Nee, ik werk met Google.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef KimiK het volgende:
[..]
Maar jij hebt het waarschijnlijk nog nooit aan iemand gevraagd en daar antwoord op gekregen?!!!!
In dat geval is Tamara wel een goed idee. Daar voelde hij toch wel wat voor, al zat het alleen in zijn broek zijn geweest.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:13 schreef Gert het volgende:
Ze zouden nu een echt lekker wijf die villa in moeten sturen. Waar Brian natuurlijk achteraan gaat lopen. Oorlog!![]()
kijk: de barstjes komenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, ik werk met Google.
Natasia en Amanda analyseren de "relatie" Amanda - Brian, er is namelijk een probleem.
Amanda wil liever vrijgezel zijn.
Dat zou kunnen, maar tot in de wijde omgeving sloten de mensen hun deuren en ramen en concentreerden zich op radio en tv!quote:
amanda naar dusty..quote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Black_king het volgende:
Zelfs Dusty heeft Amanda een brief geschreven. Ze noemt hem ex in plaats van ex-ex.....
Ik dacht idd dat het halfuurtje al om was, maargoedquote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, de televisie staat ook weer aan.
Ze zetten alleen de reclame uit denk ik.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:15 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, de televisie staat ook weer aan.
Het verbaast me dat iedereen zo verbaasd is!quote:Op zondag 18 februari 2007 20:18 schreef Missy_1974 het volgende:
GODVERDOMME zegt dat wijf gewoon dat het eerste weekend dat ze thuis is de kids meteen naar der zus gaan, want ze moet bijslapen
arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ja, hoor, heel vaakquote:Op zondag 18 februari 2007 20:09 schreef beequeen het volgende:
Ik krijg toch het idee dat ook BoerBart dezelfde status heeft als zdngmw. Nog nooit heb ik gezien of gehoord dat hij door zijn saaiheid op zijn vingers getikt is, miereneukerij daar gelaten.
ik ben niet verbaasd, maar het blijft walgelijk om te horenquote:Op zondag 18 februari 2007 20:19 schreef demins het volgende:
[..]
Het verbaast me dat iedereen zo verbaasd is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |