gaat-ie weer dreigen dat-hij eruit gaat als niemand anders gaat, bart moet gewoon gaan dan, wordt je toch ook moe vanquote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Bart en schoothondje Huub gaan buiten babbelen.
Bart zegt doodongelukkig te zijn, zeker als er niemand uit zal gaan.
Huub zegt "Wie overtuig je nou".
Bart gaat er donderdag, linksom of rechtsom, uit! Stem hem er dan maar uit!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:43 schreef Peter6000 het volgende:
Bart en schoothondje Huub gaan buiten babbelen.
Bart zegt doodongelukkig te zijn, zeker als er niemand uit zal gaan.
Huub zegt "Wie overtuig je nou".
De vraag die het bij mij oproept, is of hij geen gevaar loopt dat de andere bewoners op hem gaan stemmen, hij geeft het zovaak aan.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
gaat-ie weer dreigen dat-hij eruit gaat als niemand anders gaat, bart moet gewoon gaan dan, wordt je toch ook moe van
Levert wel weer schitterende reallifebeelden op, Lesley die hem komt ophalen.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:46 schreef demins het volgende:
[..]
Bart gaat er donderdag, linksom of rechtsom, uit! Stem hem er dan maar uit!
En samen gaan ze een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet! Mooi!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Levert wel weer schitterende reallifebeelden op, Lesley die hem komt ophalen.
quote:Op zondag 18 februari 2007 19:27 schreef Taurus het volgende:
Brian heeft dat baardje wel nodig he?Hij lijkt wel 'n vrouw zo.
In je eentje een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet gaan is erger.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
En samen gaan ze een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet! Mooi!
ja, maar dan hoef je zijn chagrijnig gezicht niet meer te zien. hij lijkt zo aardig en oprecht maar is het echt niet volgens mijquote:Op zondag 18 februari 2007 19:50 schreef demins het volgende:
[..]
En samen gaan ze een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet! Mooi!
Het moet steeds lager, he? Het niveau van de instromers? Vind ik ook! Kan lastig worden...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Levert wel weer schitterende reallifebeelden op, Lesley die hem komt ophalen.
Lesley die er dan in gaat als nieuwe bewoner zit er niet in.
Ze heeft meer niveau dan Amanda.
Het lijkt me een wat star persoon, die sterk aan zijn ideeën vasthoudt.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:51 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ja, maar dan hoef je zijn chagrijnig gezicht niet meer te zien. hij lijkt zo aardig en oprecht maar is het echt niet volgens mij
Nee, alsjeblieft personen met intelligentie.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:52 schreef demins het volgende:
[..]
Het moet steeds lager, he? Het niveau van de instromers? Vind ik ook! Kan lastig worden...
Ik vind hem niet leuk omdat hij het altijd het meest naar zijn zin heeft als er sprake is van humor die ten koste van anderen gaat. Hij denkt heel erg in rangen en standen. Het lijkt me maar een arrogant mannetje.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:45 schreef Taurus het volgende:
Bart lijkt mij echt zó'n geen sympathieke jongen. Hij ziet er nu nog aardig uit wat 't 'n beetje verbloemd, maar als ik hem voor me zie als 40 tot 70 jarige dan is 't in mijn ogen echt zo'n chagrijnige ouwe bok, 'n doemdenker en altijd klagend. Brrr lijkt me niks aan. Laat hem alsjeblieft gewoon vertrekken.
Je moet het je niet zo persoonlijk aantrekken! We houden toch van je...!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 19:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In je eentje een volstrekt nutteloze toekomst tegemoet gaan is erger.
Patrick Kluivert?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef Black_king het volgende:
Bij RKC, NAC en Ajax heeft een ex van Amanda gevoetbald. Drie jaar is ze met hem gegaan. Heeft iemand een idee wie dat is ??/
oftwel de redaktie zal hem niet mogen en is hem liever kwijt dan rijk, misschien moeten ze hem een kwijtschelding van 10000 aanbieden als-ie vertrektquote:Op zondag 18 februari 2007 19:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het lijkt me een wat star persoon, die sterk aan zijn ideeën vasthoudt.
Oprecht lijkt hij me wel.
Chagrijnig is hij ook, hij doet blijkbaar geen moeite om net te doen of hij het leuk vindt, als hij dat niet vindt.
Heel wonderbaarlijk happyyou.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:49 schreef happyme28 het volgende:
Het is echt wonderbaarlijk dat echt niemand oppert: 'nou waarom stemmen we Bart er dan niet uit?'
Ik ben ook nog steeds niet overtuigd van de oprechtheid van Bart.
Dat is 't ook ja, hij straalt autoriteit uit die naar mijn mening misplaatst is, want zulke bijster intelligente dingen heb ik hem ook niet horen zeggen. Hij neemt veel te duidelijk niemand serieus, hij mag oprecht helemaal niemand binnen dat huis, en schaamt zich er ook niet voor om dit gewoon keihard te zeggen. En dat bedoel ik met niet sympathiek. Lijkt me weinig lol hebben in 't leven.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind hem niet leuk omdat hij het altijd het meest naar zijn zin heeft als er sprake is van humor die ten koste van anderen gaat. Hij denkt heel erg in rangen en standen. Het lijkt me maar een arrogant mannetje.
omdat niemand echt gelooft dat-ie weg wil, misschien?quote:Op zondag 18 februari 2007 19:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Heel wonderbaarlijk happyyou.
En soms denk ik dat bart zelf het ook ongelooflijk vindt dat niemand daar mee bezig schijnt te zijn.
Palladium-sletje.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:54 schreef lady1 het volgende:
wat zegt ze nu amanda dat ze het met die en die voetballer heeft gedaan die nu op tv zijn
Dat komt vanzelf wel, op het laatste moment, als er geen andere kandidaat is te vinden...quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
omdat niemand echt gelooft dat-ie weg wil, misschien?
Ik hou niet van de term je omhoog neuken. Dat vind ik echt een vrouw onvriendelijke uitspraak.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef Katewalker het volgende:
Amanda is het type vrouw dat zich omhoog neukt. Slim van haar om zich aan te bieden aan Brian als neukmaatje. Hij stemt haar er nooit uit en zo blijft Amanda er tot het einde in en Brian ook.
Slim, maar.........je moet het maar kunnen!![]()
Dat is geen gelukkig voorbeeld...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de term je omhoog neuken. Dat vind ik echt een vrouw onvriendelijke uitspraak.
Met Brian neuk je je alleen maar omlaag.......................
Briaaaaaaaajen is dus vrouwvriendelijk?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de term je omhoog neuken. Dat vind ik echt een vrouw onvriendelijke uitspraak.
Ja zoiets, maar dan snap ik nog niet dat als je weet dat het andere groepje wegstemmen geen optie is, en je beseft dat Bart niet helemaal te vertrouwen is, het nog niet ten sprake gekomen is.quote:Op zondag 18 februari 2007 19:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
omdat niemand echt gelooft dat-ie weg wil, misschien?
Misschien omdat het zo bloody obvious is???quote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan snap ik nog niet dat als je weet dat het andere groepje wegstemmen geen optie is, en je beseft dat Bart niet helemaal te vertrouwen is, het nog niet ten sprake gekomen is.
Er zijn nu eenmaal vrouwen die dat doen. De term is niet vrouwonvriendelijk maar de vrouwen die dat doen zijn vrouwonvriendelijk.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Toch komt het vrij veel voor.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
dat bedoel ik...quote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef happyme28 het volgende:
Ik vind het trouwens vet irritant dat geklef van Snollie en die rat elke keer als ik de streams aanzet.
En de kerels die gebaseerd op die seks de vrouw 'omhoog werken'. Die zijn het ergst. Geef sommige vrouwen 's ongelijk zeg, als de voordelen aantrekkelijk zijn en de meneer die die voordelen kan geven ook, dan is 't maar net hoeveel waarde je hecht aan intimiteit om daar principieel tegen te zijn.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:04 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Er zijn nu eenmaal vrouwen die dat doen. De term is niet vrouwonvriendelijk maar de vrouwen die dat doen zijn vrouwonvriendelijk.
ik begrijp nog steeds niet waarom ze eric niet willen opofferen dan, een zware aanwinst is dat vtoch niet, verlies evenmin lijkt mijquote:Op zondag 18 februari 2007 20:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja zoiets, maar dan snap ik nog niet dat als je weet dat het andere groepje wegstemmen geen optie is, en je beseft dat Bart niet helemaal te vertrouwen is, het nog niet ten sprake gekomen is.
Ja, maar voorlopig onaantastbaar.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef kleinzusje het volgende:
Brian en A-DEL nemen een risico................ een stel is bij zo wie zo een target in het huis
Ik weet ook niet waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef KimiK het volgende:
Braindead is echt dom, vorige keer tijdens het voetbal kijken vroeg ie ook al waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt, pffff..... vermoeiend zo'n gozer, die pilletjes doen ook niet veel goeds voor zijn geheugen![]()
Gaat snel hoor, geloof mequote:Op zondag 18 februari 2007 20:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja, maar voorlopig onaantastbaar.
In de normale maatschappij is het bv neuken met je baas zodat je een betere functie in het bedrijf krijgt.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:06 schreef kleinzusje het volgende:
WAt is je omhoog neuken ?
Neuken met een rijke man en dan ?
Gratis winkelen ? wachten tot hij er van door gaat met een ander ? Een goeie functie krijgen en ontslagen worden ?
Ik snap het niet
Hij is overduidelijk tegen Natasia en Brian, dus dat is altijd gunstig voor Huub en Syl. Daarnaast is Syl haar positie wankel (geweest) waardoor het voor Huub speltechnisch niet slim is om Eric eruit te stemmen.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet waarom ze eric niet willen opofferen dan, een zware aanwinst is dat vtoch niet, verlies evenmin lijkt mij
Omdat ze blijkbaar geen zin hebben om iemand uit hun groepje weg te stemmen?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik begrijp nog steeds niet waarom ze eric niet willen opofferen dan, een zware aanwinst is dat vtoch niet, verlies evenmin lijkt mij
Ik werd ontslagen!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de normale maatschappij is het bv neuken met je baas zodat je een betere functie in het bedrijf krijgt.
ik probeer te verdringen waarom de shirtjes zijn afgeplaktquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt.
Mijn baas is een vrouwquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In de normale maatschappij is het bv neuken met je baas zodat je een betere functie in het bedrijf krijgt.
huub vertrouwt zijn idool bart dus toch niet genoeg, lolquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij is overduidelijk tegen Natasia en Brian, dus dat is altijd gunstig voor Huub en Syl. Daarnaast is Syl haar positie wankel (geweest) waardoor het voor Huub speltechnisch niet slim is om Eric eruit te stemmen.
Daar denk ik ook wel aan. Vooral na het fimpje over achter.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch het idee dat ook BoerBart dezelfde status heeft als zdngmw. Nog nooit heb ik gezien of gehoord dat hij door zijn saaiheid op zijn vingers getikt is, miereneukerij daar gelaten. Noem mij een saaier of nukkiger persoon dan BB, van mij mag het hoor. En dan komt idd niemand op het idee om hem weg te stemmen???? Windvaan Wouter Bos kan nog wat van hem leren.
Het heeft Monica Lewenski volgens mij niet echt iets opgeleverd, behalve publiciteit.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:10 schreef Uccella het volgende:
[..]
ik probeer te verdringen waarom de shirtjes zijn afgeplakt![]()
![]()
OT: zit Natasia nog steeds "achter"?
En een hele lading geldquote:Op zondag 18 februari 2007 20:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het heeft Monica Lewenski volgens mij niet echt iets opgeleverd, behalve publiciteit.
Maar jij hebt het waarschijnlijk nog nooit aan iemand gevraagd en daar antwoord op gekregen?!!!!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waarom de shirtjes van ADO zijn afgeplakt.
En de bewoners kunnen Ajax niet meer zien.
Sponsor heeft zich teruggetrokken, nadat halve tribune Ado het veld op stormde uit onvrede. Vind t erg jammer dat ze zich niet in hebben kunnen houden (fans dus, niet sponsor)...triestquote:Op zondag 18 februari 2007 20:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Nu wil ik ook weten waarom die shirts waren afgeplakt!
Nee, ik werk met Google.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Maar jij hebt het waarschijnlijk nog nooit aan iemand gevraagd en daar antwoord op gekregen?!!!!
In dat geval is Tamara wel een goed idee. Daar voelde hij toch wel wat voor, al zat het alleen in zijn broek zijn geweest.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Ze zouden nu een echt lekker wijf die villa in moeten sturen. Waar Brian natuurlijk achteraan gaat lopen. Oorlog!![]()
kijk: de barstjes komenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik werk met Google.
Natasia en Amanda analyseren de "relatie" Amanda - Brian, er is namelijk een probleem.
Amanda wil liever vrijgezel zijn.
Dat zou kunnen, maar tot in de wijde omgeving sloten de mensen hun deuren en ramen en concentreerden zich op radio en tv!quote:
amanda naar dusty..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
Zelfs Dusty heeft Amanda een brief geschreven. Ze noemt hem ex in plaats van ex-ex.....
Ik dacht idd dat het halfuurtje al om was, maargoedquote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, de televisie staat ook weer aan.
Ze zetten alleen de reclame uit denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, de televisie staat ook weer aan.
Het verbaast me dat iedereen zo verbaasd is!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef Missy_1974 het volgende:
GODVERDOMME zegt dat wijf gewoon dat het eerste weekend dat ze thuis is de kids meteen naar der zus gaan, want ze moet bijslapen
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ja, hoor, heel vaakquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch het idee dat ook BoerBart dezelfde status heeft als zdngmw. Nog nooit heb ik gezien of gehoord dat hij door zijn saaiheid op zijn vingers getikt is, miereneukerij daar gelaten.
ik ben niet verbaasd, maar het blijft walgelijk om te horenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Het verbaast me dat iedereen zo verbaasd is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |