Ja bah.quote:
pasta moet 8 minuten koken ...quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
pasta moet 8 minuten koken ...
Mijn moeder was niet thuis. Er hing een briefje op de deur dat ze bij haar vriendje in België is gaan wonen. Ze is dus met de zuiderzon vertrokken.
Toen ben ik even bij de buurman van mijn moeder op de koffie gegaan en die vond het wel erg mooi. ik had alleen een ladder in mijn panty. Maar de buurman zei dat ie er nog eentje boven had liggen. Dus toen hebben we geneukt en nu hebben we verkering.
Alleen zijn vrouw weet dat nog niet, maar die schrijf ik wel een brief.
![]()
Daar ga ik echt niet op hopen.quote:
neuh. want iedereen stemt niet op Natasiaquote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik las net op de TIEN site:
Voor de zoveelste keer vindt Bart het tijd om over de aankomende stemronde te beginnen. In bijzijn van Huub en Amanda begint hij zijn verhaal: “Nou, als er niemand weggaat deze week, ben ik weg.” “Dus er moet iemand weg?”, concludeert Amanda. “Hehe!”, reageert Bart bijdehand. “Wie zou jij eruit willen hebben dan?”, wil Amanda vervolgens weten. Al snel gaat het gesprek vervolgens over Natasia. Het is duidelijk dat Bart en Huub Natasia graag zien vertrekken. “Ik ga echt niet op Natasia stemmen. Ik heb gewoon een goede band met ‘r!”, laat Amanda weten. Op dat moment begint Huub een pleidooi over het nut van wegstemrondes. “Het wordt gewoon tijd voor wat actie!”, is zijn conclusie. “Nou ja, als iedereen op iemand zou stemmen, zal ik niet degene zijn die moeilijk doet!”, geeft Amanda vervolgens toe. Wordt het dan misschien toch Natasia?
We hebben weer wat hoop dus
Die beschrijving is me net iets te grafischquote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja bah.
Hoewel Brian's pik wel schoon is, die wordt elke ochtend uitgebreid geschrobd boven het doucheputje.![]()
Ben je vaker blij met een dooie mus?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef scanman01 het volgende:
Ik las net op de TIEN site:
Voor de zoveelste keer vindt Bart het tijd om over de aankomende stemronde te beginnen. In bijzijn van Huub en Amanda begint hij zijn verhaal: “Nou, als er niemand weggaat deze week, ben ik weg.” “Dus er moet iemand weg?”, concludeert Amanda. “Hehe!”, reageert Bart bijdehand. “Wie zou jij eruit willen hebben dan?”, wil Amanda vervolgens weten. Al snel gaat het gesprek vervolgens over Natasia. Het is duidelijk dat Bart en Huub Natasia graag zien vertrekken. “Ik ga echt niet op Natasia stemmen. Ik heb gewoon een goede band met ‘r!”, laat Amanda weten. Op dat moment begint Huub een pleidooi over het nut van wegstemrondes. “Het wordt gewoon tijd voor wat actie!”, is zijn conclusie. “Nou ja, als iedereen op iemand zou stemmen, zal ik niet degene zijn die moeilijk doet!”, geeft Amanda vervolgens toe. Wordt het dan misschien toch Natasia?
We hebben weer wat hoop dus
De laatste keer dat je dat zei gingen Huub en Nathanael in gevecht!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk!
Kan me niet voorstellen dat er vanavond nog iets spraakmakends zou gaan gebeuren
Ik wel.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
[..]
neuh. want iedereen stemt niet op Natasia
Vreemd heb dit gesprek niet zo gehoord.
Bart heeft toch heel erg op Brian zitten inpraten en gaat daar mee door deze week. Als Brian ook Natasia weg stemt, dan zou Amanda dus maar zo mee kunnen gaan. Dus wie weet.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:47 schreef itsme het volgende:
[..]
neuh. want iedereen stemt niet op Natasia
Vreemd heb dit gesprek niet zo gehoord.
Zal wel moeten, want hoe brian het vlees heeft mishandeld... daar lusten de honden geen brood van!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:45 schreef Sporti het volgende:
Brian: wat doen we met eten dan?
Bart: goed kauwen
Dan moet de stemming zo zijn dat eerst Brian stemt, en dan pas Amandaquote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Barft heeft toch heel erg op Brian zitten inpraten en gaat daar mee door deze week. Als Brian ook Natasia weg stemt, dan zou Amanda dus maar zo mee kunnen gaan. Dus wie weet.
Alleen is er dan niet veel te doen in de villa. Misschien moet ze ook eens aan Gaby denkenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:43 schreef Mr_Bojangles het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia lesbisch is. Zou tevens een hoop verklaren............
Erg he wat 1 loverboy in je los kan makenquote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want hoe brian het vlees heeft mishandeld... daar lusten de honden geen brood van!
Jammer... van het dier dat eerst is doodgegaan om iemands smaakpapillen te strelen en nu als taaie baklap weggekauwd moet worden. Wijn om het weg te spoelen erbij?
Vlees eten is niet erg, maar vlees na de dood nogmaals ombrengen is een doodszonde! (rageer ik heftig omdat dit om brainless gaat? Waarschijnlijk)
Dat las ik ook maar heb ik niet gehoord.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef robert2006 het volgende:
volgens mij is die hoop tevergeefs, volgens eerdere berichten ging ze het meteen daarna vertellen aan natasia, was wel lachen overigens in die ruimte leek ze net omsloten door een aantal vraatzuchtige wolven.
arm meisje.
ik denk dat zij graag eric eruit wil stemmen
Klopt... maar Amanda zal vantevoren al wel weten wat Brian stemt, dus dat kan ook genoeg zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:49 schreef avonne het volgende:
[..]
Dan moet de stemming zo zijn dat eerst Brian stemt, en dan pas Amanda
Alleen Brian, dat het zo fris rookquote:Op zondag 18 februari 2007 18:46 schreef avonne het volgende:
Ik vind Amanda echt te ranzig voor woorden.
Ik ben zelf niet zo van de schoonmaak, maar handen wassen, een keertje je haar wassen
Heeft nog geen van de bewoners er iets van gezegd?
Van mij mag je, ik werd er ook een beetje triest van.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Zal wel moeten, want hoe brian het vlees heeft mishandeld... daar lusten de honden geen brood van!
Jammer... van het dier dat eerst is doodgegaan om iemands smaakpapillen te strelen en nu als taaie baklap weggekauwd moet worden. Wijn om het weg te spoelen erbij?
Vlees eten is niet erg, maar vlees na de dood nogmaals ombrengen is een doodszonde! (rageer ik heftig omdat dit om brainless gaat? Waarschijnlijk)
Aha lees nu wanneer en toen had ik de streams inderdaad niet aan en had ook gelezen dat ze het gelijk had overgebrieft.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik wel.
Volgens mij ging Amoebe er vanuit dat Brian toch tegen zou stemmen en zij dus niet hoefde mee te stemmen met iedereen.
Hij moet een nagelborsteltje gebruiken. Voor het fijnere werk!quote:Op zondag 18 februari 2007 18:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja bah.
Hoewel Brian's pik wel schoon is, die wordt elke ochtend uitgebreid geschrobd boven het doucheputje.![]()
Maar zo was het gisteren ook afgesproken met Huub, Bart, Syl en Eric dat ze via Snollie aan Brian zouden laten weten dat Eric geen optie is omdat Syl 'm dekt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat las ik ook maar heb ik niet gehoord.
Amoebe heeft ook gezegd in dat gesprek: is die nieuwe geen optie? Waarop Huub zei: Sylvia heeft gezegd dat ze Erik er nooit uit zou stemmen en als Sylvia dat zegt dan is dat zo.
Maar dat was dus tactiek van Huub om Amoebe onder druk te zetten.
En ook het in bed duiken met Brian terwijl Rogier nog levend rondloopt.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat verklaard wel het haren wassen verhaal![]()
ze vergeet snel.......quote:Op zondag 18 februari 2007 18:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt... maar Amanda zal vantevoren al wel weten wat Brian stemt, dus dat kan ook genoeg zijn.
Tja ze kon het adres niet vinden op ut internetquote:
Thanx, die nepsmoel ook die ze erbij trektquote:Op zondag 18 februari 2007 18:53 schreef Mika25 het volgende:
*Red Alert op stream 1 en 2*
quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook het in bed duiken met Brian terwijl Rogier nog levend rondloopt.
goed plan.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar zo was het gisteren ook afgesproken met Huub, Bart, Syl en Eric dat ze via Snollie aan Brian zouden laten weten dat Eric geen optie is omdat Syl 'm dekt.
maar als het puntje bij paaltje komt zal sylvia eric echt niet gaan dekken, wedden?quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar zo was het gisteren ook afgesproken met Huub, Bart, Syl en Eric dat ze via Snollie aan Brian zouden laten weten dat Eric geen optie is omdat Syl 'm dekt.
En ook dat ze na de seks met Brian meteen bij Huub in bed stapt terwijl Brian nog geen paar uur daarvoor heeft gevraagd of ze dat zou doen en het antwoord was 'nee hoor!?!? doe ik dat dan'.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook het in bed duiken met Brian terwijl Rogier nog levend rondloopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |