heeft mishandeld... daar lusten de honden geen brood van!
Jammer... van het dier dat eerst is doodgegaan om iemands smaakpapillen te strelen en nu als taaie baklap weggekauwd moet worden. Wijn om het weg te spoelen erbij?
Vlees eten is niet erg, maar vlees na de dood nogmaals ombrengen is een doodszonde! (rageer ik heftig omdat dit om brainless gaat? Waarschijnlijk)
Dat las ik ook maar heb ik niet gehoord.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij is die hoop tevergeefs, volgens eerdere berichten ging ze het meteen daarna vertellen aan natasia, was wel lachen overigens in die ruimte leek ze net omsloten door een aantal vraatzuchtige wolven.
arm meisje.
ik denk dat zij graag eric eruit wil stemmen
Klopt... maar Amanda zal vantevoren al wel weten wat Brian stemt, dus dat kan ook genoeg zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan moet de stemming zo zijn dat eerst Brian stemt, en dan pas Amanda
Alleen Brian, dat het zo fris rookquote:Op zondag 18 februari 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
Ik vind Amanda echt te ranzig voor woorden.
Ik ben zelf niet zo van de schoonmaak, maar handen wassen, een keertje je haar wassen
Heeft nog geen van de bewoners er iets van gezegd?
Van mij mag je, ik werd er ook een beetje triest van.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want hoe brian het vlees heeft mishandeld... daar lusten de honden geen brood van!
Jammer... van het dier dat eerst is doodgegaan om iemands smaakpapillen te strelen en nu als taaie baklap weggekauwd moet worden. Wijn om het weg te spoelen erbij?
Vlees eten is niet erg, maar vlees na de dood nogmaals ombrengen is een doodszonde! (rageer ik heftig omdat dit om brainless gaat? Waarschijnlijk)
Aha lees nu wanneer en toen had ik de streams inderdaad niet aan en had ook gelezen dat ze het gelijk had overgebrieft.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wel.
Volgens mij ging Amoebe er vanuit dat Brian toch tegen zou stemmen en zij dus niet hoefde mee te stemmen met iedereen.
Hij moet een nagelborsteltje gebruiken. Voor het fijnere werk!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja bah.
Hoewel Brian's pik wel schoon is, die wordt elke ochtend uitgebreid geschrobd boven het doucheputje.![]()
Maar zo was het gisteren ook afgesproken met Huub, Bart, Syl en Eric dat ze via Snollie aan Brian zouden laten weten dat Eric geen optie is omdat Syl 'm dekt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat las ik ook maar heb ik niet gehoord.
Amoebe heeft ook gezegd in dat gesprek: is die nieuwe geen optie? Waarop Huub zei: Sylvia heeft gezegd dat ze Erik er nooit uit zou stemmen en als Sylvia dat zegt dan is dat zo.
Maar dat was dus tactiek van Huub om Amoebe onder druk te zetten.
En ook het in bed duiken met Brian terwijl Rogier nog levend rondloopt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat verklaard wel het haren wassen verhaal![]()
ze vergeet snel.......quote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar Amanda zal vantevoren al wel weten wat Brian stemt, dus dat kan ook genoeg zijn.
Tja ze kon het adres niet vinden op ut internetquote:
Thanx, die nepsmoel ook die ze erbij trektquote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef Mika25 het volgende:
*Red Alert op stream 1 en 2*
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook het in bed duiken met Brian terwijl Rogier nog levend rondloopt.
goed plan.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar zo was het gisteren ook afgesproken met Huub, Bart, Syl en Eric dat ze via Snollie aan Brian zouden laten weten dat Eric geen optie is omdat Syl 'm dekt.
maar als het puntje bij paaltje komt zal sylvia eric echt niet gaan dekken, wedden?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar zo was het gisteren ook afgesproken met Huub, Bart, Syl en Eric dat ze via Snollie aan Brian zouden laten weten dat Eric geen optie is omdat Syl 'm dekt.
En ook dat ze na de seks met Brian meteen bij Huub in bed stapt terwijl Brian nog geen paar uur daarvoor heeft gevraagd of ze dat zou doen en het antwoord was 'nee hoor!?!? doe ik dat dan'.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doet ze dit nou nog steeds élke dag?! (Nou ja, behalve als ze het vergeet)quote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef Mika25 het volgende:
*Red Alert op stream 1 en 2*
Ik hoop echt dat Huub haar nog een keer in bed te grazen neemt en het dan meteen door brieft aan Brian.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ook dat ze na de seks met Brian meteen bij Huub in bed stapt terwijl Brian nog geen paar uur daarvoor heeft gevraagd of ze dat zou doen en het antwoord was 'nee hoor!?!? doe ik dat dan'.
Nou komt het ook niet altijd in beeld volgens mij, maar vaak wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef My_ het volgende:
[..]
Doet ze dit nou nog steeds élke dag?! (Nou ja, behalve als ze het vergeet)
Ik kijk meestal niet om dit tijdstip, dus heb echt geen flauw benul. Ik heb het alleen in het begin gezien met de veronderstelling dat dit na hooguit een maandje wel over zou zijn.
Ja! Ze moet hem eerst vermoorden!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef Missy_1974 het volgende:
etenstijd is meestal clash tijd dus hoop dat er nu wel wat actie komt
Sterker nog, Brian moet dan toevalligerwijs net binnenkomen. Dát is pas teevee!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Huub haar nog een keer in bed te grazen neemt en het dan meteen door brieft aan Brian.
De redactie moet dan wel beveiliging in de buurt hebben voor Huub, denk ik.
Leg jij die zin zo uit?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:59 schreef demins het volgende:
[..]
Ja! Ze moet hem eerst vermoorden!!!
Enige wat nodig is, is dat Natasia het ziet en denkt dat er geneukt wordt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Huub haar nog een keer in bed te grazen neemt en het dan meteen door brieft aan Brian.
Bezopen inderdaad.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:56 schreef scanman01 het volgende:
Het blijft me verbazen dat de redactie steeds 2 streams opoffert aan dat gezeik van Natasia. Maar dat zal ze ook wel afgedwongen hebben.
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:57 schreef Judah het volgende:
"Daag lieve kindjes,
Gisteren was ik de tijd vergeten, dus heb ik jullie niet voorgelezen. Sorry daarvoor. Dom-dom-dom"
Oh baboon, vertel er dan gelijk bij dat je druk aan het vertellen was over trio's met Wilgo en andere vrouwtjes en je vierde lover!![]()
Kon dat maar..... (zucht...)quote:Op zondag 18 februari 2007 18:59 schreef Lieve het volgende:
* Gun Natasja een verjaardag thuis! Stem haar naar HUIS!
Die kans is nog groter dan dat ze Natasia eruit stemtquote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze doet dit soms.... meestal om nederland te zieken!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:58 schreef My_ het volgende:
[..]
Doet ze dit nou nog steeds élke dag?! (Nou ja, behalve als ze het vergeet)
Ik kijk meestal niet om dit tijdstip, dus heb echt geen flauw benul. Ik heb het alleen in het begin gezien met de veronderstelling dat dit na hooguit een maandje wel over zou zijn.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve kindjes
Ik weet niet wat jullie doen, maar dat mis ik het meest. Nog een paar daagjes en dan wordt mama er uitgestemd, oh nee, dat kan niet, dan is mama jarig. Ik hou heel veel van jullie, maar ben even jullie namen kwijt, komt door de drukte hier. Vandaag weer niks gedaan en gisteren ook niet en de komende weken ook niet. Maar ik groei echt ( ben al weer bijna 140 kilo)
Oh ja, en dan nu het verhaal
Er was eens een homo die een lieve zorgzame mama uitschold voor rotte vis. Dit was niet zo lief, maar de mama had haar doosje niet gewassen. Gelukkig was daar een Antiliaanse prins die met zijn vieze vishandjes haar wel wilde helpen. Samen gingen ze onder de does. En omdat dit zo bijzonder was noemde ze haar prins van af dat moment DOesssssssss.
Ze leefden nog lang en gelukkig , met hun hulpje Adeltje
Nou laat het alsjeblieft onder de dekens blijven !quote:Op zondag 18 februari 2007 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Heeft de redactie Amanda al even gesproken? Hebben ze haar al uitgelegd dat het neuken onder de dekens inmiddels niet meer werkt en dat ze - voor de kijkers - het de volgende keer echt bóven de dekens moet doen?
En oh ja... sorry dat ik gisteren even dacht dat ik maar 1 kind had. Mama was gewoon een beetje moe en dan vergeet je perongeluk wel eens dingen waar je liever niet aan herinnerd wordt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve kindjes
Ik weet niet wat jullie doen, maar dat mis ik het meest. Nog een paar daagjes en dan wordt mama er uitgestemd, oh nee, dat kan niet, dan is mama jarig. Ik hou heel veel van jullie, maar ben even jullie namen kwijt, komt door de drukte hier. Vandaag weer niks gedaan en gisteren ook niet en de komende weken ook niet. Maar ik groei echt ( ben al weer bijna 140 kilo)
Is goed, mits ik het vergeetquote:
Brian is toch mister LoverLover himself? Dat moet dus knap leerzaam wordenquote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laat het alsjeblieft onder de dekens blijven !
Nul comma nul behoefte aan dat gepruts.![]()
Fluisteren dus. Ze denkt dat de Bijbel een extra knopje is bij de voordeur voor het geval die ene niet werkt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef ruby het volgende:
Zit Amanda nou te fluisteren of is ze aan het bidden?
Misschien nog nooit voor het eten maar wel toen ze de theorie van haar rijbewijsje moest halen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:06 schreef KimiK het volgende:
Nee gaat ze nu bidden?????????????? Dat heeft ze toch nog nooit gedaan?
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:00 schreef kleinzusje het volgende:
Dag lieve kindjes
Oh ja, en dan nu het verhaal
Er was eens een homo die een lieve zorgzame mama uitschold voor rotte vis. Dit was niet zo lief, maar de mama had haar doosje niet gewassen. Gelukkig was daar een Antiliaanse prins die met zijn vieze vishandjes haar wel wilde helpen. Samen gingen ze onder de does. En omdat dit zo bijzonder was noemde ze haar prins van af dat moment DOesssssssss.
Ze leefden nog lang en gelukkig , met hun hulpje Adeltje
Moet zeker van achter... zodat ook de EO'ers naar Tien gaan kijken.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. wordt er nu ook al gebeden
Dat is lef hebben, als je zo verrot bent van binnen.
Tjonge... wat een hypocriete (stink)doos zegquote:Op zondag 18 februari 2007 19:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Misschien nog nooit voor het eten maar wel toen ze de theorie van haar rijbewijsje moest halen.
in ieder geval...korter!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef kleinzusje het volgende:
Dank u lieve heer
Dat ik voorlopig niet naar huis ga en dat ik sneller voorlees dan dat ik eet
amen
Juist dan heb je het hard nodig.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
Damn.. wordt er nu ook al gebeden
Dat is lef hebben, als je zo verrot bent van binnen.
Dat was om een kus afdruk op haar brief te maken.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda gaat lekker eten maar niet voor er lipgloss op gaat...
ik ben geen paardenliefhebber maar zelfs ik zie dat ze heel treurig kijktquote:
Tjee Amanda's haar zit vandaag leuk !quote:
Er hebben er wel meer daar geen goede tafelmanieren. Bart kauwt heel vaak met zijn mond open. Zo goor vind ik dat.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:10 schreef Charmian het volgende:
amoebe en brainless passen qua tafelmanieren trouwens wel mooi bij elkaar, gewoon alles naar binnen stouwen als een bootwerker
Ja en hij hooit ook echt, alles achter elkaar in zijn bek en dan met zijn mond vol praten, gatver.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef nlboy het volgende:
Heeft Brain het bestek nou verkeerd in de hand?
Kan je dat niet zien?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef nlboy het volgende:
Brain en nataas eten allebei niet mes en vork en zitten te scheppen als een bootwerker.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef nlboy het volgende:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tjee Amanda's haar zit vandaag leuk !![]()
Het zit vaak door kroketten. Dat stoort me nooit zo.quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Normaal eet Brian met zn voeten, dus wees een beetje mild
Heb jij ook zo'n Removoskalender op de wc hangen?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:
Normaal eet Brian met zn voeten, dus wees een beetje mild
Tis dat ?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef demins het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n Removoskalender op de wc hangen?
Maar Natasja houdt wel d'r mond. Nu dan even.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:14 schreef tinkerbell_supersonic het volgende:
[..]
Brain en nataas eten allebei niet mes en vork en zitten te scheppen als een bootwerker.![]()
Lichtelijke uitgroei op haar neus.quote:
Een kalender met allemaal plaatjes van mond- en voetschilders. Hing traditioneel bij mijn ouders op de wc.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tis dat ?
Ik heb geen wc, plas altijd buiten in de bosjes
Ja dat komt mij ook niet zo goed uit.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:17 schreef Missy_1974 het volgende:
snap er geen ruk van het weekend is echt rete saai, lijkt mij dat de meeste mensen in het weekend kijken etc, en doordeweeks geen tijd hebben om te streamen.
actie in het weekend = betere kijkcijfers
Nee wat doet DGK, alle clashes etc doordeweeks en in het weekend is erg geen reet te beleven
Ik heb DGK scheurkalenderquote:Op zondag 18 februari 2007 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Een kalender met allemaal plaatjes van mond- en voetschilders. Hing traditioneel bij mijn ouders op de wc.
Ijdele hoopquote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
Lijk wel of Nastasie op ontploffen staat of is dat ijdele hoop ?![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:22 schreef demins het volgende:
[..]
Heb je de scheur van Nena bewaard???![]()
Ze probeert te begrijpen waarom zij nu niet in het middelpunt staat.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:21 schreef Soury het volgende:
Lijk wel of Nastasie op ontploffen staat of is dat ijdele hoop ?![]()
Oh dus als ze het doorheeft .... Ik heb nog hoop dank jequote:Op zondag 18 februari 2007 19:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze probeert te begrijpen waarom zij nu niet in het middelpunt staat.
Of niemand... Maar dan gaat Bart zelf en had je beter Bart er uit kunnen stemmen...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:29 schreef demins het volgende:
Donderdag wordt Bart er uit gestemd! De enige optie...
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:16 schreef Rens_Wilders het volgende:
Miljonairs die patat eten... pff
Bart hoopt dat dat ook doordringt bij de anderen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:32 schreef demins het volgende:
[..]
Of niemand... Maar dan gaat Bart zelf en had je beter Bart er uit kunnen stemmen...
Ik ken ze ook maar inderdaad, wel bezorgd.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:34 schreef RSie het volgende:
[..]
![]()
laat ik nou miljonairs kennen en daar staat bijna vaste prik 1x per week pata op het menu!
maar dan wel bezorgd,.. niet zelf bakken!
Hij houdt zich aan hun pactquote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric sluit een deal met Sylvia, het stemt haar er niet uit.
Zegt hij.
Ze zei net dat ze niet wist of ze de stemming zou blokkeren als de rest allemaal voor stemt als Eric er uit zou moeten.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:37 schreef Marrije het volgende:
Syl zégt zich ook te houden aan haar afspraak.
Dat zou ze ook niet moeten doen!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze niet wist of ze de stemming zou blokkeren als de rest allemaal voor stemt als Eric er uit zou moeten.
Wat ze 5 minuten later weer terugdraaide door te zeggen dat ze 'm er niet uit zou stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:38 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ze zei net dat ze niet wist of ze de stemming zou blokkeren als de rest allemaal voor stemt als Eric er uit zou moeten.
Maar dat kan ook prima, zolang het maar geen etiket krijgt opgeplakt met relatie.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede avond op rij zit het echtpaar weer lekker knus op de bank. Scheiding van tafel en bed werkt ook prima!
Zij zijn toch van de tak die vindt dat je overdag het bed dan wel mag gebruiken? Als in alleen niet Echt slapen samen?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:39 schreef Copycat het volgende:
En voor de tweede avond op rij zit het echtpaar weer lekker knus op de bank. Scheiding van tafel en bed werkt ook prima!
vind het een beetje magere deal, hij weet natuurlijk zo goed als zeker dat huub sylvia er ook niet uit gaat stemmen, dus waar slaat dit opquote:Op zondag 18 februari 2007 19:36 schreef Peter6000 het volgende:
Eric sluit een deal met Sylvia, hij stemt haar er niet uit.
Zegt hij.
edit: Alleen voor deze ronde, als ik het goed begrijp.
En dat als zij een afspraak maakt dat ze zich daaraan houdt, dat ie dat toch ook heeft kunnen zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat ze 5 minuten later weer terugdraaide door te zeggen dat ze 'm er niet uit zou stemmen.
gaat-ie weer dreigen dat-hij eruit gaat als niemand anders gaat, bart moet gewoon gaan dan, wordt je toch ook moe vanquote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Bart en schoothondje Huub gaan buiten babbelen.
Bart zegt doodongelukkig te zijn, zeker als er niemand uit zal gaan.
Huub zegt "Wie overtuig je nou".
Bart gaat er donderdag, linksom of rechtsom, uit! Stem hem er dan maar uit!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Bart en schoothondje Huub gaan buiten babbelen.
Bart zegt doodongelukkig te zijn, zeker als er niemand uit zal gaan.
Huub zegt "Wie overtuig je nou".
De vraag die het bij mij oproept, is of hij geen gevaar loopt dat de andere bewoners op hem gaan stemmen, hij geeft het zovaak aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat-ie weer dreigen dat-hij eruit gaat als niemand anders gaat, bart moet gewoon gaan dan, wordt je toch ook moe van
Levert wel weer schitterende reallifebeelden op, Lesley die hem komt ophalen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Bart gaat er donderdag, linksom of rechtsom, uit! Stem hem er dan maar uit!
En samen gaan ze een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet! Mooi!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Levert wel weer schitterende reallifebeelden op, Lesley die hem komt ophalen.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Brian heeft dat baardje wel nodig he?Hij lijkt wel 'n vrouw zo.
In je eentje een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet gaan is erger.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
En samen gaan ze een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet! Mooi!
ja, maar dan hoef je zijn chagrijnig gezicht niet meer te zien. hij lijkt zo aardig en oprecht maar is het echt niet volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
En samen gaan ze een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet! Mooi!
Het moet steeds lager, he? Het niveau van de instromers? Vind ik ook! Kan lastig worden...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Levert wel weer schitterende reallifebeelden op, Lesley die hem komt ophalen.
Lesley die er dan in gaat als nieuwe bewoner zit er niet in.
Ze heeft meer niveau dan Amanda.
Het lijkt me een wat star persoon, die sterk aan zijn ideeën vasthoudt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dan hoef je zijn chagrijnig gezicht niet meer te zien. hij lijkt zo aardig en oprecht maar is het echt niet volgens mij
Nee, alsjeblieft personen met intelligentie.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet steeds lager, he? Het niveau van de instromers? Vind ik ook! Kan lastig worden...
Ik vind hem niet leuk omdat hij het altijd het meest naar zijn zin heeft als er sprake is van humor die ten koste van anderen gaat. Hij denkt heel erg in rangen en standen. Het lijkt me maar een arrogant mannetje.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Taurus het volgende:
Bart lijkt mij echt zó'n geen sympathieke jongen. Hij ziet er nu nog aardig uit wat 't 'n beetje verbloemd, maar als ik hem voor me zie als 40 tot 70 jarige dan is 't in mijn ogen echt zo'n chagrijnige ouwe bok, 'n doemdenker en altijd klagend. Brrr lijkt me niks aan. Laat hem alsjeblieft gewoon vertrekken.
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken! We houden toch van je...!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In je eentje een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet gaan is erger.
Patrick Kluivert?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef Black_king het volgende:
Bij RKC, NAC en Ajax heeft een ex van Amanda gevoetbald. Drie jaar is ze met hem gegaan. Heeft iemand een idee wie dat is ??/
oftwel de redaktie zal hem niet mogen en is hem liever kwijt dan rijk, misschien moeten ze hem een kwijtschelding van 10000 aanbieden als-ie vertrektquote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me een wat star persoon, die sterk aan zijn ideeën vasthoudt.
Oprecht lijkt hij me wel.
Chagrijnig is hij ook, hij doet blijkbaar geen moeite om net te doen of hij het leuk vindt, als hij dat niet vindt.
Heel wonderbaarlijk happyyou.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:49 schreef happyme28 het volgende:
Het is echt wonderbaarlijk dat echt niemand oppert: 'nou waarom stemmen we Bart er dan niet uit?'
Ik ben ook nog steeds niet overtuigd van de oprechtheid van Bart.
Dat is 't ook ja, hij straalt autoriteit uit die naar mijn mening misplaatst is, want zulke bijster intelligente dingen heb ik hem ook niet horen zeggen. Hij neemt veel te duidelijk niemand serieus, hij mag oprecht helemaal niemand binnen dat huis, en schaamt zich er ook niet voor om dit gewoon keihard te zeggen. En dat bedoel ik met niet sympathiek. Lijkt me weinig lol hebben in 't leven.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk omdat hij het altijd het meest naar zijn zin heeft als er sprake is van humor die ten koste van anderen gaat. Hij denkt heel erg in rangen en standen. Het lijkt me maar een arrogant mannetje.
omdat niemand echt gelooft dat-ie weg wil, misschien?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Heel wonderbaarlijk happyyou.
En soms denk ik dat bart zelf het ook ongelooflijk vindt dat niemand daar mee bezig schijnt te zijn.
Palladium-sletje.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef lady1 het volgende:
wat zegt ze nu amanda dat ze het met die en die voetballer heeft gedaan die nu op tv zijn
Dat komt vanzelf wel, op het laatste moment, als er geen andere kandidaat is te vinden...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
omdat niemand echt gelooft dat-ie weg wil, misschien?
Ik hou niet van de term je omhoog neuken. Dat vind ik echt een vrouw onvriendelijke uitspraak.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is het type vrouw dat zich omhoog neukt. Slim van haar om zich aan te bieden aan Brian als neukmaatje. Hij stemt haar er nooit uit en zo blijft Amanda er tot het einde in en Brian ook.
Slim, maar.........je moet het maar kunnen!![]()
Dat is geen gelukkig voorbeeld...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de term je omhoog neuken. Dat vind ik echt een vrouw onvriendelijke uitspraak.
Met Brian neuk je je alleen maar omlaag.......................
Briaaaaaaaajen is dus vrouwvriendelijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de term je omhoog neuken. Dat vind ik echt een vrouw onvriendelijke uitspraak.
Ja zoiets, maar dan snap ik nog niet dat als je weet dat het andere groepje wegstemmen geen optie is, en je beseft dat Bart niet helemaal te vertrouwen is, het nog niet ten sprake gekomen is.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
omdat niemand echt gelooft dat-ie weg wil, misschien?
Misschien omdat het zo bloody obvious is???quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan snap ik nog niet dat als je weet dat het andere groepje wegstemmen geen optie is, en je beseft dat Bart niet helemaal te vertrouwen is, het nog niet ten sprake gekomen is.
Er zijn nu eenmaal vrouwen die dat doen. De term is niet vrouwonvriendelijk maar de vrouwen die dat doen zijn vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch komt het vrij veel voor.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dat bedoel ik...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het trouwens vet irritant dat geklef van Snollie en die rat elke keer als ik de streams aanzet.
En de kerels die gebaseerd op die seks de vrouw 'omhoog werken'. Die zijn het ergst. Geef sommige vrouwen 's ongelijk zeg, als de voordelen aantrekkelijk zijn en de meneer die die voordelen kan geven ook, dan is 't maar net hoeveel waarde je hecht aan intimiteit om daar principieel tegen te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal vrouwen die dat doen. De term is niet vrouwonvriendelijk maar de vrouwen die dat doen zijn vrouwonvriendelijk.
ik begrijp nog steeds niet waarom ze eric niet willen opofferen dan, een zware aanwinst is dat vtoch niet, verlies evenmin lijkt mijquote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan snap ik nog niet dat als je weet dat het andere groepje wegstemmen geen optie is, en je beseft dat Bart niet helemaal te vertrouwen is, het nog niet ten sprake gekomen is.
Ja, maar voorlopig onaantastbaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Brian en A-DEL nemen een risico................ een stel is bij zo wie zo een target in het huis
Ik weet ook niet waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef KimiK het volgende:
Braindead is echt dom, vorige keer tijdens het voetbal kijken vroeg ie ook al waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt, pffff..... vermoeiend zo'n gozer, die pilletjes doen ook niet veel goeds voor zijn geheugen![]()
Gaat snel hoor, geloof mequote:Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar voorlopig onaantastbaar.
In de normale maatschappij is het bv neuken met je baas zodat je een betere functie in het bedrijf krijgt.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
WAt is je omhoog neuken ?
Neuken met een rijke man en dan ?
Gratis winkelen ? wachten tot hij er van door gaat met een ander ? Een goeie functie krijgen en ontslagen worden ?
Ik snap het niet
Hij is overduidelijk tegen Natasia en Brian, dus dat is altijd gunstig voor Huub en Syl. Daarnaast is Syl haar positie wankel (geweest) waardoor het voor Huub speltechnisch niet slim is om Eric eruit te stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet waarom ze eric niet willen opofferen dan, een zware aanwinst is dat vtoch niet, verlies evenmin lijkt mij
Omdat ze blijkbaar geen zin hebben om iemand uit hun groepje weg te stemmen?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet waarom ze eric niet willen opofferen dan, een zware aanwinst is dat vtoch niet, verlies evenmin lijkt mij
Ik werd ontslagen!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de normale maatschappij is het bv neuken met je baas zodat je een betere functie in het bedrijf krijgt.
ik probeer te verdringen waarom de shirtjes zijn afgeplaktquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt.
Mijn baas is een vrouwquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de normale maatschappij is het bv neuken met je baas zodat je een betere functie in het bedrijf krijgt.
huub vertrouwt zijn idool bart dus toch niet genoeg, lolquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij is overduidelijk tegen Natasia en Brian, dus dat is altijd gunstig voor Huub en Syl. Daarnaast is Syl haar positie wankel (geweest) waardoor het voor Huub speltechnisch niet slim is om Eric eruit te stemmen.
Daar denk ik ook wel aan. Vooral na het fimpje over achter.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch het idee dat ook BoerBart dezelfde status heeft als zdngmw. Nog nooit heb ik gezien of gehoord dat hij door zijn saaiheid op zijn vingers getikt is, miereneukerij daar gelaten. Noem mij een saaier of nukkiger persoon dan BB, van mij mag het hoor. En dan komt idd niemand op het idee om hem weg te stemmen???? Windvaan Wouter Bos kan nog wat van hem leren.
Het heeft Monica Lewenski volgens mij niet echt iets opgeleverd, behalve publiciteit.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:10 schreef Uccella het volgende:
[..]
ik probeer te verdringen waarom de shirtjes zijn afgeplakt![]()
![]()
OT: zit Natasia nog steeds "achter"?
En een hele lading geldquote:Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het heeft Monica Lewenski volgens mij niet echt iets opgeleverd, behalve publiciteit.
Maar jij hebt het waarschijnlijk nog nooit aan iemand gevraagd en daar antwoord op gekregen?!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt.
En de bewoners kunnen Ajax niet meer zien.
Sponsor heeft zich teruggetrokken, nadat halve tribune Ado het veld op stormde uit onvrede. Vind t erg jammer dat ze zich niet in hebben kunnen houden (fans dus, niet sponsor)...triestquote:Op zondag 18 februari 2007 20:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nu wil ik ook weten waarom die shirts waren afgeplakt!
Nee, ik werk met Google.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Maar jij hebt het waarschijnlijk nog nooit aan iemand gevraagd en daar antwoord op gekregen?!!!!
In dat geval is Tamara wel een goed idee. Daar voelde hij toch wel wat voor, al zat het alleen in zijn broek zijn geweest.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Ze zouden nu een echt lekker wijf die villa in moeten sturen. Waar Brian natuurlijk achteraan gaat lopen. Oorlog!![]()
kijk: de barstjes komenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik werk met Google.
Natasia en Amanda analyseren de "relatie" Amanda - Brian, er is namelijk een probleem.
Amanda wil liever vrijgezel zijn.
Dat zou kunnen, maar tot in de wijde omgeving sloten de mensen hun deuren en ramen en concentreerden zich op radio en tv!quote:
amanda naar dusty..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
Zelfs Dusty heeft Amanda een brief geschreven. Ze noemt hem ex in plaats van ex-ex.....
Ik dacht idd dat het halfuurtje al om was, maargoedquote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, de televisie staat ook weer aan.
Ze zetten alleen de reclame uit denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, de televisie staat ook weer aan.
Het verbaast me dat iedereen zo verbaasd is!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef Missy_1974 het volgende:
GODVERDOMME zegt dat wijf gewoon dat het eerste weekend dat ze thuis is de kids meteen naar der zus gaan, want ze moet bijslapen
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ja, hoor, heel vaakquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch het idee dat ook BoerBart dezelfde status heeft als zdngmw. Nog nooit heb ik gezien of gehoord dat hij door zijn saaiheid op zijn vingers getikt is, miereneukerij daar gelaten.
ik ben niet verbaasd, maar het blijft walgelijk om te horenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Het verbaast me dat iedereen zo verbaasd is!
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef 2live het volgende:
eerste weekend dat natas thuis is gaan de kinderen naar haar zus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |